Nichols

825
karakterer

Nichols 08.06.2009 22:29
*slå sig selv i hovedet*

Man kan altså også bevæge sig MEGET hurtig^^

nåeh men her r mine=D

Kanismo: Magisk evne 1: Usyndlighed!!!! Magisk evne 2: Kan kopirer sig selv

Drea: Magiske evne/ting 1: En sten som vil fremmagne en blå golem af samme stof hvis hun r i farer. Evne 2: Kan få en pil op på de mange km i timen ved at sige et mærkeligt ord=P

Slidin: Evne/Ting 1:Hun har en maske der gør hende til en djævel ting

Nichols: Evne/Ting 1:Han har et falsk rødt øje som gør folk der ser ind i det MEGET skidt tilpas over sig selv. Evne 2:Nichols kan bevæge sig så hurtigt at man skulle tro han kunne Telepoterer sig^^
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 09.06.2009 16:54
Sarah/Emmetts evner : 3

Magi:
Magisk evne (1): Køn-skifter
Denne evne gør at han kan skifte køn. Han er en dreng der kan skifte køn til en pige. Han kan kun bruge denne evne på sig selv. Han bestemmer også selv hvornår han vil skifte tilbage til sit originale jeg.

Magisk evne (2): Ubestemt indtil videre
Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 10
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: ----

Fujita's Evner ~

Magi:
Magisk evne (1): Healing/Vampyr af luft
Healene evner er hans speciale, det kan gøre folk raske på nul komma fem, så alle deres skader forsvinder og de er som på ny. Men meget store skader kan sagtens heales, men man er stadig en smule svækket. Som sagt kan han heale folk, men han kan også tage al livskraften ud af dem, hvis han kan gøre dem raske kan han også gøre dem svage, det kalder han ’’vampyr af luft’’. Når han bruger den evne, får han folk til at blive helt indskrænket til mumier.

Magisk evne (2): Djævle øjet
Øjet som sidder i hans håndflade. Er meget stærkt og dødbringende. Et enkelt blik på øjet og man bliver til aske. Det er derfor han altid bærer en lang sort handske på den hånd/arm, for at dække det. Og han bruger det sjældent – da han ikke vil findes af den person han blev taget til fange af i sin fortid..

Dygtighed til at kontrollere sin første evne: 10
Dygtighed til at kontrollere sin anden evne: 10

Resten af mine chars evner kommer senere xD
~Tati~

Ekko

121
karakterer

Ekko 10.06.2009 16:44
Jaeh, Ekkos evner:

Magisk evne 1: Kan tale med dyr. Han kan også fornemme dem på større afstande, og berolige dem en anelse. Han kan ikke kontrollere dem. Hans evner gør også, at han svagt kan fornemme hvordan andre folk har det - han mener dog at det bare er hans intuition der gør det.
Magisk evne 2: Han kan få folk til ikke at se ham. Det er ikke det samme som at være usynlig, for han kan stadig ses. Folk lægger bare ikke mærke til ham. Antallet af mennesker har ingen betydning, da det mere er noget ved sig selv han ændrer. Dog foretrækker han ikke at bruge det, og det giver hovedpine hvis han bruger det for længe. Og dte virker ikke på dyr.

BlitzKrieg

118
karakterer

Sams: hele idéen med det her, er at man ikke bruger andres evner ;)! at man selv finder på noget der ikke er blevet brugt før ;)

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 10.06.2009 21:06
Karizma ser altså FORTIDEN XD bare, hvis det nu var hende, der var under 'fremtidssyn'

BlitzKrieg

118
karakterer

Yang: nej nej ^^,, har ikke rettet listen endnu, (dovenskab =.="...)

Nichols

825
karakterer

Nichols 10.06.2009 22:41
Jeg vil også havde mine evner regitreret :D

Evne 1: Ved at få øjenkontakt med folk kan Ovthic rode i deres hovede og få dem til at tro hvad som helst

Evne 2: Med en speciel rune Kan Ovthic vække en statue til live som en Golem

XD

Ekko

121
karakterer

Ekko 12.06.2009 11:12
1. evne: Når hun selv er glad (meget glad) 'smitter' det. Lidt, som under normale omstændigheder, men her kan du ikke bare lade være med at blive glad. Du bliver glad, om din bedste ven så lige er død eller sådan noget. (Har ikke helt fundet ud af, om det er ondt at gøre >D )

2. evne: Hun kan (når hun engang finder ud af at hun har den) kopiere andres evner. Altså, hvis hun ser en mand skyde lyn ud af fingerspidserne vil hun også kunne gøre det, eller hvis der er en der tegner smukt, så kan hun gøre det. Det holder ikke så længe, og hun kan kun kopiere en ting ad gangen.

Vanessa

133
karakter

Vanessa 02.03.2011 12:17
Vanessa var KLs første formskifter og første tankelæser. Helt tilbage til Hyperboard 1 :b Jeg er lidt stolt.
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1