Blæksprutten 05.02.2020 20:43
Nicola kunne trykt slippe ansvaret for sin egen krop, for Enzel holdt så godt fast i ham i forvejen. Som han bevægede sig, kunne han mærke hvordan Nicolas muskler spændte op og alting forsnævrede og dunkede, som han fik Nicola til at komme. Præcist – eller så godt som, fik han skyndet på ham, så de ville komme nogenlunde samtidigt. Som han ønskede det.
Næsten lige som Nicola slap i kroppen og blev som en kludedukke, lagde Enzel hagen hvilende på Nicolas hoved og gav et hæst, tilfredsstillet suk fra sig. Alt ved Enzels lyd tydede på, at han var mere end tilfreds med Nicolas indsats som elsker. Han var jo denne her lille, sexede nips, som lod sig blive brugt præcist som Enzel godt kunne lide det. Og nu hvor han havde fået lov til at komme dybt oppe i ham, kunne han med det samme mærke trangen til at putte sig op ad ham og blive kælet for af Nicolas fingre, ligesom sidste gang de tilbragte en nat sammen.
Langsomt, efter at have stået på hug i buldrende stilhed, satte han sig ned at sidde i sengen, stadig med Nicola i favnen. Han sukkede dybt og gled sine hænderne op og ned ad Nicolas krop et par gange. ”Det var dejligt… Ubeskriveligt dejligt” Lød det fra en udmattet og ikke mindst taknemmelig Enzel. Hans stemme var helt hæs og tør, fra at have stønnet så meget på en aften. Han havde det dog skønt og brummede, da han lagde hovedet til Nicolas nakke og indhalerede hans duft ”Mmh… Vi burde ikke have gjort det her i dit værelse, dog…” Det hele var Enzels egen skyld. Han burde have nøjes med at vække ham, og hive ham med ned på et af de klargjorte værelser i stedet… Eller stuen måske. Men han var trods alt ny til det med at luske rundt i bygningen og lege hemmelig elsker med Nicola.
Som han krammede Nicola, kunne han pludselig mærke at de enkelte, mælkehvide pletter på hans tøj var ved at klistre igennem tøjet på ham. Det fik ham til at sukke igen. Et ugideligt suk. ”Lad os ligge ned lidt…” Mumlede han døsigt og dumpede ned at ligge med Nicola til fange i sine arme, klar til at modtage alverdens nus og omsorg fra ham.

Vuze 06.02.2020 18:36
Det var først da Enzel satte sig ned, at Nicola slap grebet, så han ikke længere klamrede sig til ham. Han var stadig forpustet efter den krævende omgang, så hans brystkasse hævede og sænkede sig tydeligt. På sin vis utroligt, når det ikke engang var ham, som havde stået for det hårde arbejde. Ikke at han brokkede sig. Han havde det fint med at tage imod, og det virkede jo til, at Enzel virkede til at give.Uden helt at vide hvorfor, rødmede han ganske svagt over Enzels ord. Han skammede sig over sin voldsomme reaktion, eller nærmere, han skammede sig over, at Enzel havde været i stand til at få ham til at reagere sådan. Hele hans forhold til Enzel havde jo bygget på hans spirende had til manden, og nu skulle han pludselig til at nyde behandlingen? Han sukkede lavt. Han var simpelthen for træt til at tænke overdet nu.
"Du var tydeligvis alt for ivrig" Han smilede ganske svagt for at indikere, at hans ord skulle forståes som let dril.
Selvfølgelig ville han have foretrukket at Enzel havde forladt værelset, så han kunne få den begrænsede plads i sengen for sig selv, men han var så træt oven på den voldsomme omgang, at han faktisk bare var taknemmelig for at ligge ned. Han var dog langt fra taknemmelig for det fedtede pletter på Enzel tøj, som han tydeligt kunne mærke nu de lå så tæt. Det kunne godt være, at pletterne kom fra ham selv, men det gjorde det ikke ligefrem mere lækkert at ligge og gnide sig op mod.
"Du ender med at fedte alt ind, hvis du beholder den bluse på" uden at tænke over det, var hans hånd allerede i gang med at hive blusen af Enzel, så han i det mindste ikke skulle bekymre sig om pletterne.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 07.02.2020 16:13
”Tydeligvis” Gentog han erkendende. For Enzel så ikke sig selv som særlig desperat, men lige omkring Nicola kunne han slet ikke genkende sig selv mere. Det var i hvert fald lige før han skammede sig over den mand han var blevet til, men eftersom Nicola elskede ham nu, kunne det måske være at Enzel kunne lære også at elske de dele af sig, som han var mindre selvsikre omkring.
Nu skulle de bare ligge og hygge sig sammen, og måske, hvis Enzel ikke på mirakuløs vis faldt i søvn inden, kunne han måske overtales til en runde mere. Af en eller anden grund havde Enzel det som om han skulle nå noget med Nicola. Men det var jo fjollet, for Nicola skulle tilbringe lang tid på bordellet sammen med Enzel nu hvor han havde givet sit endelige ja. Imellemtiden, mens Enzel lå og genvandt den rolige vejrtrækning, opdagede han, at Nicola så ned ad ham og virkede kritisk over det snavsede tøj Enzel havde på. ”Lad det tørre-” Ville han have sagt, men nåede det ikke, før Nicola forsøgte at hive tøjet af ham. Han kunne mærke at bæltet løsnede sig, og pludselig fik panikken ham til at reagere. "Hvad i- Nej Nicola!" Meget hurtigt hævede han hånden, og som man ville smække nogen en lussing på kinden, klaskede han i stedet Nicolas hånd væk i et alt for voldsomt smæld. I forhold til at Nicola ikke ligefrem havde gjort noget for at gøre ham fortrød, var dette en meget voldsom reaktion fra Enzel. Han kunne mærke hvordan hans egen håndflade dunkede fra slaget.
Hurtigt satte han sig op og trak sig selv lidt væk fra ham, og ømmede sin egen håndflade. Og han holdt den egentlig også, fordi han var overrasket over at han havde slået på Nicola. Det var en forsvarsmekanisme som Enzel ikke var herre over, men den beskyttede ham. ”Undskyld. Det var ikke meningen jeg ville slå dig så hårdt” Kom det fra ham hurtigt, og med et snert bønfaldende toneleje. Altså han undskyldte for at han ikke ville have slået så hårdt, men det var tydeligt at Enzel ikke var bleg for at slå igen, hvis det skulle ske igen. Han blev lidt streng og formanende igen ”Du skal ikke gøre det der igen. Hører du!?”

Vuze 08.02.2020 02:33
Nicola havde knapt en chance for at reagere på Enzels afvisende ord, inden han pludselig blevet slået hårdt over hånden. Forskrækket trak han hånden til sig og satte sig halvt op. Han blottede de spidse hjørnetænder mens han lavt hvæste og knurrede. Det var efterhånden lang tid siden, han var belvet slået på. En ting var det voldsomme samleje, som Enzel nogle gange tvang ham til, men han havde ikke tænkt sig at finde sig i at blive slået på! Forsigtigt gned han sin ømme hånd, mens han stadig knurrede lavt.Det var tydeligt at både se og høre på Enzel, at han fortrød slaget, men det var Nicola sådan set ret ligeglad med. Han havde jo ikke gjort noget galt, så han havde ikke fortjent at blive slået! Og det hjalp da bestemt ikke, da Enzel pludselig lød streng igen.
"Jeg gjorde ikke noget galt, du havde ingen ret til at slå mig" Han trykkede sig ind mod væggen mens han vredt så på bordelejeren.
"Hvad er det overhovedet, der er med det tøj? Ingen er så blufærdige, at de ville reagere så voldsomt på så lidt" Han så mistroisk på ham. Det var ikke første gang, at der var noget ved Enzel, som ikke virkede helt rigtigt.
"Du skjuler noget for mig. Man skjuler ikke ting for folk, som man påstår, at man holder af" Ikke at han skulle tale for højt om at skjule ting, der var trods alt en del, som han endnu ikke havde fortalt Enzel, og som han egentlig ikke agtede at fortælle ham.
"Har det noget at gøre med de billeder, som du ikke vil have jeg ser? Dem, som du har på dit værelse, og som jeg ganske kort så den første aften vi mødtes?" Brikkerne var så småt ved at falde på plads i hans hoved, men han blev nødt til at prikke lidt til Enzel for at få en fornemmelse af, om han var på vej i den rigtige retning.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 08.02.2020 10:21
Det var første gang Enzel så Nicola reagere på sine halvdyrs panterinstinkter. De skarpe hjørnetænder var dødelige våben, og selvom Enzel havde et gebis af næsten samme slags, fik det ham selvfølgelig til at sidde stille og varsomt i hans nærhed. Men Enzels hjerte bankede hurtigere i brystet på ham. Han måtte aktivt gøre en indsats for ikke at vise sine egne tænder og hvæse tilbage, men heldigvis havde Enzel til vane, at søge mod sit andet våben i stedet. Daggerten, som var fæstet til silkebæltet og var skjult for det nysgerrige øje. Langsomt flyttede han hånden om bag sin ryg, for at grave hånden ind under stoffet og lægge hånden på skaftet, blot for sikkerhedens skyld, mens han lyttede kritisk til Nicolas modsvar.
Enzel lignede en der byggede op vrede, som Nicola stak til ham og alle hans hemmeligheder. Selvfølgelig havde Enzel forberedt mange svar og løgne, der kunne forklare et hvilket som helst farligt spørgsmål indtil hans mærkelige adfærd, men han havde af årsager ikke forberedt sig på at blive spurgt ind til billederne. Billederne! Så Nicola HAVDE altså set noget han ikke skulle se!? Han måtte godt nok have ventet længe på at stille de brændende spørgsmål! ”Pas på med hvad du stikker din næse i!” Advarede han hvislende i en vrede, der fik ham til at dirre i hele kroppen. Han kunne høre på sig selv, hvor usikker han egentlig lød. Hvad vidste Nicola? Hvor mange af de tegninger havde han SET!? Nogle af dem var mere vellignende end andre, men én ting var sikkert. De var alt for afslørende og derfor meget private. Hvis blot han kunne få sig selv til at brænde de sidste beviser, var dette aldrig sket!
”Jeg ved ikke hvad du tror du så, men jeg foreslår at du holder op med det pjat! Det er ikke andet end pure opspind fra et barnligt skvadderhoved!”

Vuze 08.02.2020 11:43
Det var efterhånden lang tid siden, at Nicola for alvor havde lyttet til sine instinkter. På trods af den, til tider daglige, vold, som Sobek havde udsat ham for, var han blevet alt for magelig. Det havde været en nem og simpel tilstand som egentlig fungerede bedst, hvis man bare slog tankerne fra. Det samme gjaldt livet med Enzel. Men nu nærmest skreg hans instinkter, at han skulle passe på. At Enzel faktisk var en reel trussel. Han følte sig utrolig fanget, som han sad der klemt op mod væggen. Han ville sikkert sagtens kunne kravle hen over Enzel, men spørgsmålet var, hvor langt han faktisk ville nå, inden bordelejeren greb fat i ham.Langt fra for første gang valgte han t ignorere sine instinkter. Ham ville til bunds i dem her sag, Enzel skyldte ham nogle svar.
"Hvordan kan jeg undgå at stikke min næse i det. Hvis jeg så meget som griber fat i dit tøj, opfører du dig jo som om, at jeg aktivt er ude på at gøre skade på dig" Han havde dæmpet stemmen, men derfor var det stadig tydeligt, at han var sur. Flere gange havde Enzel givet ham en reprimande eller på anden måde reageret negativt, når han var kommet for tæt på turbanen eller havde revet ham i tøjet. Det kunne ikke passe, at den eneste part, som tilsyneladende måtte have hemmeligheder på dette sted, var Enzel!
Benægtelsen bekræftede egentlig kun den mistanke, som Nicola i forvejen havde, og som han nok egentlig havde haft i lang tid.
"Modsat af hvad du tydeligvis tror, Enzel, så er jeg ikke dum" Han hadede, når han blev beskyldt og betragtet for at være mindrebegavet. Havde det været tilfældet havde han ikke klaret sig alene i så mange år.
"Er det dig, som er på de billeder, som du skjuler?" Han var færdig med forsigtigt at danse rundt om emnet.hvis han ikke spurgte direkte ind til det, tvivlede han på, at han ville få nogen former for svar.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 08.02.2020 12:35
Advarslen var tilsyneladende ikke sivet ind, for Nicola fortsatte med sine farlige, stikkende spørgsmål. Enzel, som i forvejen var bleg, syntes at blive hvidere i ansigtet af angst. Han vidste at han stirrede på Nicola med sine ledeste øjne, men det så ikke ud til at have den effekt på ham, som han ønskede. Han ville ikke høre sin elskede true ham med den viden han lå inde med, men Nicola var ihærdig med at finde ud af sandheden.
Da han fik det endelige spørgsmål… om det var ham der var på billederne, så Enzel det specifikke billede for sit indre blik. Det lille billede, hvor han poserede ved sin herres højre side og så så forbandet uskyldig og ikke mindst underdanig ud. Han ønskede ikke at nogen skulle se ham sådan, og da slet ikke Nicola! Og nu… NU… Nu vidste Nicola det. Med et spjæt i kroppen flyttede han sig hen og havde sit hoved helt tæt på Nicolas. ”JO du er! Du er så dum! DU er intet andet end en ubegavet HORE af et halvdyr!” Råbte han. Han tænkte kun lige rationelt nok til, at han flyttede hånden fra daggerten, men så heller ikke længere. For hårdhændet tog han fat i Nicola, som han satte sig ovenpå ham og holdt ham nede med sin vægt.
Han slog ham igen med samme styrke som før, men denne gang i hovedet frem for hånden, og denne gang var det ikke tøvende. Og det første slag udløste til flere lussinger efter ham! Han havde ingen kontrol over sin vrede, overhoved. Han havde lyst til at slå ham og skade ham for at have holdt hans viden om ham for sig selv så længe! Han skulle have gået til bekendelse med det samme, i stedet for at lege med ham på den måde! ”Beskylder du mig for at være et luset halvdyr som dig, HM!?” Vrissede Enzel rasende, som hans hånd blev ved med at fare voldsomt ned på Nicola. ”Du er så dum, så dum!”

Vuze 08.02.2020 13:12
Selvom han måske godt kunne have ønsket det, var det gået alt for langt til, at Nicola kunne nå at trække i land. Han brød sig bestemt ikke om at se en ellers normalt så fattede Enzel på denne måde. Måske det havde været bedre, hvis han bare havde holdt sine mistanker for sig selv, men han ville simpelthen ikke finde sig i, at han nærmest skulle være bange for blot at røre Enzel. Især hvis han skulle lade som om han faktisk bekymrede sig for ham!Han kunne mærke hjertet hamre hårdt i brystet, da Enzels ansigt pludselig var meget tæt på hans eget, men han forsøgte at holde frygten væk fra sit ansigt. Ikke om Enzel skulle få tilfredsheden ved at vide, hvor meget han faktisk skræmte Nicola! Men et lod nu heller ikke til, at han var den eneste, som var bange, for Enzel var da godt nok lbevet noget bleg. Hvis han havde haft nogen som helst tvivl om, at han havee haft ret i, at Enzel var halvkatten på billedet, ja, så var den tvivl da væk nu.
Igen blottede hjørnetænderne og knurrede lavmælt, da Enzel kaldte ham en dum hore. Meget skulle man da finde sig i!
Det kom noget bag på ham, da Enzel pludselig satte sig oven på ham, og slagene begyndte at falde. Han havde ikke forestillet sig, at Enzel faktisk kunne finde på at slå ham. Desperat forsøgte han at beskytte sit ansigt fra de mange smertefulde lussinger.
"Stop det, Enzel!" Uden egentlig rigtig at ville det, brugte han sin evne. Han havde haft alle intentioner om at holde den skjult, men det var det eneste forsvar han lige havde adgang til. Selvfølgelig var der ingen garanti for, at den virkede, men Enzel virkede ikke ligefrem til at være velbalanceret rent følelsesmæssigt, og det ville kun øge chancen for, at hans evne virkede.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 08.02.2020 15:53
Midt i de vrede tanker rettet mod Nicola og ønsket om at straffe ham indtil han græd og bønfalde ham om at lade være, var der pludselig noget i Enzel der sagde, at Nicola ikke fortjente endnu et slag mere. Han havde fået nok nu… Og staklen havde ikke engang fået lov til at forklare sig. Så der var ikke langt fra ide til handling, og midt i en bevægelse, hvor Enzel ellers havde hævet hånden for at slå ham, stoppede han op. Nicolas stemme var trængt ind til Enzels samvittighed, og nu kunne han høre hvordan vreden havde sat gang i den heftige vejrtrækning igen, og han kunne se hvordan Nicola i det hjælpeløse øjeblik havde barrikeret sit hoved med sine arme.
Men det var langt fra slut nu. Hemmeligheden var stadig ude, og Enzel havde overhoved ikke styr på hvem eller hvor mange mennesker Nicola havde talt med… ”Nicola…” Sagde Enzel, trods han var helt forpustet af at have slået ham med så hurtige bevægelser. Han tog i hans håndled for at flytte dem væk fra hans ansigt, og derefter forsøgte han at flytte på de mørke krøller, så det sad pænt igen. ”Hvem kender til billederne på mit værelse?” Ønskede han at vide. Nu hvor Enzel havde gået beserk på ham, var det ikke til at sige hvor han havde ham længere. Ville han kunne finde på at bruge informationen imod ham? Ville han kunne blive afpresset med dem en dag, eller kunne Nicola finde på at sælge dem videre til nogle af Enzels fjender? Nicola var tyv og prostitueret, så mon ikke han kunne købes for selv de mindste penge?

Vuze 08.02.2020 16:16
Der var altid en risiko for, at Nicolas evne ikke virkede, når han brugte den på folk. Ofte kunne de mærke, at han havde forsøgt at kontrollere dem, og det var noget, som de færreste brød sig om. Heldigvis virkede det dog til, at Enzel var ganske modtagelig for evnen. Han holdt dog armene hævet foran hovedet, bare i tilfælde af, at det faktisk ikke havde virket, og Enzel blot sad og spekulerede over, hvordan han yderligere kunne straffe ham.Det var ikke med hans gode vilje, men han lod Enzel fjerne hans arme, så de ikke længere dækkede for ansigtet. Han forventede, at der med det samme ville falde flere slag, men i stedet begyndte Enzel at rette på de mange krøller. Hvad skulle det nu overhovedet gøre godt for? Han var vel næppe bekymret for Nicolas udseende, hvis han sådan sad og slog på ham uden tilsyneladende at have de store samvittighedskvaler.
Han kunne vel næppe bebrejde Enzel for at være bange for, at hans hemmelighed slap ud til andre. Dog var han en smule skuffet, måske endda såret, over, at han ikke havde højere tanker om ham.
"Utroligt hvor lave tanker du har om mig, Enzel" Meget modvilligt lagde han sine arme ned langs siden.
"Det kan godt være, at du hader, hvad du er, men det ændrer ikke på, hvad jeg tidligere har fortalt, at jeg føler" Han så Enzel dybt i øjnene.
"Jeg har ikke fortalt det til nogen, og jeg agter ikke at fortælle det til nogen" Faktisk havde tanken om at dele mistankerne slet ikke strejfet ham. Hvem skulle han overhovedet have fortalt det, og hvad skulle det nytte? I sidste ende var bordellet det tætteste, som han kom på et hjem, og det havde han ikke tænkt sig at risikere for noget.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 08.02.2020 17:20
Lave tanker…? Nicola kunne kalde det hvad han ville. Men de kendte jo egentlig ikke hinanden, ikke sådan rigtigt, og alt Enzel kunne gøre var at forvente det værste der kunne ske. Måske havde han virkelig misforstået Nicola. Og måske ønskede Nicola blot et roligt liv sammen med nogen at dele det med… Men Enzel vidste ikke om han kunne leve et så simpelt et liv… Enzel havde ikke haft et normalt liv, og intet lod til at han ville få et normalt liv fremadrettet ”Du udtaler dig om noget du ikke ved noget om… Jeg hader ikke hvem jeg er. Jeg hader hvordan verden ser på mig” Sukkede han tungt. Nicolas ord var dog ganske rørende… Her havde han slået på ham, og det første Nicola gjorde var at minde ham om at han havde følelser for ham. Det stak i Enzels mave, og straks skar han en grimasse og lagde panden ned til Nicolas bryst. Han var så splittet! Han elskede også ham, men hans fornuft sagde til ham, at han burde skille sig af med ham. Helst på en forsvarlig måde. Men han holdt jo af ham, og han kunne mærke at han ikke var færdig med ham! Han kunne ikke få sig selv til at få ham dræbt. ”Ugh… Nic...” Hans tårekanaler truede med at der var tårer på vej, men Enzel kæmpede imod, for han skulle være stærk.
”Du siger at du tænker på mig… Men… hvad er det overhoved du ser i mig?” Enzel havde indtil nu bare antaget, at Nicola ville være sammen med ham for hans udseendes skyld eller måske hans velstand. ”Synes du ikke jeg er led og sær?”
Nicolas hud var så blød og dejlig. Han kunne umuligt forblive vred på ham for evigt. Men Nicola gjorde ham ulykkelig og utilpas ved at være så sød overfor ham. Det ville være lettere hvis han kæmpede imod ham, og gav ham en grund til at Enzel skulle traffe de sikre valg.

Vuze 08.02.2020 21:08
Selvom Nicola da sagtens kunne sætte sig ind i, hvordan det var at have en hemmelighed, som man ikke ønskede, at andre kendte til, havde han lidt svært ved helt at forstå Enzel. Hvad var der galt i at være et halvdyr? Jo, han vidste da godt, at mange betragtede halvdyr som slaver, og på et eller andet punkt var Enzel jo ikke et hak bedre, siden han drev et bordel kun med halvdyr. Men udover det, kunne han personligt ikke se noget galt i at være et halvdyr."Men er det ikke det samme? Hvis du hader hvordan andre ser dig, må du vel også hade, hvad du er" Han ønskede helt reelt at forstå ham. Det var stor hemmelighed at gå med, og selvom det langt fra forklarede alle Enzels særheder, så forklarede det nogle af dem.
"Du har givet mig et hjem, hvilket jeg ikke har haft i lang tid. Et sted jeg hører til, med folk som jeg kan stole på" Han kunne ikke finde på noget han faktisk kunne lide ved Enzel, men det var utroligt vigtigt, at hele illusionen om, at Nicola havde følelser for ham blev opretholdt, hvis ikke han skulle ende med at ryge på gaden, hvis ikke værre.
"Jeg har mødt mange både lede og sære mænd, Enzel. Sammenlignet med dem er du helt normal og kærlig" Det var sandt. Han havde mødt mange mænd som var langt værre, Sobek var en af dem. Selvfølgelig havde han ikke tænkt sig at give Enzel flere detaljer om disse mænd, men det var jo heller ikke det, som alt det her handlede om.
Forsigtigt strøg han Enzel ned over ryggen. Han var fristet til at bede ham smide turbanen eller endda noget af tøjet, så han rigtig kunne nusse om ham og forhåbentligt få beroliget ham på den måde, men han skulle helst ikke gøre ham gal igen.
"Det er en stor hemmelighed at gå med alene. Det må have været ensomt"
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 08.02.2020 22:34
Det var lidt mærkeligt med Enzel. For ja, Nicola havde teknisk set ret i, at hvis Enzel hadede hvordan han blev opfattet fordi han var et halvdyr, måtte det betyde at han hadede at være et. Hvis han havde valget, vidste han godt hvad han ville fortrække at blive født som. Et helt almindeligt menneske. Der havde været desperate øjeblikke i hans liv, hvor han havde kigget lidt for længe på en saks. 2 hurtige klip ville kunne klare ørene, hvis man klippede tæt nok ind til hovedbunden, og så ville håret kunne skjule det meget let. Halen var lidt mere massiv at kupere, men det kunne også lade sig gøre. Og selvom Enzel fandt sig selv temmelig sejlivet ovenpå de ting han havde oplevet, kunne han ikke få sig selv til at lemlæste sine smukke træk på den måde… Hvorfor han tyede til denne ekstreme forklædning i stedet.
Om han ville indrømme at Nicola havde ret? Aldrig i livet… Men han kunne heller ikke helt benægte det. Opgivende lagde han med sin kind ned på Nicolas bryst. Han hadede at hans øjne løb i vand, også selvom det var vredestårer. Nicola kunne formentligt mærke dem. ”Det er sødt sagt” Hviskede han lavt. Han kunne godt tro på at der var hold i Nicolas historie. Det var meget realistisk. Han havde ikke troet på ham, hvis han havde sagt at han ville være hos ham, fordi han var hans eneste ene. Det gjorde nu ondt i samvittigheden, at Nicola nævnte at han ønskede et sted han hørte til med folk han kunne stole på. Enzel havde bevist at man ikke kunne regne med ham.
Selvom Enzel var trodsig og ikke brød sig om at være så følelsesmæssigt blottet overfor ham, så gav han efter og lod sig berolige af Nicolas behagelige stemme og hans fingre, der nussede ham udenpå tøjet. Han ville gerne have at Nicola blev ved med at tale til ham. Gerne flere pæne ord om ham. ”Ensomheden er en meget lille pris for det nye liv jeg har i dag.” Blidt kyssede han hans bryst og kærtegnede Nicolas overarm. ”Jeg vil ikke have din medlidenhed, for jeg har det bedre end nogensinde før…”

Vuze 08.02.2020 23:28
Detvar ikke helt tydeligt for Nicola, om det var et uddebateret emne, eller om Enzel tav, fordi han ikke ville tabe en diskussion, fordi han jo godt vidste, atNicola havde ret, for selvfølgelig havde han ret. Uanset hvad havde Nicola ikke lyst til at fortsætte diskussionen, så han valgte at lade emnet ligge. Det irriterede ham en anelse, at Enzel indirekte havde sagt, at han var bedre end ham. Eller i hvert fald lod som om han var bedre, når han klædte sig ud som menneske. Han havde levet hele sit liv med folk, som af en eller anden grund mente, at han var mindre værd end dem. Var det mon generelt den holdning alle havde om halvdyr? På trods af hans mange spørgsmål ønskede han stadig ikke at fortsætte diskussionen med Enzel, det ville kun føre mere dårlig stemning med sig.Han kunne tydeligt mærke, at nogle tåre ramte hans brystkasse. Kunne det virkelig passe, at Enzel lå og græd? Det havde han aldrig forestillet sig, at han skulle opleve. Det gjorde ham faktisk en anelse utilpas, men han havde henerelt aldrig haft det godt med tåre.
"Jeg mener stadig alt hvad jeg har sagt, halvdyr eller ej.. og jeg håber ikke, at det ændrer noget for dig" Han var ikke helt klar over, hvorfor Enzel græd, men han havde en underlig lyst til at gøre ham glad, så det forhåbentligt ville stoppe igen.
Af ren vane gik hans fingre på undersøgelse efter selv den mindste smule nøgne hud langs Enzels ryg og sider, men han alligevel lå og nussede ham. Det føltes underligt at ligge sådan med Enzel, især nu hvor han kendte hans hemmelighed.
"Jeg ville nemmere kunne nusse for dig, hvis der ikke var så meget stof i vejen" Det blev sagt næsten ligegyldigt, mere som en konstatering end en opfordring eller hentydning.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 09.02.2020 00:16
Tårerne stoppede naturligt, fordi Enzel kæmpede imod ved at distrahere sig selv med nogle kys mod halvdyrets nøgne bryst. Han var udmattet efter at have været aktiv under tæppet med Nicola, og efter at have været oppe at slå med ham på den måde. Det var ikke bare fysisk, men også mentalt udmattende, at skulle gennemleve et sådan chok.
”Intet ændrer sig. Du er min…” Lød det fra Enzel ganske hurtigt. Men nu havde han egentlig heller ikke været så god til at sætte ord på sine følelser. Han havde så vidt muligt gjort sit bedste for at få Nicola til at forstå at han var ønsket, men nogle gange havde Enzels metoder det med at få Nicola til at tro det modsatte. Et Jeg elsker dig, virkede stadig alt for voldsomt. Men Jeg kan lide dig var langt fra nok til at beskrive Enzels følelser for ham. Der var helt klart mere… Hmm… intenst end det. Han ville have ham tæt på sig, og han ville have kontrollen over ham, så han hele tiden vidste hvad han lavede, hvor han var, og hvad der blev sagt… Han tænkte på deres sex hele tiden, og han frygtede for at Nicola skulle gå fra ham eller afsløre ham. Han frygtede at han skulle lade sig forføre at sine kønnere kunder, såsom ham Phillippe, der var der forleden dag. Han kunne ikke få Nicolas flirtende persona ud af hovedet, heller ikke selvom det måtte være en persona han tog i brug, når han skulle overleve kunderne.
Han kunne godt mærke at Nicolas fingre bevægede sig mere modigt ned ad ham. Det gjorde stadig ondt i Enzels hånd fra at have slået ham så forbandet hårdt. Han kunne ikke tænke sig til at han kunne finde på at gøre et forsøg én gang til. Med mindre Nicola troede at han måtte se ham nu, nu hvor han kendte til hemmeligheden? Det var endnu ret nyt, og Enzel havde levet i skjul alt for længe. ”Det kan ikke komme på tale... Lad være med at foreslå det igen.” Hans stemme lød igen advarende, og vagtsomt kyssede han Nicola op langs hans hals og duftede til ham. Han duftede så dejligt af det sæbevand han havde badet i tidligere… Og han håbede på at det ville holde hans tanker beskæftiget. Under kyssene overvejede han næsten tanken om at lade Nicola se ham, som den eneste i verden. Han stolede faktisk på, at han kunne regne med ham, men der var stadig den skamfølelse ved at skulle klæde sig af og have Nicola beglo ham og dømme ham med sit blik.
Han kunne godt lide sådan som Nicola kiggede på ham i dag. Men han ville hverken nyde godt af at se Nicola blive skuffet over ham som nøgen, og endnu værre ville det være, hvis han udviste begejstring over for ham. Percival var historie nu.

Vuze 09.02.2020 05:40
Nicola lukkede øjnene, da han mærkede kyssene mod sin brystkasse. Han håbede ikke, at Enzel var ved at ligge op til endnu en omgang, for han tvivlede på, at han ville kunne holde til det. Han var blevet vækket af sin søvn af Enzel, som var kommet ind på værelset, og det havde jo langt fra været fordi Enzel havde taget ham stille og roligt. Og så var der selvfølgelig hele deres skænderi, det havde i sig selv også krævet overraskende store mængder energi. Helst af alt ville han faktisk bare gerne ligge sig ned og sove.Han sukkede lavt og trak let på skuldrene. Der ville ikke komme noget godt ud af at tvinge Enzel til at blotte sig for ham. Desuden, hvad ville han i realiteten få ud af at se, hvad han gemte under tøjet? Jo, selvfølgelig var han da nysgerrig, ligesom alle andre formentlig ville være, hvis de kendte Enzels hemmelighed. Men udover at få stillet den nysgerrighed? Han trak hånden til sig og placerede den i stedet på Enzels skulder.
"Det var mere en konstatering end et spørgsmål. Det er dit eget valg, hvad du ønsker at vise mig" Han strakte halsen for at give plads til kyssene. Som sædvanlig ønskede han egentlig ikke at have Enzel så tæt på, men som sædvanlig kunne han ikke afvise ham.
"Jeg har intet at opnå ved, at du blotter dig for mig. Men hvis du en dag ønsker at betro dig til en, så er jeg her" Han vidste ikke rigtig, hvorfor han tilbød det. Enzel havde gjort det klart, at han ikke ønskede at blotte sig, så han burde lade det ligge. Men han ønskede så desperat nogen, som han selv kunne dele sine hemmeligheder med, så hvis han kunne hjælpe Enzel, var der vel næppe nogen god grund til at lade være? Nok elskede han ikke bordelejeren, men livet på bordellet ville være nemmere, hvis han i det mindste kunne betragte Enzel som en ven.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 09.02.2020 09:42
Enzel kiggede op fra sin kyssen, da han mærkede hånden på sin skulder. Han så ned på Nicola og stoppede sig selv et kort øjeblik, for blot at tænke over tingene. Nicola ville gerne se ham… Det var klart, men det kunne under ingen omstændigheder blive nu, nu hvor Enzel ikke var forberedt. Hvis Nicola absolut skulle se ham, så ville Enzel sikre sig, at hans hale og ører havde fået den bedste forplejning inden, så halen ikke lignede at den havde været pakket stramt ind til benet i flere måneder og der ingen knuder i pelsen var. Det var ingen dans på roser at gøre sig i stand, når man var så perfektionistisk omkring sit eget udseende, som Enzel var. Når det kom til Nicola kunne han finde ham tiltrækkende, selv nu i hans udmattede, tilsnaskede og forslåede tilstand. Han var så dejlig. Da Nicola løftede hovedet og gjorde plads til flere kys, nikkede Enzel. ”Jeg vil arbejde på at opfylde dine ønsker.” Svarede han, som var han en eller anden lampeånd. Det ville da være drømmen hvis han kunne have denne her ene person, som han kunne elske med og stole på. Men hvis der var noget Enzel havde lært, så var det at livet var barsk, og at folk omkring ham på et eller andet tidspunkt ville vende sig imod ham og fortælle alle hans hemmeligheder, for den mindste pris i verden. Han prøvede at huske på, at Nicola var anderledes… Selv som en nederdrægtig tyv, satte han trods alt børnefamilierne i første række, hvorimod Enzel sagtens kunne finde på at stjæle slik fra et barn, fordi de var lette ofre. Der var forskel på dem…
”…Kom til mit kammer i morgen aften, når de andre er gået i seng.” Han lænede sig ned og kyssede den smukke hals, som viste sig så yndefuld og sårbart frem for ham. Han kyssede ham op ad halsen og kyssede Nicolas bløde kyssemund.

Vuze 09.02.2020 14:26
Havde Enzel mon forstået hans ord som en forespørgsel? Det var på ingen måde sådan, Nicola have ment dem.. Men det ville vel næppe skade, tværtimod ville det vel kun styrke løgnen om, at han faktisk holdt af Enzel. Desuden, jo længere tid de brugte på at snakke om Enzels rigtige udseende og arbejde sig hen mod, at han smed tøjet, jo kortere tid var der til, at Enzel kunne misbruge ham. Forhåbentlig ville det tage lidt tid, inden Enzel faktisk fik taget sig sammen til at smide tøjet, for hvad ville der mon ikke kunne ske, når de tilsyneladende ikke var nogen større hemmelighed mellem dem, som kunne sætte en stopper for deres aktiviteter? Pludselig var der heller ikke noget, som ville afholde Enzel fra at hive Nicola med ned til hans private kammer i tide og utide.. måske det faktisk havde været en fejl at presse på.Måske det alligevel ikke ville tage så lang tid før Enzel besluttede sig for at blotte sig for ham, for hvorfor skulle han ellers pludselig bede ham komme ned til hans private værelse? Det var pludselig meget de så til hinanden.. ville det fortsætte sådan? At det ville være en daglig ting, at han skulle være sammen med Enzel? Han håbede det virkelig ikke.
"Javel" Han gjorde sit bedste for at prøve at gengælde kysset entusiastisk. Han frygtede stadig, at Enzel lige pludselig ville blive voldelig igen, så det var utrolig vigtigt, at han formåede at holde ham i godt humør.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Blæksprutten 09.02.2020 20:03
Hvis ikke det var fordi Enzel selv var udmattet, havde han sikkert kunnet kysse Nicola hele natten. Men han måtte trække sig væk fra ham. Det gik ikke at han faldt i søvn heroppe, for nok havde pigerne garanteret hørt at Nicola havde haft nattebesøg, men de behøvede jo ikke at vide at det var med Hr. Silene. De skulle have lov til at tro hvad de ville, men de måtte under ingen omstændigheder vide noget med sikkerhed.
Han satte sig op for at komme op at stå, og han rettede hurtigt på tøjet, så det trods den plettede trøje så nogenlunde præsentabel ud, hvis han ville blive fanget på fersk gerning, når han skulle ned til sig selv. Han kunne kun gøre sit bedste for at snige sig derned. ”Så ses vi i morgen…” Han kiggede på Nicola med et vurderende blik, indtil han opdagede den lille brune indpakning han havde haft med oppe, som var faldet på gulvet i akten. Han håbede ikke på at det var gået i stykker. ”Det her er til dig for resten… Lad ikke nogen se at du har fået det.” Sagde han og samlede det op for at overrække det.
Han sagde ikke hvad det var, men når Nicola åbnede det, ville han finde en lille fin æske med det luksuriøse produkt. Chokolade. Det var meget dyrt og meget svært at fremskaffe, men selvfølgelig havde Enzel sine forbindelser. Han kunne selv vældig godt lide det, og havde egentlig tænkt sig at dele det med Nicola. Men nu hvor han havde været så led ved ham, syntes han at han skulle have det hele.
Enzel lukkede døren efter sig og bevægede sig uset ned til sit eget værelse, hvor han kunne lægge sig i sengen og falde til ro med erindringen om Nicolas krop som stadig var frisk.
Den følgende dag blev Enzel inde på sit eget værelse, og det arbejde der kunne klares inde fra værelset af blev gjort temmelig hurtigt. Resten tog Nicola sig vel af, for Enzel havde udleveret en mundtlig liste til Finn, som hun skulle give videre til Nicola. Der var masser af ting der skulle klares udover at passe kundemodtagelsen, og forhåbentligt tog han ikke imod kunder i dag… Med mindre det var en af de vigtige kunder, som han selvfølgelig ikke kunne sige nej til… Det var alt for store penge, der var på spil, så det var noget Enzel måtte se mellem fingrene med… Det var bare… Han brød sig ikke synderligt meget om tanken om at være oppe i Nicola, når den gamle Oberst lige havde været der…
Selvom arbejdet blev hurtigt færdigt, kom han ikke ud fra sit kammer. Han fik alle måltider bragt ind til sig så han kunne spise for sig selv og være alene, inden han skulle modtage Nicola. Længe inden han havde bedt Nicola om at finde ham, havde han stillet sine billeder og sine andre ejendele på plads, som han for en sikkerheds skyld havde pakket væk inde i skabet i al den tid Nicola havde været der. Det var sjældent han gav sine gamle ejendele så meget opmærksomhed, men en dag som i dag handlede det udelukket om Enzels fortid. Han følte sig særligt sentimental og særligt sårbar. Han havde lyst til at sende besked om at Nicola skulle blive væk, så han i stedet kunne tømme sit vinlager og glemme at Nicola nogensinde havde fortalt ham hvad han vidste om ham. Men han nåede aldrig dertil.
Enzel fik bragt et fad opvarmet sæbevand og en rug klud ind på sit værelse. Han afklædte sig og vaskede sig selv grundigt ren og vaskede både sit hår og sin hale rene. Det hele blev tørret og børstet grundigt, indtil hans sorte hale var ligeså stor og plysset, som dengang han skulle sælges. Han var temmelig nervøs for hvad Nicola skulle synes om ham. Han var færdig en hel time før pigernes sengetid, og den tid hvor Enzel havde bedt Nicola om at være hos ham. Han sad nøgen på sin skammel og så på sig selv i spejlet, mens han tankefuldt og nervøst strøg fingrene igennem skovkattehalen, for at redde enhver knude ud. Han plejede ikke at være så usikker på sit eget spejlbillede, men han kunne dårligt genkende sig selv længere… Der var intet Enzel Silene over ham. Alt han så var Percival… Alt han manglede var halsbåndet, som dog fik lov til at blive på skrivebordet for i aften.

Vuze 10.02.2020 00:29
Letter betragtede Nicola Enzel, som han ejste sig og rettede på tøjet. Han havde frygtet, at Enzel ville være blevet på værelset resten f natten. Det ville næppe have givet ham megen mulighed for at sove, og ikke kun på grund af den trænge plads i sengen.Overrasket tog han imod pakken. Skulle han nu også forvente at få gaver af Enzel? Han værdsatte da omtanken, men på en måde fik det ham til at føle sig endnu mere som et kæledyr. På trods af det smilede han dog taknemmeligt til Enzel. Så snart Enzel forlod rummet, åbnede han pakken. Han genkendte svagt indholdet fra dengang han havde boet hos en ældre, rig dame. Hun havde spist det, men han havde aldrig selv fået lov til at smage. Han så nysgerrigt på det, inden han tog et stykke i munden. Han blev behageligt overrasket, det smagte jo faktisk godt, selvom det næppe var noget man skulle have for meget af. Han pakkede det ind i papiret igen og gemte det under sengen. Med et suk lagde han sig til rette og trak tæppet op under hagen. Det havde været en lang dag. Inden der var gået lang tid faldt han i søvn.
Han havde egentlig håbet på en fridag dagen efter, men allerede fra morgenstunden viste det sig at være et frugtesløst håb. Finn kom og vækkede ham og overleverede den lange mundtlige liste af pligter, som skulle udføres inden aften. Med et træt suk fik han hevet sig selv ud af sengen og fik hevet tøjet på, så han kunne komme i gang.
Han blev kaldt ned til en enkelt kunde. En ældre og tæt bygget herre, hvis kone formentlig for længst var stoppet med at tage sig af hans behov. Han betalte en god pris, så selvfølgelig kunne de ikke nægte ham en tur med bordellets eneste mandlige prostituerede. I det mindste holdt han ikke til mere end et par enkelte stød, så hurtigt kunne Nicola hive tøjet på og fortsætte dagens pligter.
Hen over aftenen prioriterede han at tage et bad fremfor at klare de sidste pligter. Han vidste, at Enzel ikke brød sig om, at han var sammen med andre mænd, så det var næppe en god ide at lugte af fremmed mand, når han ankom til Enzels værelse.
Bagefter smuttede han op på værelset, så han kunne gøre sig klar. Han tog det mørkerøde sæt på, som Enzel havde ham på hans første dag. Det var et nydeligt sæt og han vidste egentlig ikke, om han måtte beholde det, men alligevel havde han gemt det væk. Men nu skulle det frem. Det virkede passende, på en eller anden underlig måde. Han brugte lang tid på at rette på de fugtige krøller i håbet om, at Enzel ville lade være med at rette på dem, som han ellers havde en tendens til.
Han tvivlede på, at Enzel ville sætte pris på han kom for sent, så efter et sidste kig i spejlet rejste han sig og listede sig så lydløst som muligt ned til Enzels værelse, hvor han bankede på døren.
We were born alone
And we die alone
What a way to go
Chatboks
IC-chat▽