Nu vil jeg også være med!
Krystalisiana
Krys opstod fordi jeg lige havde lavet KL.. Jeg ville have en karakter knyttet til min admin-bruger, og hun skulle være sådan lidt 'almægtig' uden at være en slags dronning eller anden hersker over landet.
Jeg havde vidst et eller andet med at lave ekstremt lange endelser på navne på det tidspunkt, så jeg nappede bare 'Krystal' (- som naturligvis passer til Krystallandet) og tilføjede lidt ekstra. Sagen er bare den, at de færreste IRL kan finde ud af at udtale det, så det er endt med, at folk oftest kalder mig 'Krys.'
Krystalisiana er forresten sådan en observerende karakter, der er lige så gammel som Krystallandet selv, men som ikke
tager del i de konflikter, landet byder på, medmindre balancen mellem de gode og onde er ved at blive helt forskudt.
(og nej, jeg har ikke spillet med hende meget, meget længe .. måske skulle man lade hende indgå i et plot .. snart)
Topaz
Jeg tror egentlig at jeg oprettede Topaz, fordi der manglede en del mandlige karakterer herinde. Dengang jeg oprettede KL kom de fleste af brugerne nemlig fra [url=http://www.modestedet.dk/]mødestedet[/url] som var lidt af en pigeside .. og det resulterede i at 95% af KLs befolkning var kvindelige karakterer xD
Men Topaz hed oprindeligt Torn og var stærkt inspireret af en karakter af samme navn fra en bog, jeg havde læst. Han var sådan en gadeknægt der rendt rundt og stjal. Jeg blev bare træt af, at karakteren ikke var tilstrækkeligt original, og derfor bestemte jeg mig for at ændre lidt på ham.
Så vupti - ned med Topaz i en forbandet kilde i Krystalbjergene og så havde han glemt alt om sin tidligere identitet - derimod huskede han sit rigtige navn, Topaz.
Xander
Xander husker jeg faktisk ikke rigtig, hvordan jeg kom på. Jeg tror, at jeg synes det ville være lidt sejt med en karakter, der havde dragevinger. Og så ville jeg have en ond karakter .. problemet er bare, at jeg er ikke særlig god til at spille ond, når der egentlig kommer til stykket. Så han fik aaalt for mange svagheder.
Ham har jeg dog også valgt at ændre en del på, og han er nu en ganske interessant karakter x)
Kijara
Kijara er stærkt inspireret af en karakter, jeg for mange år siden havde på et andet rollespil .. kan ikke huske hvad det hed, hvilket irriterer mig ret meget, men det var sådan en anelse western-inspireret.
Ihvertfald, her havde jeg denne her kriger-tøs ved navn Zenith, som egentlig er en af de eneste kvindelige karakterer, jeg har været virkelig glad for. Så eftersom siden gik død, ønskede jeg at genoplive karakteren.
Navnet 'Kijara' er nappet fra World of Warcraft .. det er en npc i trolls' starting zone, der hedder det, og jeg har hele tiden synes, at det var et nice navn. (desuden .. trolls!<3)
Jeg havde egentlig også en karakter, der hedder Jate, men ærlig talt .. ham fik jeg aldrig rigtig spillet på :P