Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.11.2012 01:27
Murizz ser mod Stark, og tøver kort lidt med at svarer ham.
"... B.. Blod," siger han lavt, og ser lidt væk.
Da Stark lægger armen om Alair, skæver Murizz en smule til dem, og starter med at gøre et forsøg på at rykke sig lidt længere væk fra dem. Dog lykkedes det ikke rigtigt, så det ender med at Murizz langsomt rejser sig, og sætter sig over i den store sofa, i den ene ende.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 15.11.2012 01:49
Som stark Lægger hånden om ham, føler alair sig pludselig mere sikker. Efter Engelens noget charmrende kompliment læner hansig ind i starks beroligende favn. lige før han lukker øjne i, skimter han hurtigt Murizz der sætter sig i den anden sofaen.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 15.11.2012 02:02
Stark sender hurtigt den lille fjer afsted ud ad værelset og Marianne kommer ind igen, med armene fyldt med puder og sengelagner i alle slags farver.
"Vi skal have fat i en blodpose", siger han roligt og kigger over på Murizz.
"Noget bestemt du ønsker?", spørger han og tager sig slet ikke af at Marianne virker dybt optaget.
Han kysser forsigtigt Alair på hovedet.
"Du må gerne sove hos mig, hvis du ønsker", siger han kærligt, men dog stadig på en måde, der forsikrer om, at han kun gør det af hensyn til Alairs følelser og ikke for at gøre ham noget.

Billede tegnet af Gina (Oprindelig skaber af Stark).

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.11.2012 02:07
Murizz trækker begge ben op under sig, og lægger armene om dem, idet han vender blikket mod Marianne. Han ser så mod Stark, og ryster så let på hovedet.
".. Nej ..." siger han lavt.
"Bare... hvad du nu har..." kommer det kort fra ham og et skævt smil kommer frem på hans læber. Han ser ned igen, og læner hagen mod knæene.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 15.11.2012 02:54
"vil jeg rigtig gerne hvis jeg må" siger Alair stille. Stark er så sød. bare han ike ender med at tge på mig og prøve at voldtage mig..... en tåre triller ned af alairs kind men han vifter den hurtigt væk.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 15.11.2012 02:58
Stark vifter af Marianne og straks løber hun ud af døren. Ikke længe efter kommer en yngre stuepige ind ad døren med en stor blodpose i armene. Hun er helt rød i kinderne og ser lettere bange ud.
"Bare giv den til den unge skønhed herovre", siger Stark og vifter hånden hen imod Murizz. Herefter krammer han Alair lidt ind til sig og giver lidt slip igen, dog stadig med armen omkring ham.
"Jeg beder Marianne om at redde sengen til en ekstra", siger han og kysser Alair kærligt på hovedet igen.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.11.2012 03:08
Murizz sidder kort i sine egne tanker, og lægger først mærke til stuepigen, da hun kommer hen til ham, og afleverer blodposen til ham. Han tager fat i den med den ene hånd, og ser bare lidt på den. Han lægger den forsigtigt på sit skød, og placerer så begge hænder på den, mens han fortsat bare ser lidt på den. Normalt er Murizz vant til at drikke blod direkte fra andre mennesker, så det med en blodpose var lidt nyt for ham? Han skæver kort mod Stark og Alair.
"Tak," mumler han kort, før han igen ser på posen.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 16.11.2012 00:25
Alair kigger lidt på blodposen, "uhm.. velbekomme" han smiler let til Murizz og læner sig igen ind i starks favn. "er du gal man, jeg har sovet i 4 timer og jeg stadig træt " alair gaber, retter sig op og tømmer glasset for resten af vandet.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 17.11.2012 14:37
Stark smiler let af Murizz.
"Vil du ha det i et glas? eller måske et sugerør?", spørger han, med et lille hint af et skjult grin. Han var lidt forundret over, at Murizz ikke bare brugte sine tænder, men det var jo selvfølgelig ikke ham der skulle drikke blod ud af en pose.
Han vender sin opmærksomhed til Alair.
"Det er vinteren min elskede. Den dræner energi fra selv de bedste af os", siger han kærligt og er lettere forundret over, at han for første gang lige havde kaldt Alair for sin elskede.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 17.11.2012 14:53
Murizz lægger i første omgang ikke mærke til at nogle af dem snakker til ham. Men lidt tid efter, ser han op på Stark.
"Et glas..," siger han kort, og smiler skævt. Murizz kunne godt se at Stark måtte syntes at det var mærkeligt at Murizz ikke bare stak tænderne i den, men grunden til at Murizz ikke gjorde det, var mest af hensyn til Starks sofa, så der ikke kom blod på.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 04.12.2012 20:48
alair prøver desperat at holder øjne åbne men til sidst lukker de i. han falder dybere og dybere i søvn mens han mærker hvordan stark nusser ham i nakken oh lytter til hans rolige verjtrækning.
Emilian Fabritius

Emilian Fabritius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 176 cm

Emilian 13.12.2012 15:54
"Jeg gør det for ringen." mumlede han til sig selv under sit hæftige åndedræt som et mantra. "Jeg gør det for ringen." gentog han igen. Han havde nu gået ustandseligt i en hel dag og endu havde han ikke fundet et tag over hovedet. Hans brune snabelstøvler stod i mudder langt op ad benet, og hans hvide skjorte var fuldstændig ødelagt. Han stoppede op og tænkte på hvad han skulle gøre hvis han ikke fandt ly inden solnedgang. Enten at bygge noget selv eller at kysse nattesøvnen farvel. Han havde ikke meget valg som det stod nu. Han begyndte at gå igen og skubbede blade til side.
Og som et lyn fra en blå himmel, stod den der, til Emilians frelse, et palæ i alt dets herlighed."Mon der er nogen derinde?", tænkte han. Han satte farten lidt op, gik op til porten og bankede på.

"Bang bang bang!" lød det af metal mod træ. Han stod og afventede svar.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.12.2012 21:15
Den unge stuepige, der stadig er derinde, kigger mod værelsesdøren.
"Marianne tager sig af det. Find du hellere et glasmtil vores unge skønhed herovre", siger han og vifter igen en hånd mod Murizz.

Udenfor porten kan man hører t højt klang. Som en stor lås der bliver kliket åben. Den store port knirker idet den bliver åbnet, og indenfor står den modne stuepige Marianne. Hurtigt bredes et chok over hendes ansigt.
"jamen du godeste!", udbryder hun og åbner døren helt op.
"kom dog ind", siger hun hastigt og vifter Emilian ind i den store forhal, med kæmpe trapper op til første sal.

Tilbage i værelset kmme den unge stuepige tilbage med et glas til Murizz. Hun kigger iver på Alair.
"skal jeg gøreen seng klar til din gæst, herre?", spørger hun. Men stark smiler kærligt idet han kigger på Alair.
"nej lad hende hvile her hos mig", siger han som om det eneste der gjalt i verden var Alair.
Den unge stuepige nejer og går over til døren.
"der er i øvrigt et værelse klar til din anden gæst på den anden side af deres", siger hn inden hun forsvinder ud af døren.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 17.12.2012 01:16
Murizz vender kort blikket mod Alair, der tilsynladende er faldet i søvn, men skæver så mod Marianne, der bliver sendt ud efter et glas. Han sidder i ikke ret lang tid, før stuepigen kommer tilbage med et halvstort glas til ham. Han smiler svagt venligt til stuepigen, og et lavt "tak," kommer fra ham, da han tager imod det. Han bider et hul i blodposen med den ene hjørnetand, og hælder så alt blodet ned i glasset. Den tomme pose, lægger han forsigtigt på bordet, og tager så en lille tår af blodet i glasset. Han vender igen blikket mod stuepigen, og ser så kort på Stark, da han får at vide at Murizz's værelse er klart. Han ser så tilbage på glasset, som han ellers bare begynder at stirre på med et lettere 'væk'-agtigt blik.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 17.12.2012 01:58
Alair ligger stille og sover roligt mod stark's bryst. han drømmer om at kører med sin bror i heste vognen igen. så mange år før ulykken, alle de gode tider. men.. ulykken, skrig, de tomme velkendte øjne, blod alle vegne ! en tårer triller ned af den sovende alairs kind, mens han knuger sig ind til starks arm.
Emilian Fabritius

Emilian Fabritius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 176 cm

Emilian 17.12.2012 14:30
Emilian træder med tunge skridt ind af porten, lykkelig over at have fundet et sted at tilbringe natten. Han følger med stuepigen ind i palæet og opad trappen.
"Hvor bor den borgherre så?" spørger han Marianne "Jeg vil gerne hilse på ham."
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 10.02.2013 12:01
Stark nikker kort til den unge stuepige. Herefter vender hans blik sig imod Murizz.

"Hvis du vil sove, er dit værelse klart. Ellers er du velkommen til at blive her", siger han med et kærligt smil.

Herefter vender hans opmærksomhed sig til Alair, der pludselig knuger sig meget fast til ham. Stark smiler først af det, da han bare syns det er dejligt. Men han opdager hurtigt den lille tåre, der triller ned af Alairs kind. Han tørrer den væk med en tommelfinger og fortsætter med at nusse ham i håret, idet han siger: "Du er sikker her. Alt er okey".

Ude i forhallen får Emilian et sæt rent tøj. "Jeg er bange for at den unge herre ikke har tid lige nu, men der er et gæsteværelse, de kan overnatte i", siger Marianne og følger den unge mand ovenpå til et flot stort værelse.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 06.05.2013 21:38
Der kommer et kort gab fra Murizz før han ser på Stark.
"Tak, men... Jeg vil godt blive her lidt..," mumler han og smiler skævt.
"Jeg kan ikke lide at være alene," siger han kort, næsten endnu lavere end før. Han vender blikket tilbage til glasset han sidder med. Han tager endnu en lille tår af blodet. Sådan bliver han ved og der går ikke ret lang tid før hele glasset er tømt.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.01.2014 16:49
Alair begynder stille og mumle i søvne og slår derefter en ordenligt brandskid! "Morizzzzz..."
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 17.01.2014 01:17
Stark griner kærligt og højlydt af Alair's nattegas. Han roder ham forsigtigt i håret og skæver til Murizz, da Alair nævner ham i søvne.
"I kender da ikke tilfældigvis hinanden fra tidligere, gør i?", siger han med et stort muntert smil.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1