Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.07.2018 21:29
Koda skulle til af svære og ville da gerne have et glas mere, men James var allerede på vej op imod baren og hun ville ikke begynde at råbe efter ham, så Koda sad blodig kiggede efter ham. Et lumsk smil kom frem på hendes læber da den fulde mand nu opsøgte James, det skulle nok blive underholdende at se på mente Koda bestemt. Dog som hun blot betragtede scenen udvikle sig måtte hun pludselig tage sig til ørne som den yderst høje lyd kom igennem hele kroen, og bagefter kiggede Koda blot forundrede på James og gættede kun på at det var ham der var den lyde skaber.

Koda tog imod glasset so James kom tilbage, hun slog sine ben over kors og betragtede blot James og sagde "tak søde"
Og straks da James gentog sin søgen efter sin søster, sukkede Koda og det var lidt pinligt hun allerede havde glemt det, måske hunnikke skulle tage dette glas vin mere, eller så igen hun havde jo hele livet foran sig så hvad skadede det med et glas mere.

Forsigtigt hoppede Koda til sin vin og betragtede James.
"Nydelig scene du lavede oppe i baren" sagde Koda blidt og var pænt nysgeri om hvordan James havde formået at lave lyde af den kaliber, men alle besad jo nærmest evner så m on det var ikke en af hans evner som han var født med.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 14.07.2018 21:58
James kiggede på Koda for at se om hun var komme til skade ved hans skrig, det så ikke sådan ud heldigvis, så kunne han godt slappe lidt af. Han nikkede til hende og sagde. "Det var så lidt kære" han vendte blikket op imod baren igen og rystede så på hovedet. Manden der blødte ud af næsen og ørerne var begyndt at blive ør i hovedet og ville sikkert besvime, men James var egentlig helt lige glad med ham. Hvis det var sådan han ville have spillet skulle spilles så var det sådan det var. James havde gjort sit til at han lod dem være i fred, i hvert fald for et stykke tid.

James prikkede lidt til maden med gaflen og skubbede det så fra sig. Han var egentlig ikke så sulten længere, han ville hellere snakke med denne yndige dame. "Ser du det var morsomt. Jeg håber ikke du kom til skade." kom det roligt fra ham og studerede hende lidt for at være helt sikker på at hun var okey, han ville nødig skade en dame på den måde.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 15.07.2018 09:54
Koda var entelig ganske okay efter det høje skrig, un havde heldigvis været et stykke væk, men det samme kunne man da ikke sige km den herre oppe i baren, og flere til faktisk. Det her skulle nok blive underholdene, Koda havde allerede set 2 stykker stikke ud af døren i frygt, godt de var langt væk fra ordensmagten, her klarede man ting selv, dog kunne det jo sagtens være at den kære James blev mødt på gaden af et par surre herrer dog tvivlede Skoda ikke på at det samme blot ville ske.
Roligt tog Koda en tår af sin vin og svarede "Jeg har det fint kære"
Der skulle mere til at vælte hende omkuld, dog havde hun været helt tæt på var hun ikke sikker på at kunne sige det samme, trods det nok var healet hurtigt ville hun jo,havde haft en hovedpine et stykke tid.
Roligt lænede Koda sig bagud i stolen med et suk og betragtede kort løftet for så at vende sit blik tilbage til James, kedsomheden var trådt lidt i kraft.
"Du leder efter din søster? Er hun da blevet væk fra dig? Vil sige området her er ikke for et pigebarn der går alene" sagde Koda for at sludre lidt. Der lå intet i Koda kalde James søster for et pigebarn, det var nok bare mere af vane en ondt ment.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 15.07.2018 13:46
James kiggede på hende og gav hende et nik. ”Det var godt” kom det roligt fra ham og kiggede lidt ned på maden han havde skubbet væk. Nej han skulle bestemt ikke have mere at spise. Det smagte ikke særlig godt, men hvad havde man kunne forvente sådan et sted som her?
James lyttede til Koda's ord og kunne ikke lade vær med at le. ”Blevet væk kan man vidst godt kalde det kære. Jeg tror nu mest at hun er død.” startede han og kiggede på hende. Han sendte et smil til hende og fortsatte sin sætning. ”Jeg er mere bekymret for at du går her alene, som du selv sagde burde en kvinde ikke gå alene her, så jeg må hellere eskortere dig hjem når du skal det. Jeg vil nødig lade dig gå alene her.” kom det roligt fra ham og tog fat i sit krus. Han satte kruset for læberne og tog en tår af sin øl.
James havde ikke lagt mærke til hvem der var gået og hvem der var blevet, han vidste bare at der var travlt med at feje ting op der var ødelagt efter hans lille nummer oppe i baren.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 15.07.2018 14:05
Ledte James efter en død søster? Havde han prøvet kirkegården? Men trods den logiske tænke smilede Koda blot og sagde "Jeg må kondolere" og lod den så bare ligge der, for hun agtede ikke at hive hul på en lang historie om død og ødelæggelse. Det skulle loge passe at James så valgte at æble løs omkring det alligevel, han kunne godt være typen der bare gik i gang med at plabre løs og ikke fatte man skulle lade emnet ligge.

Dog måtte Koda næsten dirke glo overrasket på James som han direkte ville mande sig op og følge hende hjem? Som hun var en nips genstand der ikke kunne tage værre for sig selv, som om Koda på nogen måde havde brug for beskyttelse, hun var af et væsen der var med til at gøre man skulle følges hjem i dette område. Desuden tvivlede hun ikke på sine evner det mindste øjeblik, så hun vidste virkelog ikke hvad hun skulle bruge James til.

Dog lod Koda komme et sødt smil frem på sine læber og hun sagde blidt "Det er sød af dig kære, lad endelig ikke mig trække dig væk fra dit mål"
Hvis James insisterede på at skulle følge hende hjem, vidste Koda ikke rigtigt hvad hun så skulle gøre, det virkede upraktisk at hive ham med hjem for at sætte tænderne i ham der, for så kunne han bare komme rendende hele tiden. Og det ville da være jævnt irriterende.

Dog lænede Koda sig inderlig ind over bordet og så lumsk på James og sagde lavt "Og desuden, jeg tvivler nogle ville turde at gøre mig noget alligvel" og lod så det emne ligge lidt der, for så måtte han spørger ind hvis det var.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 15.07.2018 14:16
James kiggede på hende og rystede på hovedet. "Jeg ved ikke om hun er død, det er bare min fornemmesle af det hele" kom det roligt fra ham. Han sendte hende et smil og lod emnet ligge. Der var ingen grund til at træde mere i det. Der var ikke noget han kunne gøre ved det alligevel, og han havde mere eller mindre behov for at komme af med det. Men der var ingen grund til at snakke løs om det til en kvinde der havde haft behov for hjælp til at starte med.

James var noget overrasket over at hun ikke ville have en hånd hjem. Det var da noget underligt noget. Her havde hun bedt om at spille sin kæreste, og nu ville hun ikke have hans hjælp alligevel. Så skuespillet var overstået eller? Han var en lille smule forvirret og kiggede lidt på hende og blinkede med øjne. "Så du ønsker at gå hjem alene, som du ønsker, det er dog ikke med min gode vilje kære" kom det roligt fra ham og vendte blikket ned imod sin øl. Hvis hun ikke ønskede at få mere af hans hjælp skulle han ikke stoppe hende. Men så havde hun jo ikke behøvet at bede om hans hjælp i første omgang. Så kunne hun jo have klaret ærterne til at starte med ikke?
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.07.2018 15:41
Hvorfor lede efter en søster man regnede med var død? Det gav altså nul mening for Koda at det valgte man æg bruge sin tid på, for hvor skulle man så lede. Men hun magtede entelig ikke at diskuteresådan en dumhed med James for det virkede som et op ad bakke projekt at gøre, i stedet sagde hun så "Håber du finder din kære søster så" og så håbede Koda det emne var lukket der.

Kodas rolige blikmhvilede på James og undrede sig kort over hans reaktion, var han lige blevet tøse fornærmet? Ja det var da lige det han var. Suk sikke et mandfolk hun sad over for. Han udnyttede ikke at hun havde kastet sig i hans arme og ville selv gerne stoppe deres skuespil kg når det så stoppede var han utilfreds med det, sikke en vændekåbe.
"Kæreste dog... jeg skal ikke forbyde at følge mig til dørs hvis det er" sagde Koda med en blid latter og lænede sig tilbage i stolen og sukkede lidt. Hvis det kunne få stakken i bedre humør da. Trods hun så hellere måtte lade hver med at bide i ham.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 19.07.2018 13:54
James kiggede på hende og gav et nik. Der var ingen grund til at vade mere i det. Det var hvad det var, og han var jo ikke engang sikker på at han kunne finde Jocelyn, det krævede jo bare held. Hver gang han havde hørt rygter om en rødhåret havde det bare været rygter. Han havde endnu ikke fundet hende og ville nok heller aldrig komme til det. Så han kunne vel lige så godt blive klippet så han kunne komme af med noget af alt det hår han havde.

James sendte hende et smil til hende. "Jeg ønsker ikke at følge dig til dørs når du ikke selv ønsker det. Det ville gå hen i tvang hvilket jeg ikke ønsker en kvinde som dig skulle kunne godtage." han kiggede lidt ned på sit krus tog en tår af det og kiggede så op på hende igen. "Så valget er op til dig. Hvis du kan klare dig selv, skal jeg ikke stoppe dig for at tage afsted alene. Ønsker du selvskab skal jeg nok følge dig til dørs" han holdt sit venlige smil og kiggede ned på sit næsten tomme krus igen.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 19.07.2018 14:15
Hvad var det der gik igennem hovedet på James, han virkede alt for fin til at være et sted som dette, var det virkelig blot søgen på en død søster der havde fået sådan en venlig herre ud sådan et skummelt sted denne aften. Koda havde slet igen idé om hvad hun skulle stille op med ham, det hele virkede blot så forvirrende. En hver mand ville have udnyttet chancen, men James var blot venlig og ville ikke trænge sig på.
Et dybt suk undslap Kodas læber og hun vidste ikke hvordan hun skulle gribe det her an, lysten blev kun mindre til sådan en venlig sjæl skulle blive aftens måltid.
"Jeg forstår dig ikke kære" sagde kød blot lit opgivende uden rigtigt svære på om hun ønskede at blive fulgt til dør. Det måtte tiden vise, for nu lod hun den blot stå lidt åben for muligheden var der hvis det var hvad hun lystede når deres veje skulle skilles.
"Du burde slet ikke være her lige nu" sagde Koda vlot venligt og vidste stadig ikke hvad hun skulle tille op med ham.
Roligt lænede Koda sig kort frem og tog et slip af sin vin og hendes rød brune øjne hvilede på James ganske roligt.
I det mindste havde James da nogle evner til at beskytte sig selv, ellers regnede Koda med han havde været et nemt offer for hvem som helst i området.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 19.07.2018 15:38
James kiggede på hende. Hun havde ret, James var ikke til at blive klog på, det var der heller ikke ret mange der gjorde. Hvorfor skulle det så begynde nu? Han rystede lidt på hovedet og sendte hende så et smil. "Nej det er der desværre ikke ret mange der gør." kom det roligt fra ham og fremhævede sit smil så hans tænder i den ene side kunne ses.

Hun havde ret, han burde ikke være her lige nu. Men han skulle jo have noget at spise, godt nok var maden ikke særlig god. men mad skulle der altså til lige meget hvad. Han skævede ned til maden igen og rystede så på hovedet. Nej han ville ikke have mere af det, han ville heller have noget andet at spise, godt nok var der langt væk til nærmeste kro men så måtte han jo bare købe noget brød på vejen eller finde et æble et eller andet sted. "Du har måske ret, men du burde endnu mindre være her." kom det roligt fra ham og kiggede op på hende. Han tømte sit krus for det sidste øl og overvejede om han skulle have en mere. Han var ikke vant til at drikke så han kunne hurtigt mærke det i hovedet.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 19.07.2018 17:55
Måske var der en grund til ingen fattede James og hvorfor han var som han var, måske burde han se ind af og begynde at overveje hvorfor folk sagde det til ham. I stedet for blot og sidde og sige inden de svære forstod ham. Koda tænkte nu ikke ondt om de fleste, men det her var da lige godt ved at blive en smugle skørt, hun vidste snart ikke om det her møde skulle tage og slutte. Ikke fordi manden ikke var flink, men nogle gang skulle man også blot forstå andre mennesker for at snakke med dem, og i det her tilfælde var det en smugle svært at forstå James

Da James var så sød at sige Koda ikke hørte til her kom der blot et smil frem på Kodas læber og var da glad for hendes udseende kunne bedrage ham, og han blot så hende som en stakkels kvinde der ikke havde nogen chance for at klare sig selv, det var så typisk mænd. Og her skulle man tro at trods hans mærkeligheder at han var et lidt mere dannet menneske.
Dog lænede Koda sig lidt tilbage og sagde blidt "jeg høre bestemt til her" og roligt tog hun blot fat i sin overlæbe ganske forsigtigt og hev lidt op i sin læbe og fik blottet sin ene spidse hjørnetand.
Hun lod lige sikker at James havde set det og gav slip igen og ventede blot på reaktion.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 19.07.2018 18:06
James kiggede blot på Koda og opfattede nu hvorfor hun hørte til her. Så hun var vampyr, ergo han kunne blive hendes aftensmad, derfor hun ikke ønskede noget at spise. Derfor hun var så opsat på at bevæge sig alene hjem. Han kiggede ned i sit tomme krus og så op på hende igen. Hvad skulle han sige eller skulle han bare gå sin vej? Han vidste jo godt at dette sted var en verden fuld af mærkelige mennesker, og at Tusmørkedalen var et sted for ikke så rare personer, så måske skulle han bare gå sin vej.

I stedet for at gå sin vej kiggede han på hende. "Ah derfor" han var ikke sikker på at hun forstod hvad han mente og hvad han sagde, men det gjorde ham ikke noget hvis hun ikke forstod det. Han lukkede hånden om sit tomme krus og kiggede over i hjørnet igen hvor Kate stadig sad og prøvede at få kontakt til ham. Dog ville han ikke virke alt for underlig i en vampyrs nærvær selvom han allerede havde gjort det en gang.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 20.07.2018 05:37
Okay det skulle Koda så ikke have gjort, James blev da bare stille som en mus, havde hun nu skræmt ham for hvid og sans, eller hvad var der lige der forgik? Det var faktisk en smugle stødene at blot fordi man var vampyr skulle ham ses sådan her på. Okay Koda ville da gerne havde indrømmet at sætte tænderne i ham, men den idé havde hun jo lagt fra sig? Så man måtte da sige hun kun havde været flink over for ham og nu var dette takken.

"Jeg bider dig ikke kære" sagde Koda dog lidt opgivende over at James virkede til at være blevet så mut over hun var vampyr. Se det var derfor manmsiulle holde det for sig selv, man kunne aldrig få accept på det.
Koda sukkede kort og rejste sig op fra stolen og strak sig lidt og sagde så "Men jeg forstår, du ønsker ikke bekendtskab med sådan en som mig, de må have en dejlig aften kære" Der var ingen grund til at blive siddende med en der ikke ville en noget godt.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 20.07.2018 13:32
James kiggede lidt på Koda og sendte hende et halvt smil. Han havde ikke forventet at skulle sidde her sammen med en vampyr. Egentlig havde han ikke tænkt over nogen sinde at skulle støde på en vampyr. Nu var det jo ikke fordi han havde stødt på alle mennesker, men der var bare noget over dette her som virkede underligt. Hun vil ikke bide ham hvorfor sad hun så her og nød et glas vin? Hun måtte da sulte, måske han skulle tilbyde at hun kunne drikke hans blod.. Nej det kunne han ikke tillade sig og spørge om. Det lå langt under ham. Han bed sig lidt i læben. Han ånede da lettet op og kiggede op på hende. "Det er jeg da glad for" sagde han forsigtigt og kiggede lidt ned i sit tomme krus, måske han skulle tage et krus øl mere. Hendes næste ord ramte ham dybt. Havde han virkelig været så grov lige nu at hun valgte at gå? "Du behøver da ikke at gå på grund af mig?" sagde han og kiggede på hende. Der var virkelig ikke nogen grund til at hun skulle gå. Hvis der var nogen der skulle gå så var det da ham.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 22.07.2018 19:31
Sjovt som menneskers første tanke blot var en vampyr ville suge blod. De burde forstå at det ikke kræves af dem hver aften, men måske mere end gang om ugen, trods der måske fantes blodtørste vampyre der ude der gjorde det hver nat, var Koda ikke en af dem. Okay hun havde da overvejet at gøre James til sin middag, men havde da skubbet de tanker væk igen, det gjorde hende da lidt bedre.
Roligt lå hendes blik kort på James og Koda sagde blidt "Kære, de sad her først... desuden natten er ung" Der var nok heller ikke meget mere at hente i deres samtale. Det var jo blot to anonyme væsner der havde mødtes og fået en sludder for en sladder denne aften. Men Koda ledte skam stadig efter sit måltid trods hun lod James værre.
Roligt skubbede koda sin stol ind til bordet gav ham et lille smil og sagde "De må have en fortræflig nat kære"
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.07.2018 23:48
James kiggede på Koda og anede ikke hvad han skulle sige. Ville hun bare gå på den måde? Han bed sig lidt i læben og tænkte sig om. Han kiggede ned i bordet og rejste sig selv op. ”Du skal ikke gå for min skyld. Lad mig gå” kom det fra ham og bevægede sig op til baren for at betale det han skyldte. Han roede lidt i lommerne for at finde sine sidste krystaller frem. Han bed sig i læben og lagde dem på baren for at bevæge sig ud af kroen. Inden da vendte han sig om og kiggede  på Koda. ”Mit navn er James.” råbte han til hende og bevægede sig ud af døren for at forsvinde.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator, Mong, Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 11