”Ikke direkte, nej. Jeg blev opkaldt efter min bedstemor,” svarede hun med samme stolthed som, da hun tidligere havde fortalt ham om hendes bedstemor. Faktisk den samme tone hun talte med, når det omhandlede hele hendes familie. Familie betød meget for hende. Hun havde ikke så meget som tøvet, før hun havde svaret ham og dermed fortsat videre på sin løgn. Og en løgn var det jo ikke. Hun hed Pele. Det var bare tydeligt for alle og en hver – også hende – at hvad han havde ment, var hendes fornavn.
Ahra møvede sig endnu længere frem på bordet. Faktisk så langt frem, at hun gled videre ned ad kanten. Det var både en yndefuld og forsigtig manøvre, hun gjorde sig. Gled en smule sidelæns for på den måde at strække sit ene ben ned at stå på gulvet, så hun derefter kunne få resten med uden pludselige bevægelser. Dog selvom det var forsigtigt og kontrolleret, så sendte det stadigvæk smerte op igennem den skadede arm, og hun skar et par tilsvarende grimasser, inden den lå tilpas løftet af hendes modsatte hånd. ”Kom med. Jeg skulle gerne have noget af træsorten liggende omme bagved. Selvfølgelig er det dødt træ, men jeg kan ikke rigtig tage dig helt ud til området.” Hun hentydede lidt til at være skadet, før hun begyndte at vise ham vej. ”Og du virker som typen, der ved bedre, ved at stå med tingene i hænderne.”
At komme om i baggården var lidt af en vej. Det var ikke bare at gå ind i butikkens baglokale og så ud af en dør. Eller bare at gå ud af hovedindgangen og omkring. Nej. Baggården var omgivet af kalkvægge, der startede ved kanten af bygningen og omgav uden udgange. I stedet var de nød til at begive sig tilbage oven på og derfra ud af en dør og ned ad et trappesystem. ”Min far startede sin butik her for godt 11-12 år siden, men bygningen har været her længe før, hvor de også må have haft lignende med butik nederst og privaten øverst, siden de byggede indgangen her om til på den her måde.”