Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 18:08
"Du får ingen problemer?! Han er alligevel så svag! Ingen gider hjælpe ham, bortset fra mig!" Han holder staig om ham. "Jeg slipper dig ikke!" Kommer det et stykke tid efter fra ham.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 18:13
"Det kan godt være, men det er jeg også!" siger han kort. Han vrider sig kort, før han læner sit hoved tilbage, og glider langsomt ned at sidde. - Medmindre Felix holder ham oppe.
"Slip mig nuuh..," mumler han.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 18:26
Da Flemo glider ned at sidde,glider Felix også ned, mens han stadigt holder om ham "Og hvad så?? Så beskytter jeg dig?! Og du vil alligevel aldrig komme til at møde Murizz!" Siger han, nu mere roligt.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 18:29
"Hvordan kan du vide det? Det kan da godt være jeg kommer til at møde Murizz en dag, hvor du ikke er her. Murizz han kommer og går vel som det passer ham, hjemme hos dig..?" siger han bare. Han skæver til Felix.
"Lad mig gå," siger han lavt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 18:34
"han kender dig ikke?, og Du ved ikke hvordan han ser ud?! Og hvis du finder ud af det er ham... så lader du være med at snakke til ham! så enkelt er det" Siger han lettere desperat. Han holder så tættere om ham, og ignorere, at han vil væk.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 18:38
"Nej, så enkelt er det ikke.. Jeg .. Jeg vil stadig ikke være sammen med dig," siger han kort og ser mod jorden. Han vrider sig igen, i endnu et forsøg på at få ham til at slippe.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 18:41
Han slipper han kort, for at vende ham om mod sig (?) "Hvorfor ikke??" spørger han lavt, og kysser ham prøvende på munden (?)
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 18:48
Han forsøger kort at rejse sig, lige da han slipper ham og et lavt piv kommer fra ham, da han tager fat igen, da han har fået vendt ham om. Han ser bare på ham, men svarer ikke med det samme.
Han gengælder blidt kysset, i kort tid, men slipper det så hurtigt, ved at dreje hovedet væk.
"Jeg har ikke lyst til at være sammen med en, der allerede elsker en anden," mumler han kort.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 18:54
Han smiler skævt, da hans kys blev gengældt. "Jamen. jeg Elsker jo dig højere" lyver han, han ved ikke helt hvem hans elsker højest, men MUrizz giver han jo lov til alt.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 18:57
"Jeg tror ikke på dig. Så ville du ikke have forlovet dig. Jeg ved du er dum, men SÅ dum er du heller ikke," siger han kort og ser på ham igen.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 19:02
"årh... smørre du ikke lige lovlig' tykt på" mumler han.. "Men.. Pointen er, jeg elsker jo også dig?!" han strammer let grebet om ham, og kysser ham igen på munden.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 19:03
Han ser bare på ham.
"Nej," siger han kort. Han slipper hurtigt kysset og bider så ud efter ham i stedet.
"Lad vær'. Jeg vil ikke være sammen med dig," siger han kort.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 19:07
Han rykker hurtigt hovedet tilbage, da Flemo bider efter ham. "Jouh..." mumler han. Han læner sig så lidt ind over ham. "Flemo hvorfor kan du ikke bare være ligeglad.. Jeg er ligeglad?. Murizz er sikkert heller ikke ligeglad.. Men det er jo bare Murizz, ingen bekymre sig så meget om ham, end ikke mig." Han kysser ham igen, denne gang ned af halsen.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 19:09
Han ser væk igen og sukker lavt.
"Hvis du er så ligeglad med ham, hvorfor ville du så giftes med ham?" spørger han kort.
"Nej, lad vær' med at svarer på det. Jeg er ikke sikker på jeg har lyst til at vide det," mumler han bare. Han skubber kort til ham, da han begynder at kysse ham ned af halsen.
"Stop! Du får mig ikke til at skifte mening!" siger han kort.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 19:12
Han svare på hans spørgsmål selvom Flemo tydeligvis ikke vil høre hans svar "Så jeg aldrig vil være alene. Du er jo ikke specielt meget sammen med mig mere. Du kunne havde fundet en anden?" Han lader sig ikke skubbe, og bliver derfor ved med at kysse ham ned af halsen. Han lader let den ene hånd på Flemo's ryg, glide op under hans bluse.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 19:14
"Det kunne du have tjekket, inden du begyndte at fjolle rundt med en anden!" siger han kort. Han ignorere alt Felix gør, selvom det er svært. Han bider sig let i læben. Et kort ryst på hans hoved kommer fra ham, for at ignorere det så godt han kan.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 19:17
"Hvordan skulle jeg det? Du var jo ingen steder" Mumler han lavt, mens hans hånd glider om på hans mave. Han stopper lidt efter med at kysse ham ned af halsen, og ser ham bare i øjnene.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 19:19
"Har du overhovedet ledt efter mig?" spørger han bare. Han ser ham i øjnene, men forsøger stadig at ignorere alt han gør.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 25.05.2009 19:22
Han lader sin hånd glide længere op, på hans bryst. "selvfølgelig" lyver han igen, og kysser ham blidt på munden.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 25.05.2009 19:37
Han prøver nu at få Felix hånd væk. Han drejer så hovedet væk, så han slipper kysset.
"Gå nu væk," siger han lavt pivende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack
Lige nu: 2 | I dag: 13