Lorgath 11.12.2013 22:57
Tarrim dristede sig til et smil ved elverens ord. Han var virkelig begyndt at kunne lide hende. Nok var hun lidt høj i skoene, men det kom med stillingen. Men hun var et flinkt individ og hun havde nu reddet ham to gange. Sidste gang havde dog ikke været nær så kritisk som denne. Han var hende dybt taknemmelig og anså hende for en meget god ven. Og nu, hvor hans sind ikke var lige så ødelagt, var det en god ting at være en af hans venner. Ustabiliteten der havde lagt tungt på hans sind, var jo næsten forsvundet."Det ville jeg, om end jeg ikke har evnerne til det,"
Svarede han smilende, dog stadig noget hæs. Han var virkelig tørstig, kunne han godt mærke nu hvor han var blevet mere vågen. Heldigvis blev der kort efter bragt vand og frugter ind. Alle sammen frugter, som Tarrim aldrig før havde set, hvilket forvirrede ham en kende. Han var dog ikke tøvende med, at tage vandkanden, hælde noget op i et af glassene for derefter at drikke det hele, alt i mens Toorah stillede ham det altafgørende spørgsmål, som alle ville stille en mand der havde været døden nær.
"Jeg har det.. Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det, taget hele den situation i betragtning. Det var ikke ligefrem den sjoveste oplevelse, men i det mindste gør det ikke ondt over alt mere,"
Forklarede Tarrim, stadig noget mild i humøret. Han ville ikke ned ad mod kulkælderen igen, det var en ond ond cirkel. Det var bedst at forblive positiv.

Tarrim - Lysets Ridder