Jaris forsøgte ikke at smile alt for meget, da Daphnie endelig fik spyttet lidt usammenhængende ord ud. Det var det eneste han var gået efter, for så havde han ikke tabt i at være mest akavet. Måske det også var lidt for at få noget mere at smile over, for han morede sig jo altid over hvor rød hun kunne blive i kinderne af pinlighed. Men det svage smil falmede og i stedet foldede han læberne lidt tænkende, da han så den triste rynke i hendes pande.
”Du ved også godt hvor dårlig en mand jeg ville være, ikke?” Hun havde ikke svaret ham, men sådan som hun fik formuleret sig, lod det til at hun ville have sagt ja, men ikke kunne få sig selv til det alligevel. Fordi hun sagde det ikke var nødvendigt.
”Der er en grund til at din far hader mig, jeg er virkelig irriterende,” sagde han med et lille nik, bare for at virke mere overbevisende. Hvis Daphnie virkelig var trist over ikke at kunne sige ja til en ring fra ham, så måtte han vel overbevise hende om at det var det helt rigtige at sige nej. Han slap hende ikke mens han talte, men efter sidste ord trak han lige i ét hurtigt ryk, for at få hende til at skvatte og forhåbentligt ende i det godt beskidte vand. Bare for at bevise sin pointe. Han var virkelig irriterende.

~ The story of my life, I give her hope - I spend her love until she's broke inside ~