Imens de var travlt optaget af deres, for hende, nærmest flirtende samtale, valgte hun at fokusere sine kræfter og krystaller fra sit indre på rødderne om hendes ankler. Idet øjeblik han lagde klingen imod den grøn-hårede kvindes skulder bed hun hårdt tænderne sammen som et lag af krystaller borede sig vej tværs og gennem hendes ankler og nogle, de tykkeste og mest ru af dem, op igennem de åndssvage rødder. Hun var langt fra vant til at få dem ud deri gennem, derfor bragte det hende da også tårer i øjnene, dog mest over den ankel der overhovedet ikke var vandt til smerte, den med brændemærket var bare mindre øm; intet kunne slå de smerter som Samsons brug af det magiske brændemærke kunne give hende, det var hun fuldt ud overbevist om.
Endnu engang, dog en smule forpustet af sine anstrengelser, begyndte hun at slide i rødderne, håbene på at krystallerne ville kunne hjælpe med at skære dem over så hendes ben kunne komme fri, alt mens hendes vinger slog ud efter parret, håbene på at kunne bringe dem distraktion nok væk fra hvad der foregik ved hendes ankler.
En latter, lettere sindssygt lydende, begyndte at pible ud mellem dæmonens læber.
" Åh virkelig? Jamen det ser jeg da frem til, for jeg har sagt hvad jeg har at sige.. Sortblod!"
Hun grinte spotsk til ham, selvom de vidst alle tre vidste hvem der havde den klare overhånd lige her, og hvem der lå i støvet.
Krystallandet