En køn suppedas

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.03.2018 00:49
"Kys mig," hviskede Hector som svar, og uden at vente på Junos reaktion, bevægede Hector sig tættere, så deres læber mødtes. Det føltes så råt, så sårbart, at hvis Hector ikke havde været så væk i Juno, ville han nok have stukket halen mellem benene. Alle de farlige ord og følelser boblede i halsen på ham; han havde lyst til at råbe dem alle ind i ansigtet på Juno, eller måske bare hviske dem ind i hans hår midt om natten, når Juno sov og ikke kunne høre ham. 

Hectors læber formede de tre ord mod Junos mund, men der kom ingen lyd ud. Han turde ikke. Selv i sin ekstase var han rædselsslagen for, at Juno ville forlade ham. Hectors greb om Junos hånd mellem sine ben strammede til, og han begyndte at rulle sine hofter for at gnide sig mod Junos varme håndflade.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.03.2018 01:28
Juno havde ikke kunnet få sig selv til at bede om et kys og det var en befrielse at Hector kunne. Hans kys i sig selv var en befrielse, og Juno kunne slet ikke tro at han havde kunne holde sig fra Hectors læber så længe som han havde. Til gengæld havde han haft ret i, at hvis han først kyssede ham, så var han fortabt.

Juno sukkede ind imod Hectors læber, og på trods af alle de indtryk han fik fra hele sin og hans krop, forstod han hvad Hector prøvede at sige. Han følte det også selv, men ignorerede det. Han kunne ikke tage stilling til sine eller Hectors følelser, ikke her, ikke når de skulle sælges til slaveri eller værre. Det måtte være en samtale til hjemturen.

Hectors egne rul med hofterne var, hvad der fik Juno ud til kanten. Fyren var varm og våd og klemte alle de rigtige steder, og at Juno ikke selv kunne kontrollere tempoet, gjorde ham også langt mindre i stand til at styre sin orgasme, der kom pludselig og dybt i Hector.
Juno havde glemt alt om at lægge skjul på sine støn og denne gang løftede han hovedet for at stønne direkte ind i Hectors øre.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.03.2018 04:21
"Juno... Ahh," gryntede Hector, da han mærkede Juno komme i sig. Juno holdt slet ikke igen, og det i selv kunne nemt have fået Hector til at  tilte. Han havde hørt, hvordan Juno lød under sex mange gange tilbage i huset, og han havde aldrig lydt sådan her. Han havde aldrig stønnet så dybtfølt, så kærligt, som han gjorde nu, og Hector kunne have tudet af lykke. Han maste Junos hånd op mellem sine lår, så han kunne gnide sig endnu hårdere mod den. Få sekunder senere kom ham også med et sitren i hele kroppen, der fik al hans pels til at stå ret op.

Med et udmattet grynt faldt Hector forover ned i høet, og han trak Juno med sig. Han vendte sig under Junos vægt, så Juno kunne hvile sit hoved på Hectors brystkasse. Hectors hjerte hamrede derud af, og han måtte koncentrere sig for at få vejret igen.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.03.2018 01:56
Juno kunne ikke gøre andet end at lade Hector trække ham med sig, og han lagde også bare sit hoved mod Hectors brystkasse, fordi det var mest naturligt. Han kunne høre og mærke Hectors hjerte slå, og et smil bredte sig på Junos læber, selvom hans eget hjerte også galopperede af sted.

Han lå kun stille i et par sekunder, før han ikke kunne længere, og han var nødt til at hejse sig op på sin albue. Hans blik gled ned over Hectors ansigt, inden han lænede sig ned og hvilede sin pande imod hans. Deres læber rørte lige præcis hinanden, og Juno indåndede Hectors udåndinger.
Der var noget magisk over at få lov til at mærke, hvor påvirket han også var, og det var kun fordi Juno selv var svedig, stakåndet og forelsket, at han ikke gjorde grin med Hector.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 21.03.2018 02:15
I et helt sekund tror Hector, at Juno måske skulle til at nikke ham en skalle (mærkeligere ting var sket mellem dem før), men han var glad for at opdage, at Juno blot lagde sin pande mod hans. Hectors hjerte begyndte at slå endnu hurtigere, og han følte sig næsten svimmel. 

"Jeg..." mumlede han åndeløst og grinede lidt af sig selv og hvor stor en kujon han var. "Har du ikke noget vand? Jeg er skide tørstig."

Forpulede kryster, dét var, hvad han var.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.03.2018 19:42
Juno vidste ikke om han var lettet eller skuffet, da Hector bad om noget vand, men det stoppede ham ikke fra at fnyse af ham.

"De må have noget vand," svarede han og trak vejret dybt ind, inden han tog sig sammen til at sætte sig op. Han så sig omkring i forrådskælderen, indtil han fik øje på en lille samling af tønder. Som den optimist han var, tog han glasset med tørrede abrikoser fra tidligere med sig hen til dem.

Allerede under låget på den første tønde fandt han vand, men han tjekkede også indholdet af de to andre, af ren nysgerrighed. Øl og havre. Så tømte han indholdet af glasset ud på låget af den ene af tønderne, så abrikoserne væltede ud over det hele, og fyldte det op med vand. Han så over på Hector, imens han selv drak det meste af et glas, men var egentlig ikke et humør til at provokere, så øjeblikket efter vendte han tilbage til ham et fyldt glas.

Efter at have givet det til Hector, smed han sig ned i høet ved siden af ham igen, og så op loftet uden egentlig at se noget.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 21.03.2018 20:12
Hector kunne ikke lade være med at grine, da Juno drak det meste af vandet foran ham; det var så pisse typisk af Juno lige at skulle provokere lidt, og det gjorde ærligt talt Hector glad at vide, at dét ikke havde ændret sig.

Da Juno smed sig i høet ved siden af ham, skyndte Hector sig at drikke så meget af vandet, som han kunne, før han stillede glasset fra sig og bøvsede højlydt.

"Kunne godt bruge et bad," mumlede han og så ned mellem sine ben. "Du har fandme gjorde mig klistret, chef."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.03.2018 20:37
Juno skævede til Hector, da han begyndte at tale, og han lod blikket glide op og ned af Hectors krop, da han nævnte hvor klistret han var.

"Hvorfor gøre dig besværet? Skal vi ikke gentage succesen om lidt alligevel?" Han blinkede smilende til sin ven, hans attitude selvsikker, men alligevel for usikker til at række en hånd ud og stryge sine fingre over hans krop, som han ellers havde lyst til.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 21.03.2018 20:46
Hectors kinds blev straks varme og røde, og han grinede bredt til Juno.

"Det skal vi da," svarede han, og før han kunne stoppe sig selv, rykkede han sig tættere på Juno og lod en hånd glide over hans brystkasse. Han tyggede lidt på sin underlæbe, inden han rakte en hånd ned og klemte om Junos nosser. Det var dumt; det var så kort tid siden, han var kommet, og alligevel var han allerede klar igen. Var Junos pik magisk eller hvad???

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.03.2018 21:31
Juno lukkede øjnene og udstødte et tilfreds suk, da han mærkede Hectors hånd om sine nosser. Han kunne lide det og han lagde ikke skjul på det. Tværtimod åbnede han langsomt øjnene, kun for at kunne møde Hectors blik, imens han lagde en hånd om fyrens underarm og dermed holdt hans hånd fast imellem sine ben.

"Giv mig lige en fair chance for at få den op igen, mand," bad han, et smil på sine læber, inden han strakte sig op og kyssede Hector. "Hvis du kan overleve en time med snask, så skal jeg nok gøre dig endnu mere klistret," lovede han uden at fjerne sine læber fra hans.
Junos hjerte slog på livet løs i brystet på ham, og han gav efter for fristelsen til at stryge sine fingre kærligt fra Hectors underarm, op af hans overarm, op til hans nakke og ind i hans hår. Hectors hud var varm og blød, og Junos fingerspidser brændte hvor han rørte ham - en varme, der spredte sig igennem hele hans krop.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 22.03.2018 01:35
Hector smilede mod Junos læber og nikkede, mens han puttede sig endnu tættere ind til Juno. Han lagde sit ene ben over Junos lår, mens han fortsat blidt masserede Junos nosser i sin hånd. De var så bløde og dejlige at røre ved. 

"Hey, øh," mumlede Hector og lænede sin pande mod Junos. "Har du... Jeg mener, kan vi fortsætte med det her, når vi kommer hjem? Bare, du ved... hemmeligt, måske? Det rager vel ikke andre."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 22.03.2018 02:14
Ligesom Hector puttede sig tættere ind til ham, strakte Juno sin frie arm ud, så han kunne møve den under Hectors nakke. Han bøjede også i den, så han også kunne stryge fingrene på dén hånd over Hectors hud.

Des længere Hector masserede hans nosser, des mere smeltede Juno under ham, indtil hele hans krop føltes blød og afslappet.
Dét stoppede ham dog ikke fra at åbne munden så snart Hector havde stillet ham et spørgsmål, helt uden at overveje sit svar først.

"Hvis du er nede med dét, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne fortsætte derhjemme." Det var underligt for Juno at snakke på dén måde når de lå så tæt som de gjorde; han ville hellere kalde ham baby og kysse ham og forsikre ham om at de altid skulle være sammen. Men han var også nødt til at huske på at det var sin bedste ven han havde at gøre med. Hvis Juno havde været en lidt bedre ven ville han også have gjort Hector opmærksom på at han ville kunne finde noget meget bedre, og at han ikke skulle spilde sin tid på ham.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 22.03.2018 04:52
"Husk, du har sagt det, når vi kommer hjem," sagde Hector og nev Junos ene brystvorte. Han vidste, at Juno havde en dårlig vane med at love alt muligt, han ikke havde tænkt sig at holde, til dem, han bollede med. Hector var naturligvis ikke bare en af Junos damer, men Hector turde ikke antage, at Juno havde tænkt sig at behandle ham anderledes, bare fordi de var venner.

"Bare... du må ikke skride fra mig, okay?" sagde han, før han mistede modet. "Lov, at du ikke skrider, chef."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 22.03.2018 16:29
"Hey!" udbrød Juno, da Hector nev hans brystvorte. Han kunne godt se hvorfor Hector var bekymret, for fyren vidste bedre end nogen anden hvordan Juno plejede at reagere når han fik færten af en bolleven, der ville være mere end dét.

"Hvor skulle jeg skride hen? Vi bor sammen, stump," svarede Juno, med følelse lagt i det, og strøg sine fingre over hans hud i beroligende cirkler. "Desuden, så forstår vi hinanden, ikk? Der er ikke noget imellem os, der kan gå helt galt." Juno forstod muligvis Hector lidt mindre end den anden vej rundt, men det var han ikke klar over, og selvom han ville sige hvad som helst for at berolige ham, så var det han sagde også sandt.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 22.03.2018 16:37
"Næh, det er der vel ikke," mumlede Hector, mens han lænede sig tættere, så han kunne puffe dit hoved under Junos hage og presse sine læber mod siden af hans hals.

Han var stadig ikke helt overbevist, men der var ikke andet at gøre end at vente, til de kom hjem. HVIS de altså nogensinde kom hjem.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 22.03.2018 23:28
Juno lukkede sine øjne og løftede sin hage en smule, så der var bedre plads til Hector. Han tænkte ikke på at Hector muligvis bare gerne ville være så tæt på ham som muligt.

"Stol på mig," bad han ham og knugede ham ind til sig - kun et øjeblik, inden han løsnede sit greb om ham igen, til det blide tag han havde haft før, hvor han kun strøg sine fingre distræt over ham.
Juno var sikker på at han kunne holde sit løfte, og selv hvis han ikke kunne, så tog han sig først af sine problemer når de var der, ikke inden de overhovedet var opstået.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 23.03.2018 03:00
"Det gør jeg," hviskede Hector, og det kom til at lyde meget mere intenst og dramatisk, end han havde ment det. Han rullede øjne af sig selv, men gjorde det bag sine lukkede øjenlåg, så Juno ikke kunne se det. Det var dog sandt; han stolede faktisk på Juno med hensyn til alt andet. Han vidste ikke helt, hvor meget han stolede på ham med hensyn til det her. Han vidste, at Juno helt sikkert mente det, han sagde, men om han ville holde det? Det var Hector ikke så sikker på.

Han sukkede og klemte sine øjne hårdere sammen og pressede sine læber mod Junos hals, så han kunne suge på huden. Han sugede og sugede hårdere, indtil han havde fået lavet et flot, dyblillat sugemærke på Junos blege hals. Sådan. Nu havde Hector efterladt sit mærke på Juno, så alle kunne se, at han tilhørte nogen.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 23.03.2018 17:20
Juno fnøs, da han mærkede Hector gå i gang med et sugemærke. Det var ikke ligefrem indbegrebet af tillid der blev udvist og Juno var nødt til at vise, at han ikke syntes det var fedt at blive mistænkt på dén måde og samtidig mærket som en ejendel, men på den anden side føltes det også godt, og der var ligesom ikke fordi han ville få en mulighed for at score nogen lige for øjeblikket, så han stoppede ham ikke.
Den eneste der kunne risikere at se mærkerne var Thanos og Junos krop stivnede ved tanken.

"Jeg er min egen," sagde Juno lavmælt, i et forsøg på at tænke på andet end Thanos. "Du kan ikke mærke mig som din, hvis det er dét du prøver på, din stædig ged," uddybte han med latter i stemmen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 23.03.2018 17:38
"Det ved jeg godt," mumlede Hector og sukkede mod Junos hud, inden han trak sig lidt væk og rullede om for at ligge på ryggen. Han stirrede op med kælderens mørke loft. "Man har vel lov at prøve, ik?"

Hector blev med det samme grebet af dårlig samvittighed overfor Juno, og han blev stille, mens han tyggede på sin underlæbe og forsøgte at finde ud af, hvordan han fik sagt undskyld. Til sidst greb han over sit ansigt og mumlede meget stille, "Undskyld."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 25.03.2018 13:01
Det var ikke meningen at Hector skulle blive ked af det. Og det var slet ikke meningen, at han skulle indrømme at ville have Juno for sig selv. Det sidste Juno havde lyst til var at håndtere romantiske følelser.

Det blev for meget for ham da Hector oven i købet undskyldte, og Juno hev sig op på en albue og møvede sig helt tæt op ad Hector, inden han også lagde en hånd imod hans kind og lænede sig ned og kyssede ham.

"Når vi kommer hjem giver jeg dig så mange sugemærker, at selv rollingerne ved at du får noget," lovede han med et smil imod Hectors læber.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8