Håh, jeg har fået nyt tegne program ..
- Forhåbentlig et godt et, fordi resultatet ser utrolig flot ud. Hvad er det forn' et? I like the glowy stuff, ehehe.. C-:
Neopet... Det der er ret hardcore shading! Jeg synes du skal blive ved med farvelægge den. Jeg er sikker på at den bliver flot!
Har du selv lavet lineart? Den er god, men den kunne blive bedre. Ikke for at være "the evil one", men det skader aldrig at kunne menneskets anatomi. Der er masser af gode billeder derude på nettet - og "Onkel Google" er jo vores ven! :D Han har sikkert et par billeder af halvnøgne (eller helt nøgne) mænd/kvinder, som kunne være god træning i kroppens kurver.
(Det kommer jo så selvfølgelig an på om du vil tegne en muskuløs eller en der slet ingen muskler har.)
.... Anyways... Jeg gik mine tegninger igennem, som jeg har tegnet (og scannet ind) for lang tid siden.
Pludselig fandt jeg interesse for at farvelægge dem, men jeg er dog ikke prof til shading. Jeg er kun begynder. Det eneste gode program jeg har i øjeblikket er Adobe Photoshop Elements, som er beregnet til fotos. Det er et okay program, men hvis det er, så ville jeg gerne høre om der er nogle specielle programmer, som ikke koster det hvide ud af øjnene, som personerne kunne anbefale.

Denne tegning var mit første forsøg. Det kan man vist også godt se på håret.
Lineart'en er blot sådan som tegningen var scannet ind. Jeg undskylder meget, hvis kvaliteten ikke er helt optimal c-:

Ja... Ehm... Jeg er jo forhenværende World of warcraft gamer. Jeg ville gerne have et minde, så jeg tegnede min karakter.
Karakter design er sådan set (c) til Blizzard.