Indsæt nyeste tegninger her

Magdaléna

117
karakterer

Magdaléna 07.06.2009 15:19
Edit: Nu opgiver jeg altså at kommentere jeres tegninger....mine kommentare forsvinder hele tiden .__.

Kien blev lavet til noget halløj i skolen, hvor vi skulle lave vores eget land og jeg skulle stå for tro og religion. Det blev til Kasairisme og Icerisme xD
Whai is da mouth and eyes black oWo?
Fordi gimp ****ede med mig, og gad ikke gemme i lag >>

Cassa

2456
karakterer

Cassa 07.06.2009 19:12
Samse-
Omg.. o: den første tegning.. er helt vild med udtrykket.. men tror overkroppen er lidt for stor til ham? ved ikke om det bare er min mening.. men med sådan en bodybuilder overkrop får det den der hat til at virke så forfærdeligt bøsset xD HARDOGAAAY!

din 2. tegning: Den der stav minder mig om Elizeph's xD en ældre kvinde? TELL ME MOAR.. xD det lyder spændende.. og anderledes!

Madfaléna- det giver sådan et "mystisk" ydre over tegningen at kun ansigtet er tegnet op o: er det en tegning du vil arbejde videre på? for den er flot ^^

Oooog.. jeg har følt mig.. eh.. kreativ?.. lidt ..

Jeg er i gang med en webcomic om Elizeph og Eclipse.. xD men.. Eclipse er ikke kommet med endnu.. så langt er jeg ikke nået..

Jeg smider de første par sider ind her.. resten er herinde:
http://riku-risa.deviantart.com/gallery/#untitled-manga

.. well.. XD her er den på dansk.. inde på min dA er den på engelsk.. Tak til Buru for oversættelsen <3

Magdaléna

117
karakterer

Magdaléna 07.06.2009 19:21
NEJ JAMEN AWW DET ER JO RISA SHOUJO YAOI.....8DDD<333 *humpe tegneserie....føle man gør folk utilpas...trække sig tilbage* ehe... ._.' Men, tak o! Ja, jeg skal bare lige finde ud af hvordan jeg får fikset det med øjnene...regner med at smide hende ind i mit andet tegneprogram og tegne over og bagefter fjerne baggrunden...og Risaa...som ikke kender mig *grynte* må os der gerne vil være farvelæggere snart få nogle rammer af dine til at farve? *at kede sig og ville farve*

og for ikke at spamme emnet, får i da en tegning jeg lavede da jeg kedede mig for nogle dage siden....men så fuckede min mus, jeg kunne ike få stregerne væk og alt jeg har tilbage af tegningen er et screen shot XD

Det er min højt elskede MC Hammer (som buru kalder ham) halvdæmon kendt som LeLu på GriffeLiffe's rpg StarPhantoms..

Htqz

1845
karakterer

Htqz 07.06.2009 19:43
Risa: you know i luff it xD Sad vi jo selv og debatterede så fint på msn da du havde kylet det ud ^^;

Magda: Aaw.. Dræb musen! kill et! hvor er han nuttet.. Jeg vil også have en dæmon på phantoms ( noget siger mig jeg er derinde for lidt når folk rent faktisk er på )

OG OG OG... Folk skal se min meget hurtigt lavede 'tegning'-skitse-værk jeg lavede på pcen klokken meget sent fredag/tordsdag nat ( kan ikke huske hvilken ) men lavede det på 5 min i Paint, inden jeg hoppede i seng så er lidt stolt xD. Måske det bliver noget jeg vil arbejde videre på i fremtiden.

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 07.06.2009 20:06
Duzzie (minder mig om mangaen vampire game Oo) - Samse's krop er så bred, og har kæmpe muskler, så det er skam ingen overdrivelse ^^" - skulle måske lige være en underdrivelse hvis det skulle være noget OO" Og elsker din tegneserie! Men har jeg skam allerede koblimenteret da du sendte linket ud :3
Man er ikke i tvivl om at du har brugt lang tid på den ^^ Super flotte tegninger altså!

Mag - Nu er jeg ikke så fantastisk farvelægger, men et godt råd ville være, hvis startede med at tegne op de steder hvor der skal være oplyst, og så bagefter tegner mørkere streger indover, samt nogle lysere, det kommer til at ligne hårstrå med forskellige nuancer :3

Hori - Meget godt klaret på 5 min :3 Kan godt lide dit øje du har fået lavet der! X3

Cassa

2456
karakterer

Cassa 07.06.2009 20:23
Duzzie (minder mig om mangaen vampire game Oo) - Samse's krop er så bred, og har kæmpe muskler, så det er skam ingen overdrivelse ^^" - skulle måske lige være en underdrivelse hvis det skulle være noget OO"  Og elsker din tegneserie! Men har jeg skam allerede koblimenteret da du sendte linket ud :3 
Man er ikke i tvivl om at du har brugt lang tid på den ^^ Super flotte tegninger altså!

Ja det gør den rigtig meget i starten (Jeg er ret sikker på at du mener Demon diary.. og ikke vampire game XDD for der er stor forskel).. men forklaringen på det er her: Elizeph er bygget over en anden char jeg har som hedder Kxirachaz.. Kxirachaz er bygget over en anden char jeg havde, som hed Eclipse, som sjovt nok var indspireret pænt meget af Demon diary.. (han havde en anden personlighed.. men selve historien var lidt den samme på det rpg han var.. og så havde han sortmetals klør (( derfra stammer Kazoyas negle XDD)) og der var lidt forskel ellers)

Meen.. så fik nogle folk og jeg en idé at lave noget lidt lignende på kl.. og så skulle jeg oprette en char som skulle oplære den her knægt til at håntere dæmoner..

Men don't worry.. så snart historien tager fat..så tager den en MEGET uventet drejning XDD..

Omkring Samson - Ja det ved jeg.. det med musklerne.. men well.. ved ikke.. det ser bare lidt for stort ud syntes jeg.. men ellers flot ^^
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 07.06.2009 20:52
Narj, mener vampire game! X3 For der er vampyrkongen Duzell eller "Duzzie", som Ishtar kalder ham xD Og ja, der er stor forskel på de to mangaer :3

Men det bliver godt at se, når du bliver færdig :3
Keep it up! ^^

Cassa

2456
karakterer

Cassa 07.06.2009 21:02
Narj, mener vampire game! X3 For der er vampyrkongen Duzell eller "Duzzie", som Ishtar kalder ham xD Og ja, der er stor forskel på de to mangaer :3

Men det bliver godt at se, når du bliver færdig :3
Keep it up! ^^

aaaah!! nu forstår jeg! =D troede du mente selve manga'en mindede om XDD.. *daske på sig selv* oh gash.. kender du den der fornemmelse man får inden i når man føler sig lidt dum? den har jeg ligenu xDD uwaaah!
Men ja.. det er rigtigt.. o: det har jeg hørt før xD.. MEN! hans navn stammer fra de der Duracell batterier fordi jeg ikke kunne stave til det blev det Durazzel batterier.. xD og så blev det Duzzel.. fandt på ham før jeg læste vampire game O_O - men han fik et af sine kælenavne derfra XD.. har faktisk ændret stavemåden på hans navn så sent som i går til Dúzzel.. så kan det være folk kan læse det rigtigt.. xD

*smutte inden man spammer mere*

Samira

418
karakterer

Samira 08.06.2009 12:09
Hori - Den er ret nice BD
Magdaléna - Dumme mus x.o Det ser ellers fedt ud o:
Duzzel - .. dig gider jeg ikke kommentere nå nej hmpf, når du nu skal være så forbandet god *vende sig væk*
Magdaléna igen - Nice BD synes lidt hun ligner en havfrue? xD
Samse bamse -  De er vildt fede! Det er cool at man kan se, at dine tegneevner udvikler sig ^^
Aishe - Hvor er de fine!:3
Renatika - For at være total origanal, siger jeg, elsker din personlige stil BD
Rex - Den røde tegning er herre fed! Minder mig lidt om Ichigo med hollow masken fra Bleach? xD
Light - kan godt lide de er så glade :3 De er super søde!
Avia - omg, den er så godt farvelagt x.o
Samson igen xD - Bledan ser SÅ nice ud BD og Puff sangen.. hvor episk! XD
Light igen - vampire!<3
Cassa - De tegninger er bare så fantastiske -w- It's no fair XD Du er så god til detaljer x.o

Okay..det var så en smule kommentarer XD
...*suk*..gider næsten ikke uploade den her.. jeg kan altså virkelig ikke tegne, møf -w-

Grim tegning, grim shading og ingen fine detaljer.. yay xD

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 08.06.2009 15:57
Mira- du er da overhovedet ikke spor selvkritisk, hva? XD JEG syntes det er superflot! :O

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 08.06.2009 22:50
Samse- lol, jeg elsker din Samson.
Mag- Yndigt.
Risa- Heh, så den godt på dA. Stadig fin ^^ synes det er fedt så meget du udtrykker karakterende :3
Hori- Undskyld jeg siger det, men er det hår eller en igle hun har i hovedet? ^^;;
Samira- Fint ^_^

Anygays..

Random, hurtig tegning af min asiat præsident, Heidegger, i et random hurtigt Nazi outfit.
Why?
Dunno, måske fordi han er opkaldt efter en nazist? ... o.O;
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 13.06.2009 21:38
Jeg har set for meget LoT ...

Hvorfor har jeg lyst til at oprette ham? (Og hvorfor han han Samse-hat-mærket på sin hat?)

#Gii - Du er en pølle .. ~<3 u know i luff ur art
#Samira - Den er rigtig flot o.o Pas på at halsen ikke bliver for tyk D: Men det er nok bare mig, der laver lange urealistisk tynde halse (Eller over hovedet ingen hals.. XD)
#Horisont - Drageøje o:< Vil gerne se den når du har arbejdet videre på den o:
#Mars - For at være ærlig, så er huden så lys, at jeg næsten ikke kan se den o.o
#Risa - Så så man lige mig, der klikkede ind på din dA bare for at læse videre XD
#Mars igen - Den er bare flothed :o
#Slamse - Det ved du jo.
#Renatika - Bravo, bravo, bravissimo!

Så har jeg faktisk kommenteret alle... HA~!

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 13.06.2009 22:00
jeg har været... kreativ... *zombie*

Jeg lovede Lii en Rex, og siden jeg ku kan tegne løver for tiden, blev det en Rex- løve...
Rex-løve: Wanna play? *øjenbrynssmiley*

Vores gamle han-mis i chibi-form.. <3

En skitse-ting af min lille hun-mis ^^

Lifes enhjørning Fallafax XD

Dolphiana... Hvis i ikke kender hende, så er hun en kunstner på DA, der tegner ligesom disney-tegnerne... hvis i søger på 'Dolphy' derinde, kommer hendes tegninger frem som de øverste...

Lii: hvorfor minder den mig om Rex med heksehat!?  :0
Griff: Den er rarlig! OwO
Gider ikke kommentere længere, men alle jer andre: SMUKT! <3

Morgana

534
karakterer

Morgana 17.06.2009 20:29
Isabella: Jeg elsker dine tegninger, og jeg har også komplimenteret dem over msn. Damn, De er flotte!

Rex: Dine tegninger er altid et kig værd. Der er næsten altid et strøg af humor i dem!

Lesta: ... - Dig vil jeg slet ikke snakke med! Dine tegninger gør mig misundelig...

Samira: Jeg kan rigigt godt lide dine farvekombinationer. Det er et varmt og lidt dystert billede, sørgeligt, men stadigt smukt.
... Åh hjælp, jeg kan ikke lige overkomme flere billeder... Nu smider jeg bare mit stuff ind, som jeg fik lovet, selvom scanneren (igen) har gjort dem for lyse. :/
*må holde op med at love så meget*

Begge tegninger er til en veninde, den samme, jeg har tegnet heste til tidligere. Hun er flyttet på ny, og hun har snart fødselsdag, så jeg syntes lige så godt, jeg kunne fortsætte den serie, jeg har fået gang i. Indtil videre har hun en hest i vand, en i jord (ikke vist herinde), og nu får hun ild og vind... I kan forhåbentlig se, hvad, der er hvad!!!

BlitzKrieg

118
karakterer

BlitzKrieg 24.06.2009 18:14
så har jeg endelig fået taget mig sammen til at gøre den færdig ;P
så mangler jeg bare at lave en ramme af en slags og "måske" bukserne,
men i mit hovede er den færdig :P

der er så dårligt kvalitet på, pga. at jeg ikke vil spame siden for plads :P

og ved godt hånden ser lidt sjov ud o.o

Morgana

534
karakterer

Morgana 25.06.2009 01:30
Talon: Han er flot! Jeg misunder virkelig jer, der kan lave noget med graffik. Jeg har kun manuelle virkemidler at lege med.

Og her er så de næste par billeder, jeg har leget med:

...

x)
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 27.06.2009 19:14
Samira - Synes at hun er fin :3 Og... det der halsbånd, det hører da med under detaljer? (; Så JO! Der er detajler.. eller.. ææh.. detalje? :b
Gii - Selv når du tegner hurtigt, bliver det irriterende flot! =_=
Lii - Samse Smileys? OO" men men.. de har byttet plads i forhold til Samse's :3 Men den er sød alligevel! ^^ Han har jo ingen hals? Ö HOVDEDET SVÆVER?!?!!? NIIIICE! xD
Yang - Arrrgh! Du bliver bedre og bedre kvindemenneske! Og dine dejlige dyr! Missere! Og hestiii! Jeg vil også kunne tegne dyr! >_<
Morgana - Endnu en der kan tegne dyr! Argh! Men jeg kan lide din måde at tegne på! Dejligt realistisk! Og flotte farver! ^^ Elsker den med rød baggrund!
Talon - Så blev du endelig færdig med den tegning! xD Synes den er blevet fed :3 Meget speciel farelægning, men den er alligevel fed! (:
Morgana igen - Natuuuur! <33  flot vand og også palmerne! Palmerne synes jeg er blevet rigtig gode! Og bølgen på den anden tegning! ^^

Og så har jeg også fået tegnet noget :b

Faktisk så er dette en ældre tegning, men den er først blevet farvelagt for.. nylig.. (for nogen uger siden) xD

Gave til Lii (Alwyn)

Også gave til Lii.. men med skrift. Hvor mange ord kan I finde, som giver mening? xD Aah.. okay.. kan fortælle, at der står happy birthdag, Tillykke Lii, og så står der også Yaoi xDD

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 27.06.2009 23:18
Nova XD: Taaak <3 og ilige måde! jeg misunder dig dine mennesker! du bliver bedre og bedre! *glo på tegne tablet, man VIL have*
Jeg vil også kunne farvelægge på computeren!
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 07.07.2009 18:18
først kommentarer^^

Yang: du er simpelthen genial til dyr! personlig favorit: din lille hun-mis, for den er så kær ^^
Morgana: elsker dine malerier - kan slet ikke kontrolere farverne, når jeg maler ><
Talon: den er lidt ude af proporsioner, men shadingen er god :)
Morgana (igen): de virker realistiske... nu ha jeg rigtig meget selvmedlidenhed over ikke at skulle nogen steder i ferien x)
Samson: They are so prettiiih^o^ elsker roserne^^

og så mine^^

med og uden farver^^

Kyoshiro

454
karakterer

Kyoshiro 11.07.2009 18:35
Rex - Jeg elsker stadig alle dine tegninger xD
Yang - Du er simpelthen så god til dyr. Rexløven styrer så råt!
Morgana - Den røde baggrund er blevet fantastisk o.o
Talon - Håret er blevet så godt! :D Men ja, hånden er blevet lidt sjov.. Lidt for lille vil jeg tro.
Morgana *igen xD* - Sygt. Gode. Bølger.
Lamse - Du er simpelthen så god til det med farver! :O Gief skill.
Venus: .. Også det med sygt god farvelægning D:< Det er blevet rigtig pænt!

Min tur x3 Jeg tror tegningen er blevet for stor til KL, så det må blive et link.
Pff.. Photobucket scaler simpelthen også ens tegninger ned __ __"

[url]http://i120.photobucket.com/albums/o185/Elenxji/Billede024copy.jpg[/url]
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Mong, CassondraLillith123, jack, Krystal , Muri
Lige nu: 6 | I dag: 13