Krystal 15.10.2020 09:56
Tak for alle jeres virkelig vigtige input.Jeg vælger at lukke debatten her ned nu. Ikke fordi vi ikke må snakke mere om det - men fordi der er rigtige mange personlige konflikter der ligger under det her, og som gør, at flere har taget hele denne her snak meget hårdt til sig.
Jeg vil opfordre til, at hvis man har en eller flere hændelser herinde, der går en på, at man skriver mig en privat besked om det, hvis man ikke har lyst til at tage det med personen selv.
Det betyder heller ikke, at vi ikke kommer til at gøre mere ved denne her sag:
Jeg har opfordret alle, som har været online den seneste måned til at besvare et spørgeskema omkring stemningen herinde. Det er et lille skridt, der gør det muligt at påpege tingene anonymt, og for mig og moderatorne at have et reelt overblik over situationen.
Jeg lover at komme med en opfølgning på det for alle.
Der er nogle, der har udtrykt bekymret for, at der kommer for meget "adminkontrol" med chatten. Det gør der ikke - vi kommer til at holde mere øje med, hvad der bliver skrevet, men I første omgang tror og håber jeg på, at vejen frem er, at vi snakker om tingene. Både indbyrdes i adminstaben og brugerne i mellem.
~ Krys ~