"Er der så andre som dig i Lindskoven?" Spurgte han interesseret og stadig med det store smil. Smilet forsvandt dog lidt igen efter lidt tid, da det gik op for ham at han nærmest flashede sine tænder for en fremmed. Det var nok ikke det mest hensigtsmæssige at gøre, når man ikke kendte personen. De få mennesker Murizz kendte, vidste selvfølgelig godt han var vampyr, og havde heller intet imod det, men når alt kom til alt, så havde Murizz jo haft små uheld hvis han havde været sulten, og det var ikke altid endt lige godt. Nu når han tænkte over det, så havde han ikke spist i flere dage. Sulten var begyndt at komme over ham og han var begyndt at blive lidt tør i halsen, men han havde altså taget en beslutning om ikke at tygge på fremmede. Medmindre de gav lov. Et kort smask kom fra hans mund, men han valgte altså at ignorere sulten.
1 2
På vej ud af skoven
Muri 17.11.2015 17:15
Murizz lyttede godt efter, mens Angrod snakkede og man kunne nærmest se glæden i hans øjne over at der faktisk var en der overhovedet snakkede til ham."Er der så andre som dig i Lindskoven?" Spurgte han interesseret og stadig med det store smil. Smilet forsvandt dog lidt igen efter lidt tid, da det gik op for ham at han nærmest flashede sine tænder for en fremmed. Det var nok ikke det mest hensigtsmæssige at gøre, når man ikke kendte personen. De få mennesker Murizz kendte, vidste selvfølgelig godt han var vampyr, og havde heller intet imod det, men når alt kom til alt, så havde Murizz jo haft små uheld hvis han havde været sulten, og det var ikke altid endt lige godt. Nu når han tænkte over det, så havde han ikke spist i flere dage. Sulten var begyndt at komme over ham og han var begyndt at blive lidt tør i halsen, men han havde altså taget en beslutning om ikke at tygge på fremmede. Medmindre de gav lov. Et kort smask kom fra hans mund, men han valgte altså at ignorere sulten.
Nao 17.11.2015 18:35
Han kiggede lidt på Murizz, lidt undrende over at han troede at Angrod var den eneste elver, ”Jo der er skam rigtig mange af min slags, de bor dog ikke i skoven, men i Elverly som deres by hedder.”Angrod var lidt usikker på hvad han havde med at gøre her, for tænderne sagde ham et eller andet, han vidste godt at der fandtes mange forskellige racer og også vampyrer, men han havde dog aldrig set en i levende live og han troede faktisk mest at det var en skrøne, men åbenbart ikke. Men han havde heller ikke lyst til at komme med så direkte et spørgsmål, han måtte bare være lidt mere på vagt.

Muri 17.11.2015 18:54
Murizz smilte skævt og rødmede en anelse. Han følte sig en smule dum over ikke at vide så mange ting, nu når han faktisk havde boet her i en del år. På den anden side, når man ikke kom ud så meget, så var det vel ikke nogen dårlig ting ikke at vide ret meget om sit eget hjem land."Nårh. Må jeg være i Elverly?" Spurgte han nysgerrigt. Han vidste godt at der vel godt måtte komme fremmede i Elverly, men måtte vampyrer? Det gik ikke rigtig op for ham, at Angrod sansynligtvis ikke vidste at Murizz var vampyr, så spørgsmålet var helt normalt i hans hoved.
Nao 17.11.2015 19:15
Han var kommet til sig eget svar og havde besluttet at mene at Murizz var en vampyr, og det var egentligt også rigtig at han var det, nu havde han lagt mærke til det et par gange. ”Tjo..” Sagde han kort, ”Så længe du skjuler tænderne lidt bedre og ikke får det afsløret. Jeg tænker ikke at vi har nogen form for regler om hvem der må og ej, men det er nok bedre at være det er sådan, for en sikkerheds skyld” Sagde han smilende og prøvede at give et hint om at han havde fundet ud af det med hans tænder og det hele.

Muri 17.11.2015 20:14
Efter Angrod's 'tjo', smilte Murizz igen stort. Det var sjældent Murizz fik chancen for at komme nye steder hen og hvor slem kunne Elverly være? Angrod virkede til at være en flink fyr, så for en gang skyld, glædede Murizz sig til at se et andet område. Dog lukkede han munden hurtigt igen efter Angrod's anden sætning. Måske skulle han øve sig lidt i ikke at blive alt for spændt, hvis de skulle til Elverly. Han nikkede kort for at give Angrod ret. For en sikkerheds skyld, måtte han hellere holde munden lukket."Okay. Jeg skal nok prøve," sagde han og nikkede igen. Det var dog lidt rart ikke at skulle skjule det for Angrod.
"Jeg håber du vil gå med mig?" Sagde han spørgende og så forventningsfuldt på ham.
Nao 18.11.2015 09:04
Han kunne godt se på Murizz at det kom som et chok da han havde sagt at han havde set det med tænderne, han troede ikke at Murizz havde regnet med at Angrod sådan ville opdage at han var vampyr, men hvis man så lidt efter var det ikke så svært st ligge mærke til, men for ham gjorde det intet, så længe at han ikke havde tænkt sig st gøre noget, hvilket det slet ikke virkede til."Jo, vi kan sagtens følges derhen, det har jeg skam intet imod."

1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet