Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 09.01.2012 23:04
Hun smiler til ham.. ''Det kan du nok ha ret i .. Mænd er ikke altid helt kloge..'' hun griner lidt og kigger kærligt på ham.. ''Jeg tænkte blot på mine børn og Falco..'' sagde hun og hendes smil falmede.. Tanken om Falco fik en masse minder til at komme op i hende igen.. Noget hun helst ville glemme.. Hun ville så inderlig ønske hun aldrig havde mødt ham.. Men sket er sket.. Det kunne hun desværre ikk lave om på :(

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 09.01.2012 23:08
Han lægger håndklædet fra sig, nu han er helt tør, og kommer over til hende, hvor han stryger hende blidt over kinden, før hendes ord siver ind, og han bliver en smule bleg.
"Falco," mumler han og genkender navnet. Hans blik bliver mørkt, hans bryn samles i midten.
"Er det ham!?" spørger han let fnysende, "Den idiot?" Han kan stadig ikke helt fatte det, men der er vel næppe to psykopater med det navn og hugtænder? Han spænder musklerne i den ene hånd til en knytnæve.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 09.01.2012 23:23
Hun kigger på ham med et forvirret blik i øjnene.. men smiler en smule da han nusser hendes kind.
''Ja Falco!? Det er min skaber..'' siger hun en smule bange.. ''Kender du ham!?'' spørger hun forvirret og står som et stort spørgsmålstegn.. Hvad er det hun har sat gang i !? Kender han Falco!? Hvorfor kender han ham!? hvad sker der her!? Åhh.. Så mange spørgsmål i hendes lille hoved..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 09.01.2012 23:29
Han tager om sin næseryg med to fingre og lukker øjnene et øjeblik for at styre sin trang til at tage et eller andet og smadre det mod gulvet. Da han har styret sin impuls, svarar han hende nølende.
"Jeg har mødt idioten," bemærker han tørt, og det er tydeligvis kun halvdelen af sandheden. Jatænkte han bittert, mødt idioten, der prøvede at slå mig ihjel! "Det er ikke noget, du skal bekymre dig om, kæreste." Han tager hånden ned og smiler varmt, men hans øjne er kolde og hårde, og smilet når dem aldrig.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 15:44
Hun kigger skræmt på ham, da han reagere så voldsomt.. Hun ligger stille armene om ham. ''Så så.. Det skal nok gå..'' siger hun med en smule kærlighed i stemmen, men det er tydeligt at hun er skræmt, og tænker alt for meget over hvad der mon er grund til at Levon og Falco har mødt hinanden.. Hun trækker vejret tungt, og kigger ham dybt i de kolde hårde øjne..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 16:05
Han kan se, hun er skræmt over ham, og han forsøger at berolige hende ved at trække hende tæt ind til sig og plante et kys på hendes hoved.
"Det ved jeg," siger han blidt, men stadig med det hårde glimt i øjnene. Han bløder dog lidt op, da hun møder hans blik, og han smiler varmt til hende.
"Alt bliver fint," lovede han hende og fortsatte i tankerne: Lige så snart han er død! LEvon ved ikke, at det at dræbe Falco også kan dræbe Maki, da han ikke er så meget inde i vampyrernes verden. Han ved bare at Falco er ren ondskab.
"Ikke for at gøre dig vred eller ked af det, men du ved godt, han er sammen med en, ikke? En ung, rødhåret kvinde," Siger han uden at tænke sig om og hensunket halvt i sine egne tanker om mødet. Om Satiras kys, om Falcos jalousi og ejerfornemelse over kvinden.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 16:29
''Godt'' hvisker hun, og giver ham et blidt kys på kinden. Hun gengælder kærligt hans smil.. Hun står stille og nyder at være tæt på Levon, selvom han er oprevet.. Da han fortæller at Falco er sammen med en anden, mærker hun først en utrolig vrede, men derefter en sorg, og en form for følelse af udnyttelse.. Hun mærker derefter en enorm vrede komme op i hendes krop igen, hun vrister sig fri fra Levon, og får væk fra ham.. Hun har en utrolig lyst til at ødelægge et eller andet, men vælger at lade være, da det jo ikke er særlig smart, at smadre noget i Levons 'hus'

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 16:37
Han kan se hvor oprevet hun er og kender selv følelsen alt for godt. Han kaster et håndklæde over til hende.
"Flå lidt i det, så får du det bedre," beordrede han blidt. "Jeg synes, du havde ret til at vide det, selvom han vel ikke betyder det helt store følelsesmæssigt?" Deet var ikke fordi der lå jalousi bag hans ord, hvilket måske ville gøre hende mere urolig end hvis der havde. HAns blik var bare en smule trist, for han kunne nok regne ud, hun måske alligevel følte et eller andet for ham, og han var jo trods alt faren til hendes børn, frivilligt eller ej. Han mærkede mærkeligt nok et lille stik af sorg ved tanken om hende med en anden, men det var alt, og han bildte sig selv ind, det var fordi hun ikke fandt ham tilstrækkelig til at tilfredsstille alle sine behov, selvom - fanden stå i det - det gjorde Falco heller ikke.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 16:44
Hun griber håndklædet, men smider det arrigt på gulvet. ''Tak..'' siger hun surt, men nu ikke pga Levon.. Overhovedet.. ''Jo han gør..'' siger hun flovt og har mest af alt lyst til at kravle i et musehul, hun hader sig selv for sin reaktion men kan intet gøre.. Hun trækker vejret tungt af vrede, og får ud af badeværelset kun iført håndklædet.. Hun forsøger at finde rundt i det store hus, og finder langt om længe en dør ud til haven.. Hun sætter sig ned til søen, og kigger ned i vandet.. Hun lader endnu en gang tårene få frit løb, og de vælter ned over hendes kinder.. Hun gemmer hovedet i sine knæ, og hulker.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 16:49
Levon begynder at fortryde, han har sagt det til hende, da hun styrter ud af badeværelset. Han klæder sig hurtigt på og går i gang med at lede efter hende, og han finder hende i haven, hvor han står et øjeblik i skjul bag en søjle og btragter hende, før han kommer hen og sætter sig ved siden af hende. Han finder sit lommetørklæde frem og rækker hende det tavst.
Der går et øjeblik, før han taler, en smule trist.
"Maki, du skal ikke være ked af det over at have følelser for ham. Hjertets veje er ofte uransaglige, og man kan falde for enhver i princippet. Nogen gange gør man det uden at tænke over hvem de er som personer og hvad de gør mod en ... JEg ved godt, jeg ikke er den rette til at berette om andres forhold, når jeg selv er en klovn til dem, men jeg syntes bare, du skulle vide, jeg har hørt ham. Hun er mere modvillig, men han er tydeligvis optaget af hende, og der er i alt fald et eller andet mellem dem, så meget kunne jeg da se. Han var yderst jaloux anlagt over hende." Igen tænker han næsten ikke, taler bare lige fra hjertet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 18:57
Hun sidder stille og hulker ned i hendes knæ, hun har lagt armene om knæene, så hun kan gemme hovedet lidt bedre.. Hun ligger godt mærke til at Levon sætter sig ved hendes side, men lige nu, er det eneste der fylder hendes tanker, Falco... Hun ligger dog ikke mærke til at han rækker hende lommetørklædet.. Hun holder op med at hulke men tårene fortsætter ned over hendes våde ansigt, og ned på hendes kolde ben. Hun sidder stille og lytter til hvad Levon siger, hvilket giver hende endnu mere lyst til at forsvinde.. Hvis jeg dog aldrig nogensinde havde mødt Falco... Det ville have gjort alt meget nemmere! råber hun i sine tanker.. Hun sukker dybt, og begraver hovedet mere i hendes ben.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 19:04
Levon har aldrig været så god med grædende kvinder, og Makis tårer skærer ham i hjertet lige så vel som mængden gør. Hun må være meget mere knyttet til ham, end han troede, tænker han dystert og føler sin mave trække sig sammen. Underligt, han har aldrig reageret ådan, når hans elskere fandt nye græsmarker. Uden helt at vide andet end fysisk støtte, lægger han armen om hende og sidder blot tavs ved hendes side. Det er bestemt ikke nemt for ham at sidde sådan med hende, mens hun græder over ham. Han begynder at fortryde meget kraftigt, han overhovedet fortalte hende det, mens han føler sine egne følelser trampet lidt på. Men han ignorerer følelsen og bekymrer sig blot for Maki, som han stille betragter.
"Han er ikke det værd, kæreste," hvisker han blidt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 19:40
Hun løfter hovedet og kigger på Levon med røde øjne.. Hun tørrer øjnene med bagsiden af hånden, og ligger hovedet på hans skulder.. ''Jeg ved det godt.'' hvisker hun stille og rykker sig lidt tættere på Levon. ''Jeg er ubeskriveligt glad for du er her!'' siger hun stille, med kærlig stemme. ''Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig Levon..'' hun kigger ham i øjnene og smiler lidt.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 19:45
Han smiler og trækker hende ind til sig, hvor han blidt planter et kys på hendes pande.
"Så er det godt, du har mig, ikke?" spurgte han mildt og følte sin tålmodighed med hende strække sig mod kanten. Han var vant til at blive dumpet og dumpe for andre, men han havde ikke troet, Maki skulle udsætte ham for det her, ej heller at det skulle gøre ham noget. Guderne vidste, han ikke var en helgen selv og havde haft flere flirts efter de havde mødtes, men han havde ikke troet det her om Maki. Hvor godt kendte han hende egentlig? Han tænkte, mens han mødte hendes blik med rolige øjne og gengældte smilet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 19:49
''Levon.. Jeg tror....'' hun bliver stille og mærker hvordan hun bliver rød i hovedet.. ''Jeg elsker dig.'' hvisker hun stille til sidst.. Hun kigger op på ham med et meget kærligt blik i øjnene. ''Jeg er så glad for jeg har mødt dig, mine følelser bliver stærkere og stærkere hver gang vi er sammen.'' hun vendte blikket ned i jorden igen, og trak vejret tungt. Så.. Nu havde hun sagt det.. Hun frygter Levon's reaktion, men det er for sent at fortryde nu..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 20:00
Hun kunne lige så godt have slået ham; stukket ham en knytnæve lige i synet og have leet og kysset ham bagefter. Men han beholder sin rolige facade lidt endnu, da han kan se, det betyder meget for hende, hvordan han reagerer.
"Og Falco?" spørger han roligt, "Du har lige grædt øjnene ud for den mand, kæreste." HAns stemme var blid og ganske stille, men der var noget i hans øjne. Noget lidt forvirret, en smule utålmodigt, og noget lidt afstandstagende. Hans tålmodighed, der ellers er legendarisk er ved at være trukket tynd, og han kan ikke lade være med at ønske sig mod til at spørge hende hordan hun så ville reagere, hvis hun vidste om hans små affærer. Ville hun græde, blive rasende? Ville hendes reaktion overhovedet kunne være stærkere end den hun lige har udvist for Falco, som hun halvt om halvt ellers har hævdet at hade. Han frygter svaret lidt og ved ikke om han kan tro hende overhovedet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 20:06
Hun tager en dyb indånding og kigger Levon i øjnene. ''Falco er min skaber, og derfor har jeg den kærlighed til ham, som jeg har.. Han er far til mine børn, hvilket også påvirker mig meget. Men ellers er det intet. Mine følelser er et sted, og det er for dig.. Grunden til det betyder så meget med Falco er som sagt, min skaber, og mine børns far. Det påvirker mig meget, at finde ud af, hvor ligeglad han er med det han har gjort. '' Hun kigger ham fortsat i øjnene, for at vise ham, at hun er ærlig.. og fortæller sandheden overfor ham.. Levon skulle være utrolig glad for, at hun intet vidste om alle de kvinder han har været sammen med. :i

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 20:11
Han nikker mere forstående. Så hun græd ikke fordi han bedrog hende, men fordi han var ligeglad med hvad han havde gjort mod Maki. Det var til at forstå, og han slapper mere af og smiler lidt bredere.
"Okay, Maki, jeg tror dig, og jeg forstår, tror jeg. Men jeg kan ikke lade være med at advare dig mod at knytte dig for meget til mig, kæreste. Som du ved har jeg det meget svært med at binde mig, og det sidste jeg ønsker er at såre eller skuffe dig." Han strøg hende over håret og så alvorligt på hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 20:17
Maki blev lettet over at han slappede mere af, men mærkede hvordan hendes øjne igen begyndte at fyldes med tåre. ''Jeg går lige ind og taget tøj på. '' siger hun stille og rejser sig, hun nægter at græde over for Levon igen, så det gør hende absolut intet at hun har siddet ude i hans have kun iført et håndklæde. Hun leder længe efter det store badeværelse, og finder det endelig.. Hun lukker døren bag sig, og lader tårene strømme ud af øjnene. Hun lader langsom håndklædet glide ned af sin krop, før hun tager tøj på. Hun trækker vejret tungt, og tørre øjnene i håndklædet som ligger på gulvet.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 20:23
Han kan se, hun er på nippet til at begynde at græde igen, og han er halvt om halvt lettet, da hun vælger at gå indenfor og græde i stedet for; han orker ikke flere tårer lige nu. Mens hun er væk rejser han sig og spankulerer lidt rundt med hænderne bag ryggen og et tænksomt udtryk. Han kan ikke binde sig til Maki, hvor meget hun end ønsker det. Hans hjerte er aldrig nogen tro, og selvom hun er i hans på en anden måde end de fleste piger, ved han, det ikke vil være nok for hende. Men hvad kan han gøre andet end at knuse hendes hjerte igen? Hun har hele tiden været klar over, han ikke kan binde sig til hende. Ikke fordi han ikke har haft tanken en enkelt gang, ej heller på grund af børnene eller at hun er en keidran, men simpelthen fordi hans hjerte ikke kan være hende tro. Han kan ikke være hende tro, og det er ikke nogen fremtid for nogen af dem. Som tingene er nu, er det hele mere ukompliceret. Han har sine små flirter der er helt legale, men ville han først blive gift, ville det være illegale affærer, og hun ville hurtigt hade ham for det. Nej, han var nødt til at forblive fri, så længe han var hvem, han var. Der var intet spørgsmål i hans hjerte om det, selvom det gjorde ham ondt at måtte knuse hendes hjerte. Han var stadig forelsket i hende, meget endda, men der var også Aishe og flere andre, der fyldte hans tanker, og selvom hun havde den første plads i hans hjerte, kunne han aldrig sværge hende troskab. Det ville bare være forkert, og det måtte hun indse.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10