Change for better or worse

Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så længe på Lestat før hun svarede. "Fordi jeg bliver en smule.. defensiv når jeg spiser," sagde hun så. Hendes smil var uskyldigt, men hendes blik var drillende og lokkende. Hun kommenterede ikke, da han forklarede om klonen, hun nikkede bare. Så det var altså hvad hun havde troet.
Lestat havde stadig lidt blod siddende lige under munden, og Rayne lænede sig forsigtigt helt tæt på ham, hvorefter hun slikkede det af. "Mmm.." Blodet var endnu mere sødt end hun havde troet. Så lænede hun sig tilbage igen, og kiggede Lestat i øjnene, mens hun afventede hans reaktion.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 19:48
Lestat nikkede blot forstående da hun forklarede, men ser så undersøgende på hende da hun slikkede ham. "sagde jeg ikke at det smagte godt?" sagde han roligt, mens han blot smilte venligt mod Rayne. Lestat løftede hans ene hånd for at kæle for Rayne, mærke hendes fine lyse pels. Hans øjne glimtede hver gang solen ramte. Han blev lidt forskrækket, da hun pludselig var så tæt på før, men nød det, i stor stil. Lestat, som altid havde levet alene siden hans værges død, havde aldrig haft det så dejligt som nu. *Dette var værd at huske på som et godt minde.* Besluttede han.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

"Mhm," sagde hun blot, før han løftede hånden og begyndte at kæle hende. Hun lukkede og begyndte at spinde igen, denne gang mere højlydt end tidligere.
Hendes halespids vippede en smule hurtigere, og hele hendes positur viste at hun nød det. Der var ikke meget, Rayne elskede mere end når folk gad kæle hende.
Hun vendte sig om og halvt sad, halvt lå op ad Lestat, mens hun fortsatte med et spinde veltilfreds og stadig havde lukkede øjne.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 20:11
Lestat fortsætter med at kæle for Rayne,for det er tydelig at hun nyder det. "Nå, så det kan du godt lide." spørger han retorisk, for det var jo tydeligt.
"Det er ikke for at snage, men hvad mente du før, det med at du var defensiv, når du spiser?" spurgte han stille, for det undrede ham lidt. Du behøver naturligvis ikke at svare hvis du ikke lyster. sagde han så, med en blid stemme og et smil af venlighed.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Da Lestat stillede sit spørgsmål, åbnede hun øjnene og vendte sig om endnu engang så hun kunne se ham i øjnene. Hun sad dog stadig meget tæt på ham.
"Lad os bare sige, at hvis jeg spiser den slags mad, og der er nogen i nærheden som kunne være interesseret i at tage del i måltidet, kan det hurtigt udvikle sig til kamp." Det kunne måske lyde som en trussel, men det var ikke ment sådan. Hendes tone var rolig og blid. "Desuden har jeg ikke lyst til at lægge mig ud med en stor, styg ulv," sagde hun så i sit drillende tonefald og blinkede til ham.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 20:28
Lestat ser forstående på hende, da hun forklarer. "Rolig nu, ved det ikke, men jeg er ikke styg, hverken som ulv eller menneske, men hvis jeg først hat tilbudt en del at kødet, så slår jeg ikke først." Prøver han at forklare med et smil, samt en venlig stemme, men han ser på Rayne med er blik af venlighed. "Undskyld mig lige 2 sekunder, jeg skal lige rettes ud igen." siger han da han kan mærke at han har siddet i den samme stilling for længe efterhånden.

Lestat rejser sig roligt op og strækker sig så mange af han lede giver efter, inden han igen sætter sig, dog i en anden sidestilling. "Ahh.. Det var bedre. hvorfor skifter du egenlig ikke form, så kunne jeg også se ordenligt på dig." siger han da med en venlig stemme og blik, samt en smil på læben.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så nysgerrigt til, da Lestat rejste sig op og begyndte at strække sig. Det var ikke noget hun selv havde brug for, hun kunne sidde i den samme stilling i mange timer før det begyndte at irritere hende. Men det var sjældent hun sad så stille, hun havde det med at bevæge sig meget, selv når hun sad ned.
"Det kan jeg da godt," sagde hun med den samme, drillende stemme, før hun skiftede til sin katteform, hvorefter hun lagde sig ned. I denne form lignede hun allermest en puma, bare en smule lysere, og med et blik der var mere intelligent end hvad der tilhørte et dyr.
Hun vidste godt, det ikke var det han havde ment, og skiftede derefter tilbage til sin originalform og så afventende på ham, med et glimt i øjet.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 20:54
Lestat ser smilende på Rayne, da hun skifter sin form, begge gange, men da hun har skiftet til sin menneskeskikkelse igen fjerne han nogle hår der hænger ned foran Rayne's ansigt. "du har nu engang nogle pæne øjne" (worst line ever)
Lestat rødmer straks da han sagde det. Han har jo aldrig været bare en smugle betaget af en anden person.. mest fordi han aldrig har været så længe sammen med den samme at det var muligt.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne skiftede til sin menneskeform efter få minutter. Godt nok havde hun intet tøj, den stjålne kappe lå formentligt stadig i skovkanten, men hun var ikke genert af sig. Det havde hun forøvrigt heller ingen grund til. Hun grinede lidt af hans kommentar, men sendte ham et taknemmelig blik. Hun havde hørt den mange gange før, men det betød ikke at hun ikke kunne lide at høre det igen. Hun var glad for de fleste former for positiv opmærksomhed, og kommentarer var en del af det.
Rayne kunne ikke forstå, at Lestat rødmede, det havde hun aldrig set nogen af hankøn gøre før. Det fik hende til at smile mere til ham. Hun satte sig ind til ham og begyndte at spinde ganske sagte, som tegn til at hun ville kæles igen.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 21:17
Lestat gjorde som Rayne og skifte helt til menneske, tog sin kappe som ikke lå længere væk end at han kunne nå den. Han lagde den på jorden og lagde sig der på, indbød Rayne til det samme. "Jeg synes jorden virker kold, når jeg ikke har min pels på. sagde han da og smilte venlig, alt imens han stadig rødmer. Mest fordi han selv ikke havde noget tøj på, da det gik i stykker under forvandlingen, som det nu altid gjorde. Derfor måtte han ofte finde noget nyt, som regel stjal han det, fordi det var nemmest. Lestat havde dog aldrig set en kvinde som Rayne før, og da slet ikke uden tøj på.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne lagde sig på siden, ved siden af Lestat og med ansigtet helt tæt på hans. "Tror du ikke bare, det er dig der er sart?" spurgte hun drillende. Hun havde aldrig tænkt over om jorden føltes anderledes når hun var i sin menneskeform, hvilket næsten måtte betyde, at det gjorde den ikke for hende.
Hun vendte hans ansigt mod hendes med sin ene hånd, så hun kunne se ham i øjnene. Hun undrede sig stadig over hans rødmen, og tænkte at det måtte være fordi han ikke var vant til situationen. Hun sendte ham et smil der fortalte at han ikke skulle være nervøs. Hun var som regel god til at mærke på folk om hun var nået deres grænser.
Ganske langsomt lagde hun sine læber mod hans og kyssede ham forsigtigt.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 21:48
Lestat rykkede kort på hovedet da Rayne kyssede ham, men syntes da det var dejligt, så han gengældte det. Da lage han sin en arm omkring Rayne og holdte hende tæt ind til sig, han kunne da mærke hendes bløde hud. Han strøg hendes hår mellem hans fingre og kyssede hende da.*hvad er det egentlig jeg foretager mig her?...* tænkte han ved sig selv, men han nåede aldrig at tænke resten, for nu var han mere en bare betaget af Rayne's fine krop, den bløde og glatte hud, hendes dejlige lange hår. Han blev helt euforisk.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne begyndte at spinde igen. Det var ikke noget problem for hende, på trods af at hun nu var i sin menneskeform. Hun nød Lestats varme hænder på hendes ryg, og rykkede sig endnu tættere ind til ham. Hun kærtegnede ligeledes hans overkrop og ryg med den ene hånd, mens hendes anden hånd hvilede ved hans hals.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 22:47
Lestat begynder stille og roligt at slappe mere og mere af, så han ikke spænder sådan i kroppen. Han begynder at nyde, at Rayne kærtegner ham. stille føre han sin ene hånd ned langs hende ryg. Han kysser hende blidt på munden. "hvorfor har jeg ikke mødt dig før?" spurgte han stille med hans blide stemme, mens han ser på Rayne's grønne katteøjne. I Lestat's blik kan det ses at han måske endda agre sig lidt, men i hver fald er der nysgerrighed at finde.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne mærkede, hvordan Lestat slappede mere af, hvilket hun også havde håbet på at han snart ville gøre. Det var nemmere at arbejde med folk der var afslappede.
Hun svarede ikke på hans spørgsmål. Det er nok også det bedste for dig selv, tænkte hun, og nøjede med at blinke til ham, før hun fortsatte med at kysse ham, denne gang en smule hurtigere og mere intenst. Hun bed ham blidt i underlæben en enkelt gang.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 23:36
Lestat lader sin ene hånd på rayne's ryg, glide helt ned til hendes hofte og videre endnu, mens han med den anden hånd kærtegner hende bag ørerne. Da hun bider ham i læben, kysser han hende mere intenst end før, men opdager at hans underlæbe bløder svagt, fra da Rayne bed ham. Han kan tydeligt smage blodet, men ignorerede det blot.

Lestat rullede om på ryggen, ganske vist for han mistede balancen, selvom at han lå ned. Han forsøgte da at trække Rayne oven på ham.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Blodet flød fra Lestats læbe, og Rayne kunne smage det med det samme. "Ups," sagde hun kort, men ufortrødent og fortsatte med at kysse ham. Hun nød smagen af hans blod der var varmt og sødt. Dog ikke nær så sødt som blodet fra tidligere.
Da han rullede om på ryggen, rullede hun med. Hun lå med et ben på hver side af ham, og holdt sig lidt oppe ved hjælp af en hånd på hver side af hans hoved, og kiggede ned i hans grønne øjne. Hun smilede skævt til ham, og lænede sig ned for at kysse ham igen, men hendes opmærksomhed blev fanget af en lyd lidt til venstre for dem. Hun løftede hovedet og kiggede i retning af hvor lyden var kommet fra, mens hun instinktivt og uden at tænke skiftede tilbage til sin originalform.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 24.02.2011 00:16
Lestat fik et lille chok, da Rayne skiftede form. "Hvorfor nu det? Det var da lige så hyggeligt." lød det fra Lestat, med en irriteret stemme. Han rejste sig og samlede kappen op.
"Jeg tror ikke at der er noget derude,
andet end et bare fugle."
siger han med en stadig lige irriteret stemme. Han havde nu mistet alt lysten og glæden, ved denne lille stund. Kappen rullede han sammen og bandte den omkring hans hals, inden han skiftede form til en ulv. En stor sølvgrå ulv med skarpe røde øjne. "Hvis det var det, så tak." man kunne ane at han smilte da han sagde det, med hans barske og dybe stemme.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så tilbage på Lestat da han kom med sit irriterede udbrud, og sprang let på benene da han rejste sig op. Det Rayne havde hørt var andet end bare fugle, men det betød ingenting. Hans reaktion gjorde kun tingene nemmere for hende. Måske var det meningen, hun skulle blive fornærmet, ligesom det lød til at han var blevet, men det gjorde hun ikke. Hun kunne ikke lade være med at smile over hans irritation.
Da han havde skiftet tilbage til sin ulveform, lagde hun let næsen mod hans snude en enkelt gang og blinkede til ham før hun vendte sig om og sprang ind mod skoven. Midt i springet skiftede hun til sin katteform, inden hun igen ramte jorden, nu på alle fire ben. Hvis Lestat blev stående ville Rayne hurtigt være ude af hans synsfelt.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 24.02.2011 00:35
Lestat var nem at irritere, men svær at gøre glad, så da Rayne's snude mødte Lestat's havde han vel allermest løst til at snappe efter den, men lod være. hvem ved, måske mødtes de igen en dag.
Da Rayne satte af sted ind i skoven, satte Lestat nu kursen mod Kysten.
Det varede ikke længe før Lestat ikke kunne se Rayne mere. Han satte god fart gennem skovens krat og ville hurtigt være udenfor Rayne's synsfelt.

//out//
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8