Sådan opstod de...

Ekko

121
karakterer

Ekko 26.04.2009 01:22
Hmm.. Det kom lidt pludseligt. Min veninde havde lige vist mig KL, og jeg sad og læste lidt om racerne. Og så pludselig fik jeg bare lyst til at lave en kleptoman-alf. Syntes bare, at det passede så godt. Navnet sad der også meget hurtigt. Kunne bare mærke, at det var det han skulle hedde (der gik dog et stykke tid, før jeg fandt ud af, at han var en han).
Men rimelig hurtigt havde jeg en ide om, hvordan han skulle være. Andre karakterer jeg har lavet, har været meget - ja, usynlige kan man vel kalde det. Noget, som virker meget stille og normalt (et modtræk når du er for meget på sider hvor folk karakterer alle sammen er kampmestre eller store troldmænd med mishandling i barndommen). Så jeg ville prøve at lave noget lidt modsat. Ved ikke, hvor godt det er lykkedes..

Nichols

825
karakterer

Nichols 28.04.2009 20:36
Kanismo: tjahh ved man faktisk ikke rigtigt=S men mener at da jeg hørte om KL ville jeg prøve at skabe noget som ikke havde et almindeligt navn, og kom frem til en omvandrende person som der bor hvor han vil, men stadig ville gøre noget ud af sit liv eftersom at han ikke skulle komme fra en rig familie. men punkt og prikke i det så fik jeg lyst til at lave en char på kl og Kanismo var min første tanke.

Drea: Tjahh.... hvordan skal man sige det...? ville bare gerne prøve at se hvad piger blir udsat for i det daglige, så af ren nysgerige vågenløse nætter ville jeg forsøge at finde ud af det i KL da det jo næsten (hvis man ser bort fra div.overnaturlige ting her^^) er som den rigtige verden

Nasha: øhm.. tror nok at jeg bare lod fantasien om sirener løbe med mig da jeg ikke så så mange havfolket i KL (har så sennere fundet flere), men ville bare gerne lave en ond char og prøve det.

Nichols: Hørte lidt for mange sange om pirater inde på Youtube og fik lyst til at udfordre mig selv til at skabe en ubehøvlet pirat som sjovt nok blev en mindre stolthed fra min side^^
Icaricia

Icaricia

128
karakter

Icaricia 06.05.2009 15:41
Jeg vil også være meeed! *Pout*

Skriver dog kun mine nuværende figurer, og vi starter med den mest uinteressante..

Scarlet
Yeah.. Jeg har en meget ubrugt Zombie figur herinde >_> Men hun er altså ikke så let at spille med..
Anyways.. Hun kom til mig som en åbenbaring! Eller.. Jeg var sulten, og det er faktisk dét.. Detaljerne blev bare randomly smidt på hende da jeg skrev hende..

Videre til den figur i har større chance for at kende:

Icaricia
Det var en mørk og stormfuld aften, jeg sad inde på mit værelse i mørket - eneste lys var computerskærmen.. Og en lampe.. Anyways, jeg blev plaget om at lave en figur inde på en anden side, og denne figur skulle altså være Dødens lærling.
JA! Icaricia var originalt Dødens lærling.. Hahaha, nej. Jeg mener det.
Men altså, jeg var bestemt ikke glad for det, for jeg kan ikke lide at lave sådan nogle cliché figurer.. Så dér sad jeg, kl død om natten og tænkte "Hahahah, jeg laver den mest latterligste figur jeg kan! XD" Bare for at genere folk.. Så dødens lærling blev en lallet flowerpower dæmon med en flok forvoksede sommerfugle.

Senere blev hun smidt ind på KL, fordi her var mere liv, fik et par ændringer og SLAM BAM! Så havde jeg min lille lalle-dæmon på KL..
Hun har så gennemgået en del forandringer mht. baggrund, detaljer og udseende, men hendes personlighed holder sig nu meget godt..

Og oprindeligt var hun altså ikke nogen specielt vigtig figur, men skæbnen var imod mig og hun blev stemplet som stærk -___- Så.. Det er hun altså xD Giver måske også mening når man er 10.000 år gammel OwO
Og nu taler jeg om alt muligt andet..

I bund og grund: Icaricia blev skabt fordi jeg ikke gad at tage hendes profil seriøst.

George

1633
karakterer

George 05.01.2012 15:55
Ja hvordan startede det hele egentligt? Jeg sad og så Cassa og Akito skrive herinde i lang tid, før jeg selv kom på, og i al hemmelighed for mig selv, byggede min hjerne lille Georgie op. En klassisk, engelsk gentleman der ved skæbnens uransalige veje endte i kl. Han er en kombination af alle de mest retskafne og gode sider af alle mine karakterer fra mine bøger, og jeg er blevet glad for ham med årene, selvom jeg i starten var lidt irriteret på hans godhed nogen gange, fordi det gjorde ham lidt kedelig at spille. Lidt kl-tryllestøv på ham, så han blev klifiseret og så var den der, en dejlig Georgie som jeg elsker højt og som selv min kæreste og familie kender uden at spille xD

Ihsan opstod et par måneder senere efter at have læst Twokinds. JEg var en af de første keidraner herinde - tror nummer tre eller sådan noget - og Ihsan blev oprettet et par måneder før keidranernes invassion (der kom i alt fald rigtig rigtigt mange af dem en overgang, dem og mennesker med dyrekropsdele). Ihsans historie om at komme fra et harrem er egentlig fra en tegneserie, jeg begyndte på, men jeg tænkte, jeg da sagtens kunne tage det ind i kl, og hun har været en stor kilde til grin og gråd lige siden.

Levon er min nyeste, og selvom jeg har haft flere, har de ikke overlevet tidens gang. Men LEvon opstod fordi jeg gdt kunne tænke mig en anden slags karakter end jeg nogensinde har skrevet om eller kunnet lide. En humoristisk festabe og damernes mand ligger så fjernt fra mig som muligt, og han er den af mine karakterer, der udfordrer mig mest, og som faktisk er sjovest at spille for tiden. Han kommer altid ud for et eller andet spøjst med en dame, og jeg finder det yderst morsomt at prøve at score alle kvinderne på kl - og det går faktisk nogenlunde so far xD Så har man ligesom en mission, og jeg hygger mig vældigt med min lille charmør. Han opstod som en tanke, der skulle gå imod min egen natur netop for at udfordre mig selv, og jeg er selv meget glad for resultatet.

Det var mine nulevende chars.
JEg kan kort nævne de andre, jeg har haft:
Evelyn, Adrastos, Juan, Alana, Lille Georgie (georgies plejebarn)
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 05.01.2012 17:29
Jeg kan også lige så godt skrive her xD

Lorgath blev spontant fundet på: Jeg havde brug for at lave en led, ubehagelig karakter, som stadig ikke bare var.. SKURK skurk. Og så havde Rain lokket mig herind. Så startede jeg på ham og pludselig var han færdig. Faktisk var jeg en overgang ikke helt sikker på om han skulle være en varulv eller hvad han lige skulle være for en type og det med alder drillede mig det tidspunkt jeg blev enig med mig selv om at han skulle være en vampyr.
Men da han endelig var blevet færdig, blev jeg ret tilfreds med resultatet og jeg kan faktisk rigtig godt lide at spille med ham, selvom jeg langt fra selv er lige så arrogant og modbydelig som han er. :P

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 06.01.2012 08:37
Nu vil jeg også være med!

Krystalisiana
Krys opstod fordi jeg lige havde lavet KL.. Jeg ville have en karakter knyttet til min admin-bruger, og hun skulle være sådan lidt 'almægtig' uden at være en slags dronning eller anden hersker over landet.
Jeg havde vidst et eller andet med at lave ekstremt lange endelser på navne på det tidspunkt, så jeg nappede bare 'Krystal' (- som naturligvis passer til Krystallandet) og tilføjede lidt ekstra. Sagen er bare den, at de færreste IRL kan finde ud af at udtale det, så det er endt med, at folk oftest kalder mig 'Krys.'
Krystalisiana er forresten sådan en observerende karakter, der er lige så gammel som Krystallandet selv, men som ikke
tager del i de konflikter, landet byder på, medmindre balancen mellem de gode og onde er ved at blive helt forskudt.
(og nej, jeg har ikke spillet med hende meget, meget længe .. måske skulle man lade hende indgå i et plot .. snart)

Topaz
Jeg tror egentlig at jeg oprettede Topaz, fordi der manglede en del mandlige karakterer herinde. Dengang jeg oprettede KL kom de fleste af brugerne nemlig fra [url=http://www.modestedet.dk/]mødestedet[/url] som var lidt af en pigeside .. og det resulterede i at 95% af KLs befolkning var kvindelige karakterer xD
Men Topaz hed oprindeligt Torn og var stærkt inspireret af en karakter af samme navn fra en bog, jeg havde læst. Han var sådan en gadeknægt der rendt rundt og stjal. Jeg blev bare træt af, at karakteren ikke var tilstrækkeligt original, og derfor bestemte jeg mig for at ændre lidt på ham.
Så vupti - ned med Topaz i en forbandet kilde i Krystalbjergene og så havde han glemt alt om sin tidligere identitet - derimod huskede han sit rigtige navn, Topaz.

Xander
Xander husker jeg faktisk ikke rigtig, hvordan jeg kom på. Jeg tror, at jeg synes det ville være lidt sejt med en karakter, der havde dragevinger. Og så ville jeg have en ond karakter .. problemet er bare, at jeg er ikke særlig god til at spille ond, når der egentlig kommer til stykket. Så han fik aaalt for mange svagheder.
Ham har jeg dog også valgt at ændre en del på, og han er nu en ganske interessant karakter x)

Kijara
Kijara er stærkt inspireret af en karakter, jeg for mange år siden havde på et andet rollespil .. kan ikke huske hvad det hed, hvilket irriterer mig ret meget, men det var sådan en anelse western-inspireret.
Ihvertfald, her havde jeg denne her kriger-tøs ved navn Zenith, som egentlig er en af de eneste kvindelige karakterer, jeg har været virkelig glad for. Så eftersom siden gik død, ønskede jeg at genoplive karakteren.
Navnet 'Kijara' er nappet fra World of Warcraft .. det er en npc i trolls' starting zone, der hedder det, og jeg har hele tiden synes, at det var et nice navn. (desuden .. trolls!<3)

Jeg havde egentlig også en karakter, der hedder Jate, men ærlig talt .. ham fik jeg aldrig rigtig spillet på :P
~ Krys ~

Nadia

152
karakterer

Nadia 07.01.2012 04:57
Og jeg vælger skam også at joine.. selvom jeg nok ikke vil have så meget at skrive.
Og jeg skriver det, fordi jeg keder mig en lille smule. xD

Jeg kan forklare, at mine chars er alle af spontan oprindelse. Jeg laver altid en ny char til en ny side. Det er aldrig den samme. De har heller aldrig de samme fulde navne. De kan dog til tider minde lidt om hinanden. Sjældent de samme billeder. Ideerne dukker op, når jeg sidder og kigger på siden, og så tænker jeg: Jeg skal da lave den her karakter. Og så noterer jeg ideer og finder billeder og lige pludselig har jeg en karakter skrevet. Der kan gå fra 2 timer til flere uger, før jeg bliver færdig. Men oftest, når jeg er færdig, så er jeg også tilfreds med resultatet, selvom der har været nogen ind i mellem, som jeg ikke har været helt tilfreds med.
Dog til tider opstår ideerne også ved, at andre kommer med forslag. Og hvis jeg kan lide andres ideer, så bygger jeg gerne videre på dem. :3
Så det er sjældent, at folk vil se mig bruge den samme char to gange.

Hvordan Nadia kom til live? Det gjorde hun for præcist et år og en dag siden. Jeg kendte ingen fra siden, kan ikke engang huske, hvordan jeg fandt siden mere. Men jeg kiggede lidt rundt og kunne ikke rigtig beslutte mig for noget Og jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne gøre det let og ukompliceret. Og der passede en tyv godt ind i billedet, fordi dem kan man jo altid få et plot med. Og så har jeg en forkærlighed til tyve. Altid så sjove og kommer ud i ulykker. :3
Og wupti dupti, så havde jeg fået stablet Nadia på benene. Hvordan hun fik navnet? ehm.. Jeg tror, at jeg bare godt kunne lide navnet, og så fik hun det. Hun har så fået navnændring og nyt billede i løbet af året. Men det var mere, fordi jeg igen blev aktiv på siden og gerne ville lave nogle ændringer. Selvom hun er ved at få alt for mange følelser. Jeg stinker til at være "ond" (ligeså meget, som jeg stinker til at spille hankøn). Og nu har hun rodet sig ud i alverdens ting og sager. Og jeg regner skam med, at hun roder sig ud i mere lort. xD

Og Nadia er min første char på KL og den eneste lige nu. :D

Og min allerførste char? Det må være Mini-Hedvig på Potterskolen, som jeg lavede, dengang jeg var 12 år. Hun lever så ikke mere. xD
Hvilket minder mig om, at jeg har haft uendelig mange chars gennem de 6½ år, hvor jeg har rollespillet på nettet. Mange af dem "døde", og der er nogen, som lever. Og jeg må vel indrømme, at Nadia er den char, som har overlevet længst (måske, fordi jeg altid laver nye).. ^^

Over and out. :)
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1