Indsæt nyeste tegninger her

Cassa

2456
karakterer

Cassa 23.05.2009 18:58
Samson - jeg forstår den ik helt.. XD men den ser meget sjov ud xD

Jeg har tegnet o:

Min nyeste char; Sharlen Mufasa Carlisle.. xD præst i katedralen.. o:

og en Cassa der har byttet tøj med Elizeph xD

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 25.05.2009 22:03
Risa- fuck shit, that's a hot priest! X3 og lol på den der tøj bytning XD
Samson- Kan godt lide din stil ^_^Den minder mig om den gang jeg begyndte at tegne på PC o:

Håh, jeg har fået nyt tegne program ..

En lille Tash som kommer for at smadre det hele 8D
nyan~~ hvor jeg dog elsker den karakter :C

BlitzKrieg

118
karakterer

BlitzKrieg 26.05.2009 11:04
Lesta, har altid syntes dine tegninger var lidt komiske  ;p  på en god måde self!
har været igang med at farvelægge en tegning i f***ing lang tid nu =.= og den er er ikke færdig endnu, men syntes lige alligevel jeg skulle vise det nuværende resultat ;)

Sasuchi

174
karakterer

Sasuchi 26.05.2009 16:30

- Forhåbentlig et godt et, fordi resultatet ser utrolig flot ud. Hvad er det forn' et? I like the glowy stuff, ehehe.. C-:

Neopet... Det der er ret hardcore shading! Jeg synes du skal blive ved med farvelægge den. Jeg er sikker på at den bliver flot!
Har du selv lavet lineart? Den er god, men den kunne blive bedre. Ikke for at være "the evil one", men det skader aldrig at kunne menneskets anatomi. Der er masser af gode billeder derude på nettet - og "Onkel Google" er jo vores ven! :D Han har sikkert et par billeder af halvnøgne (eller helt nøgne) mænd/kvinder, som kunne være god træning i kroppens kurver.
(Det kommer jo så selvfølgelig an på om du vil tegne en muskuløs eller en der slet ingen muskler har.)

.... Anyways... Jeg gik mine tegninger igennem, som jeg har tegnet (og scannet ind) for lang tid siden.
Pludselig fandt jeg interesse for at farvelægge dem, men jeg er dog ikke prof til shading. Jeg er kun begynder. Det eneste gode program jeg har i øjeblikket er Adobe Photoshop Elements, som er beregnet til fotos. Det er et okay program, men hvis det er, så ville jeg gerne høre om der er nogle specielle programmer, som ikke koster det hvide ud af øjnene, som personerne kunne anbefale.

Denne tegning var mit første forsøg. Det kan man vist også godt se på håret.
Lineart'en er blot sådan som tegningen var scannet ind. Jeg undskylder meget, hvis kvaliteten ikke er helt optimal c-:

Ja... Ehm... Jeg er jo forhenværende World of warcraft gamer. Jeg ville gerne have et minde, så jeg tegnede min karakter.
Karakter design er sådan set (c) til Blizzard.

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 26.05.2009 17:37

- Forhåbentlig et godt et, fordi resultatet ser utrolig flot ud. Hvad er det forn' et? I like the glowy stuff, ehehe.. C-:

Har fået OpenCanvas til en lille sum af 330kr. også har jeg PaintTool SAI (Den jeg har lavet lille Tash i) men den er stadig på Trial, dog har jeg planer om at købe det hvis jeg har råd, når den trial er slut.
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 26.05.2009 18:12
Neopet : Woaw! den er virkelig flot, selvom den ikke er helt færdig XD jeg eslker håret!! Måske er halsen lidt tyk??

Jeg glæder mig til at se det færdige resultat!

Cassa

2456
karakterer

Cassa 27.05.2009 16:16
Griff- uuh.. nice.. xD er helt vild med pistol designet

Neopet- *sparke dig hårdt på knæet* kan du så blive færdig!! o: er helt vild med håret!! =D rigtig flot

Sasuchi- din første tegning har et nuttet udtryk.. o: rigtig flot med kjolen.
nr 2.. CAN'T DESCRIPE HOW MUCH I LOVE THAT ONE!! den minder mig om Ryuk fra Deathnote.. *total yndlings deathnote char*

Og så.. jeg har tegnet okane ga nai fanart.
elsker den serie *græde*
den her syntes jeg blev pænest.. desværre sidder øjnene for langt væk fra hinanden i hovedet til at den kan ligne ordenligt ><;; damn..

Og den her.. tjaeh.. ved ik rigtig hvad jeg skal syntes om den..

Htqz

1845
karakterer

Htqz 27.05.2009 16:53
Risa nu siger jeg det altså : Du har udviklet dig pænt meget med at lave hår, og det den gode vej. Keep up the good work.

Cassa

2456
karakterer

Cassa 27.05.2009 16:58
.. XDD... det ærgelige er så bare at det ikke er sådan der jeg normalvis tegner hår.. det der er fanart / en anden tegtnestil blandet ind i min egen.. >_<

Cassa

2456
karakterer

Cassa 28.05.2009 12:03
.. yay! og jeg har tegnet lidt mere..

Var blevet så træt af at se på den gamle tegning af Cassa.. hans hoved var skævt og alt for stort.. ><

desværre ser den her tegning også ret skæv ud XD han ligner at være på drugs eller sådan noget

Og så lige endnu en.. hans ansigt blev grimt.. men er nogenlunde tilfreds med resten.. o.o;

Anzu

3096
karakterer

Anzu 30.05.2009 12:53
Jeg har også tegnet lidt ^^ sad og kedet mig voldsomt en aften og det var så dem her der kom ud af det:

Min lille vampyr XD

også hende her:
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 31.05.2009 01:25
Cassa - Det er en fin præst du har fået lavet dig der! Dejligt mange detaljer i tøjet -<33 Og hvor ser det der tøjbytning dog komisk ud! xDD
Lest - .. Man er ikke i tvivl om at han vil komme og smadre det hele, ved første øjekast. Fede lyseffekter :3
Neopet - SE AT BLIVE FÆRDIG! .... vil se det fulde resultat.. du har gang i en syg farvelægning Ö
Sasuchi - Ooh yeah, dig og wow.. xD Kan rigtig godt lide den nederste tegning. Syge arme du fik lavet til din undead tegning :D
Cassa igen - Meeh! Du laver sådan nogen dejlige øjne.. Arg! Og du kan endda også finde ud af at tegne ovenfra! *misundelse* :3
Cassa igen igen - OMG! ... *stare* Det føreste billede, som du også har valgt til underskriften, det ser lidt mystisk ud i hovedet, ja..  men tøj hår og... uij :3 Men argh! Dit nummer to billede *stare videre* ..... LUV IT! Ö
Light - Aw, hvor de søde ^^ Det kalder jeg en uskyldig vampyr! *pege*

Meeh.. Ja, jeg har fået tegnet noget siden sidst.. menææh.. jeg har været lidt doven til det med scanne, så det er blandet med fotos, og scanne billeder xD

Luv candy! <3

Bledan herinde fra

Ja, jeg flippede lidt med puff-sangen, og gav mig til at tegne.. og så blev den lidt sjov ^^"

Avia

504
karakterer

Avia 03.06.2009 18:47
Light - Sød, og enkelt stil!
Samson - Fint! Nizzle Bledan, kær Puff

Selvportræt :3

Pastelfarveblyanter på Velourpapir

Anzu

3096
karakterer

Anzu 03.06.2009 21:05
Så tog jeg mig sammen til at favelægge hende >_<

Også har jeg tegnet en anden.. tror jeg var lidt for hurtig med at blive færdig..

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 03.06.2009 21:20
Light- Bare et lille tip, men den der dims under munden som buger .. Hvis du vender den den anden vej, altså så den buer med spidserne op af, og laver den mindre, så giver det din karakter et helt andet udtryk i hovedet. Når den buer den der vej og er så stor, så ligner det altså at de har en stor kødklump som hage ^^;
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 03.06.2009 21:32
#light
Søde tegninger. Jeg er dog enig med Lesta. ^^ Ellers er den sød

#Avia
Du er så smuk...

#Nova
Synes at Bledans underkrop er meget lille XD Men derudover synes jeg altså at Ble-dan er så freaking nice på den tegning :o Kan ikke særlig godt lide chibier, så den undlader jeg at kommentere XD (ikke pga. dig D: Kan bare ikke lide dem) ... Puff ?? XD

#light igen
Haha, elsker hans t-shirt XD En vampyr med en vamptyr t-shirt. Genialt.

#Cassa
Den ringbrynje tog vidst tid. ... DET ER FLOT! bleh!

#Cassa igen
Sødt tøj og... overkrop XD *hapse*

Gider ikke flere nu XD

Rex med WoW-gear...

I need a life...

Ingen kommentar...

BASER!!

*går igen*

Anzu

3096
karakterer

Anzu 03.06.2009 23:52
Lesta: tak for tippet =D har også undret mig over hvorfor den skulle vende opad ._.'''

Rex: Ja, syntes t-shirten var prikken over i'et XD man skal jo skabe sig opmærksomhed på en eller anden måde XD *grine* men er elendig til at tegne fødder, så dem måtte han altså lige undvære >_<

Renatika

653
karakterer

Renatika 05.06.2009 20:40
Rex - Ah, den røde er rar *_* Rigtig fedt med det intense blik.
Kan godt lide næsen og munden på den anden base, enormt flot :3

Hn.. Jeg kom til at tegne Renatika. Trængte også til en ny underskrift.

Anori

453
karakterer

Anori 05.06.2009 23:45
[url=http://inuyasha4ever123.deviantart.com/art/Ashwin-TaTeSki-Bubbles-124912691]FØLG LINKET IT'S TOO BIG[/url]

Renatika, Rex - I tegner så awesome TwT
*for træt til at kommentere andres*
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 06.06.2009 21:37
Avia - Nice! Fedt du kan lave sådan nogen virkelige dyr! Rigtig flot!
Rex - Ikke mere WoW til dig! OO" Men den er flot alligevel :3 Minder bare ikke rigtig om Rex!  Din nummer to der, den er ordentlig psycho! X3 Og jeg elsker den (og din tankegang) for det <33 Også meget fedt at den er tegnet med RØD! Mwahhaaa! Fine små baser! :3
Renatika - Kan rigtig godt lide din tegnestil! Men det har du fået at vide før, kan jeg huske ^^" Men i hvertfald, så kan jeg rigtig godt lide håret!

KLIK FOR STOR! :3
Jeg har også tegnet! igææææhn!
Samson med sin slave Rex, som er forvandlet til sværdskikkelse! Det er så hans øjne som man kan se i sværdet :3

Og her ser man en ældre kvinde... En kommende char herinde :3
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Helli , Mong, CassondraLillith123, jack, Krystal
Lige nu: 6 | I dag: 13