" Jah, det er rigtig nok.. " mumlede hun lidt og fortrød lidt hun havde fortalt det. Den ene hånd førte en tot af det vilde, krøllede hår om bag øret.
" Jeg gik en tur udenfor bymuren, ved en lille skov-plantage. Og så stødte jeg på ham.. jeg tænkte ikke.. "mumlede hun lidt. Hun havde været naiv.. Som altid. Da hun så op på Bastian igen var det med næsen rynket lidt der gav hende et udtryk der var lidt en blanding af undskyld og jeg ved jeg dummede mig.
" Jeg ville have ham til at vide, at det ikke var okay.. Og hvad det havde gjort ved mig.. " Hun slog blikket ned på kruset igen.
" At der måtte være til ham, end bare at være ond for at være ond.. At jeg troede på der var noget solskin inde i ham.. " når hun sad og sagde det højt for en anden kunne hun godt høre hvor dumt det lød. Men det havde hjulpet hende med at komme videre.
" Det kan godt blive lidt ensomt nogle gange.. " mumlede hun lavt til at bo alene. Jo, det var da rart ikke at bo hjemme, men på det sidste havde hun fundet det lille hjem særligt tomt. Da Bastian sagde han var fra Dianthos, løftede Daphnie blikket og så på ham med det ene bryn løftet i overraskelse.
" Det giver mening. Du virker også lidt.. Sydsk.. " Daphnie smilte skævt og flyttede den ene hånd op for at trække hans halsåbning lidt til siden så hun bedre kunne se hans bryst.