En lang bro af træ som går et langt stykke ud over vandet...

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 01:27
Tetrez lader til at åbne sin mund roligt mens hans holder sine hænder ude til sidderne.
Blikket bliver dog direkte mod Uzuri, mens han arbejder.
Roligt lader han til at forsøge at sluge hendes frygt, for at styrke ham.
Han hår bliver langsomt længere hvis det lykkeds for ham; samt hans bygning ændre sig til at blive maskulin. For ikke at nævne hans tøj som vil tage form til en lang mørke frakke, dækket af runer.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 01:39
Uzuri kan sagtens mærke at hun bliver svagere, også i illusionen. Et smertefuldt støn kom fra hende, mens hun rystede endnu mere. Efter nogle minutter, mens han sugede fra hendes frygt, faldt hun ned til siden og bankede hovedet imod gulvet. Så der lå hun så. Bevidstløs og ynkelig. Det sorte hår indrammede det før egentlig meget kønne ansigt, men efter de sidste par uger, hvor hun havde siddet fanget og så det idag, gjorde at hendes ansigt så helt grotesk ud. Det så, så dødt og koldt ud. Der var dybe rander under hendes øjne og man kunne se hvor afkræftet hendes krop var, sådan som hun lå der med masser af forbindinger på, en hævet og halvgrøn skulder, hendes lange ar på kinden og et ansigt der skreg om at få hjælp fra de psygiske dæmoner, der konstant plagede den unge kvindes sind.

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 01:44
Tetrez blev stoppede da hun faldt omkuld og han rejste sig; med sin frakke faldene ned til hans fødder.
"Nnnn.." siger han stønnene og bøjer lidt i ryggen.
Han kigger så ned mod Uzuri og sukker.
"Det var næsten for let... Jeg behøvede ikke engang at kæmpe" siger han og skæver lidt med hans blik.
Han ved at hun nok ikke overlever natten i den tilstand; så han gør som en hver formel gentleman ville gøre og samler hende op.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 01:48
Uzuri blev bare samlet op og selvom Tetrez måske have ladet illusionen forsvinde, så fortsatte mareridtene. Hun hang slapt ned og stønnede smertefuldt i søvne. Smertene havde overmandet hendes drømme og hun vred sig svagt.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 01:56
Tetrez kunne nærmest lugte hendes frygt, som stadig lurede i hende.
Han sukkede og forsøgte så at glide sin hånd over hendes ansigt for at stryge det lange sorte hår væk fra ansigtet.
"Hver gang jeg gør dette, føler jeg mig mere og mere tvunget i fordærv. Jeg kan ikke holde det ud længere.." siger han.
Pludselig lyser hans blå øje op og han løfter Uzuri ind i sin favn.
Han hviler sin hånd på hendes baghoved, mens han roligt ligger sin pande mod hendes.
Et glimt fra det blå øje og det skulle begynde at trække i Uzuri.
Han forsøgte at gå ind i hendes sind og trække minderne væk igen, med hjælp fra sin yin-yang effekt.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 02:02
Uzuri mærkede langsomt hvordan mareridtene holdt op og smerterne. Hun så op i hans øjne og betragtede ham lidt. Hun var ikke helt sikker på hvad der var sket. Hun kunne bare huske en masse forfærdelige ting. Desuden kunne hun mærke en masse smerter rundt omkring, der ikke havde været der før. Alligevel fjernede hun ikke blikket fra ham. Det var lidt underligt at ligger der i hans favn, med ham så tæt på. Hun prøvede at huske hvad der var sket, men kunne ikke huske fra da de kom herind.
Hun kunne mærke noget varmt nede ved hendes fod og fandt senere ud af at det var forbindingerne der var røget af knæet og blodet var derfor hurtigt gået igang igen. Lige nu havde hun ikke 'tid' til at se ned hvad det var. Hun betragtede ham bare og fjernede ikke blikket fra ham.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 02:09
Tetrez kigger roligt ned på hende. Hans øjne. De er begge gået over til at være blå.
De er så varme.. så indbydene og nærmest forførende. Hans smilte til og med, et ægte smil; som var han født på ny.
Han havde dog stadig sin maskuline bygning og lange hvide hår.
"Jeg er ked af at dette måtte ske. Det er blot en nødvendighed for min overlevelse.." forklarer han og går roligt mod væggen igen; hvorefter de trædder udenfor igen.
Da natten er kommet længere ind, er havet brudset op, så lidt pisken mod kajen kan høres, samt knirkene både.
Han forsøger at holde Uzuri varm imod ham; mens han går med hurtige skridt mod byen.
Hans ved godt at han ikke kan trædde der ind uden at kommer slemt til skade; men han gør det nu af nødvendighed...
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 02:16
Uzuri, som ikke anede hvad han snakkede om, lå og prøvede at finde ud af hvad han talte om. Til sidst konkluderede hun at han på en eller anden måde havde været skyld i hendes black-out og måske også hendes helt utrolig skræmmende drøm. Hun bebrejdede ham dog ikke. Ikke efter hun havde hørt hans forklaring. Det var vel lidt det samme som når hun var varulv. Hun var da også frygtelig ked af, hvis varulven havde dræbt nogle. Men det var en nødvendighed for dens overlevelse.. Sådan troede den ihvertfald.. Den vidste jo ikke at den levede af Uzuris mad.
Hun betragtede ham tavst, mens han gik med hende og nød hans varme. Hun kunne dog ikke forstå hvorfor han bar hende. Selvfølgelig, var en sene i hendes knæ, næsten blevet skåret over og hun kunne overhovedet ikke støtte på det, men det var da ikke så slemt at hun blev nødt til at blive båret.. Var det?

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 02:29
Tetrez finder hurtigt vejen som føre mod byen, hvorpå han følger den. Allerede nu kan man se på ham at tanken om det bringer han i lidelse.
Dog bruger han Uzuri til at støtte sin morale med og bliver ved med at gå.
Han blik falder over Uzuri og han sender hende igen et smil, dog lidt mere anstrengt, da det gør ondt på ham at nærme sig byen.
"Jeg håber ikke at De er i smerter.." siger han og fortsætter med at kigge varmt på hende, mens han går.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 02:36
Uzuri vågnede lidt op fra hendes stille verden og lyttede til hvad han sagde.. "Jeg klarer mig.. Det gør jeg altid.. Er du sikker på om det ikke er dig der er i smerter?" Hendes stemme var underlig svag og lille - som allerede beskrevet. Enhver der havde mødt hende før dette her, ville være i dyb tvivl om dette virkelig var Uzuri. Hende som altid løj og aldrig gav op. Hende som aldrig nogensinde ville indrømme at hun var i smerter og for det meste havde en eller anden skarp bemærkning klar til alt. Hendes stemme var ikke hånende, på den måde hun måske ville sige det til en hun kæmpede imod, nej, den var bekymret. Måske fordi at det at han bar på hende, fik hende til at føle sig sårbar og lille i forhold til ham. Måske pga. noget andet. Det vidste hun ikke og ville sikkert heller aldrig finde ud af det, men ikke desto mindre var hun bekymret for ham, for hun kunne mærke på ham at han led.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 02:48
Tetrez rystede på hovedet og blev ved med at gå.
"Dette er min skyld, og jeg vil aldrig lade en skøn jomfru, ligge til den kolde død. Jeg kan i det mindste forsøge på at gøre god på mine ugerninger." forklare han dybt, i det, det giver et sæt i hans krop, da muren til byen kommer til syne en kilomet fremme.
Han stopper op og kigger ned mod jorden mens han bider sammen.
"Det... er forbudt for mig at træde ind i byen. Min.. krop.." han prøver hårdt at kæmpe mod kroppens smerter og trængsel til bare at forsvinde væk i skyggerne.
Det lykkeds dog for ham at fortsætte, med mere tunge skridt og et fastere greb om Uzuri.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 02:54
Da Uzuri hørte ordet skøn jomfru mærkede hun hvordan irritationen bruse op i hende og overdøve smerterne. Hun var ingen skøn jomfru.. Hun var.. Hun vidste ikke helt hvad hun var, men det var ihvertfald ikke en skønjomfru. Hun sagde dog ikke noget, før hun hørte hans ord.. Hun ville prøve at komme ned. Men hele hendes ene ben var fuldstændig lamt. Hun kiggede ned på benet, som var fuldstændig dækket af blod. Uzuri mærkede en kvalmende fornemmelse skylle ind over hende, men hun ignorerede den. "Stop dog!" Sagde hun og prøvede at få hendes stemme til at lade være med at ryste sådan. "Du lider jo.. Jeg skal nok klare mig. Jeg kan komme hjem på.." Hun så rundt og fik også øje på muren. "På to-tre minutter. Du skal ikke tænke på mig.." Sagde hun fast og selvom hun var en del anderledes end hun normalt var, så levede stædigheden videre i hende og hun havde ikke tænkt sig at give sig her.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 02:59
Tetrez lader hellere ikke til ligefrem at være blødsød.
Nej.. Han ignorere hendes ord og er snart kun et par 10-15 meter fra porten.
Hans krop går dog i fuldt stop og hans ansigt viser massiv smerte.
"Min.. krop.. Den vil ikke.. lystre.." siger han, mens et af hans øjenbryn blinker ukontrolabelt.
Han viser tænder og ser dybt mod porten. Langsomt og rystene vender han blikket mod Uzuri og op igen.
Han gør et dramatisk forsøg, som ender i overbalance så de begge falder mod jorden...
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 03:08
Uzuri falder - naturligvis - med ham og lander først. Hun pressede øjnene sammen, da hun mærkede noget jord komme op i hendes sår på knæet. Hun ligger lidt og tiden syntes at gå i slowmotion. Hun rystede hurtigt på hovedet og kom ud fra ham. Hun prøvede at ignorere det faktum at hendes sår på knæet, sikkert ville blive lige så betænt, som skulderen. Hun satte sig ved Tetrez side og betragtede ham med et bekymret blik. "Ehm.. Tetrez.." Hun forbandede sig selv, for at havde ladet ham gå så langt. Hun så på porten og så på ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun bøjede sig halvt ind over ham, som om det måske ville hjælpe hende med at kunne finde ud af hvad hun skulle gøre, hvis hun kiggede på ham.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 03:16
Tetrez giver virkelig et udtryk om at han kæmper. Både fysisk og mentalt.
"Jeg vil.. jeg skal.. Den.. ene gang.." siger han.
Det giver pludseligt et slag i ham og hans blå øjne går op.
En puls kan høres, selv for Uzuri. Der er noget som begynder at lyse op under hans tøj. Alle hans magiske runer er begyndt at reagere på hans lyse side.
Man kan se alle mærkerne på hans krop gennem tøjet. mens hans krop ryster og kæmper mod noget stort.
Et kors fyldt med torne på hans brystkasse er delen som lyser mest, og som nok også er det man ligger mærke til, da lyset bevæger sig.
Det som ligner torne rundt om korset, trækker sig nærmest væk fra det hellige symbol og forsvinder under hans hud.

Med ét ligger han helt stille og lyset forsvinder... han ligger der i minutter uden at give en lyd fra sig... ikke engang et åndedrag.
Men efter det kommer der et dybt suge af luft, da hele hans sorte frakke forvandler sig til at blive sne hvid, for øjene af Uzuri.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 03:25
Uzuri betragtede ham med et uroligt blik. Hun var ikke sikker på om det var en god idé at røre ved ham, så hun sad egentlig bare og stirrede på ham. "Tetrez? Tetrez!?" Sagde hun uroligt, da frakken blev hvid. Hun ruskede blidt i ham og var bange for at han var død eller sådan noget. Hun så uroligt på ham og ville ønske at hun havde nogle healende kræfter og ikke bare vejret og det med frygte og håb. Hun ruskede lidt voldsommere i ham og håbede på at han var okay. Det var en helt underlig og fremmed følelse for hende, at være så bekymret for nogen, men inderst inde ville hun nok altid være bekymret, ihvertfald hvis det var en der havde fortjent at blive bekymret om.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 03:32
Tetrez kom til sig selv kort efter han blev rystet i.
"Nghh..." udstønnede han og fik roligt sat sig op. Dog da han gjorder dette følte han at den enorme vægt og magi fra forbandelsen var løftet, fik han hurtigt rejst sig igen, med blikket mod porten.
Man kan nærmest se ham smile og le inde i hans sjæl, med det udtryk han giver fra sig.
Han vender dette udtryk mod Uzuri og smiler varmere end aldrig til hende, hvorefter han samler hende op.
Hans aura og tilstedeværelse er blevet fuldkommen rolig og indbydende, som Uzuri igen kan holde til sig, da han tager hende i hans arme.
"Jeg vil ikke give op så let.." siger han med en blid stemme, fyldt med en påført stemning af mod.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 03:36
Hun himlede opgivende med øjnene, da han løftede hende op. Dog kunne hun ikke lade være med at smile varmt til ham. Hun kunne jo alligevel ikke gå. Ikke efter at såret var blevet åbnet. Hun smilte til ham og holdt om ham, mens de gik. Måske for ikke at falde ned. Måske pga. noget andet. (Heh.. xD) Hun så lidt imod porten. Og så imod den hvidhårede mand. Hendes smil var varmt og blidt.

//OUT (Så kan vi bare fortsætte i byen.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 03:46
Tetrez gik forsigtigt ind med hende i hans arme og kiggede sig grundigt omkring for at finde ud af hvad var hvad. Han har jo aldrig været der inde, så han kender intet til stedet.
Han forsøger at kigge på et skilt, da han bliver krammet. Det giver en underlig følelse gennem hans krop, så det for ham til at stoppe lidt og kigge ned på Uzuri. Hans beklædning og maskuline krop gør ham mere blød og 'krammebar'.
Han kan dog ikke undgå at smile tilbage til hende, med et skjult rødmen; da det er helt nyt for ham at have følelser igen. En ting han aldrig havde troet han skulle finde...
Han retter småt hænderne om Uzuri, før han kigger op igen på skiltet og ser der står helbredelseshus og et rødt kors ved siden.
Roligt træder han gennem den mørke by med Uzuri for at finde vej.

//Out
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 11.02.2009 15:15
Chriq havde sejlet fra Toropolis Isla til Havnen i en lille fiskekutter, som sejlede 1 kilometer i timen. Hans rejse havde varet to minutter. Han havde aldrig roet før, så han var lidt forpustet da han endelig var fremme.

Han så nogen random people gå rundt ved havnen, og høre nogen måger op over sig, som ivrigt prøvede at stjæle fiskernes fangst.

Han begyndte at tænke at han hellere måtte se at få sig et fast beboelsessted, for det er kunne han snart ikke klare mere. Han lod fiskerkutten stå der hvor han forlod den.

Da han rejste sig fra båden og gik ind mod havnen, hørte han en mand der råbte efter ham "DIN F*CKING BÅD HAR SUNKET MIN FRIGAT!", hvorefter Chriq begyndte at løbe. Måske skulle han lige læse lidt mere om hvordan man sejlede, før han prøvede sådan noget igen.

Chriq begyndte til fods, at rejse til Byen. Uden at vide at Katteaben stadig forfulgte ham.

/Out
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Krystal , Helli
Lige nu: 3 | I dag: 10