Følelsen af hendes hage, halvdæmonen blidt havde taget fat i havde automatisk fået hendes blik til, at falde på Tanto. Øjenkontakten var herlig, bestemt ikke noget hun havde noget imod. Havde ingen grund til at have noget imod det, og hun lyttede så til hans ord. Han havde ret, for hun var ikke i stand til at kæmpe alene. Det ville hun sikkert heller ikke risikere, for det ville nok ende galt. For denne søster var stærkere end den afdøde kvinde, så meget vidste Amy. Det var også den eneste grund til, at hun frygtede for hvad der ville ske. Hvad denne søster kunne finde på at gøre, men hun var sikker på at ville det ende med, at den søster ville dukke op her i skoven, skulle de nok få ordnet hende.
"Bare du passer på, jeg ved du er en halvdæmon og stærkere end mig men stadigvæk"sagde hun bestemt som hun fastholdte øjenkontakten med ham. Selvom hun faktisk godt vidste, at han kunne klare meget mere end hende, så følte hun at hun havde været nød til at bede ham om at passe på. Ligemeget hvad der måske ville komme til at ske, kunne hun ikke vide om den søster ville dukke op. Det skulle ikke undre Amy, hvis den søster ville dukke op når de mindst ventede det, eller når de havde glemt det. Som hun kunne se hans blik faldt ned på hendes bryst, fik hun et smil frem på ansigtet. Hun løftede en hånd op imod hans ansigt, og lagde den på hans kind"Jeg skal nok klare mig, salvien gør sit job virkelig godt"opmuntrede hun ham lidt, og sikrede ham lidt at hun virkelig var okay. Selvom hun godt nok fortsat var svækket, så var hun også igang med at genfinde sin styrke.