Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Morgana nikkede en smule "Utroligt som nogle folk bare vil ødelægge det for andre! Kølhales sku de, hele bundtet!".
Morgana rynkede en smule på næsen da han stak sig. Han måtte VIRKELIG hade den mand. Men nu var der ikke så få måder at skabe nye fjender på, og nogle mennesker havde bare et medfødt tallent for at pisse på andre mænds dæk.
Da sømanden skulle til at give et stykke af sin skjorte af, standsede hun ham hurtigt ved at lægge sin hånd på hans "Det er ikke værd at ødelægge en god skjorte på. Lad mig". Hun satte flasken i spænd mellem sine lår, og med sin ny frie hånd, trak hun et lommetørklæde op fra dybet mellem sine bryster. Hun tog blidt fat i hans skadede hånd og trak den over i sit skød, hvor hun roligt forbandt den. I mellemtiden gav vinklen ham også udsigten til hendes barm fra første parket. "Hvad er navnet på den søpølse så? Jeg har været i havn her en tid, det kan være jeg er stødt på ham" spurgte hun mildt.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 22.03.2011 11:11
Nichols forstod ikke at hun ofrede et lommetørklæde da han allerede havde flået i sin skjorte og forbundet fingeren, men udsigten var sku god nok og håndens plasering var heller ikke ringe. Han fik lyst til at vende hånden og kilde hende lidt, men eftersom at hun havde hånden i sin besidelse og nemt kunne gøre et af pigernes berømte tøse knep, fralod han sig selv at gøre med en mindre sorg, men udsigten kunne han ikke undgå at nyde.
''En rotte kaldet Jack Blaine....'' sagde han med en lidt lysere stemme begrundet af det fantastiske syn han så, det var altid rart med noget af naturens billeder uden ramme, især fra kvinder.
Nichols kunne ikke undgå at stirre ned i kavalergangen og det var åbenlyst at han gjorde med et mindre smil.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Mogana smilede lidt for sig selv. Mænd var så dejlig forudsigelige. Skub brystet en smule frem, og man havde deres uforbeholdte opmærksomhed. "Jack Blaine siger du.." hun gentog navnet en smule tænktsomt, mens hun færdiggjorde forbindingen og lagde hans hånd tilbage i hans eget skød. "Kort grønt hår, rød jakke og et umådelig grimt pandebånd?" spurgte hun ind.
Jo, hun kendte en Blaine, men var det nu den sømanden søgte? Blaine havde ikke ligefrem presenteret sig da hun mødte ham, men hun havde snuet lidt rundt siden. Det forbløffede hende altid hvor meget folk enlig viste hvis man spurgte dem på den rigtige måde.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 27.03.2011 16:46
Nichols rettede sig op efter han havde fået hånden tilbage med en finnere forbindning end han selv kunne præstere.
''Ja det er krabben'' sagde han fornøjet og smilte let. Hun måtte vide noget mere? Noget hun ikke havde fortalt ham måske. Skulle han pine hende med hans krafter og skabe mere had her i byen? eller skulle han forsøge sig på den mere utraditiolelle måde som han stortset aldrig gjorde for at få infomation fra en kvinde? Det var nu sjovest at slå dem og derefter voldtage dem, men på den måde plejede de blot at lyve overfor ham for at komme af med den smerte han forårsagede dem. Men en ven havde han på den anden side brug for da hele hans besætning var med Jack nu.
''Hvad ville damen mene var vigtist?'' spurgte han og lænede sig let hen imod hende. ''En fjende eller en drukkamerat?'' sagde han roligt og rakte hans flaske hen nær hans hoved som var den klar til at skåle.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Morgana nikkede og tog en tår inden hun fortsatte "Ay jeg har mødt manden.." hun rystede sin flaske så man kunne høre den sørgelige bundslat skvulpe "Kunne måske sågar finde ud af hvor han er hende af nu" fortsatte hun lidt tænksomt og mens hun trist betragtede flasken med et suk. Hvordan hun nogensinde skulle kunne huske hvor man kunne finde ham med en tom flaske var hende en gåde! Men forhåbentligt ville problemet løse sig selv snarligst.
Morgana smilede indforstået og slog roligt sin flaskes bund mod hans i skål "Jeg gør en vane af ikke at skaffe mig unødvendige fjender." sagde hun og tømte flasken "Jeg er sikker på vi kan finde en løsning på dit problem der gavner alle.... undtagen Blaine selvfølgelig" tilføjede hun med et lille grin.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 27.03.2011 20:20
Nichols smilte og vendte bunden i vejret på sin flaske og slugte de sidste gyldne dråber i den. Han rejste sig op og tog fat i låget på kassen igen, mere end halvdelen var der endnu så drikke til de næste par uger var intet problem.
Han greb to flasker og rakte den ene til Morgana, han havde vendet sig til hende, og hun var af en eller anden grund anderledes end de kvinder han plejede at sludre med. Denne her var mere som en mand indvendig dog i en smuk kvindelig krop.
''Noget siger mig at knejterne i din by ikke var skrappe som dig?'' sagde han med et bredt smil på og satte sig ned på kassen igen. Han måtte lære hende bedre at kende selvom at han også skulle vide noget om Blain. Dog kom den information nok ikke helt billigt, endnu.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Morgana lagde hoved en smule på skrå da sømanden rejste sig, men fuldte hurtigt hans eksempel da han gjorde mine til at tage låget af kassen. Hun tog fornøjet imod flaksen og satte sig igen med en veltilpas lyd. Hun kluklo en smule af hans kommentar, let og muntert, "Hvis de havde været det, ville jeg ikke være her!" svarede hun lattermildt inden hun bed proppen af flasken, og tog en tår.
"Og hva' med dig selv? Du slår mig som en der er født til søs?" spurgte hun og kastede sit hår, der var faldet frem da hun rejste sig, tilbage over skulderen.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 28.03.2011 10:20
Nichols smilte vendligt og så let op imod lampen lige bag dem. ''Jeg er blot et af søens utallige børn'' sagde han i en rolig tone, han lød stolt og det var han selvføgelig eftersom at dem han var sammen med som lille var rent og skær pirater og andre skumle folk.
''En vidunderlig skude med kahyt var nok for en knejt som jeg'' sagde han lidt venstre og kløede sig i sit højre øje, hvorefter han gik vidre til sit højre øje som pandebåndet gemte godt. Hans to forskellige syn var ved at blive til et, han var begyndt at kunne se rødlige farver overalt med hans almindelige øje, dog lod han det ikke genere ham.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Morgana nikkede mens hendes blik blev en smule fjernt. Hun kunne ikke rigtig sige hun missundte ham. Hvor rustikt og frit livet på havet end var, kunne det ikke helt måle sig med overfloden hos adlen. Hun havde aldrig manglet noget, aldrig gået sulten i seng, og havde en storm skræmt hende, havde hun altid kunne putte sig ind til sin mor.
De tider var dog længe ovre, og nu levede hun livet på havet, blandt alle de andre skurke og svumpukler.
Der var ting ved hendes gamle liv som Morgana til tider savnede, men hun havde aldrig set sig tilbage, og selvom tanken havde strejfet hendes sind, så havde hun aldrig seriøst overvejet at tage tilbage.

Morgana blinkede et par gange og vendte tilbage til nutiden. "Man skal vel ikke bruge mere!" kommenterede hun med et skævt smil og tog endnu en tår fra sin flaske. "Hvad var det du sagde du hed igen?" spurgte hun så. Hun havde fået et glimt af navnet på plakaten han havde siddet med, men havde ikke fanget det ordenligt. Forhåbentligt var han beruset nok til ikke at huske at han faktisk ikke havde nævnt det.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 31.03.2011 20:01
Nichols tænkte på om han skulle pege på en plakat af ham og drikke en tår, eller om han skulle fortælle hende hans navn, altid skulle man tænke før man genfortalte sit navn. ''Nichols...'' Sagde han roligt og satte flasken for munden.
Det var ikke tit folk spurgte om hans navn to gange, og normalt skar han halsen over på mænd som gjorde det, men kvinder rørte hans blade ikke før han havde fået hvad han ville have, og denne kvinde havde trosalt en bonus til ham.... Blaine!
Enhver som der berørte hans skib uden at han selv var ved roret burde dø, en lang og smertefuld død...
''Og hvem var tøsen igen?'' sagde han med en høj og pjattet stemme.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

"Morgana" svarede hun og flyttede en smule på sig. "Men Nichols.." startede hun så i en mere alvorlig, men ikke mindre forførenden "Vi ved vist begge at intet her i verden er gratis.. Hvis jeg nu kan finde ud af noget om Blaine, for eksempel hvor han er, og hvornår han er der.. hun sendte han et sigende blik "Hvad kunne du så gøre for mig til gengæld?".
Det var på tidspunkter som dette hvor Morganas evne begyndte at røre på sig. En evne hun ikke viste hun havde, men som altid havde banet vejen for hende.
Den sneg sig ind med glimtet i Morganas blik, med måden hun smiliede til ham på. Den øede hans følelser for hende, gjorde hende mere tiltrækkende end nogen fysisk skønhed nogensinde kunne, bød ham at gøre hvad der stod i hans magt for at tilfredsstille hende.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 31.03.2011 20:57
Nichols vendte blikket imod hende da Morgana rørte på sig, han blev fanget i hendes øjne og blev helt varm inden i. Noget var galt men han fattede ikke hvad det for med et kunne han kun se hende, intet andet end hende.
''Er der en jeg skal dræbe for dig...?'' sagde han vendligt og smilte kærligt, han vidste på en måde at en tur i høet ikke var hvad hun ville have, eller det gik han ud fra i sin nuværende tilstand. ''Eller et smykke jeg skal stjæle..?'' sagde han i samme tone.
''Sig frem om hvad en sølle pirat kan gøre for dem?'' råbte han nærmest mens han rejste sig op og gik frem og tilbage med strakte arme.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Morgana rykkede en smule på sig da han rejste sig, og fuldte ham med blikket med et skævt smil. Når alt kom til alt var de alle ens. Det var ligemeget hvad de lavede, eller hvor de kom fra. Når alt kom til alt, tænkte de kun med et hoved, og det var ikke det store af dem.
Et lille glimt viste sig i hendes øjne, da han tilbød at stjæle et smykke. Hun så tænksomt væk "Nu hvor du bringer det op, så bor der faktisk en Lady her i byen der er i besidelse af et smykke der vist trænger til at skifte ejer.. En guldhalskæde med emerald vedhæng.." hun fangede igen hans blik "Tror du at du kunne skagffe den til mig? Det ville gøre mig meget glad hvis du kunne". Tonen i hendes stemme talte op til ham, bekræftede ham i, at det kun var ham der kunne skaffe denne ting til hende, at han alene kunne gøre hende lykkelig. Hvad det så videre indbar, lod hun være op til hans fantasi.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 14.04.2011 14:39
Han fattede ikke det han lige havde stået og sagt? han plejede aldrig at tale op til en kvinde, ej heller ikke underkaste sig deres ønsker. noget var galt her, hans hjerne tænkte anderledes og så kun Morgana, selv rommen i hans kasse kunne han ikke tænke på kun hende. Troldom måske?
Men noget andet var at denne Lady som var Fru Fyregræn, hun var ikke kendt for at være venlig imod tyve. Så var det nu godt at han var pirat.
''Jeg kender denne dame'' sagde han kort og smørede et vel tilfreds smil på. ''Jeg fatter ikke hvad hun laver her ved havnen...'' sagde han i samme tone og gik hen imod Morgana og kassen, han lændede sig dog op af lygtepælen bag hende og så æodret op imod lyset. ''Hun er jo sååå fisse fornem'' lød han sarkastisk og kæmpede forsat med at tænke på noget andet end kun Morgana, men det var svært at undgå.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Morgana rejste sig langsomt op. Hun havde længe haft en torn i siden på Fru fyregræn. Det var ganske vist fra før Morgana drog på havet, men den kære frues hån var aldrig blevet glemt. Dengang havde Morgana været nygift, og den yngste i fruernes selvskab. Fruen havde været misundelig på Morganas skønhed og hånet hende groft. Fruen havde nok længe glemt det, men det havde Morgana ikke. Hun ville få sin hævn.

Morgana trådt op til Nichols "Jeg viste du ville forstå.." sagde hun og trådte helt tæt på ham og lagde blidt en hånd på hans brystkasse "Hun tror hun er hævet over alle.. Men du skal nok sætte hende på plads" tilføjede hun inden hun lænede sig endnu tættere, så hendes ånde kilede hans hals og hviskede i hans øre "Skaf mig hendes smykke og jeg skal gi' dig Blaine på et sølvfad".
Så tæt som Morgana stod nu var det ikke kun hans sind der blev kildet af hende, men også hans næsebor. En sød blomsterduft, der før havde været overdøvet af havluften, lå om hende. Et svagt hint af violer.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 29.04.2011 08:52
Nichols blev lettere ophidset af den berøring ved hans bryst som Morgana rørte med hendes hånd. ''Hun er god'' tænkte han for sig selv og tabte i forsøget på at tænke på noget andet end hende. Luften fra Morgana's åndedræt gjorde ikke situationen bedere for ham, og var det ikke fordi han vidste hun kunne give ham oplysninger på Blain, så havde han slået hende ned og ført om bag en busk for at få sit behov tilfredstilt.
''Jeg skal dog lige ind i Grænens rutiner igen så behøver tre dage beklageligvis'' sagde han med i en rolig tone, og forsøgte at se ud imod havnen istedet for hendes smukke øjne.
Noget var helt galt for ham her, han var aldrig sådan normalt. Hun måtte være en heks eller lignende, for hvordan skulle en kvinde dog ikke kunne kontrollere ham som det skete nu.
Og kærlighed var det helt sikkert ikke, selvom at der var nogle træk i hende som intresserede ham en del.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Morgana smilede "Desværre kan du kun få to~" sagde hun en anelse drillenden inden hun trådte en smule tilbage og fjenede sin hånd fra ham "Længere kan jeg ikke blive her" tilføjede hun mere alvorligt. Hun havde allerede været der for længe, alt alt for længe. Havnen var nok stor, men ikke stor nok til at en halv besætning kunne forsvinde sporløst. Nogen ville blive fundet, og de ville ikke være sene til at sælge resten ud hvis det kunne redde dem selv. "Jeg vil være her ved solnedgang de næste to dage, og væk med tidevandet den trejde.. Skuff mig nu ikke". Hun trak sin hætte op og svøbte sit ansigt i bløde skygger "Jeg ser frem til vores næste møde" sluttede hun af inden hun vendte sig for at gå.
Tankerne var så småt begyndt at samle sig gennem romtågen. Hendes charme havde virket, men det havde stadig virket som om han havde forsøgt at kæmpe imod det, som hun kun havde oplevet gifte mænd gøre det. Måske var der en i hans liv? Måske kendte han forskellen på begær og kærlighed?
En masse måsker formede sig, men én ting var hun sikker på. Hun skulle træde varsomt næste gang hun mødte ham.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 04.05.2011 11:31
''to dage..?'' sagde kort og gumlede lidt på sin tunge og kradsede sig let på hagen. Han havde to idéer til denne begrænsning... Enten skulle han studere den gamle tusse denne her dag. Ellers skulle han gå direkte til værks og tage smukket med magt... Dog måtte han vælge imellem at slå Fyregrænen ihjel for ikke at blive anmeldt til vagterne? Nej... det var over hans værdighed... Så måtte han leve med at have vagter randene i røven som han havde mens han var kaptajn på Ræven.
''Lasten er her ved første solnedgang har jeg det du søger'' lød han bestemt og spændte hans bælte for, da det nogen gange faldt af mens han løb i sin fart.
''Rommen tager jeg med men du kan få noget imorgen!'' sagde han i samme tone og lukkede sit højre øje da Morgana nødig skulle se ind i det når han tog båndet af som dækkede for det. Båndet bandt han om venstre hånd og greb fat i kassen med resterne af hans rom og smed den op på skulderen.
''Ses imorgen'' sagde han og satte af med al sin hast imod et skur midt inde i byen som han før havde brugt som gemmested.
Farten som han skød af i var ikke noget man så i en bevægelse, han var der og var der ikke pludseligt.

(springer vi så frem i tiden? eller hvad?? =P )
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

((Kan vi godt. Ville enlig gerne lige have fat i Blaine først, men han er ikke rigtig til at få fat i for tiden xD ))

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Htqz, Mong, Erforias
Lige nu: 3 | I dag: 11