"Et barn..." gentog han... så begyndte han at grine lavt, men stoppede dog, da Aishe tog hans hænder væk fra at åbne skjorten..
"Men jeg skal bruge skjorten..." sagde han i en lidt vred tone, trak sine hænder til sig, men åbnede dog ikke flere skjorteknapper... han gjorde heller ikke flere indvendinger mod hende, og lod hende bare kigge på foden hvis det var det hun ville..
"... Ved du, hvad et barn er?" spurgte han så i en melankolsk tone, mens hans blik hvilede kynisk på hende.
"Et barn, er en person, som af krop og sind ikke er voksent.. men hvornår er man voksen? er det når man skal klare sig selv? er det når man skal stå på egne ben?" han bed sig hådt i underlæben, inden hans nu vrede ansigt, langsomt gled op i et smil.
"Jeg ville ønske, at jeg kunne være et barn!" han lo så højt.. en lidt skinger latter, som ligesom så mange gange før, lød helt og aldeles psykotisk..
... Ja, Lune var vist skingrende skør! komplet sindsyg... et fortabt barn, som ingen havde redet da tiden endnu var

Lune Henry Sophie Daniels
link til emne på opslagstavlen: http://www.krystallandet.dk/viewtopic.php?f=24&t=6049 læææs : D