Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 25.04.2020 22:23
Der var ikke megen mulighed for at flygte fra monstret, men Nicola gjorde sit bedste. Det var dog dømt til at ende galt, så alt for hurtigt fik monstret fat i hans hale. Nicola stak i et skingert skrig, da han blev hevet mod monstret. Forgæves kæmpede han for at komme fri, men det eneste det gjorde var, at monstret havde større succes med at rive hans tøj i stykker.
"Enzel!" Panikken var tydelig i hans stemme.. sikke en grum spøg det dog var, at Enzel var hans eneste redning fra den visse død. Ikke at Enzel havde meget mulighed for at hjælpe ham, som det så ud lige nu.

Nicolas fulde opmærksomhed blev atter rettet mod monstret, da det begyndte at flå hans bukser af. Hvad var det her for et mareridt! Panisk prøvede han at kravle væk, kun for at blive hevet brutalt tilbage, så cellen gulv skrabede hul på huden på albuer og skulderblade. Der var ingen tvivl om monstrets hensigt, da det pressede Nicola ind under sig, og der var intet, han kunne gøre for at slippe fri ud over stadig skrige skingert, ikke at det gjorde noget for at stopoe udyret.

Netop som Nicola var overbevist om, at monstret ville lykkedes med sit foretagende, gav det slip på ham. Langsomt forsøgte han at rejse sig, kroppen rystede så meget, at han nær ikke kunne stå på benene. Før han overhovedet rigtig nåede at opfatte, hvad der skete, hev Enzel ham helt på benene og ud af cellen. Var han fri? Kunne det virkelig passe, at det var overstået? Han faldt flere gange over sine ben, som de hastede ned ad gangene, men han formåede at undgå at falde helt. Forvirret så han op på Enzel, hvad skulle der nu ske?
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Vagtens råb overdøvede alle råben, skrig og larm, der kom fra de gale fangers celler, længere ned ad gangen. Inden længe formåede monsteret af flå rustningen af ham, på en eller anden måde, og vagtens nødråb blev til decideret kvæstede støn fra voldtægt. 

Enzel havde absolut ingen medlidenhed med manden. Han var ikke nogen ædel byvagt, og han havde også været ulydig overfor for ham. Alene det, at han tog så store summer krystaller for et stykke arbejde, som han selv tilsyneladende fandt nydelse i at glo på. Han ønskede sikkert, at Enzel skulle forlade Nicola i rummet, så vagten kunne få lov til at se på – og guderne vide hvad ellers! Han var så rasende og ikke engang tilfredsstillet over, at han havde formået at nedlægge vagten og give ham smagen af sin egen medicin. Han så stadig denne dag som en stor mislykkelse. Det hele var bare noget lort! Nicola havde voldtaget ham, og hele hans kærlighed til ham, havde muligvis været en løgn! Enzel kunne end ikke se om på ham nu. Han blev bare ved med at hive ham afsted i al hast. Ned af den lange runnelgang, indtil vagten ikke længere kunne høres – enten fordi de var langt væk, eller fordi han ikke levede mere. Enzel håbede han ville overleve det… Så orken kunne tage ham igen og igen!

Enzel var forpustet. Hjertet hamrede og pulsen var høj. Han havde virkelig været bange for at miste Nicola. Og han var skuffet over sig selv, at han ikke kunne være kold nok til at gennemføre det. Men det var nu også fordi at Zaladins til Nicola absolut skulle blive ved med det der… Men Enzel.. jeg elsker dig jo. Det ville hjemsøge ham for evigt… Elskede han ham virkelig? Og i så fald… hvorfor forgiftede han så vinen med så meget katteurt, og hvorfor voldtog han ham!? Spørgsmålet blev gentaget i Enzels private forstand og i forskellige variationer. Men aldrig kunne han finde noget svar. Han håbede endelig på, at Nicola elskede ham, og at han blot havde taget fejl… Han havde virkelig… brug for hans kærlighed nu, mere end nogensinde. Han havde begået en stor fejl…

Udenfor ventede kusken troligt på at hans kunde skulle komme tilbage. Men han fik sig noget af chok, da de for det første kom ud fra arresten uden vagten, den fine bordelejer var smurt ind i blod, og den anden… var splitterravende nøgen. Kun halsbåndet sad om hans hals endnu. I et øjeblik tvivlede kusken sikkert på om han burde tage dem med sig i den tilstand – om han skulle overlade dem til byvagten, eller beholde den ene vigtige kunde. Men heldigvis for Enzel, valgte han at bukke og åbne døren til den lukkede karret, og helt uden at sige et ord om deres tilstand.

Enzel tog Nicola med sig ind og satte sig overfor ham. Kusken lukkede døren efter dem og fandt sin plads oppe foran, hvor han fik gang i hestene, som begyndte at trave afsted. De var i sikkerhed for nu… Enzel kunne dog ikke kigge på Nicola. Hans blik stirrede fraværende og lettere chokeret ud ad det lille vindue. Episoden var før genspillede sig i hans hoved, og tankerne og alle de ubesvarede teorier om Nicolas følelser plagede ham uendeligt.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 26.04.2020 19:37
Først da de kom ud fra de lange gange og kusken kunne se dem, gik det rigtig op for Nicola, at han var nøgen. Overraskende pinligt berørt forsøgt han at tage hænderne ned, så han om ikke andet kunne dække for sit mest private sted. Forhåbentlig ville kusken stadig have dem med, Nicola kunne slet ikke bære, hvis han, oven på den traumatiske oplevelse han lige havde været igennem, også skulle liste nøgen igennem byen for at komme hjem. Han var langt fra pinlig berørt over sin krop, men lige nu havde han mest af alt bare lyst til at skjule sig, og slet ikke se andre mennesker overhovedet. Selv Enzel kunne Nicola dårligt tåle synet af, men han blev nødt til fortsat at forsøge at opretholde illusion om, at han elskede Enzel, hvor sygt det så end virkede.

TIl Nicolas store lettelse fik de lov til at komme med kareten. Med det samme sank Nicola taknemmeligt ned i sædet, nu følte han sig da nogenlunde sikker. Hans krop rystede dog stadigvæk voldsomt, som om den endnu ikke helt havde forstået, at der ikke længere var noget at være bange for. Udmattet hvilede han hovedet mod karetens væg, mens han stirrede ud ad vinduet. Hvordan kunne Enzel have så forskruede tanker, at han, velvidende om hvad der ville ske, tog Nicola med hen til det monster? Så nemt kunne kærligheden ikke forsvinde, så elskede Enzel ham overhovedet? Det var ikke første gang, Nicola havde været i tvivl om Enzels kærlighed, og han var stadig sikker på, at det mere var en sygelig besættelse, end egentlig kærlighed. En ting var i hvert fald sikker, han skulle til at være en del mere forsigtig, når det kom til Enzel.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Da Enzel endelig kom tilbage til virkeligheden igen, lagde han mærke til at Nicola rystede på kroppen. Nok var han nøgen, men det var ikke fordi der var speciel koldt herinde i kareten. Heller ikke helt varmt, dog. Men der var ingen tvivl om, hvorfor Nicola rystede. Men der var heller ikke noget til at sige til, at han var bange.

”Du er i live. Du er heldig.” Sagde Enzel og stirrede endnu på ham med et blik, der ikke var spor kærligt. Nicola skulle ikke tro at han var tilgivet, blot fordi han ikke kunne få sig selv til at gennemføre hans oprindelig afstraffelsesplan. Han vidste at Nicola ikke følte sig spor heldig, men han havde nu alligevel formået at tale til Enzels bløde side, som fandtes dybt, dybt inde. Han kendte ham uhyggeligt godt… Alt for godt. Og det var både rart, men også ufatteligt skræmmende.

Enzel sad nærmest presset ind mod karretvæggen, næsten som om han ikke ville komme for tæt på Nicola. Han hadede ham. Og dog… Hans øjne sagde dog noget helt andet, som de kiggede fra hans ansigt og ned på hans udsøgte krop, som dog havde røde mærker på albuerne og på knæene, fra at have været oppe at slås med uhyret. På trods af mærkerne og hans dirrende krop, var han stadig forbandet smuk og tiltalende. På trods af alt det onde han forvoldte ham i går. "Jeg er ked af, at jeg ikke var i stand til at kaste dig for døden..."

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 26.04.2020 20:23
Træt lukkede Nicola øjnene, ja, han var da så sandelig verdens heldigste mand lige nu, det vidnede skaderne og hans manglende tøj da i hvert fald om.
"Ih ja, jeg føler mig så heldig" mumlede Nicola træt. Han havde virkelig ikke energi til at diskutere med Enzel, havde han ikke allerede været udsat for nok, hvorfor skulle Enzel lige så slå det ordentligt fast? At være i live var efterhånden ikke en velsignelse for Nicola, det var en forbandelse. En forbandelse, som han desværre ikke kunne bryde, så længe Enzel holdt øje med ham.

Næsten opgivende vendte Nicola endelig blikket mod Enzel. Han kunne ikke lide den måde, han så på ham, som om at nogle helt upassende tanker, tidspunktet taget i betragtning, gik igennem hans hoved. Nicola havde virkelig håbet på, at han kunne komme hjem på bordellet og hvile sig, måske endda få lov til at liste op på sit gamle værelse igen, men hvad nu hvis Enzel havde andre planer? Han blev vel bare nødt til at bide tænderne sammen og acceptere det, som sædvanlig.
"Og jeg er ked af, at du ikke kan acceptere, at jeg stadig elsker dig. Så det lader til, at ingen af os er helt tilfredse med situationen" Nicola var snart godt træt af at overbevise Enzel om, at han elskede ham for ikke at blive offer for endnu en forfærdelig hævn. Hvis Enzel virkelig ønskede at se ham død, ville han jo trods alt bare have efterladt ham i buret.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel havde behov for at bede ham holde kæft, så snart Nicola gentog den løgn han havde gentaget i al den tid han havde kendt ham. Det var jo løgn det hele, og det var en hån, at Nicola troede at Enzel ville blive ved med at falde for det. Nicolas kærlighed var ikke taget fra ham. Den havde simpelthen aldrig været der, og det var det, der havde chokeret ham så meget. ”…Jeg er ligeglad med om du elsker mig eller ej. Det gør ikke nogen forskel, for jeg elsker ikke dig.” Svarede han så behersket han kunne. Han var vred og frustreret indeni, men han var også udkørt efter dagens drama. ”…Jeg har voldtaget dig, og du har voldtaget mig. Fordi vi hader hinanden.”

Pludselig blev han bevidst om, at han stadig var dækket til af blod, og selvom der ikke var meget han kunne gøre, for at blive fin igen, tog han alligevel et lommetørklæde og rengjorde sit ansigt og sine hænder. Selv ovenpå denne grimme afstraffelsesmetode på Nicola, og ovenpå mordet på en byvagt – en uhæderlig en af slagsen – var han trods alt stadig en forfængelig halvkat.

Selvom han havde virket så sikker, da han sagde at han ikke elskede Nicola, passede det ikke. Han var stadig lige så besat af ham, som han hele tiden havde været, hvis ikke mere nu. Han drømte om en verden, hvor han kunne leve med Nicola i fred og i luksus… Men han ville jo aldrig kunne stole på Nicola. Hans kærlighed var en løgn. Eller også havde Nicola et forskruet syn på kærlighed… Han var syg i hovedet, hvis han stadig elskede ham efter nær at have sendt ham i døden.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 29.04.2020 18:44
Hvor ville det være befriende for Nicola bare at acceptere, at Enzel tilsyneladende ikke elskede ham mere, men det kunne han ikke.. I hvert fald ikke indtil Enzel faktisk lod ham gå, men egentlig troede Nicola ikke på, at det nogensinde ville ske.
"Det styrer du selv, men du kan ikke afgøre, om jeg elsker dig eller ej. Hvis jeg hadede dig, hvorfor tager jeg så frivilligt med hjem til bordellet? Og endda med intentionen om at ligge mig i den seng, som vi deler" Nå ja, en del af ham håbede da godt nok, at Enzel var gal nok til at formene ham adgang til deres værelse, men det behøvede Enzel jo sådan set ikke vide. 

Lettere fascineret så han til mens Enzel rengjorde sig selv med lommetørklædet, det var utroligt at han stadig var lige så forfængelig efter at have slået en mand ihjel. Pludselig slog det Nicola, at Enzel faktisk havde taget livet af en mand, eller i hvert fald så godt som. Og så endda uden at det virkede til at påvirke ham det mindste. Var det mon hvad Nicola gik i møde? havde Enzel tænkt sig at slå ham ihjel når de kom tilbage på bordellet, et sted hvor han kunne gøre det stille og roligt og uden vidner? Nicola havde ikke andet valg end at håbe på, at hvis Enzel VIRKELIG ønskede ham død, ja, så ville han ikke være i live lige nu.

Træt lænede han sig tilbage mod karetens sæde i stedet for at sidde lænet op ad væggen.
"Jeg har undskyldt for, hvad jeg gjorde. Jeg ved ikke hvad der skete.. måske havde en eller anden syg del af mig brug for at tage hævn over de gange du har voldtaget mig, så balancen i vores forhold kunne blive genoprettet" Han kørte hånden ned over sit ansigt, det havde været fuldkommen ukarakteristisk for ham at voldtage Enzel.
"Det var ikke min hensigt med gaven, jeg ved det ikke.. Jeg tror bare, at jeg havde brug for en pause fra det hele, men du er aldrig ret vild med at lade mig rende rundt, uden du ved, hvor jeg er henne. jeg havde bare brug for at føle, at det hele var ligesom da jeg boede i Rubinien, hvor jeg kun skulle tænke på mig selv"
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicola kunne ikke gennemskues, uanset hvor borende Enzels øjne end stirrede på ham, mens han gjorde sig nogenlunde pæn igen, og lommetørklædet farvet rødt. Var Nicola faktisk på vej hjem med ham af egen fri vilje? Og Hvad mente han med, at han stadig ville ligge i samme seng? Havde han stadig lyst til Enzel? Enzel var mere eller mindre ved at blive overtalt til at tro på historien om, at Nicola elskede ham, og han begærede ham… åbenbart bare ikke på den måde, som Enzel havde drømt om. Nicola måtte være syg…

Han forblev tavs, og hans mange spørgsmål forblev ubesvarede, hvilket ikke passede ham spor. Men de spørgsmål blev hurtigt lagt i bero, for Nicola talte videre, og selvfølgelig spidsede Enzel ører. Han ville gerne høre på Nicolas forklaring på, hvordan… eller hvorfor, han havde haft behov for at voldtage ham. Det virkede som en valid nok grund. Hvor mærkeligt det end var for Enzel, forstod han ham godt. Det ændrede dog ikke på, at Nicola slet ikke havde en position eller en ret til at gøre som han havde gjort. Enzel bed særligt mærke til han ordvalg, om at balancen i deres forhold skulle genoprettes. ”Elskede.” Lød det mere spydigt end kærligt fra ham ”Nok har jeg forfremmet dig til blodbror… Min ægtemand, om du vil… Men det har aldrig gjort dig lige med mig… Dit liv er stadig i mine hænder. Og du har tydeligvis ikke værdsat de gode forhold jeg har givet dig, eller den særbehandling og den frihed du har fået. Jeg tog dig med i dag, for at give dig en straf der var en voldtægtsmand værdig… Men… En del af mig vil gerne have, at jeg tager fejl, og at du fortæller mig sandheden.”

Enzel knugede sine hænder og klemte øjnene sammen ved den ærlige indrømmelse overfor Nicola. Han var jo i bund og grund rasende på Nicola, og burde slet ikke tale til ham, eller afsløre, at han var den mindste smule i tvivl om ham. Men det var han altså. Og han elskede ham mere end han hadede ham.

”Du ville gå fra mig… Lige efter.” Sagde han så, og sank besværet. Han kunne stadig genspille episoden, præcis som det foregik, når han havde lukkede øjne. Tænk sig, at det nærmest gjorde mere ondt, end selve overgrebet? Om man kunne begribe, at han stadig ville have Nicolas kærlighed, på trods af dette. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 01.05.2020 19:31
På en måde var det næsten til at grine af, at Enzel faktisk troede, at Nicola havde selv den mindste forestilling om, at de var lige. Enzel var hans bøddel, de ville på intet tidspunkt blive lige, og det var en sandhed, som Nicola havde affundet sig med, da han første gang valgte at erklære sin kærlighed til Enzel.
"Jeg har aldrig gjort mig  forestillinger om, at vi er ligeværdige. Før du blev min elsker, min mand, var du min chef. Jeg lever stadig på din måde og gode vilje, og det er noget jeg har accepteret. Men vores forhold bør aldrig bygge på, at jeg er bange for dig, og jeg var begyndt at blive bange for dig, Enzel" Var det en følelse af fortrydelse, han så? Måske der stadig var håb, men han blev nødt til at være forsigtig. Hvorfor skulle det dog også være så forbandet indviklet! Det hele havde været så nemt, Enzel havde elsket Nicola til en grad, som næsten virkede sygeligt, og så ødelagde han selvfølgelig det hele, som sædvanlig.

Hvis det ikke var fordi Nicola efterhånden kendte Enzel så godt, kunne han næsten blive narret til at have ondt af ham, når han sad sådan med lukkede øjne. Kunne det passe han faktisk havde formået at såre Enzel mere end fysisk? Utroligt, Nicola ville ellers have svoret på, at Enzel ikke besad nogle reelle følelser, men der havde han så åbenbart taget fejl. 
"Jeg ved ikke, hvor høje tanker du har om mig, men i sidste ende er jeg en kujon. Hvordan skulle jeg kunne blive, når jeg kunne se, hvilken skade og smerte jeg havde forvoldt dig? Jeg ville hellere stikke af end se mit fejltrin i øjnene. Jeg ønskede ikke at skade dig, men det skete alligevel, og det ønskede jeg ikke at se i øjnene" Det var en nem nok forklaring, for det var sandt, Nicola havde aldrig brudt sig om at konsekvenserne af sine egne handlinger i øjnene. Det var nok på tide, at han lærte det, men det irriterede ham nu alligevel, at det var Enzel, som skulle lære ham den lektie. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han afbrød ikke Nicola, mens han talte, selvom det føltes som om de diskuterede. Men dette her var ingen diskussion. De var jo enige i, at dette her var et håbløst forhold, og at de begge var farlige for hinanden. Og selvom Enzel havde sagt at han ikke elskede ham mere, men hadede ham, så var han godt klar over, at hans skuespil ikke var det bedste. Med øjnene lukkede, lyttede han til ham. Enzel blev beroliget af at høre Nicolas stemme… Han var her. I live. Han elskede ham stadig.

”Du var bange for mig?” Spurgte han, da Nicola havde fået lov til at tale ud, og slog de blå øjne roligt op. Det burde egentlig ikke komme bag på ham, men det gjorde det. Nok havde Nicola været bange for ham i de øjeblikke, hvor Enzel havde slået ham eller på anden måde skældt ham ud. Og ja, han havde haft god grund til at være bange for ham, for han havde vist forsøgt at planlægge mord på ham et par gange. Men det var kun på grund af, at han vidste for meget om ham… og måske lidt fordi han ville redde sig selv fra sin forelskelse, som var både sygelig og udmattende. Men når det kom til stykket, ønskede han ham ikke død, og havde affundet sig med, at han var nødt til at leve med Nicola. Selv nu, efter gårsdagens forfærdelige hændelse, og alle hans vrede, hævngerrige følelser, kunne han alligevel ikke ønske ham død...

Hans blik afslørede at han forstod hvorfor Nicola havde været bange. Men det var ikke noget han kunne sætte ord på. Han nikkede godkendende. ”Jeg tror på dig…” Erkendte han endelig. Nicola var god til at forklare sig, og hans lille, uskyldige udseende gjorde det svært for ham at skelne mellem løgn og sandhed. Og forelskelsen gjorde ham blind og ulykkelig. ”Du begik en stor fejl i går. Men min fejl er større… Det er min dårlige behandling af dig, der fik dig til at miste besindelsen… Selvom jeg har mine tvivl, håber jeg, at vi engang i fremtiden er i stand til at glemme de to dage her…” Hans angrende ord var sande nok. Han greb sig til den lille medaljon, der hvilede på hans bryst, og gned den tankefuldt. Det var mærkeligt at erkende sine fejl, når han altid var så bevidst om hvad og hvorfor han gjorde, som han gjorde. Det var som om han havde mistet kontrollen over sig selv. Han var slet ikke så stolt af at være Enzel Silene mere.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 11.05.2020 20:11
Hvordan kunne det overhovedet komme bag på Enzel, at Nicola var bange for ham? Nok havde Nicola forsøgt at skjule den værste frygt, men troede Enzel faktisk, at Nicola fandt sig i Enzels behandling, fordi han nød det? Det var jo direkte latterligt.. Men det var også så typisk Enzel, han så ikke ud over sin egen næsetip. Nok derfor kom det bag på Nicola, da Enzel proklamerede, at han troede på ham. Det var da altid noget. Nicola formåede endda at tvinge et svagt smil frem.

Var det for meget at håbe på, at Enzel faktisk havde ændret sig efter alt det her? Formentlig. Om et par dage var han tilbage til den samme, ubehagelige Enzel, hvis der da overhovedet gik så længe.
"Så længe vi er i stand til at tilgive, er det vel det vigtigste" Han var ligeglad, så snart han slap væk fra bordellet, havde han alligevel ikke brug for Enzels tilgivelse. Men indtil da legede han pænt med.
"Er min afstraffelse så færdig, eller føler du stadig, at der er en gæld, som mangler at blive betalt?" Efterhånden var Nicola ligeglad med, hvad der skete med ham, så længe det ikke slog ham ihjel, skulle det nu nok gå.
"Jeg gjorde noget forfærdeligt, så selvom du forhåbentlig tilgiver mig mine gerninger, forstår jeg, hvis du fortsat ønsker hævn" mange ville sikkert mene, at det var fuldkommen hjernedødt, at Nicola sådan ligefrem tilbød Enzel at tage hævn, men han kendte Enzel godt nok til at vide, at hævnen ville komme uanset.. Hvis han viste lidt god vilje, kunne man da håbe, at Enzel i det mindste ville være lidt blid.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Tilgivelse var også et ord Enzel ikke brugte så ofte. Han var jo typen der bar nag for evigt, og tyede primært til hævn. Men hvor ville det være skønt hvis han blot havde et strejf af hengivenhed i sig, så det ville være lettere at bære over med Nicola, og blot forsøge at leve sammen igen. Ikke som før, men hvor de kunne leve i fred med hinanden. Nå ja. Det vigtigste var vel at Nicola kunne tilgive ham, og ikke omvendt. Enzel kunne aldrig tilgive Nicola for hans ugerninger, men han kunne godt fortryde sin egen overreaktion. ”Ja” Svarede han kort til det, og holdt sin sande holdning om tilgivelse for sig selv.

”Jeg tror det var straf nok for nu.” Svarede Enzel træt, træt ovenpå dagens tumult og smerte. Åh hvor var det dog udmattende at have et forhold til Nicola, og alligevel holdt han ud endnu… Hans blik hvilede endnu på Nicolas nøgne krop, mens tankerne dog ikke førte ham til noget seksuelt. Hans hjerne havde travlt med at forsøge at forstå, hvorfor Nicola dog forsøgte at tale ham til at straffe ham yderligere. Mon det var en form for omvendt psykologi? På en eller anden mærkelig måde virkede det. Måske… Men Enzel kunne mærke, at han endnu ikke var i stand til at træffe beslutninger. Han var alt for følelsesmæssigt påvirket. Der var både angst, vrede, omsorgsfuldhed og hævngerrighed der sloges om retten til dominans i Enzels system.

Selvom det umiddelbart virkede som om de kunne være ærlige med hinanden, lukke op for deres følelser og tale ud om tingene – Nicola var i hvert fald snaksaglig for første gang nogensinde – alligevel holdt Enzel nogle informationer om hans planer med ham for sig selv. Selvfølgelig var der en form for afstraffelse i vente. Men den var kun fair, eftersom Enzel nu skulle lide under mistillid i måske resten af Nicolas levedage.

Da han endelig fik diskuteret færdig med sine egen indre, kritiske stemme i tankerne, reagerede han endelig på virkeligheden. Han var pludselig meget bevidst om, at Nicola var nøgen, men at han også sad overfor ham, alt for langt væk. Nok var han skidt tilredt, men han var stadig den smukkeste unge mand han nogensinde havde lagt sine øjne på. Nu kom den ængstelige følelse tilbage i ham. Han troede til dels på at Nicolas kærlighed til ham eksisterede, på en eller anden måde. Men hvor meget havde han egentlig haft lyst til ham? Han ville ikke spørge, men hans blik landede på Nicolas blik, som om et enkelt øjekast burde være nok at overtale ham, til at komme ham nærmere og udvise ham den form for omsorg han havde brug for lige nu.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 05.06.2020 04:06
Straffen var overstået, kunne det virkelig passe? Nicola ville utroligt gerne tro på det, men han havde efterhånden brugt lang tid sammen med Enzel, og han var ikke typen som tilgav så nemt. Måske var straffen færdig for nu, men han var sikker på, at resten nok skulle falde på et senere tidspunkt. Til den tid ville Enzel forhåbentlig stadig kunne huske det helvede, han lige havde udsat Nicola for, og hvordan de havde begge havde undskyldt. Og at Nicola havde tilgivet ham uden at tøve. Med lidt held ville det gøre straffen mindre alvorligt, men hvis Nicola skulle være helt ærlig, ville han være taknemmelig så længe han ikke endte i kisten igen. Så ville han næsten hellere have det forfærdelige monster i cellen.

Træt lukkede han øjnene. Det var svært at sige, hvor langt der var tilbage til bordellet, men han var sikker på, at vognens bløde bumlen gennem gaderne kunne vugge ham i søvn. Han trængte så forfærdeligt til søvn. Generelt var det ikke noget, Nicola havde fået meget af, siden han var flyttet ind på bordellet, men den foregående nat havde han jo slet ikke fået sovet på grund af kisten, og det satte sine spor nu. Desuden var det utroligt udmattende at frygte for sit liv i så lang tid.

Det var næsten som om, at Nicola kunne mærke Enzels blik på sig, så han åbnede træt det ene øje. Blikket genkendte han med det samme, Enzel var åbenbart tilbage til sit gode gamle jeg og forventede fuldt ud, at alt fortsatte som det plejede. Det absolut sidste Nicola havde lyst til lige nu var, at skulle tilfredsstille sin bøddel, men han vidste på forhånd, at han ikke havde noget valg. At sætte sig oven på han var dog fuldkommen udelukket, monstret havde sæt en god skræk i livet på ham, og han tvivlede på,  at han ville holde til at blive taget af Enzel. I stedet gled han ned på gulvet og kravlede ydmygt det korte stykke hen til Enzel. Det var svært at lade som om, at han faktisk havde lyst, men han gjorde da sit bedste. Han placerede sine hænder på Enzel knæ og spredte dem ganske let.
"Er du sikker? Vi må snart være ved bordellet, hvad hvis vi bliver opdaget.." Han bed sig i læben og nussede Enzels knæ.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Uden så meget som at have sagt et ord, forstod Nicola alligevel hvad Enzel ønskede af ham alene ved sit blik. Det var blot et tegn på, hvor godt de til trods af alt kendte hinanden. Der var ingen tvivl om, at Nicola virkede meget træt, men det fik ikke Enzel til at give ham fri. Hvis Nicola virkelig… virkelig mente det, når han sagde at han elskede ham, skulle han da også gøre noget, for at bevise det. Nicola havde så meget tillid at indhente hos Enzel efter alt dette her. 

”Hvem skulle opdage os?” Spurgte Enzel ubekymret og skævede til de små dunkle ruder i kareten, som han på trods af denne ligegyldighed valgte at dække til med forhængene ”Kusken har vist allerede set det værste af os. En skandale til eller fra gør nok intet.” Enzels blik var låst på Nicola, som krøb hen til ham med den allerbedste form for underdanighed man kunne ønske sig. Han imødekom ham med sine hænder, lagde dem blidt på hans skuldre og førte dem op ad den tynde hals, hvor halsbåndet endnu sad og den korte kæde, der endnu var hægtet til halsbåndet, viklede han flere gange rundt om sit håndled, så han havde Nicola i kort snor.

”Men… mon ikke du efterhånden er dygtig og erfaren nok til at få en mand til at komme på tid?” Et smil der var kynisk overfor Nicolas endnu chokerede og ikke mindst følelsesmæssigt udmattede tilstand, bredte sig på Enzels engleskønne ansigt. Hans ben hvilede adspredt, mens han lænede sin ryg tilbage i det polstrede sæde i den fornemme karret. Nicola skulle først løsne hans bælte og hive ned i hans bukser, for at kunne få adgang til hvad der gemte sig under silken, men Nicola kendte efterhånden teknikken bag Enzels tøj ligeså godt som Enzel selv.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 08.06.2020 06:40
Gad vide om Nicola på noget tidspunkt ville kunne overbevise Enzel om sin påståede kærlighed? Det var nok tvivlsomt. Det havde i forvejen været svært at overbevise ham, og Nicolas seneste fejltrin gjorde det bestemt ikke nemmere. Måske ville han faktisk være fri en dag.. eller i hvert fald nå til et punkt, hvor Enzel ikke udnyttede ham helt så meget og helt så hensynslyst. Det var deprimerende at tænke på, at det efterhånden var det mest positive, som han turde drømme om. Det var bestemt ikke de planer han havde haft for sit liv.

Der var ingen vej udenom, det gjorde Enzel mere end tydeligt, og Nicola vidste bedre end at begynde at diskutere. Det var vel bare at lukke øjnene og få det overstået. 
Trækket i halsbåndet gjorde sit for at minde ham om hans plads, det havde ikke været på ret længe, men han hadede det allerede inderligt. Som om han ikke mindede nok om et simpelt kæledyr i forvejen. Havde det ikke været for den korte snor, kunne Enzels sidste kommentar godt have fået Nicola til at trække sig tilbage og kigge surt på ham. Det var fristende at pointere, at han ikke fik megen øvelse, for det var aldrig svært at gøre Enzel hurtigt færdig..Men han bed sig i tungen og holdt de spydige kommentarer tilbage, nu var ikke tiden for dem. I stedet tvang han sig til at se ydmygt ned i gulvet.
"Jeg skal gøre mit bedste" Det var så svært at forblive i den underdanige rolle, at ordene kun lige blev hvisket frem, men det var ligegyldigt, han vidste jo, at Enzel ville kunne høre det.

Kortvarigt gled Nicolas blik op til Enzels ansigt. Det kyniske smil kom egentlig ikke bag på ham, men alligevel spredte en kold fornemmelse sig i hans krop. Intet havde ændret sig efter deres lille eventyr, på trods af hans håb og drømme. Det havde han ikke tid til at sørge over nu, det måtte komme, når han forhåbentlig fik lidt tid alene.
Med øvede bevægelser begyndte Nicola at grave ind under de mange lag, som Enzel altid gik med, så han kunne trække hans bukser ned og gribe fat om han. Han bevægede hånden frem og tilbage et par gange, bare for at trække det uundgåelige ud, og rykkede sig så lidt tættere på Enzel, så han kunne lade munden glide ned over ham. Han havde ikke gjort det på Enzel ret mange gange, men han tvivlede på, at han nogensinde ville holde op med at hade det.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Denne gang var Enzel mere bevidst om, at der var… eller kunne være en form for modvilje hos Nicola. Men han var samtidigt meget i tvivl om det var hans egne paranoide tanker, der fik ham til at forstille sig ting… Men han havde svært ved at have ondt af ham, for han lå stadig inde med en vrede mod ham, som han ikke kunne komme af med. Han forlangte hans krop, for kun den kunne give ham den form for omsorg han længdes efter.  

Som underdanige, indbydende Nicola lovede ham at gøre sit bedste, og gik i gang med at løsrive ham fra det stof der holdt ham tildækket, sukkede Enzel tungt og knejsede nakken og lukkede øjnene. Således kunne han nyde hvad Nicola ville gøre for ham med sin trænede finmotorik. Enzels fingre knugede i læderhalsbåndet, der holdt Nicola fæstnet til sin ejer, som var han intet mindre end et kæledyr for ham. Enzel tændte på symbolikken i at Nicola havde det på. Han ville helt sikkert ikke slippe af med det foreløbigt, før Enzel havde udlevet sine fantasier i hvert fald.

Nicolas hånd, der lukkede sig om hans lem og gned den et par effektive ryk, fik ham hurtigt til at reagere med endnu et suk. Uden at ville rykke sig for meget, sank han længere ned i sædet. ”Dit bedste er vist tilstrækkeligt.” Pustede han, hviskende på samme måde som Nicola lige havde gjort. Enzel blev gradvist større, og da Nicola lænede sig ned med sit hoved, kom der et overspændt gisp fra ham. Han gik til den lige med det samme jo. En uvelkommen tanke strejfede ham hurtigt. Han havde fornemmelsen af, at det var fordi han ville have det hurtigt overstået, så han kunne få lov til at sove… eller noget. Men heldigvis sorterede Enzel tanken bort, så han kunne fokusere om at nyde, at Nicola lagde et stykke arbejde i det. Med hånden, og kæden, der havde lagt sig som ekstra vægt bag hans nakke, gav han sig til at hjælpe til med styringen. Enzel havde åbenlyst høje tanker om hvad Nicola kunne præstere. Han ville gerne have ham til at sluge så meget han kunne af ham, og gerne sådan så han kunne høre Nicola kæmpe lidt for at få luft samtidigt. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 09.06.2020 17:26
Det var umuligt at ignorere hånden som vejede hans hoved ned. Nicola vidste selvfølgelig godt, at kæden til halsbåndet var viklet rundt om Enzels hånd, men alligevel virkede den unaturligt tung, næsten som havde nogen placeret en vægt på hans nakke. Hvis hånden i det mindste bare havde ligget passivt, havde det næppe været så forfærdeligt, men Enzel skulle absolut hjælpe til. Det var i forvejen en person krig for Nicola overhovedet at tage Enzel i munden og tanken om det alene, kunne få kvalmen til at vælte frem i ham, men nu hvor Enzel stødte så langt ind hver gang, var det en konstant kamp ikke at kaste op. Det hjalp bestemt heller ikke, at det blokerede hans vejrtrækning, så han blev nødt til at kæmpe for at hive vejret ind. Hvordan kunne nogen dog finde det tiltrækkende?

På trods af den hårdhændede og ubehagelige behandling, gjorde Nicola sit bedste for at gøre Enzel tilfreds så hurtigt som muligt. Nok var deres forhold mere eller mindre offentligt kendt, men han ønskede alligevel ikke at blive opdaget, mens han sad på knæ med Enzel i munden.
Stille og roligt begyndte Nicola at kunne mærke og høre, at Enzel var ved at nå sit klima. Nicola skulle lige til at trække sig lidt væk, så han forhåbentligt ikke ville blive kvalt, men i det samme mærkede han Enzels greb stramme sig som et skruestik om hans nakke og holde ham fast, så han knapt kunne bevæge sig eller trække vejret. Nærmest panisk prøvede han at kæmpe lidt imod og komme med nogle halvkvalte lyde for at indikere, hvor ubehageligt behandlingen var.
Da Enzel endelig gav slip igen nærmest kastede Nicola sig baglæns mens han hostede og kæmpede for at holde nede, hvad Enzel lige havde givet ham.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var ikke svært at se på Nicola, at det var væmmeligt for ham, sådan som Enzel førte hans hoved med tvang. Hvorfor Nicola fandt sig i det var ham et under. Var det fordi han var bange for at blive efterladt, eller fordi han var bange for ham? Var det virkelig kærlighed…? På en måde testede Enzel ham, men der var nu også lyst bag hans grænseoverskridende gerninger. 

Han formåede at forblive tilbagelænet, med en alt for rolig arrogance over sig, mens han med vægten fra kæden kunne holde Nicola nede, så længe det varede. Enzel gjorde ikke noget for at skynde sig, men han gjorde heller ikke noget for at holde tilbage. Han var dog let at tilfredsstille, når det kom til Nicola, og lidt efter lidt nærmede han sig klimaks, takket være det ihærdige mundarbejde for at få ham færdig, før Nicola blev kvalt. Der var ingen advarsel eller indikation på, at Enzel skulle komme, før han kom. Han var jo faktisk nede i halsen på ham, og hans kom endte et sted i Nicolas system. Hvor det efter Enzel mening hørte til. ”Smart ikke? Ingen efterladte sædpletter i kareten.” Sagde Enzel en grad mere optimistisk end hans egentlige humør. Hans øjne af is hvilede på Nicola, køligt, som om Nicola ikke var havnet på gulvet og var i færd med at genfinde sin evne til at trække vejret.

Havde han fortjent det? Sikkert ikke. Og havde det hjulpet på Enzels behov efter omsorg? Heller ikke. Men nu drejede kareten ind ad en sidegade, der passende nok kunne være den gade i den centrale bydel, hvor bordellet lå. Enzel kunne genkende følelsen af brostensbelægningen der blev mere behagelig at rulle på, i hvert fald. Så han begyndte at hive bukserne op og binde bæltet i en stram knude om livet. ”Op med dig.” Beordrede han roligt ned til Nicola. Det gik ikke at han lå på gulvet, når kusken lukkede dem ud.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 10.06.2020 05:55
SSelv efter at Enzel var blevet færdig, og Nicola havde formået at komme fri og ned på gulvet, føltes det som om, at han kunne mærke Enzel i sin hals. Mærke hvordan hans luftveje blev lukket til, imens Enzel gjorde nøjagtig, hvad han havde lyst til. Det var en virkelig forfærdelig følelse, og et øjeblik var han overbevist om, at han ville tabe kampen og levere mavens begrænsede indhold på karetens gulv. Men der skete ikke ngoet, og han formåede endda at kigge op på Enzel, omend blikket næppe var så hengivent, som Nicola ellers gerne ville have formået.
"Ja" Hans hals føltes ru og tør, så svaret var ikke meget andet end en lav kvækken.

Langsomt fik Nicola stablet sig på benene, selvom han følte sig utroligt ustabil, var det ikke en mulighed at ignorere en direkte ordre, han blev dog nødt til at støtte sig til vognens ene side, så han ikke faldt ned på gulvet igen.
"Javel" Stemmen var stadig lav og sprukken.
Han rømmede sig lavt, han kunne stadig mærke han, stadig smage ham. 

Kunne det passe, at kareten satte farten ned? De måtte sbart være ved bordellet. Nicola kiggede ned af sig selv, pludselig blev han pinligt bevidst om, hvor nøgen han faktisk var. Hvad ville kusken dog ikke sige? For ikke at snakke om folkene på gaden, som potentielt ville se ham samt pigerne og kunderne på bordellet. Han foldede hænderne foran sig i et forsøg på at dække det absolut mest nødvendige til, selvom det næsten kun fik ham til at føle sig endnu mere nøgen end før.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var sandt. De var så godt som ankommet, og forhåbentligt ville kusken holde så tæt på trappeindgangen som overhoved muligt. For det var da åbenlyst, at ingen måtte se at en blodig bordelejer følge en nøgen mand indenfor. Ovenpå Enzels kølige, afvisende attitude, rakte han ham alligevel sin hånd, så han kunne hjælpe Nicola op på sine ben. Lige i tide til at man kunne høre, at kusken hoppede ned af karetens front, for at troppe op og åbne døren for dem.

Enzel skænkede ikke kusken et blik, men stak kun hovedet ud for at se sig i begge retninger. Der var forfærdeligt befærdet i dagtimerne på denne gade, som han havde valgt at de skulle bo på. Men sådan var det. Uden at bede om lov tog han i kuskens kappe og løftede den op, så den dækkede for dem. Komkomkom. Skyndte Enzel på Nicola, og gennede ham med ud. Kusken så ikke ud til at bryde sig om at blive brugt på denne måde, men fordi der ventede ham en god pengebelønning, fandt han sig i behandlingen. Så hurtigt, men knapt så diskret fik han fragtet Nicola – og kusken – fra A til B. Trods hvor meget far der var på hen til døren, stillede han sig alligevel ved dørtrinnet, for at kaste et sidste blik på kusken, hvorefter han betalte kusken med den pung han oprindeligt havde givet til fængselsvagten. Det var mange… alt for mange krystaller at give ud til en kusk. Men han havde noget på dem nu… Efter en kort udveksling af ord, lukkede Enzel døren bag sig og lænede sig med ryggen mod den med et dybt suk.

Hans blik rettede sig på Nicola. ”Varm noget vand i kedlerne og hæld det op i en balje.” Bad Enzel på sin egen beordrende måde, mens han stadig klamrende til døren. Hans fingre, som havde lukket sig om den lille kæde hele dagen gav endelig slip. ”Jeg skal have det her blod af mig…”

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7