Indsæt nyeste tegninger her

Morgana

534
karakterer

Morgana 23.04.2009 16:07
Mange tak for kommentarerne :) (Er også Alexander)

Rex: Det minder mig mest af alt om en lille dreng, fordi benene er lidt korte, og det er vist også lidt drenget at rende rundt med diverse våben og destruktive genstande. XD

Damian: Jeg elsker virkelig det udtryk, din lille djævel har, som om han har en hemmelighed, der fryder ham, og som vi ikke kender til... Nutte-kær, også toforken, der minder mig om min mormors høtyv!  XD

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at lave det her billede... Det har efterhånden ligget og luret i laaang tid!

Desværre kan man ikke rigtigt se baggrunden, der er en sart lyseblå himmel, da min scanner tæt sætter lysstyrken lidt for meget op... Damn...

Morgana

534
karakterer

Morgana 29.04.2009 16:52
#Freya - Hvor er hun nuttet!!! Jeg kan rigtigt godt lide hendes loddenhed og det, at du har taget den store pelsdusk på brystet med (:

Og så har jeg selv leget lidt... Jeg fik lige lyst til at skildre et par træer på en anderledes måde.

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 29.04.2009 16:56
Så ville jeg da lige kommentere lidt.. (;

Alexander/Morgana - Som altid er dine tegninger jo, fuldstændig fantastiske.. Kan rigtig godt lide din lille "fittelifut", som du kaldte den for.. (;
Rex - Er lidt enig med Morgana.. Han ser lidt.. drenget ud, med de små ben, men kan rigtig godt lide den.. Super smuk - selvfølgelig (;
Freyja - Ej, hvor er hun søød!! Hun er da vildt nuttet!

Det var så det - er for doven til at gå længere tilbage (;

Morgana

534
karakterer

Morgana 30.04.2009 14:24
Uha, Freya, hvis du er misundelig på mig, vil jeg også have lov til at være misundelig på dig! :D
Farvelægningen er virkelig flot, især pelsens skygger har du ramt fint... - og når man så har in mente, at det er første forsøg, så er det virkeligt godt! :o

Renatika

653
karakterer

Renatika 03.05.2009 17:52
Alexander - åh, hvor er de dejlige. De har sådan en rar enkelhed over sig.
Freyja - Synes du har ramt hårene i pelsen rigtig godt :3

Se, se, så produktiv jeg er;

Den øverste er min dæmon Enki, fra et andet rpg. Den nederste er Renaahtikaah. Jeg planlægger at lave alle mine karakterer sådan her. :3

(Egentlig, så ser den med Rentika lidt anderledes ud - måtte rykke rundt på baggrunden, for at få kompositionen rigtig. Originalen kan ses her!
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 03.05.2009 18:03
Rex - den har jeg kommenteret, men den er syg xD

Morgana - Virkelig flot! Alle farverne, og den måde du farvelægger det.. det gør det virkeligt at se på!

Freyja - Hvor den sød :D Kan godt lide ansigtet!

Alexander - Meget kreativt! Og rigtig flot.. kan godt lide at du har farvelagt på sort papir :3

Freyja igen - Nurh, misseren med farve! Pelsen har du faktisk fået frem ret godt! :D

Renatika - Omg! Din tegnestil er altså helt unik! - får du lige at vide igen! Kan godt lide måden at du har lavet en firkant i baggrunden, men at personerne går ud af den firkant, og så med sådanne livlige bevægelser! xD Der er rigtig meget liv i Renatika på hendes billede, og det kan jeg faktisk rigtig godt lide. Hele måden du har fået tøjet i bevægelse samt håret. (:

Morgana

534
karakterer

Morgana 05.05.2009 21:27
Renatika: Jeg kan rigtigt godt lide den måde, du har brugt kvadratet som en 'skæv' baggrund... Personerne fremstår meget mere 'levende' og så er de bare skideflot skildret! Luftige, livlige... Damn, jeg er ikke god til sådanne bevægelsesbilleder!

Og så blev jeg overvældet af kedsomhed i en tysktime... - eller, dvs., vi havde en prøveeksamen, og teksten, vi skulle læse, var alt for kort til den tid, vi havde fået... og så blev jeg en smule...  rastløs! XD

Kuglepen på almindeligt kopipapir.
...

Nichols

825
karakterer

Nichols 05.05.2009 21:45
hold da k*** det er godt tegnet *chock* <----overrasket smiley

(gid man selv havde den evne *dances* )

Morgana

534
karakterer

Morgana 06.05.2009 17:14
Hvor er hun sød, Freya!!! Hun har en selvsikker engels ansigt! *at drømme om at ligne hende...*

Cassa

2456
karakterer

Cassa 06.05.2009 19:28
Freyja- er helt vild med øjnenes udtryk!!!!!!!! OwO
Morgana- FUUUGL!!!!! <333 den er flot!!! o:

ENDELIG fik jeg farvelagt den her færdig! brugte milliarder af år på at skulle vælge farve til den the-grønne bluse.. mange tak til Buru for hjælp af farvevalget der xD jeg var lost

Det er min char herinde; Elizeph.. jeg var så dødeligt træt af hans gamle billede.. så endelig fik jeg lavet det her.... xD og finnaly farvelagt den..

Morgana

534
karakterer

Morgana 06.05.2009 19:37
Cassa, den er virkelig, virkelig, virkelig flot! Skyggerne i håret, alle de små detaljer, øreringene for eksempel, og ansigtets let overlegne, veltilpasse udtryk; det er bare så skideflot! Farvernes sammenspil, kontrastfarverne, lys-mørkeforholdet... *grumle ... - at misunde det billede*
-Og hvis du kan lide dén tidligere fugl, vil du elske den næste, jeg får ind... Skal bare lige få scanneren til at virke igen >.<'
Men virkelig... Mundlam! ...-så flot. :0

Morgana

534
karakterer

Morgana 06.05.2009 21:02
Og så lykkedes det mig endelig at få scanneren til at ville, som jeg vil... én gang mere!

Æren for denne tegning af kedsomhed tillægges en dobbelttime i engelsk...
Kuglepen på kopipapir.

Cassa

2456
karakterer

Cassa 06.05.2009 21:07
AAARHG! <333 fuuugl! elsker fugle <3 NEEH! JEG ER FUGLEPASSER <33

*rømme sig* ej.. nu seriøst.

Den er rigtig flot! o: elsker dine streger! kunne du ikke tænke dig at tegne en kongeørn? OwO eller en gråspurv? eller en grønsiske? (havde engang en grønsiske i et bur fordi den ik ku flyve.. den hed Towa <3 XD)

Morgana

534
karakterer

Morgana 06.05.2009 21:11
Kongeørn, gråspurv eller grønsiske... Skal jeg lige overveje. Jeg har en dobbelttime i historie i morgen, der sagtens kunne udnyttes til at afsætte lidt streger i! x)
Jeg har faktisk også haft en grønsiske engang... men kun et par dage. Den var fløjet ind i en rude, og så beholdt vi den, til den blev frisk nok til at blive sluppet løs igen...

Cassa

2456
karakterer

Cassa 06.05.2009 23:13
Morgana - kunne være nice X3
Min Towa blev ædt af naboens kat D: hun var ellers ved at lære at flyve igen ._.

OOOG jeg har tegnet igen xD

Elizeph.. med en meget grim nathue.. den her joke skal måske lige forklares; De der har set corpse bride (eller hvordan det nu staves) har måske bemærket den virkelig finøjerlige hue han har på der hvor Victoria kommer over midt om natten og snakker om at Victor er gift med et lig osv..
Tati, Foxy, mig og Hana-chan havde set den film milliarder af gange hjemme hos Hana, og så var Tati og jeg hjemme ved Samie på et tidspunkt, hvor vi så så filmen igen.. xD Samie har den her vane at hun skal sammenligne ALLE karaktere i film, med folk i virkeligheden, eller karaktere.. så det er vi andre også begyndt på nu xD Men så fik Tati det her flip med at sammenligne den der gevaldig grimme præst med Elizeph! XD fordi han klapper en bog sammen og står og ser rigtig sur ud.. det sys hun er herre Elizephs'e agtigt.. sååeh.. Jeg tegnede den her grumme tegning af en sur Elizeph i præstenattøjet XD..

Samira

418
karakterer

Samira 06.05.2009 23:18
Cassa ~ ... How dare you tell about me and what I do? D: Jah okay.. jeg har den besættelse, at alle jeg ser i film (og alt andet for den sags skyld.meh XD) skal være nogen jeg kender owo
Og Elizeph er en smækker præst BD

Morgana

534
karakterer

Morgana 07.05.2009 15:33
Cassa: Han ser virkelig speciel ud!
*at undre sig over, hvorfor man aldrig har set den film*

Og som lovet; et billede. Historietimen blev lige så kedelig som forudset... - desværre er jeg ikke helt tilfreds med området omkring næbbet. Det skulle have være holdt hvidt, selvom det ikke er det oprindeligt, fordi det så bedre ud... Men nå ja, det er, hvad der sker, når man forsøger at tegne naturalistisk! XD

Kuglepen på kopipapir.

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 07.05.2009 19:37
Cassa- damm you! det burde være ulovligt for dig at poste her, ja! jeg er mundlam som sædvanligt... :0 Og hvis du er så fuglefanatiker, som du siger, ville du ÆÆÆÆÆÆÆÆLSKE vores kanarier OwO og BLÅÅÅÅÅÅ FUUUUUGLE! (der lægger sukkeræg XD)

Morgana- IHHH! elsk på dine fugle! den du postede før kongeørnen, minder mig VILDT meget om Paulie-filmen OwO så kær!

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 07.05.2009 21:12
Jah, jeg er netop blevet færdig med et billede:

Det er en konfirmationsgave til min veninde, der skal konfirmeres imorgen. Hesten på billedet er den hest hun har part på :)
Akvarel på papir <3
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 17.05.2009 00:25
Morganna - Det er vildt du bare kan sidde og tegne med kuglepen, og så baaare lige få noget frem! Ö Det beundrer jeg dig for!
Cassa - Wow! Rigtig fed tegning! Så mange dejlige detaljer, så man kan sidde længe og kigge på den tegning! Og så alle de farver!
Morgana igen - Woooooow! Hvor nice! Og man fornemmer virkelig fjerene og alt det!
Cassa igen - Ej sjov historie til den tegning! Og også ret fed tegning! Man fornemmer virkelig, at han lige er stået ud af sengen for at gå ud og se efter et eller andet der har forstyrret! xD
Morgana igen - Du bliver VED med at tegne så flotte fugle! og kan ikke forstå hvordan du bærer dig ad! Rigtig flot der hvor man kan se hvor vingen ligesom 'bøjer'/basker xD
Karizma - Omg! Den der hest! Den ser virkelig livagtig ud! Ö Og fint digt til! ^^ Men rigtig flot, den må hun være blevet glad for! ^^

Først Medusa herinde fra! Det er faktisk min egen race, som jeg havde til en nu slettet char - Random. Men hun har søsteren til ham endnu, og hun trængte gevaldigt til en ny tegning fra mig, så den fik jeg lavet!

Woaah.. Jeg sad og fik lyst til at tegne, men ikke den helt store detaljeret tegning ville jeg tegne. Fik en mystisk idé, først at jeg ville tegne Samse som lille, og så endte det med en tegning, hvor han skulle vise sig! Og så begyndte jeg så ellers at tegne mine andre karaktere! xD Og det var så hvad jeg fik ud af det! :b
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, Helli , jack
Lige nu: 4 | I dag: 13