Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 01:08
ide hun hopper tilbage og langer ud efter hans kind blokkere han kniven og ser så op på hende "hmm grunden til at ikke har gjord noget ved dig endnu er fordi synes du skulle ha en chance før jeg gør det af med dig, og tror mig smukke når jeg først kommer igang vil du ønske du aldrig havde mødt mig " det var det sidste han sagde inden han forsvandt og dukker op bag hende endnu en gang men denne gang dukkede han op 2 meter fra hende og kastede en lammelse nål efter hende venstre arm(?) hvis den skulle ramme hende vil hun være lam i den arm og vil ikke kunne bruge den.
for at være sikker på at hun skulle komme til skade lvede han en skyggeklon som dukkede op foran hende som kastede en kniv efter hendes mave(?)
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 01:24
Det var ikke nyt, og i det øjeblik Kravenoh forsvandt forberedte Damia sig på, at han ville dukke op med et angreb. Det kom også som ventet og jorden skyder op foran hende, så lammelsesnålen istedet borer sig ind i jorden og forsvinder så ned da jorden trækker sig tilbage. Damia hæver overlegent blikket, men forventede ikke et så lynhurtigt angreb fra Kravenoh og bliver forskrækket da han en klon eller Kravenoh dukker op foran hende og en kniv kommer farende mod hende. Damia træder smidigt til siden og kaster sig og borer sin kniv dybt ind i siden på skyggeklonen, som kort efter forsvinder. I det den forsvinder vakler Damia tilbage og ser skuffet hen på Kravenoh. Hun smiler, "søde skat, jeg har altid haft et ønske om, at vi aldrig havde mødt hinanden... Men du ville savne mig, hvis vi ikke havde,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 01:29
kravenoh blev ikke overrasket på nogen måde over at han ikke ramte hende, han blev mere stolt han smilte lidt " du har nok ret i det du siger " han så på hende endnu en gang dannede 2 skyggekloner som stod foran hende de begge sende 2 ildkugler efter hende, for de vidste at hvis hun vil blokere det med hendes grene vil de bare brænde igennem.
den rigtige kravenoh smed endnu engang en lammelse nål imod hende og træk en kniv i samme kast og kastede den 30 cm forbi hende, hvor efter han forsvinder og dukker op lige når kniven placere hende, tager den og stikker den i maven på hende i håb om at ramme(?)
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 01:46
Angrebet er voldsomt og hun er overrasket. Hun gisper da ildkuglerne kommer farende imod hende og hun falder til jorden, som opsluger hende, som ulvens sorte gab. Solen er nu helt forsvundet og mørket kryber tættere på. Fuglene er ligesom lyset borte, men deres skrig kan høres fra grenene over deres hoveder.
Da Damia dukker op igen, det samme sted hiver hun efter vejret og ryster træt. Hun er rystet, men ikke slået. Pludselig letter skræmte fugle fra deres skjulesteder, da Damia ustøder et halvkvalt skrig. Hun tager sig til siden, hvor kniven er gået igennem. Heldigvis stødte Kravenoh ikke kniven i hendes mave, hvilket skyldes det, at hun havde rykket sig da hun dukkede op igen. Men smerten fik hende til at vakle tilbage og i et desperat forsøg på at holde Kravenoh væk fra sig forsvinder hun ned i jorden og komme frem fra et træ, som hun støtter sig til flere meter fra ham.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 01:50
han ser på hende lige indtil hun forsvinder, han fjerner klonerne med en bevægelse. han placere sine føder fast i jorden " du kan ikke gemme dig, " råber han inden en lille rød flame danner sig om kravenoh som en slags aura. " jeg skal nok finde dig tror mig " den røde aura blev kraftiger og til sidst udbryder et flamme hav som sprdere sig i alle retninger, alle træerne som er i en radius af 50 meter brænder op og hvis man skulle være inde for den radius vil du blive slemt såret af varmen.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 02:00
Vrede stiger op i hende og kvæler noget af smerten. Hele hendes krop dirrer af anspændthed og udmattelse, på trods af det koncentrerer hun sig om at undgå faren. Hvis hun går dybt nok ned i jorden ville havet af flammer ikke påvirke hende, men energien det kræver ville dræne hende for meget af hendes kræfter, så hvis hun vil slippe levende fra det her, og det havde hun så sandelig også tænkt sig, så måtte hun komme op med en plan. Men ligenu kan hun ikke samle tankerne om at udklække en plan. Da flammerne kommer mod hende synker hun dybt i jorden og bliver der i hvad der ville føles som en evighed. Indtil stilheden atter sank over dem.
...
Damia dukker op ved det træ, som Kravenoh havde siddet og slebet sine knive i. Hun sidder på knæ og holder om siden. Hendes hånd er rød af blod. "Er du færdig?,, spørger hun flabet

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 02:06
kravenoh vidste ikke om han på nogen måde havde ramt hende efter lidt tid dæmper han det hele, alt inde for 50 meter er helt brændt op og ikke engang små dyr havde overlevet.
da han hører hendes stemme smiler han " nej slet ikke dette var ingen ting " han forsinder og dukker op foran hende men står dog 2 meter fra hende " nårh er man træt " kravenoh var også træt men man kunne ikke se det på ham, det var en form han havde arbejdet på ikke at vise. " jeg har jo noget at bevise overfor dig det ved du, vi er jo lige stærke " smilede han til hende.
han trak en kniv frem og kastede den hen på den træstamme hun sad på " ny regl ny kamp ingen magi kun kniv imod kniv og ingen beskytelse? hvad siger du"
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 02:17
"Det lyder som en rædselsfuld date,, siger hun efter et kort øjeblik. Et lille snert af sejrende smil kan ses i mundvigen, men ellers er det kun en ulmende vrede der lurer i det kønne ansigt. For at tirre ham, forsvinder hun i jorden med kniven og dukker op foran ham. Hun læner sig langsomt mod ham samtidigt med, at hun lader spidsen lige så forsigtigt glide op af hans muskuløse arm indtil hun har slynget armene om hans hals og kniven hvilende mod hans ryg. "Tror du jeg vil deltage i en leg, hvor du har lavet reglerne, nah, jeg kan bedre lide at følge mine egne regler,, Hun trykker sig tættere ind til ham, men i det hun gør det, kan hun mærke smerten fra siden løbe op gennem hendes krop som chokbølger. For at han ikke skal se smerten malet i hendes ansigt sænker hun blikket.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 02:24
han smiler lidt " okay ingen date " og det var det eneste han fik sagt inden hun forsvandt med hans kniv, og da hun dukker op foran ham med kniven imod hans ryg, smiler han igen " hører her smukke nu stopper du snart alt det med at true" han tager hånden om på ryggen og fjerne kniven og ide tager han armen om hende og vender hende om hvor efter han spæner ben for hende sådan de vælter ned på jorden men ide de lander på jorden og han lander oven på hende rammer kniven ham lige på kravebenet.
et gips kommer fra ham " det var godt ramt det der " han bliver dog liggene og ser på hende med et smil.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 02:38
Damia når ikke at reagere, da de vælter ned på jorden. Hun bider sig i læben ved smerten som strømmer igennem hende og som nærmest befaler hende at give efter. Da hun bliver klar over hvad der er sket med Kravenoh lægger hun ikke skjul på den fryd, at havde gjort skade på ham, for alle de gange han har gjort skade på hende. Det pirrer hende, at se ham sådan og føle bare en smule sejr.
"Hvis vi fortsatte sådan her ville vi ende med at dræbe hinanden... eller jeg dig,, hun ser på ham med et lumsk glimt i øjet. "Men siden vi begge ikke kan dræbe hinanden, så må vi bare gøre det her til et helvede for hinanden,, Damia forsøger at skubbe ham blidt væk fra sig. "Du har brug for at forbinde dine sår,, siger hun bestemt, men tilføjer så "Det betyder ikke, at jeg kan lide dig,,

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 02:48
han rejser sig op og ser på hende med et smil " nej lad os kæmpe vidre " han tog sig til kravebenet, inden han med den anden hånd rakte den frem for at hjælpe hende op " lad mig hjælpe dig op" han så på hende " du vil ikke kunne slå mig ihjel søde skat " han vidste ikke hvor længe hun kunne blive ved men en ting var sikkert hun havde ret med det sår men han gad ikke at giv sig overfor hende.
han smiler til hende " jeg ved du kan lide mig "
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 02:56
Damia skuler til ham og slår afvisende hans hånd væk. "Jeg kan godt klare mig selv,, Hun rejser sig op og lader en hånd rende gennem hendes hår, så mærket er blottet på hendes hals. Hun fnyser over hans selvsikkerhed, selvom hun måtte indrømme, at hans ihærdighed og udholdenhed er ret tiltrækkende. "Jamen så tager du fejl, for det kan jeg ikke, og det vil ikke være sidste gang du tager fejl,, hun slår med tungen og vender ryggen til ham med armene over kors, som et fornærmet barn "og nej jeg vil ikke kæmpe med dig,, Det er normalt her hun ville forsvinde, for hun kan mærke på sin krop, at hun snart måtte hvile sig for ellers ville hun ikke have kræfter nok til at komme igennem natten og denne irriterende forhindring som ikke ville lade sig slå ud havde kostet hende meget af hendes energi.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 03:04
ide hun ikke tager imod hans hjælp og blot blive halv sur over han prøvede at være venlig, men på den anden side vil det også på en elller anden måde have været et chok hvis hun havde ladet sig hjælpe op.
han går hen og stille sig lige bag ved hende og placere hans mund ved hendes øre hvor efter han visker " lad nu være med at kæmpe imod du ved at du vil ha mig, du er bare for fornærmet til at indrømme det, men fint hvis du ikke vil så er det okay med men jeg ved at du vil, kunne mærke det på dit kys " han gik væk igen og gik 6 meter væk fra hende, han fik sit telt frem så let som ingen ting, han gik ind i det og satte sig, han så kort over på damia " tsk " hvor efter han lavede et lille bål og fandt noget salve frem som skulle smøres på hans sår
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 13:13
Damia ser irriteret hen på Kravenoh. Hun får et strengt drag om læberne og fnyser. "Ha! Du er sindssyg og forestiller ting, som ikke er der så som følelser. Jeg føler ikke noget for nogen. Har aldrig gjort det og vil aldrig gøre det,, siger hun i en bitter tone. Man kan godt mærke, hvor meget hans opførelse går hende på. Det generer hende meget, at han ikke bare overgiver sig eller lader hende være i fred. Uvilligt frembringer han minder om smerte og mørke. Hun kan ikke huske andet en vrede og bitterhed. Alt fra hendes fortid er glemt og det mener Damia er for det bedste. For det var sikkert et liv fuld af meningsløse følelser. Det generer hende virkeligt, at hun skal mindes på det og ryster det af sig. Det er også alt sammen hans skyld!
"Du bør passe på hvad du siger, du kunne ligefrem virke svag!,, spotter hun ham. I en snild bevægelse er hun over hos ham. Hun har en hånd under hans hage og de grønne øjne er fæstet til hans. Ligenu er hun ikke bange for Kravenoh, dertil har hun været igennem for meget, men hun bliver nervøs ved hans ligegyldighed. Det ser ud som om, at hun vil sige noget, men slipper så hans hage og sætter sig ved ilden. Blodet løber ned ad hendes side. Hun tager sin hånd til halsen og undersøger det. Det er lille, men dybt. Det ville hele med de urter hun ville finde. Damia undgår at se hen på Kravenoh. Føler bare det er underligt at sidde så når Kravenoh uden at kæmpe med ham.
"Her,, siger hun bestemt og rejser sig for at tage salven ud af Kravenohs hånd. Stadig uden at se på ham vasker hun blodet væk fra hans sår med et stykke fra hendes kjole. Uden at tage noget som helst hensyn til at gøre det forsigtigt, smørrer hun salven på og undgår så vidt muligt at se op på Kravenoh.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 18:42
selvom Kravenoh sad med ryggen til vidste han stortset hvor han havde Damia henne, han kunne ikke andet ind at smile af hendes ord " ja det er som sagt det jeg siger du vil ikke tro dig selv du kan ikke leve med at du i virkeligheden kan lide mig " smilte han selvsikkert.
han hun kommer hen til ham og tager fat om hans hage og ser ham dybt i øjne, men da hun slipper igen smiler han blot " det var det jeg sagde " smilede han endnu engang.
kravenoh vidste godt at hun var ramt og at hun bløde, det var det eneste han lige nåede at tænke på inden hun kom hen til ham og var ligefrem venlig overfor ham.
han så på hende selvom hun ikke så på ham " hvorfor gør du det her " sagde han blot og så undrene på hende.
ide hun rammer hans sår på kravebenet " rolig nu bare fordi jeg er som jeg er betyder det ikke at jeg ikke kan mærke smerte ". han så stadigvæk på hende selvom hun ikke så på ham
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 19:38
"Gør hvad?,, spørger hun åndsfraværende med blikket rettet på hans sår. Hun forekommer så omhyggelig; opmærksomme grønne øjne, nedadvendt mundvige, rynket pande. Damia pauser. Hun stryger en vildfaren lok bag hendes øre og stirrer tomt på hendes hånd, der hviler på hans brystkasse, dybt optaget af hendes egne tanker. Efter nogle få sekunder får hun samlet sig sammen, og mast de forstyrrede følelser ned i en sæk, og gemt dem i en fjern afkrog af hendes bevidsthed. Endelig ser hun op på Kravenoh med et indtrængende blik, der stråler af arrogance, før hun flabet svarer "Hm, underligt, jeg var ellers overbevist om, at fordi du er som du er, så burde du ikke kunne føle smerte,, Hun holder hans blik fanget og betragter ham med et skummelt blik.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 19:45
han smiler " glem det " han smiler lidt men han kunne dog stadig mærke hans sår, og ide hun siger flabet til ham at hun ikke regnede med at han kunne føle smerte ser han tåbeligt på hende " tsk godt nok er jeg et ondt menneske men det betyder ikke at jeg ikke kan føle, men det er bare ikke særlig tit det sker." han ligger mærke til at hun nu også kigger på ham, han for samlet krafter til at rykke sig lidt væk fra hende, han sider 1 meter fra hende " nå men tak for din venlighed " smilte han på sin helt egen lumske måde.
han vende så blikket hen på hendes sår " skal du ikke have kigget på dine sår? " spørger han undrene.
kravenoh var faldt lidt ned på jorden men der skulle heller ikke meget til at få ham op i det røde felt igen.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 20:23
"Hold mund, du skal ikke takke mig" affærdigere hun ham overlegent. "Jeg vidste bare ikke, hvor jeg skulle gøre af dig, hvis du døde af dine sår". Damia vil ikke forsøge at komme i tanke om hvorfor hun hjalp ham, for han havde i sidste ende ikke gjort noget for at hjælpe hende. Ikke at det betyder noget. Hun behøver ikke hans hjælp. Nej hun vil ikke have hans hjælp.
Hun mærker fryd blandet med krænkelse, da han trækker sig tilbage og gør hende opmærksom på hendes egne sår, som er irriterende vidnesmærke for, hvor tæt han kom på hende, og hvor til tider nyttesløs hendes forsvar havde været. Hendes hånd bliver knyttet til en næve da hun svarer ham koldt, "hvorfor? det er ikke fordi jeg er ved at dø,, men alligevel rækker hun ud efter salven. Elegant kommer hun på benene og går væk fra Kravenoh og bålet. Hun standser først, da hun mener, at mørket har skjult hende godt. Kjolen er våd og klæbrig omkring hendes sår og der er flere huller i den efter knivens skarpe klinge, havde skåret stoffet op. Damia forbander Kravenoh for at havde ødelagt hendes kjole, og skubber stropperne ned ad skuldrene, så kjolen glider ned ad hendes krop og ned på jorden. Kulden prikker til hendes nøgne hud. Da hun påfører den sviende salve bider hun sig i læben. Såret i siden bløder stadig, så hun river endnu et stykke fra hendes kjole og binder det rundt om sig. Da hun er færdig svinger hun den blå kappe om sig. Kappen holder hun lukket med en hånd og går tilbage til bålet uden at værdige Kravenoh et blik.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 22:12
han smiler lidt han kunne nu godt lide når hun var sur " bare rolig jeg dør ikke bare sådan " smilte han selvsikkert Kravenoh vidste at udenset hvad han prøvede på vil hun altid forblive sur på ham.
" jamen hvis du nu dør ved jeg ikke hvor du vil begraves henne " smilte han lidt, men da hun tager salven og går væk i mørket smiler han blot, han kunne regne ud at hun ikke vidste at han kunne se i mørket.
men alligevel kiggede han ikke efter hende.

Kravenoh kiggede hvad han lige havde i hans taske af andre ting og fandt lidt brød, han tog det op og spiste lidt af det, han bemærkede godt hvordan damia bare gik hen til ham uden at kigge på ham.
"hvis duhader mig så meget hvorfor sidder du så her" smilte han
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 22:29
"Er du altid så nysgerrig?,, snapper hun af ham og himler med øjnene. Damia trækker benene op til brystet så hendes azurblå kappe, som er snoet om hende, ligger sig i folder omkring hende. Hun slår armene om knæene og udstøder et langt suk. Som om alle hendes frustrationer og hvileløse tanker forlod hendes krop med det suk, falder hun til ro og sænker skulderne. Damia hviler den ene kind på hendes knæ og betragter Kravenoh i stilhed. Skygger fra ilden danser henover hans ansigt. Forsigtigt og tøvende smiler hun til ham, "Du kommer til at grine af det her, men der er langt tryggere her ved bålet... hos dig... end derude,,

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1