En lang bro af træ som går et langt stykke ud over vandet...

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 14.02.2009 22:34
Uzuri humpede langsomt mod havnen. Hun havde lige været varulv og havde hurtigt taget en ny kjole på, før hun var humpet videre til fods. Hun havde fået fat i en gren, ellers ville hun være blevet nødt til at kravle resten af vejen. Hun bed tænderne sammen, da hun kunne mærke blodet dunke i knæet, hvor såret gjorde hende invalid. Såret på maven og det gamle på skulderen, var også et problem, men ikke ligeså stort. Efter Tetrez' behandlin af skulderen var betændelsen langsomt begyndt at forsvinde og maven, den skulle bare holdes under tryk, så gjorde det ikke mere ondt, end en rift.

Hun mærkede et stik i hjertet, da hun tænkte på hvad der allerede kunne være sket med Tetrez. Forhåbentlig kunne han ikke komme ind til Samson. Forhåbentlig var der vagter der holdte ham ude. Hun humpede lidt hurtigere afsted. Hun ville ikke lade ham komme til skade, på hendes bekostning. Hun så lidt på den hånd, hun havde holdt fast i den tykke gren, der fungerede som stok hos hende. Et par vabler efter anstrengelserne, var kommet frem. Hun tog dog bare grenen over i den anden hånd og fortsatte, mens hun udelukkende tænkte på Tetrez og ville ønske at hun ikke havde fortalt, hvem der havde gjort hende fortræd.

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 14.02.2009 22:44
kravenoh kommer roligt gående han er helt afslappet han har
tænkt over nogle forskellige ting her på det sidste
han kommer roligt gående han ved ikke rigtig hva han laver her
men nu er han altså her han har ikke lagt mærke til nogen eller har han
han smiler lidt og begynder at gå stille og rolig
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 14.02.2009 22:49
Uzuri - som, fordi hun lige havde været varulv, derfor havde dens sanser et stykke tid endnu - hørte med det samme noget. Hun vendte sig om og stivnede. Kravenoh.. Hvad lavede han her? Han skulle ikke komme nu, nu hvor hun i forvejen var så forvirret.

Hun stod tavst og betragtede ham og længtes et par sekunder efter at være sammen med ham. Hun lukkede øjnene og tænkte på Tetrez.. Trangen efter at blive holdt om af Tetrez og de ord, han vidst nok allerede havde sagt op til flere gange til hende - at det hele nok skulle gå, var langt større, end hendes trang til at gå hen til Kravenoh. Så hun stod bare og stirrede på ham.

Uzuri Kinte

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 14.02.2009 22:50
Vanessa luntede rundt på broen i skikkelse af en siameserkat. Hendes øjne lyste som altid mosgrønt i skæret fra stjernerne - dem havde Mørkets Lord dog ikke formået af formørke. Hun virkede nok ikke som en helt almindelig kat - for det første var blikket mod vandet ligefrem begærligt, ikke forskræmt - og for det andet, var øjenfarven nok ikke så normal for denne race. Hun stirrede mod de to skikkelser.
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 14.02.2009 22:56
han ser en kat komme gående han ser på den i få sek
"menneske ?" han ser forvirret på den
han går hen og sætter sig broen med føderne ud over vandet
han ser ikke hen på hverken katten eller uzuri han
sidder bare og tænker på alt mulig andet

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 14.02.2009 23:00
Vanessa så op mod Kravenoh med et lumskt kattesmil, en ting hun yndede ved denne skikkelse, som også var en af hendes favoritter. "Jeg kan være det meste .." lød hendes stemme i den fremmedes hoved, den gik ind og blandede sig i hans øvrige tanker. Katten forholdt sig dog tavs, så det var nærmest umuligt at regne ud, hvor den bløde stemme kom fra.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 14.02.2009 23:02
Da Kravenoh ikke ser hende, bliver hun en smule lettet. Måske kunne hun bare tage på en båd og så rejse, uden at han så hende. Hun kunne svagt høre hans ord og så imod katten. Den så underlig ud. Ikke rigtig katteagtig..

Uzuri rystede på hovedet begyndte, så stille hun kunne, at gå over imod bådene. Måske var der en hun bare kunne tage. Hun sukkede. Hun var ikke særlig stille. Det at hun humpede, gjorde hendes skridt høje og det gjorde at hun så umådelig uortodosk ud, som hun humpede rundt. Hun blev dog ved. Lige meget om han så hende eller ej, så skulle hun ned til bådene. Hun ville ikke lade Tetrez i stikken, selvom han havde bedt hende blive.

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 14.02.2009 23:14
han bliver helt forvirret da han hører noget i hans
hovde han ruster lidt på hovdet han vender blikket hen til katten og
ser undrene på den "hmm" han holder øje med katten lidt men
sætter sig så igen og ser ud over vandet han vil helst ikke lave
andet ind bare at kigger men derfor kan man stadig godt være på vagt
overfor personer

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 14.02.2009 23:17
Vanessa besluttede sig for at drille den stakkels fyr lidt. Et legesygt smil afslørede et sæt skarpe tænder, idét hun adræt luntede hen til ham i lange skridt. Katten stoppede ved siden af Kravenoh og gned sig op ad hans side, imens den gav sig til at spinde. Helt roligt lænede den sig længere og længere imod ham, før den gav ham et puf mod siden, med samme styrke som Vanessas menneskeskikkelse kunne have præsteret.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 14.02.2009 23:22
Uzuri så lidt på Kravenoh og katten. Hun tog sig sig sammen og besluttede sig for at tale til ham. "Har du fået kat?" Sagde hun så, med en overraskende høj og stærk stemme. Hun betragtede ham, mens hun ventede på hans reaktion. Hun vidste ikke hvordan han havde det med hende, efter hun havde hørt det om ham og en anden pige. Hun vidste godt at mænd som ham, godt var sammen med mange på en gang, men han havde nærmest åbnet en helt ny verden for hende, så hun havde glemt risikoen og havde ladet sig rive med. Hun mindedes kort, da de var sammen i helbredelseshuset.

Hun trak vejret dybt ind og mindede sig om at hun skulle stoppe Tetrez og at han havde været sammen med en anden, også selvom de ikke havde et fast eller på nogen måde seriøst forhold til hinanden. Kun fysisk kemi, hvilket hun ikke engang var sikker på han gengældte. Hun betragtede ham afventende, mens hun besluttede at hun ville sejle afsted, så hurtigt som muligt, selvom hun gerne bare ville råbe af ham og skælde ham ud og vise ham hvor såret og sur hun var.

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 14.02.2009 23:29
han lader katten gør hva den vil indtil den skubber ham i vandet han
når lige at telepoter sig op på broen igen " hva fanen din lille kat "
han tager fat i halen på og kyler den væk "Nej det er ikke min kat"
han ser op på hende og prøver at læse hendes træk
"hmm" han ser hen på katten igen " hvordan " han er helt forvirret

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 14.02.2009 23:34
Vanessa mærkede hvordan der blev taget fat i nakken på hende og hvordan hun blev kastet hen langs broen. Absolut ikke planen. Det var en irriteret Vanessa der i et lysglimt forvandledes tilbage til menneskeskikkelse og så på de to konverserende mennesker. "Ej, kan De ikke tage en spøg?" lød det tvært fra hende. Okay, hun var måske ikke lige helgenen lige nu, men stadig. Det kast gjorde ondt, og det efterlod et blåt mærke på hendes skulder. Et stort, blåt mærke.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 14.02.2009 23:38
Uzuri lyttede lidt til ham og tænkte at hun hellere måtte skynde sig videre, før hun begyndte at råbe af ham eller endnu værre - omfavnede ham. Hun vidste at hun ikke kunne beherske sig meget længere tid, men hun var ikke sikker på hvad det var hun holdte tilbage. Om det var vrede eller længsel. Det var hun ikke helt sikker, men hun vidste at hun ikke turde risikere det sidste.

Hun blev dog stående lidt. Betragtede katten, som var blevet til en kvinde. Hvordan kunne det lade sig gøre? Hun tænkte sig om og konkluderede at det egentlig ikke var særlig usædvanligt. Hun havde mødt et par eller ti, efterhånden, der kunne forvandle, sig til et dyr, så det gjorde ikke så meget. Hun tænkte lidt over hvor heldig Vanessa var. At hun selv kunne bestemme hvornår hun blev til katten og at hun selv kunne bestemme hvad katten gjorde. Sådan var det slet ikke med Uzuri og hendes varulve skikkelse.

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 14.02.2009 23:49
han ser på vanessa " kan jeg ikke tage mig af og du er bare heldig
at jeg iokke dræbte dig " han smiler lumsk til hende han vender
blikket igen og ser på uzuri "nåh er der noget du vil " han ser
på hende spørgerne og vender så blikket igen og ser på vanessa
" men fortæl mig dit navn misse kat" han venter på et svar afventene

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 14.02.2009 23:51
"Jeg siger da ikke hvad jeg hedder, til uhøflige folk, der truer med at dræbe mig? Tsk," lød det forarget fra hende. Så smilte hun. Månesyg idag, hva' Vanessa? "Under alle omstændigheder byder jeg jer farvel." Hun nejede fjollet en enkelt gang, endte tilbage i katteskikkelsen og var i et nu væk, som forsvundet i det spejlblanke mørke.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 14.02.2009 23:58
Uzuri så efter kattepigen og kunne ikke styre sig mere.. "Ja, der er noget jeg vil.. Dit.. egoistiske svin!" Råbte hun, men fortrød hurtigt. Hun kunne ikke forsvare sig, hvis han blev sur - hvilket var noget der ofte skete, ihvertfald når han var sammen med hende - og hun kunne heller ikke flygte. I det hele taget, måtte hun sørge for at han ikke blev sur, men det var vidst lidt for sent. Hun trak dybt vejret og kunne ligeså godt blive ved og blive fri fra at blive plaget med ham..

"Og lad være med at spørge, på sådan en måde, som om jeg kom for at møde dig.." Hun var lidt lettet over at det hun havde sluppet løs, ikke var længsle og savn efter ham og hans kys, men at det mere var vred på ham. Alligevel kunne hun ikke lade være med at ønske sig hen i hans favn og lade ham trøste hende. Men hun kunne ikke forestille sig at han ville det. Han ville sikkert bare skubbe hende væk og stikke hende med en eller anden kniv. Hun ville ønske Tetrez var her, så hun kunne blive mindet om at det var ham hun ville være sammen med og ikke Kravenoh. Det var Tetrez der var ude for at hævne hende. Selvom hun ikke kunne lidt at han måske ville komme til skade, så gjorde han det for hendes skyld.

Det var ham som havde hjulpet hende og fået hende til at føle sig tryg. Det var ikke ham, der havde tvunget hende til at kysse ham. Eller havde stukket hende med giftpigge. Det ville han ikke kunne finde på. Heller ikke når han var hans onde side.

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2009 00:07
han lytter kort til hende og smiler blot " arha det er på den måde
du vil ha det eller hvad " han rejser sig op og ser på hende
letter og irriteret "men nu er du her så kom med det du vil gøre eller sige"
han ser på hende " det er den sidste chance du for før jeg rejser væk"
han venter på hun gør eteller andet eller måske ikke
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 15.02.2009 00:11
"Rejser du?" Spurgte hun men rystede på hovedet.. Det kom hende ikke noget ved.. Hun havde Tetrez.. "Fint.. Jeg vil bare vide en ting, hvis det er i orden?" Sagde hun så, men ventede ikke på hans tilladelse.. Hun tog sig lidt sammen. Det ville nok være godt nok, hvis han rejste væk. Så behøvede hun ikke at tænke på ham mere.

"Betød jeg virkelig ingenting, for dig?" Spurgte hun så direkte. Hendes stemme var blid og uerfaren. Præcis ligesom når hun talte med Tetrez. Hun følte sig irriterende sårbar og ville ønske at hun var i stand til at kæmpe. At hun ville kunne forsvare sig og kunne løbe væk. Men hun vidste godt at det ikke ville hjælpe på denne her sårbarhed.

Den her sårbarhed var ikke fysisk. Den handlede ikke om at hun ikke ville kunne gøre noget, hvis han overfaldte hende. Den handlede om at hun stod og spurgte om noget af det mest intime man nogensinde kunne spørge om - ihvertfald for Uzuri.

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.02.2009 00:15
han smiler lidt " så det er det at det handler om " han ryster
på hovdet af hende "hvis du virkelig gerne vil vide det så jo
det gjord du men jeg kunne mærke på dig at det aldrig kunne blive
dig om mig så derfor handler jeg som jeg gør. er du så tilfreds"
han vender rykken til hende og går lidt væk fra hende
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 15.02.2009 00:23
"Nej! Jeg er ikke tilfreds.. Hvad mener du med at du kunne mærke på mig at det ikke skulle blive os to? Hvad gjorde jeg andet end at være fuldstændig vild.. med.. dig" De sidste to ord var tøvende. Hun tog sig sammen og gik imod ham. Hun vidste dog godt at hun aldrig ville indhente ham, medmindre han stoppede, da hendes humperi, gjorde hende over halvt så langsomt, som hun plejede at være. Hun bed tænderne sammen, over smerterne, fra benet og gik videre. Han skulle ikke slippe. Hun var langt fra færdig med ham.

Uzuri Kinte
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Krystal , Helli , Blæksprutten
Lige nu: 4 | I dag: 10