Gæst

0
karakter

For helvede, menneske! Jeg fandt bare lissom på det!

ej... jeg fandt bare pludselig på det, MEN jeg mener at have hørt det et sted... kan bare ikke huske hvor :D mit efternavn er opdigtet fra fri fantasi :D

Kuggi

5
karakter

Kuggi 09.10.2006 18:19
tjae.. jeg sad bare og skulle finde på et navn og uden grund bestemte jeg mig at det skulle starte med k... Jeg ville have skrevet noget andet end Kuggi (som jeg ikke lige kan huske) men kom så til at skrive Kuggi og dét var da bare for fedt? xD så.. det blev sådan!!
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 10.10.2006 14:43
Heh.. fik det fra Tolkien, eller.. Min veninde (Tinúviel xD) foreslog det,
hvor hun sagde det var fra Ringenes Herre, og jeg sagde ja til
spørgsmålet ^^

Tinúviel

15
karakter

Tinúviel 11.10.2006 15:11
Heh.. fik det fra Tolkien, eller.. Min veninde (Tinúviel xD) foreslog det,
hvor hun sagde det var fra Ringenes Herre, og jeg sagde ja til
spørgsmålet ^^

*aae* Du lide det xD

Artemis

71
karakter

Artemis 26.10.2006 13:39
Artemis' navn kommer fra den græskegudinde for jagt og dyr.
Desuden havde jeg lige læst bogen Artemis Fowl, da jeg skulle finde på et navn, så det var lige det første navn jeg tænkte på ^_^

Artemis

71
karakter

Artemis 26.10.2006 14:05
Lesta- Er ikke helt sikker på hvad du mener, men den Artemis i bogen er en dreng. Navnet Artemis er vidst nok et navn som både piger og drenge kan have, som f.eks. Kim
FoX

FoX

132
karakter

FoX 26.10.2006 14:09
Fornavet Arthas er fra Warcraft 3 regin of chaos spillet... kælenavnet fox er et kendt engelsk tøj mærke (og et dyr ^^) . efternavnet er bare noget jeg fandt på ^^

Gæst

0
karakter

Altså.. Jeg er ved at lave en historie til noget der en dag skal blive til en tegneserie. Så jeg tegne løse skitser, og så lige pludselig kom jeg på idéen med at der skulle være en nymfe der på en eller anden måde kunne manipule vand, og specielt regn, faktisk hed hun først Rain, så Rahne som er en figur fra X-Men, derefter kaldte jeg hende igen Rain og til sids Raine.. jg ved ikke helt hvordan, men det der E passe lidt bedre til hendes rigtige navn: Raineélla.. Har arbjdet med det navn i flere måneder..

Renatika

653
karakterer

Renatika 20.01.2007 12:58
Renatika er en udvidelse af Rena (fra .hack) og efternavnet Kitsune kommer fra Love Hina.

PS: både .hack og Love Hina er manga... hvis nogle skulle være i tvivl

Gæst

0
karakter

Navnet Isis stammer fra en af guderne i den Ægyptiske Mytologi. xD

Damian

148
karakter

Damian 29.01.2007 20:58
Artemis- Ah ^^ Jeg forbinder det bare mest med drenge.. Nok pga. bogen xD

Artemis er da navnet på en gudinde

Gæst

0
karakter

Jerik..Kan egentlig ikke huske hvordan jeg fik hans navn lavet.. tror bare jeg sad og stenede lidt for groft med min lille tegneserie da jeg lavede ham.. ^^;;

Bledan.. *host* kommer fra tegningens navn.. men hans mellemnavn Xenic er et navn fra min tegneserie af.. * elsk på tegneserie*

Gæst

0
karakter

Fandt bare på det. Havde engang en karakter der hed Celia, men det var lidt for kort, så Celia blev dæknavnet, og forlængede det, så det blev Celiatara.
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 15.04.2007 08:58
Jeg fandt mit fra en film.. 'Det levende slot' O.o Egentlig en meget god film nu når man taler om den x3

Nemo

169
karakterer

Nemo 15.04.2007 11:54
jeg havde hørt Nightish sangen Nemo hele dagen og så så videoen fra min underskrift som jeg osse har Nemo's billeder fra, pigen i videoen hedder Lilium, så det blev hendes efternavn, hendes rigtig navn fandt jeg bare på
Natali (Nemo) Lilium ^^

Gæst

0
karakter

Det startede med en tegning jeg tegnede i skolen, en emo blondine. Jeg skulle fine på et navn til hende, og jeg var bare SÅ fantasiløs. Jeg spurgte min matematiklærer hvad hun skulle hedde, og så sage hun "Hvad med.. Abby?" '
Og så satte jeg lige "li" på.
Abbyli Diane Lia.
Og Kafili er bare et dæknavn xD
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 15.04.2007 13:12
Jeg læste på et tidspunkt i en bog om ånder og sådan lidt. Den hedder "mit liv med ånderne". De der tingester som kan snakke med dem (kan ikke lige komme på hvad sådan nogle hedder ^^")
Og der var en af de tingester der hed Marion Dampier Jeans, og kunne egenlig godt selv lide navnet, så der har Marion sit navn fra, men kun hendes fornavn.. fandt nemlig selv på mellemnavnet og efternavnet xD

Koto

569
karakterer

Koto 15.04.2007 18:20
jeg fandt selv på hele 'Kemarano'. OO.. langt navn at finde på.

Gæst

0
karakter

sascha o.O... tror dar var en pige i min gamle klasse der hed det... var vist nok derfra jeg fik det

Gæst

0
karakter

det var mig der fandt det navn! * pege på neo* fra matrix xd
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8