Hans smil over hendes blik gik hende ikke forbi, men var et hun mødte som hun faktisk hævede sine brune øjne til hans. Ikke at hans havde fundet op til hendes ansigt igen da, men det kom de, før end hun tog bægeret og med en drillende dum indånding begyndte at slå. Ganske godt endnu en gang. Hun smilede skævt.
"Det kunne jeg da aldrig finde på.... ikke med så god en stol..." Hun kunne bestemt godt finde på det, hvilket lå lidt i tonen, men medterninger og dette spil var det dril og intet mere. Falsk tryghed var til andre formål!
Samantha fulgte hans første slag ramme bordet og himlede så let med øjnene, før end hun tog en forsvarlig slurk af kruset. Det begyndte jo lidt for godt det der! Lasten skulle dog stadig op på næsten Midnat, før end... og der kom den. Hun rystede let på hovedet og grinede så.
"Begynderheld min bare..." Hun kunne dog ikke få andet end morskab frem i stemmen som hun sagde det. Han var så heldig hun næsten ville give ham den endelige sejr for at undgå en total ydmygelse! Men kun næsten.
"Men held fortjener vel lidt ekstra, når det holder ved..."
Langsomt slap hun kruset, greb let fat i bukserne med den ene hånd og gik de få skridt rundt om bordet til hun stod foran ham. Holdende øjenkontakten skubbede hun let til ham til hun kunne sætte et knæ på stolen på hver side af hans ben og lægge en hånd på hver af hans skuldre.
"En hånd?" Hun smilede let, som hun trak vejret dybt og indikerende ind, ladende ham vikle brystbåndet af hende som bonus for at blive ved med at vinde.
Befriet og blottet lænede hun sig frem til hendes læber næsten rørte hans ene ører.
"Min tur." Med det gjorde hun anstrøg til at fjerne sig, mærkede hans greb stramme sig let om hendes lænd og lod sig i stedet synke ned at side på hans knæ, som hun tog bægeret med et skævt smil og begyndte at slå. Bringende et skib sikkert i havn med en jævn last.
-------
Slag 1: 6 - 4 - 3 - 2 - 2
Slag 2: 5 - 4 - 4 - 1
Slag 3: 4 - 2
Slag 4: 6 - 1
Slag 5: 2
"She is free, as all of us are free - to sail as she wishes and to steal as she may"