Lumine's øjne blev små smalle streger, da Orpheus begyndte at nævne de dragefødte, og ild dæmonens overlæbe vrængedes opad i en snerren. De dragefødte. Selvfølgelig... selvfølgelig var det dem det handlede om, og lige i det øjeblik, der var det alt der rungede for hendes ører. 'Hvad var pointen i at træne de dragefødte, hvis han ikke selv boede der' - jah det blev til hvad var pointen med... det hele. Noget hun aldrig havde forstået omkring ham, og nok aldrig ville komme til at forstå, fordi det lå så fjernt fra hendes virkelighed og samtidig nært nok til at hun væmmedes alene ved tanken om de skællede misforstre, der optog alt hans tid og fyldte hans liv.
Tidspunkter hvor at hun burde fylde, og hvor at de burde blive skubbet til side.
Lumine stødte fra hans bryst, for at sætte sig mere op. "Nej, drageværket gav mig mit liv, ikke Kzar Mora. Og det liv, var ikke nogen dæmon værdig" at hun var skabt til et tjenende formål var afskyeligt - ikke noget hun ville mindes, og hun ville ikke være i nærheden af det sted hun... burde arbejde, om reglerne blev fulgt til døren; Lumine's essens var skabt for at drive drageværket, trods alt. Hendes stolthed kunne ikke bære den erkendelse hvis den kunne slippe.
Gnister dansede i de røde øjne, imens forharmelsen over at han blev ved med at holde fast i noget så trivielt som værket, noget så trivielt som det her sted, slog sine giftige rødder, igen. Hvorfor ville han ikke forstå?
Det gjorde ondt, at han ikke forstod. "Pointen?" Lumine's stemme var lavmælt men indebrændt. "Pointen er at du lige har sagt at du elsker mig, Orpheus. Hvorfor skal drageværket - hvorfor skal de dragefødte sætte det... os, over styr?"
Hun ville ikke finde sig i at være nummer to; og det ville hun unægteligt blive, så snart han kastede sig over sit arbejde og sin... passion igen. Hun havde set det før.