Raging fire Inside (Miranda)

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 10.10.2016 22:37
Yasmin holdt stadig sin kniv i hånden mens hun fulgte med kvinden. De var begge to stille lidt, ikke noget, som Yasmin fandt spor akavet, da hun bare generelt var vant til stilheden. Folk havde en tendens til at glo på hende. Hun var blevet så vant til det, at hun aldrig tænkte over det. Nogle gange kunne det faktisk hænde, at folk blev forvirrede over den reaktion fra hende. Det var hende irrelevant. Hun fulgte blot efter kvinden, tavs, til hun brød stilheden og fik Yasmin til at nikke i forståelse.
"Det lyder godt. Og praktisk. Jeg kan kun give min tak for nu," Yasmins stemme havde et myndigt træk over sig. Nærmest professionelt. Selvfølgelig skulle kvinden betales for at give hende remedier til sin overlevelse.

"Jeg fik aldrig dit navn. Mit er Yasmin Zakiya," Hun så ingen grund til, ikke at give sit fulde navn. Kvinden var alligevel ikke fra syden, det kunne hun meget nemt se, så det skulle ikke undre hende, om hun ikke kendte til dette familienavn. Det var Azars navn. Egentlig brugte hun sjældent det navn, men hun havde været vant til, at skulle bruge det hver gang hun talte med folk nede i den by hun kom fra, så nu brugte hun det bare igen. Fordi, hvorfor ikke. "Hm.. Bare kald mig Yasmin. Det andet navn er irrelevant, jeg burde ikke have nævnt det," indrømmede hun dog alligevel.

Yasmin - 18 år - Varulv

"I must confess, that I feel like a monster"

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 16.10.2016 20:29
Miranda smilede fraværende som svar. Hun rgnede ikke rigtig fysiske skatte for særlig vigtige, kun når det var nødvendigt at anskaffe ting fra byen. Ikke at det var den bedste mulighed mere - og Miranda foretrak også at de var selvforsørgende!

Miranda løftede undersøgende et øjenbryn af kvinden, og sendte hende et undersøgende blik. Navnet sagde hende absolut intet, men det betød ikke at hendes tilføjelse gik ubemærket hen. Zakiya, var åbenbart delen som bragte ubehag med sig - af den ene eller den anden grund. "Miranda Silver" præcenterede hun sig selv roligt.
"Hvorfor er dit andet navn ikke relevant længere?" hun kunne lige så godt spørge. Miranda havde aldrig været god til at pakke tingene ind.

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 17.10.2016 15:58
Yasmin nikkede forstående da Miranda Silver præsenterede sit navn for hende. Det var som om, at navnet passede. På en lidt underlig, men også meget... Rigtig måde? Yasmin forstod det ikke helt og lod være med at tænke nærmere over det, da Miranda spurgte ind til familienavnet. Det fik hende til at klemme hårdere fast om kniven, som en ulmende vrede stak igennem hendes sind. Hun var ikke vant til at blive så vred når hun tænkte på Azar, men nu havde hun lige lidt baggage oven i det hele. Det indre bæst. Og det var åbenbart nok til at hun formåede at blive vred.

"Det er.. Min fars navn," sagde hun, tøvende. Hun måtte ikke kalde ham for far, men Miranda ville ikke få noget ud af, hvis hun bare sagde sin fars navn. "Jeg burde ikke tage hans navn i brug. Jeg har ikke gjort mig værdig til det endnu, men det kommer til mig naturligt at bruge det. Især når Azar ikke kan blive vred og sanktionere mig over det," hun var meget ærlig nu, men så igen, hvorfor i alverden skulle hun også skjule det? Det var der jo ingen grund til. Den indre rebel havde nu rørt på sig og et eller andet sted var Yasmin virkelig glad for, at Azar ikke var her. Det ville nok have resulteret i en heftig sanktion.
"Det vil først blive relevant når jeg er en værdig kriger, og det er jeg ikke nu," tilføjede hun mens hun gloede lige frem for sig. Der var let skam at se i hendes blik, men hun var efterhånden så vant til at hun havde langt at gå og at hun ikke måtte se sig tilbage.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 19.10.2016 20:33
Miranda fornemmede hurtigt det skiftende humør, uden at kommentere det. Man opdagede og fik svar på mange ting, blot ved at observere. Derfor blev det aldrig kedeligt bare at udforske et område, en person eller en ting. Ikke i Mirandas verden i hvert fald. Hun afventede roligt om Yasmin ville svare, og hvis ikke, blev der ikke presset på i dag. Det kunne vente til senere.

Alligevel lukkede kvinden op, som havde hun egentlig ikke noget at skjule, andet end at hun ikke brød sig om manden, og måske ikke engang samtaleemnet.
Miranda tog en dyb indånding og så uforstående på hende. "Et barn opkaldes efter sin faders navn fra fødsel, og er ikke noget man skal gøre sig fortjent til." Svarede hun først med et roligt blik på den anden. "I så fald, man er nød til at gøre sig verden, er manden ikke en far." Det var hendes ærlige mening. Børn skulle ikke oplæres som lejesoldater, og enhver der modtog et barn burde se det som velsignelse nok. Miranda havde aldrig rigtig haft meget at gøre med sin egen svar, taget hans strejfende natur i betragtning, men han havde aldrig forlangt noget overordnet af hende for at hun kunne få navnet. Det havde altid været der.

"Har Azar aldrig tænkt på hvad DU gerne ville i dit liv?" Miranda kunne selv svare på spørgsmålet - for nej, det havde han tydeligvis aldrig haft i tankerne, men det kunne være det satte tanker i gang i Yasmin om hvad hun egentlig selv ville vælge når hun kunne.

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 19.10.2016 20:56
Mirandas uforstående blik gjorde Yasmin forvirret. Hun forstod det heller ikke selv, hvorfor hun ikke bare måtte bruge sit navn, men hun havde også fået at vide at hun ikke skulle stille spørgsmålstegn ved noget som helst. Sådan havde verden hængt sammen i lang tid. Så lang tid hun egentlig kunne huske. "Jeg måtte heller ikke kalde ham far, så det var han vel heller ikke. Nok nærmere min.. Træner? Jeg ved det ikke. Han har altid bare været Azar, min mors mand," forklarede hun roligt, mens hun gik af sted ved siden af Miranda.

Mirandas spørgsmål fik kort Yasmin til at stoppe op og se tomt ud i luften. Det gav overhovedet ingen mening, hun havde jo ikke haft noget valg? Sådan var det bare? "Nej.. Nej, det har han ikke. Det har jo heller ikke været vigtigt for ham," konstaterede hun med en forvirret mine, som hun igen startede med at gå. Hun var virkelig forvirret. "Jeg det heller ikke.. Hvad jeg vil med mit liv.. Jeg ved det virkelig ikke," hun havde talt lidt over sig, men hun var bare så ved siden af sig selv, at hun ikke var klar over, hvad hun skulle gøre af sig selv. Miranda var en spøjs kvinde.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 19.10.2016 21:12
Miranda tog en dyb indånding - bremsede sine egne noget kulørte og knap så pæne udtryk som nemt kunne være sluppet over læberne, havde hun givet dem lov. "Så ganske enkelt har du ikke haft en far" Det var det pæneste og blideste hun kunne få over sine egne læber lige nu. Det var intet rettet mod Yasmin, men mod manden der syntes at ville styre hele pigebarnets liv, og også lidt mod moren som ikke tog mod til sig og stak af med barnet. Men frygt kunne gøre mange ting - det var derfor svært at bebrejde den del.

Miranda sænkede farten, vendte sig lidt sidelæns og så roligt på Yasmin som tydeligvis ikke havde forventet lige netop det spørgsmål. Hun startede roligt op i normal gågang igen, som den anden kom tilbage op på siden af hende. "Måske det er på tide, at du skænker det flere tanker, end hvad Azar ønsker af dig. Kast ham bort fra dit liv - han fortjener ikke at havde dig ved sig alligevel."

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 19.10.2016 22:24
Mirandas ord var så logiske. På den ene side logiske, på den anden side forvirrende. Men indlysende. Yasmin gloede lidt på hende, og nikkede så langsomt. "Det.. Giver mening. Tror jeg," mumlede hun, lidt for sig selv, som hun gik af sted ved siden af Miranda, der havde været så venlig at stoppe for at vente. Hun trak bjørneskindet lidt tættere om sig da hun efterhånden ikke kunne mærke varmen fra bålet længere. Det var begyndt at blive mere og mere koldt, og hun var bare så pisse træt efterhånden. Men hun kunne ikke vise svaghed, det gik ikke an! Så hun fik det ene ben foran det andet og undlod at brokke sig yderligere, mens Miranda forklarede hvad hun måske burde gøre.

At han ikke fortjente hende, havde Yasmin overhovedet ikke skænket en eneste tanke. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det. I stedet for at tænke meget mere over det, kiggede hun spørgende på Miranda. "Sådan.. Sådan har jeg aldrig tænkt på det. Er det sådan jeg burde tænke på det? Jeg.. Jeg har altid fået at vide at det er mig, der ikke fortjener ham, som far altså. Det her er forvirrende," hun tog sig til hovedet, lettere frustreret som en hovedpine dukkede op over hvor hårdt hun egentlig havde tænkt over det. Hun kunne ikke helt begribe det.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 19.10.2016 22:36
Man kunne ikke ændre sig fra en person til en anden på en dag! Så absolut ikke. Selv ikke Miranda havde de evner. Nok mest af alt fordi hun vidste at forandring tog tid - hun havde personligt selv været igennem en god del af dem. Hvilket hun foretrak at holde i fortiden, selvom hun ikke skammede sig over det.
Yasmin derimod så nærmest ud til at være i krig med sig selv over hendes ord. Det ville tage tid at vende hende af med tanken om at være et udueligt skravl som ikke fortjente at være blevet født - men tid var der vel også nok af. Miranda tog det i hvert fald roligt.

"Jeg skal ikke bestemme hvordan du skal tænkte, min ven. Men efter min mening, ja, så burde du tænke sådan her." Yasmin havde naturligvis også en stor, faktisk den eneste del i hvordan hun selv skulle tænkte, men man måtte gerne bane hende af vejen fra den hjernevaskning hun lige nu befandt sig i. "Et barn har ikke valgt sine forældre, og derfor har de intet de skal gøre sig fortjente til. Men Jeg tror du har fået nok at tænke på" tilføjede hun venligt, som højet begyndte at komme til syne og Mirandas blik vendte sig dertil. "Det hele skal nok blive mindre forvirrende med tiden"

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 19.10.2016 23:17
Yasmin kiggede ned i jorden til Miranda kaldte hende for ven. Ven? Yasmin havde aldrig haft en ven og et eller andet sted gav det hende en virkelig sær positiv følelse at Miranda havde kaldt hende det. Hun skævede mod den ældre kvinde og forsøgte at undersøge den positive følelse hun havde inden i, men det gav stadig ikke helt mening. Var det glæde? Hun rystede lidt på hovedet.
"Hvordan burde jeg så tænke?" hun vidste ikke selv hvordan hun burde tænke. Hele sit liv havde hun jo bare fået besked på det ene og det andet, og var aldrig blevet spurgt hvad hun synes var bedst eller ikke godt.

Hun lod emnet ligge da Miranda sagde at hun havde fået nok at tænke på og derefter lovede at det nok skulle blive mindre forvirrende med tiden. "Men du har ret. Jeg har ikke valgt at blive født til de to. Og nu er der kun Azar tilbage," sagde hun så derefter. Det var i det mindste noget der gav mening. Noget meget konkret og lige til, til at tænke på. Hun øjne højen med et blik der så undersøgende ud, og mens de gik mod den undertrykte hun et mindre gab. Hun var stadig voldsomt træt og drænet for energi. Sulten var dog ikke så voldsom længere. "Hm. Det her giver mig en underlig, men god følelse. Jeg tror du har ret i, at varulve burde søge sammen," igen var det en logisk ting at sige, men samtidig var der den der følelse, og nu havde hun i det mindste forsøgt at forklare den en lille smule for Miranda.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 20.10.2016 00:04
Miranda tog en dyb indånding og smilede beroligende til hende. "Det skal nok komme, gi det tid" Til at starte med havde Miranda ikke regnet med at det var så ødelagt en kvinde hun havde mødt, men det begyndte at blive mere synligt jo mere de snakkede. Det kom til at tage tid, at få pigen til at udvikle sin egen personlighed og komme ud af den undertrygte tilstand som hendes far havde placeret hende.

Det var lidt en besynderlig sætning som kom over Yasmin læber, men den fik Miranda til at smile roligt, med en let morskab i blikket. "Vi har i hvert fald fundet os godt til rette i det" svarede hun og gik op af højen. Det var ved at være godt ude på natten, men vagterne havde allerede set dem og genkendt Miranda, så derfor skabte det ingen større alarm. "Vi finder noget mad først - selvom du ser mest træt ud."

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 20.10.2016 00:16
Det gav hende også en sjov rar følelse at se Miranda smile. Hun smilede prøvende, meget reserveret igen. Det blev ikke til særlig meget af et smil, men hun havde i det mindste forsøgt. "Jeg giver det tid så," gentog hun halvt om halvt Mirandas ord, mens de gik videre op ad højen. Det så ret pænt ud her. Fin med naturen og det hele. Selvom Yasmin kun var vant til sand og atter sand. Det var så anderledes heroppe. Dog ikke helt så koldt som i norden, men stadigvæk, så var det ikke rart at gå rundt nøgen, kun med et bjørneskind til at holde varmen midt om natten mens de ikke engang var i sommerperioden.

"Her ser pænt ud," hun kunne høre en mand tale i et buldrende toneleje med nogle andre folk længere væk, men hun tog sig ikke af det og fulgte blot med Miranda. "Det lyder fint. Jeg tror også godt jeg kan spise lidt mere," som kriger vidste hun også at man skulle have den rette næring. Den del havde Azar også lært hende i praksis. Hun havde kun oplevet at sulte én gang, og derefter havde hun fået nok med mad generelt, fordi det styrkede hende. "Og du har ret. Jeg er træt. Men jeg kan godt vente med at sove," hun ville ikke lyve over for Miranda, ikke når hun havde sagt ven til hende.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 20.10.2016 16:56
Miranda styrede målbevidst hen imod et bålsted hvor der var samling af nogle få stykker, som stadig var vågen. Mange var gået i seng, men som altid var der stadig summende aktivitet. Her sad folk roligt omkring bålet og småsludrede. En småsludren der døde lidt hen som de så de nyankommende. "Freja, vil du hente noget tøj?" Freja var en ung kvinde, som var hurtigt på benene og afsted hen imod et telt. Miranda begyndte derefter at røre rundt i den store gryde, fylde en godt tung suppe med gode store stykker kød og rudfrugter over i en skål og ragte til Yasmin. "Spis først, så kommer der tøj og en soveplads til dig senere." Miranda satte sig i skrædderstilling ved bålet og gjorde tegn til at Yasmin kunne gøre det samme. Ingen gjorde sig rigtig særlige notist af at hun kun havde bjørneskin på - de havde set meget mindre på folk der var kommet til efter fuldmåne.

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 21.10.2016 04:42
Yasmin fulgte bare tavs efter, lidt som en lydig hund og gjorde mere eller mindre som hun fik besked på. Tog imod skålen med mad og satte sig ved siden af Miranda, før hun lige kort kiggede rundt på folk med et årvågent blik. Da hun var sikker på at ingen af dem udgjorde hende nogen fare, begyndte hun at spise. Hun kiggede hen på Miranda kort. "Her er virkelig stille," konstaterede hun, næsten som om at det ikke var normalt. Her summede lidt af aktivitet, ja, men folk skreg og råbte ikke af hinanden, og der var ingen der gjorde dumme ting som i byerne. 

Der var heller ingen der tog notits af hendes nuværende, ret nøgne tilstand. Hun var lidt overrasket over det. Så igen var varulve virkelig ikke hvad hun havde regnet dem for at være. De var noget mere rolige end hun i hvert fald havde regnet med. Selvom hun stadig godt kunne mærke det ulmende bæst inden i sig, der modsagde alle hendes teorier om et roligt folkefærd. Måske var det fordi hun var ny til alt det her varulveværk dog, så det var altid forståeligt.
Yasmin fik rimelig hurtigt gjort kål på sin skål. Hun var ikke typen der spiste langsomt. Som hun sad med resterne af maden dukkede kvinden fra før op igen med noget tøj i en lille bunke. Det blev lagt ved siden af Yasmin, der, ligeglad resten af flokken, bare begyndte at tage det på. Der gik ikke længe før hun rent faktisk var påklædt og følte sig ordentlig tilpas igen - og træt. Men hun havde ikke spist op, så hun tog fat i sin skål igen, og nu hvor hun følte at hun havde bedre bevægelsesmuligheder var det også meget nemmere at spise. "Tak.. For din hjælp," hun sagde det i en lettere akavet tone, men følte dog at hun havde fuldført en mission bare ved at sige ordene.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 24.10.2016 20:05
Miranda havde siddet lidt og kigget ind i ilden, ladet sine tanker få en smule friluft. I hvert fald indtil at Yasmin talte igen og Miranda roligt drejede sit hoved mod hende. Hun løftede let et øjenbryn, med et stadiet af uforståelse. Blikket vandrede rundt til lejren. Miranda kunne høre puslen, høre folk snakke i klynger, børn der sneg sig ud af teltet ikke lang fra dem, for at komme på nattelig opdagelse og så mange andre ting - som var normalt. Men det var ikke stille, stilhed var for Miranda enten ubehageligt eller af praktiske årsager. "I forhold til hvad du er vant til?" Det var det eneste der gav mening for den ældre varulv.

Miranda tog imod en kop varm te som blev hende sendt af de andre med et smil, og forholdte sig ventende mens Yasmin skovlede maden ind, i en ret rytme. Hun pustede let til den varme driks damp, holdte sine øjne der, kun svagt noterende at Yasmin trak i tøjet.
Miranda smilede venligt til hende "Det var så lidt - husk på det du ser" og føler og mærker. Denne rolighed og rare omgivelse. Miranda genvandt en rolighed i kroppen af at være her - noget hun havde haft brug for i mange år. "Sig til når du vil sove eller har brug for andet"

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 25.10.2016 23:59
Yasmin kiggede kort hen på Miranda, da hun så forvirret ud. Hun forstod det ikke helt. I hvert fald ikke før Miranda spurgte hende. "I forhold til hvad jeg er vant til. I råber ikke, der er ikke den konstante lyd af klinger der mødes eller nedladende kommentarer. Her er bare.. Stille og roligt," hun fattede det ikke rigtigt. Men det var okay. Det var nærmest beroligende. Yasmin kunne slet ikke lade være med, at begynde at slappe af. Hun havde fået tøj op, og var helt komfortabel nu, skønt hun stadig ikke havde taget fodtøjet på. Men så igen, sad hun stadig på bjørneskindet og tæt på ilden. Der var rigeligt med varme.
Hun havde faktisk ikke følt sig så behageligt tilpas i lang tid. Hun havde lidt haft samme følelse oppe hos Bjarni og Sigrun, men den havde hun lidt ødelagt ved, at stikke af. Men nu var hun her, hvor andre var som hende. I hvert fald når det kom til at være en varulv. "Det skal jeg nok," lovede hun, før hun kiggede mod Miranda igen. Hendes udtryk var langt mere afslappet end det disciplinære og næsten rigide udtryk hun næsten ellers normalt havde plastret fast i sit ansigt. Hun slap sine tøjler og lod en anden styre. Det havde hun ikke gjort et godt stykke tid, af frygt for at ende galt, men nu følte hun at hun godt turde gøre det.
"Lige nu.. Så tror jeg ikke jeg har brug for noget. Det er rart at sidde her," sagde hun ærligt og redeligt, mens hendes blik observerede de dansende flammer i bålet. Flammerne lavede nærmest genskær i hendes brune øjne, der virkede til at være lidt mere livlige, men alligevel ret trætte.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 26.10.2016 17:53
Miranda brummede forstående til Yasmins ord og nikkede. Der var dejlig stille og roligt, omend Miranda gjorde sit bedste for at spidse øre og høre enhver lyd der kunne tyde anderledes end det normale. Men man bemærkede det ikke. Hendes observanthed af alt omkring hende var mere indeni end man kunne se det udenpå. Udenpå var hun ganske afslappet og nød synet af den knitrende ild, mens hun sippede let til theen i sin hånd. Hun lyttede ikke engang med på samtalen de andre førte på den anden side af bålet, men den var heller ikke vanvittig interessant for hende. Lidt snak om hvad der var sket i løbet af daget - og hvad der var blevet taget med hjem efter jagten.

Miranda smilede blot som svar og lod stilheden komme over dem. Det var ikke en ubehagelig stilhed, hvor man ventede med musklerne spændt på at den anden skulle sige noget, eller man selv fandt et samtale emne til at bryde den akavede stilhed. Det var bare rart.
Det var først da lyden af en sangstemme kom frem i det fjerne, at Miranda flyttede sit blik fra den knitrende ild til et telt et godt stykke væk. Det var ikke en høj sang, men den var rolig, blid og tydeligt henvendt til et barn. Miranda smilede blidt for sig selv.

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 27.10.2016 15:50
Der var en tryg form for stilhed mellem de to. Yasmin havde intet imod nogle former for stilhed, men hvis hun skulle vælge en slags stilhed som hun foretrak, så ville hun vælge denne. Den var rar og hun valgte at tage den til sig, som hun sad dér, ved siden af Miranda med benene trukket op til sig. Langkniven havde hun lagt fra sig. Den lå lige ved siden af hendes venstre ben på bjørneskindet. Her kunne hun ikke ende med, at gøre noget galt. De var alle sammen varulve, lige som hun selv var. De vidste hvad det indebar at have den ekstra baggage. Hendes øre opfangede lyden af sang, længere væk, og hun kiggede lidt nysgerrigt efter lyden. Det var måske nok det eneste lyspunkt igennem hendes barndom. De aftener hvor hendes mor havde været i stand til at synge en meget lav godnatsang. De havde været sjældne, for Azar var meget krævende, også af sin kone, men en gang imellem - især hvis dagen havde været rigtig slem - havde de været der.

Nysgerrigheden blev erstattet af en søvnighed uden lige, og selvom Yasmin stadig kiggede mod lyden, kunne hun ikke undgå at blinke et par gange som trætheden begyndte at overmande hende. Hun vendte sit blik mod bålet, og koncentrerede sig hårdt om, ikke at gabe, indtil hun overraskende nok faldt i søvn. Det kunne nok nemt mærkes for Miranda, der sad lige ved siden af, som Yasmin kom til at læne sig op af hende i sit søvnstadie.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 28.10.2016 17:32
Miranda lyttede roligt til den beroligende sang, uden at mærke trætheden melde sig. Hun havde rigeligt at tænke på, til at søvnen overtog. Dertil følte hun sig heller ikke desideret søvnig til at starte med. Blot lod hun lade tankerne forsvinde for en stund, og lade afslappetheden tage pladsen.
En afslappethed som svagt blev afbrudt da en uventet berøring fik hende til at kigge til siden, ned på det sovende ansigt som lænede sig op af hendes skulder.

Miranda mærkede et morerne smil glide frem på sine læber ved synet af den kortsluttede varulvepige, som måtte være blevet lullet i søvn af sangens bløde klang.
Varulvekvinden flyttede let på sig, således at Yasmin lå lidt mere behageligt op imod hendes brystkasse i stedet for skulderen, mens hun aede den unge kvinde roligt over håret.
Miranda kunne ikke forestille sig hvad hun havde været igennem, men det havde sat et stærkt præg på hende. Men i denne tilstand, så hun så rolig og afslappet ud. Som om at den dystre fortid aldrig var sket, og hun blot var en ung kvinde, som savnede sin mor og stemmen som lullede hende i søvn.

Kvart bjergelver

Yasmin

Yasmin

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 18 år

Højde / 167 cm

Lorgath 30.10.2016 00:41
Yasmin lagde hverken mærke til de lette kærtegn i sit viltre hår eller at hun blev flyttet på. Hun var for en gangs skyld træt nok til at sove væk fra både sin årvågenhed, samt de bizarre mareridt, der normalt invaderede hendes sind i søvnens tag. I stedet var hendes søvn blot søvn. Så dyb at hun først vågnede op til solens lette skinnen gennem teltets stof, og den summende snakken uden for. Hun satte sig meget brat op, fordi hun vågnede op et sted hun ikke var vant til at være, før hun blinkede et par gange, forvirret og stadig ret søvndrukken. Dernæst fløj en let panik frem i hendes sind da hun ikke kunne mærke langkniven i sin hånd og hun så sig stresset omkring, til hun så den ved siden af de tæpper og skind hun lige nu sad på. Hun havde overraskende nok fået varmen. Fraværende pillede hun let ved armringen omkring sit håndled, da hun var faldet mere til ro.

Hun kunne igen høre let rumsteren uden for teltet og valgte derfor at skubbe tæpperne til side. Kniven tog hun også med, men sørgede for, at holde den så den ikke virkede truende. Da hun kom ud var det til lidt mere trafik af varulve der gik rundt, end der havde været i nat. Hun så sig omkring og fik overraskende hurtigt øje på den viltre manke, Mirandas hår bestod af. Med det samme gik hun derhen. Miranda så ud til at være lidt væk fra de andre. Hun kiggede lidt forvirret på den ældre kvinde. "Hvad skal der ske i dag?" der var intet "godmorgen" eller "sovet godt?" at høre fra Yasmins mund. Hendes tone var altid lige på og hård, som om der ikke var plads til høfligheder i hendes hverdag. Det havde der heller ikke rigtig været op til nu.

Yasmin - 18 år - Varulv

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 31.10.2016 19:49
Aftenen var skredet frem, og Yasmin havde ikke givet nogen tegn til at vågne op af sin søvn så hun kunne komme ind i sit telt og sove. Så det endte med at Miranda løftede pigen op og bar hende væk fra bålstedet og ind i sit egent telt, sammen med hendes sparsomme egendele. Miranda vil ikke sige at hun puttede den anden, men fik hende lagt til rette i teltet, så hun kunne sove videre uforstyrret, og uden at begynde at fryse. Derefter gik hun tilbage for at holde et overblik inden hun selv gik i seng.

Miranda stod ganske rigtig væk fra de andre varulve, mens hun kiggede over bakkerne, markerne og landsbyen man kunne se i horisonten. Vejret generede hende. Det lugtede anderledes end det plejede, mend er var intet at se. Hun frygtede der kom en storm. Ikke nødvendigvis en storm forudsaget af vejret.
Miranda mærkede et smil vokse sig frem på sine læber, ved stemmen der kom hende i møde, mere direkte. Hun vendte hovedet til siden og kiggede på den unge kvinde med et hævet øjenbryn. "Godmorgen til dig også" Der var en munterhed over Mirandas svar, selvom man ikke helt kunne se det i hendes ansigt der var i sine naturligt rolige og alvorlige folder på en gang. Hun vendte blikket tilbage over markerne, da et skud af is skød hen over græsset fra hendes fod og op i træet for enden af bakken. Miranda sukkede tungt og kiggede ned på foden der var dækket af is. "Første hold er taget ud på jagt. Så skal der samles bær og rødder - med mindre Arina har ønsker om specielle urter til sin medicin.. Der er et jagt hold mere her til eftermiddag. Ellers, skal vi forsøge at holde de magiske udfoldelser på et minimum, og få færdiggjort den del af hulen som fungere som forrådskammer." Nogen ting tog flere dage, men Miranda havde en god følelse af at forrådskammeret nok skulle blive færdig. Lige i tide til at efteråret bragte svampe og andre spiselige genstande med sig, og tids nok til at blive fyldt op inden vinteren begyndte.

Kvart bjergelver

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat