Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 01.10.2017 15:14
Octavia så lidt undrene på ham da hanbare kom over og nussede hende uden nogle grund. hun tog sig til næsen da hun skulle til at nyse hun forstod ikke hans følelser, hun gik over til vinduet og åbnede det og så ud til skoven. hun lagde sig i kammen og så på skoven da et dådyr og dens unge kom hoppende forbi. hun elskede at se naturen gå sin gang. hun var jo lidt ulv men havde ikke lyst til at være den ulv folk måske frygtede. en ulv der jagede for kødet skyld. hun kunne finde noget bedre at tage sig til end at jage uskyldige dyr. op på hendes skuldre kom Filur løbene og så ud mod skoven også. hun nussede den på hovedet og sukkede lidt. hun havde aldrig haft kærlighed fra en anden tæt på sig fordi de var bange for hende, eller afskyede hende.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.10.2017 15:30
Jacks blik gik lidt hen mod Octavia da hun så ud mod vinudet han kunne se to Dår dyr en unge med hindens mor han rystede på hovdet lidt mens han med rolige skridt gik over og stille sig ved siden af hinden med muren op mod væggen ” er der noget som går dig på Octvia ?” spurte han hinden om han ville godt vise hvad han følte men det var også svært for jack for ville hans far godkende Octivia som den hun var jacks øre lage sig stille ned og han sturderet den lille fritte med et blidt smil han ville ikke røre den med minder den ville røreres jack var en jæger men han til bad dyren lige så meget og gjroder meget ud af at deres sjæle vilet i fred og bad vær gang han fanget et dyr så den ikke led overhovet. Jacks næse duftet duret uden for men han var ikke på jagt lige nu men det gjorder ham heller ikke noget
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 01.10.2017 16:04
OCtavia stod stille og roligt og kiggede på dådyrene, hun så på ham og nussede Filur på hovedet. "nej... jeg tænker bare lidt på livet. mine plejeforældre var altid der for mig og sagde det var klogest jeg levede i fred. så ved ikke hvad de ville sige til at en som dig kom og så til mig." sagde hun uden at flytte blikke fra skoven. hun elskede sine plejeforældre men vidste også at de kendte hende til bunds. noget jack aldrig ville komme til på samme måde som de gjorde. han var jo ikke en der havde opforster hende. hun så på dådyr ungen der stoppede op og så på Octavia og filur. hvor efter den hoppede videre. Octavia ville godt ha en ungen. men ikke bare med hvem som helst. det skulle ikke være den første der kom forbi hun skulle ha unge med.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.10.2017 16:25

Jack kikket lidt ned og vidste ikke om det var et tegn til om han skulle gå eller ej men han så hen mod ugen han hadet enlige ikke tænk sig en den bane før at få unger eller børn som Menneske nu kaldte deres afkom jack smilte og tog stille sin pege finger hen mod ” heyy hvorfor skulle det stoppe os at være sammen... jeg mener.....( han tav lidt i lang tid ).. jeg kender til det min far er på sammen måde han ville helst have jeg er i min sammen race altså ulv men jeg tror......(jack tav igen og sukket og lukket sine øjne )....at min far ville kunne lide dig lige som....jeg...kan lig dig ” jack kunne mærke et hop i hans hjerte han kunne mærke hvordan hans hjerte hammeret af sted hvad skulle han gøre  der gik lidt panik i ham så han gik tætter på Octavia " det nogle gang bedst at følge de indstinger som guderen har givet os..... også at løs rive os fra regler og ander ting " jack kikket ud af Vinduet  men vendte blikket igen mod
Octavia
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 01.10.2017 16:43
hun så mod ham da han talte og vidste ikke rigtigt hvad han mente med det han sagde  men noget gav lidt mening. hun så mod ham og grinte lidt sødt. "mine plejeforældre ville ikke fortælle mig hvorfor jeg skulle være alene, men de sagde det var for alles bedste" hvilket de også havde ret i. vis man kendte til hendes hemmelighed.
"men hvorfor skulle din far ikke kunne lig mig. jeg har jo ikke gjort ham... ham.. ham..." hun tog sig hurtigt til næsen for at stoppe sit nys. hun hadede at være syg med snue. men det var sådan det var en gang i mellem. "noget" kom der stille bag efter.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.10.2017 16:56
Jack kom med et lille smil på læben da hun nøs men da han kom ind på hans far tav han lidt igen og kikekt ned ” min far er streng hvad an gå mig han ville bestem alt hvad for en mage jeg skal have hvem jeg skal være sammen med også.... plus som små bliver vi trænet i kamp til at overleve ” svaret han stille og Fjernet noget af sin trøje for at vise et ar vis man altså kunne se den for bare hår dog kikket jack lidt ned han kunne virkelige godt lide Octavia hun hadet det dog beder med forkølsene og jack syntes Octavia nu hvar meget sød når hun nøs.. jacks øre lage sig stille ned han ville tætter på Octavia men hun skulle selv vise sig interseret i ham og lige nu syntes jack det gik meget godt mellem dem
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 01.10.2017 17:01
Octavia nøs ikke men var ved det. hun så op på ham da han fortalte om sin far og hun tænkte lidt. hendes plejeforældre havde ikke trænet hende til kamp men hun var blevet isoleret meget uden at vide helt hvorfor. hun så på ham men kunne ikke se arret. hun hoppede op på vindueskammen og så uden for og kunne mærke trætheden i sin snue begynde at komme. ikke at hun gad sove. hun så på jack og vidste ikke hvad hun følte for ham. han kunne lig hende sagde han men hvordan havde hun det med ham. jo han var venlig men måske lidt for hurtig på tasterne.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.10.2017 17:37
At hun satte sig op i vinduet underet jack lidt men han kunne ikke dy sig mere stille gik han hen og lage armen mod Octavia s skulder han sukket lidt og sagde så stille mens han masseret hindens skulder blidt ” er der noget du tænker på vi skulle lave sammen eller er det blive for mørkt til at tage nogle steder hen nu ” jack lage stille lidt tæt på Octavia men uden så hun følte han kom for tæt på men så hun kunne slappe af i hans nærvær og være sig selv blikket kikket ud han ville nu godt gå sig en tur måske og så måske tænde et bål et eller andet sted og sidde sammen med Octavia og bare nyde livet grunden til jack måske var lige hurtigt på tasterne var for de han skulle slås vær gang om at få en mage og jack hadet ikke været så heldig ind til videre så han passet på octavia på sin enge kære måde jacks blik så stille ned og vidste ikke hvad han skulle sige nu

jack gik lidt tilbage og tænke på at gå en tur han smilte tilbage mod hinden " ville du med ud at gå og undersøge naturen lidt inden vi går til ro " svaret han blidt og nikket ud mod døren jack ville godt gå en tur og nyde lidt frihed i stede for det her han sukket lidt og tænke ikke videre over det overhovet
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 03.10.2017 15:26
hun skulle til at nysse igen men stoppede sig selv. hun så på ham og så uden for. det var koldt uden for og ikke så betrykkende at gå i om aften plus hun jo stadig var syg.
"Du må godt gå en tur men jeg bliver her. jeg er jo stadig forkølet." sagde hun og vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige. troede han havde fundet ud af at hun var syg med snue. hun havde jo nøst siden han kom

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.10.2017 14:01
Jack kunne godt se på Octavia at hun stadige ikke hadet det helt godt, så han rystede på hovedet. Han var kommet for at være sammen med Octavia og det skulle en smule snue ikke være med til at ødelægge så han satte sig ned og så efter tænk som ud ” hvordan kan vi mund lave noget uden du skal ud ??” man kunne virkelige se jack prøvet at tænke sig om leg var ikke lige frem det han var bedst til og dog has søskne og ham leget altid skjul men det var huset her nok ikke stor nok til. Jack kikket lidt op og ned af Octavia igen han rejste sig stille op og gik hen for at lægge armen om kræng hinden med et varmt blik. ” er der noget du har lyst til jeg tænker noget vi kunne lave her inden ” jack så lidt charmere ned mod Octavia mens ørne bliv lagt stille ned han hygget sig faktis selv om man ikke skulle tro. Det var beder ind vis han skulle være hjemme hos sin far og høre på alt den brok han kunne komme med jack kunne godt mærke at Octvia ikke var ved sine fulde 5 men der var virkelige for langt at gå hjem lige nu, stille smilte jack og så ud mod vinduet, for at tænke om der måske var et leg eller spil det kunne bruge til at hygge sig med jacks hale snoret sig rolige om Octavia mere som en tryghed at hun kunne føle sig tryk i hans nærvær det gjorder hans mor også altid med ham men nogle gang syntes han det var for meget
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 07.10.2017 13:01
Octavia så på ham og så så ud. så han ville ikke gå en tur alene. det var jo hans valg. hun gik ikke nogle steder. hun så på ham da han lagde armende om hende. hun smilte forsigtigt og så ud igen. natten var ved at komme.  det kom jo hurtigt her om vinteren. hun strakte sig roligt og lagde hovedet op af vindues kammen. "jeg tror ikke der er noget man rigtig kan lave her inde" sagde hun ærligt da hun jo for det meste var ude når hun var rask. men hun var jo blevet syg med snue og det skete når man var ude i regnen hele dagen i for lidt regntøj.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.10.2017 21:54

Jack trak en mine da hun strækte sig lage kom hans hænder ned mod hindens mave han rystede lidt og begyndte at nusse den stille og rolige han nød nu at stå her med en at nyde naturen.. jo der var noget de kunne lave men jack, vidste ikke om hun var klar til det i nu. Jack smilte bare og lage hagen mod hindens skulderen og ind mod hindens kind. Og så ud ” måske men det jo også ved at være sent,,,,,,”. Jack rundt med øjne for i mørke kunne han se meget så der var ikke noget problem i det overhovet et stille skuk kom over jack hvor ville han ønske det kunne blive ved med det her men jack vidste også det kunne lade sig gøre dog ville han nyde de to næste dage, vis Octavia var i god tilstand i morgen altså rask.jack nød det han kunne mærke høre hindens hjerte og det var rat men den dunket også han kørte stille hånden op og ned af hindens mave i små tag ” her er nu meget smukt om aften ” visket jack stille og lage ørne helt ned

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 07.10.2017 22:39
Octavia så på ham ja det var ved at være sent. hun skubbede ham forsigtigt lidt væk og hoppede ned fra vindues kammen. hun så ind mod sine høballer og så på ham. hun havde ikke flere høballer end to lige nok til en. "hvor vil du endelig sove.... jeg har jo kun en seng?" hun var lidt i tvivl om hvad der skete vis hun og ham skulle sove på de høballer så ville en af dem falde ned på gulvet.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.10.2017 22:47
Jack kikket lidt underen på hinders seng og tænke sig om ville det være en god ide at sove to i en seng. Jack ville give alt for det men han bruget også hovedet lidt.”tja vi kan prøve at se om vi kan deles om en seng ellers må jeg sove på gulvet vis jeg bare har noget blødt at lægge på ” svaret han stille. Og begyndte at gå hen mod sengen og studeret dem, det var ikke nogle jack var vand til at sove på men Octavia virkede ikke til at være så høj og så stor. Så mund ikke lige de kunne lægge der sammen. Men næste morgen ville jack nok lave en anden seng som han kunne sove i når han var hos Octavia et stille smil kom over jack da han kikket mod hinden han vidste ikke hvem der skulle smide tøje først men som sagt så lod han octvia bestem hvem der skulle lægge inderes
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 12.10.2017 18:39
hun så på ham og følte sig lidt flov over at han skulle sove på gulvet. men han havde jo selv valgt at komme og sove her. hun så rundt i sit hjem og fandt nogle tæpper og rakte ham dem. "dette er det blødeste jeg har" sagde hun og nægtede at ha pelse i huset. hun så på ham og håbede det var okey for hun havde ikke andet.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.10.2017 21:05
Jack lage stille ørne ned og kikket ned på alle de bløde ting hun hadet taget med og kom med et varmt smil. ”Tak” svaret han rolige og lage tinge så tæt på Octavia som over hovet mulige og så rejste jack sig stille om og tog lidt af tøjet af men jack hadet stadige nogle lange bukser inden under som ikke var så tykke. Stille satte jack sig ned ved sengen kanten og kikket rundt jacks øre kikket rundt man kunne se meget fint hår på helle hans krop de skindet i måne skinde og fik det at se grå ud han men man kunne også også ane nogle af de ar han hadet foget i gennem tiden og de krige der hadet været i gennem hans klang og ander som hadet været kommet for tæt på,

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 14.10.2017 12:43
Octavia tog med vilje ikke tøjet af for hun var for genert over det. hun gik over til sengen og lagde sig ned med tæppet godt over sig. hun gabte og anede ikke helt hvad hun skulle sige hun var træt. syg med snue og havde nok brug for masser af hvile. Octavia var jo også lidt klodset at gå ude i regnen i næsten intet vandafvisene overhovedet.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.10.2017 20:54

Jack vendte sig om og lage hovedet lidt mod kanten af sengen og så lige i Octavias øjne det var et varmt blik og rolige blik ” tror du du ville have lyst til at se min folk en dag ” visket han blidt og stråg blidt hånden over hindens kind og kunne godt mærke at hun var lidt varm stadig lige nu var der en Chanse men jack ville ikke tag den. Han hadet foget nok slag lige pt mest fordi han bare var en ulv jack lage stille hånden mod Octavias hånd ” du ved jeg er blevet meget glad for dig ” visket han blidt ikke fordi han ville gå for hurtigt men hun skulle også vide besked om hvad han var begyndt at føle for hinden, jack sukket og vendte sig blidt om så hun ikke følte sig usikker på ham jacks blik vendte sig rolige hen mod vinduet det var ikke sent det vidste han. Jack måtte prøve at være toldmodige, der kom et stille træt suk fra ham

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 21.10.2017 15:21
Octavia så på ham med venlige øjne og tænkte sig om. hun kunne måske.... men hvorfor havde hendes plejeforældre så fortalt hende at hun skulle bo alene. hun så på ham og smilte "dejligt at nogle holder af mig." sagde hun og gabte. hun så på ham og nikkede så."jeg vil gerne møde din flok vis det er ok med dem"

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.10.2017 19:38
Jack vendte sig om igen og da hun tale til ham et smil kom over hans læbe stille lendte han sig lidt hen mod hinden og sagde så stille og varmt og lidt tænde ” må.....må jeg give dig et kys ” visket han blidt og lage rolige hånden over mod hindens hånd for at tag den op mod sin hjerte blidt der var stadige meget hår så hun ville måske få trang til at nusse det men det gjorder ikke jack noget han lente sig lidt ind mod octavia og holdte bare blidt om hinden så hun også kunne få noget varme fra ham men jack var ikke helt sikker på om han kunne lægge sig sådan han lage rolige panden mod hindens og vente på octavias svar

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Erforias, Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 6