Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 03.02.2009 21:38
Chokeret over Taylors udbrud- chokeret, ikke overrasket, sidder hun lidt og sunder sig. Hemmelige elsker? Rex? hun hæver et øjenbryn, og betragter ham i tavshed. kunne man have et forhold til en slave? Tusinde tanker flyver rundt i hendes hoved, før noget baldrer, og går op for hende.

"han gik..." siger hun stille, og et smil vokser på hendes læber

"HAN GIK!" griner hun så, og slår en vejrmølle, af ren og skær lykke, over at denne pestilens af en knægt endelig gik. jerntøjet rasler foruroligende, men hun tager sig ikke af det. hun slår endnu en vejrmølle, og smilet forlader ikke hendes ansigt, før Taylors ord igen flyver igennem hendes hoved.

din hemmelig elsker..
hun krymper sig lidt ved tanken om at Taylor måske vil gå til Samson, men den tanke slår hun hurtigt ud af hovedet igen. trodsalt havde hun kendt samson i lang tid, og hun var endnu ikke død endnu, så et eller andet må hun jo ha' gjordt rigtigt. Om ikke andet havde hun jo ikke gjordt noget med Rex- man måtte vel gerne snakke med slaverne!?
hun blinker, og det går op for hende, at hun har stirret direkte på Rex i et godt stykke tid. hurtigt tager hun blikket væk, og finder en lille, klar flakon, med noget lysende lilla væske i. hun går hen til Rex, med den lille flakon gemt i hånden.

"gør det ondt? dit mærke?" siger hun, og peger på hans arm, hvor samsons tydelige mærke er ingraveret.
somom han har betalt for noget, og underskrevet 'Samson' på sin ting, som en lille dreng, der ikke skal miste sine ting i børnehaven. lettere berørt over tavsheden, efter Taylor gik, slår hun blikket ned i savsmuldet...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 03.02.2009 21:49
De at Taylor gik var som at få løftet en byrde af skuldrene. Men det sidste han sagde gav ham til at spekulere. Han betragtede Yang og overvejede tanken. Nej - Han overvejede den ikke engang, han konstaterede blot at det var noget vrøvl. Intet menneske ved deres fulde fem sanser ville nogensinde vælge Rex frem for så mange andre.

Han smilte for sig selv da hun vejr-møllede rundt og rystede på hovedet over hendes glæde. Hun var en underlig pige; Hun kunne være strid og led, f.eks. overfor Taylor, og blid og rar overfor Rex. Han så på Yang og det gik op for ham, at hun havde stirret på ham i noget tid. Han gengældte dovent hendes stirren, indtil hun slog blikket ned og han smilte svagt.

Han betragtede sin arm, hvor Samsons mærke var brændt ind i huden. Han lod tungen glide over læberne og tænkte over det et par sekunder. "Nej." svarede han kortfattet. "Det er ikke en smerte jeg lægger mærke til," brummede han og sukkede.
Han betragtede hende roligt. "Er du blevet..." han tøvede, "mærket? Eller er det kun mig?"
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 16:07
Med en frisk rød farve i kinderne nikker hun, og sukker som svar. med en rystende hånd, trækker hun op i den lange, sorte kappe, og afslører et rødbrunt brændemærke, på venstre skulder. hun stryger forsigtigt over skulderen, som for at vise, at dette er sandt og rigtigt.

"Jeg var selv slave, i næsten et halvt år, før jeg rykkede op i Samsons heiraki. Fjolset indså endelig at jeg kunne mere end bare være slave." siger hun, og ser sig omkring, blot for at være sikker på, at samson ikke stod og lurede et sted. hun trækker ligegyldigt på skuldrene, og lader kappe glide ned igen. Hun vender og drejer lettere nervøst den lille flakon i hænderne, og betragter den forsigtigt.

"Hør, jeg... vi må hellere gå tilbage til borgen" siger hun, og hentyder til den snart nedgående sol.
"der er en halv times gang tilbage til borgen, hvis vi skynder os. Samson koger over, hvis vi ikke snart er tilbage..."
Yang smiler lettere trist over stemningen- hun hadede at være fanget i Samsons kløer, frem for at have sin frihed. Tavst trasker un hen til sin taske, og lader flakonen glide ned i tasken, før hun svinger den over skulderen, og begynder at gå imod udgangen. dog stopper hun op, da hun når til Rex.

"Skal vi gå?" siger hun, og smiler let...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 16:17
Rex betragter hendes brændemærke og hæver et øjnbryn. Da hun tager sine ting og taler igen, trækker han på skuldrene og tager sin taske og svinger den over skulderen.

"Jo - det skal vi vel." mumlede han usikkert. Han fulgte aldrig rigtig Samsons tidsplaner, men Yang virkede nervøs. Han gik hen til hende og betragtede hende roligt med et svagt smil.

"Skal vi?" spurgte han galant og rakte en arm ud, for at 'føre' hende afsted.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 16:23
Et lille kast med hovedet, får de lange totter væk fra Yangs øjne, og hun lægger grinende sin hånd på hans underarm, før hun tager en dyb vejrtrækning, og begynder at gå, med Rex ved sin side, og det lange sorte hår blafrede let efter sig...

//OUT (du skriver på borgen...?)
~no pain, no gain ~

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 18:42
Chi står lidt væk og sparker på noget der ligner et menneske. Hun hører der kommer en anden ind, og vender sig mod ham. Hun ser lidt på ham, inden hun vinker venligt "hej" siger hun så, med en venlig og blod stemme.
"vil du træne sammen med mig?" hun spørger venligt og har shorts og en top på. Hun har handsker på sine hænder, så det ikke gør så ondt når hun slår på noget/nogen.
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 18:51
Hun bliver sur over han kalder hende for: en lille tøs. "Hvad sagde du?!" råber hun så. "du kan bare komme an!" knurre hun advarende. Hun går hen imod ham. Hun ser op på ham, da hun står meget tæt på ham "Jeg syntes du skal tale pænt, ellers ender du på min menu som: Hot mand" siger hun afvarende. Hun vender sig så om og går tilbage til person/dukke tingen og sparker hårdt til den, men har ild om benet denne gang, så dukken ryger ind i væggen
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 19:06
Hun ser hen på ham. "Fordi jeg vil være stærkkere end min far! jeg er træt af han evig og altid tror jeg er den svage! Jeg kan være ligeså stærk som ham!" råber hun meget vredt.
"Samson skal jeg nok klare en dag!" siger hun rasende og hamre sine hånder ned i gulvet, så gulvet går i stykker der hvor hendes hænder er.
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 19:17
"Hvorfor skulle jeg dog det? han vil ikke kendes ved mig fordi jeg er Anzus datter, han voldtog mor og fik mig og min tvillinge bror ved en fejl" siger hun stille og ser ned. "Han regner mig ikke for noget.."

Hun bliver tiger, men en sne tiger i stedet for en orange som sin mor. Hun går hen til hendes taske og tager noget kød ud af den, og spiser det roligt
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 19:35
Hun bliver menneske, og tager sin dunk med vand frem, og drikker vandet
"gør jeg en dag, men sådan er det, jeg vil gerne være som ham, da han er mit idol" siger hun så og spinder glad "vil du have noget vand?" sprøger hun så og rækker dunken frem mod ham.

Hun rejser sig så roligt op og ser hen på ham. Hun går hen mod ham og giver ham lyset "her" siger hun venligt og smiler blidt
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 19:51
Hun ser op på ham "vil heller ikke være præcis som ham, du kender ham måske?" sprøger hun så og smiler dumt "du ligner ellers heller ikke lige en der kan slogs" siger hun bare roligt.
Hun sprøjter så vandet i hovedet på ham (har fået lov), og lunter roligt væk.
Hun ligger sig på en madres for at slappe lidt af og ligger bare og nyder at slappe af, for første gang i lang tid
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 20:36
Hun lukker helt af for ham "Jeg er lige glad med hvad du siger, jeg er lige glad. Jeg er vant til at blive kaldt alt muligt ledt" siger hun bare og smiler. Hun har en halskæde om halsen, og der hænger et glas hjerte i hendes vedhæng og der er en flamme i den, som viser hendes livskraft. Hun ved at hvis den går ud, vil hun dø. "hva med dig, hvorfor er du her? skal du ikke hen og lege hund for min far?" hun smiler bare hånligt, og kan godt dufte, men meget svagt at han har været i nærheden af Samson. "du dufter hvertfald af ham" smiler hun bare. "Eller prøver du at blive stærk for at finde en pige?" hun ligger bare og spinder og er vildt rolig
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 21:00
Hun sukker så "Prøv at kom her, hvis du fortsætter kan dine muskler kan ende med at sprænge, du trænger til massage" hun smiler blidt og lunter hen til ham. "Kom, prøv at ligge dig ned, kan love dig at din krop har det meget bedre bag efter" hun smiler blidt op til ham og holder så bare om ham (?)
"kom nu, giv mig dog en chance" griner hun blidt
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 21:19
Hun laver en nuttet grimasse da han siger hun er smuk, "vel er jeg ej" hun små rødmer. Hun går hen til sin taske, og tager den med tilbage til ham. "det kan godt være det bliver lidt koldt" siger hun så. Hun tager noget slags olie på sine hænder. Hun ligger sine hånder på hans skuldre, mens hun sidder bag ham. Olien er meget koldt. Hun massere så langsomt og roligt hans skuldre, og trygger lidt til en gang imellem (?)
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 21:28
"hvis du ligger dig ned kan det blive bedre" hun er til urolig for om han pludselig vender sig om og angriber hende. Hun ser på ham, og syntes han ser lidt sjov ud alligevel. Hun forvandler sig til en tiger og prøver at få ham ned på maven at ligge, da hun vil træde lidt på ham, for at massere hele hans ryg på en gang. "jeg skal nok ikke have noget arbejde, jeg dur ikke rigtigt til noget, lige meget hvordan jeg prøver" hun sukker, og lyder lidt trist nu. "og du har ret, jeg bliver aldrig som min far.."
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 21:46
Hun ser lidt ned i jorden, mens hun fortsætter med at løfte sine porter på skift og sætte dem på hans ryg igen, men forskellige steder. "jeg ved desværre ikke så meget om ham, men sådan er det jo, når han ikke vil se mig.." hun ser ned på ham. "gid han ikke var min far ønsker jeg nogen gange, men er sommetider glad for han er det alligevel, da jeg kan prale med det." siger hun forsigtigt. Der løber en tårer ned af hendes ene kind og rammer hans ryg (?).

Hun bliver menneske igen og får et håndklæde om sig meget hurtigt. "Ihh!" siger hun irriterret. "nu skete det igen! jeg hader når jeg forvandler mig til menneske og bliver nøgen" hun brummer surt og går hen til sin taske. Hun tager sit normale tøj op af den (det som er på billedet). "men godt jeg altid har ekstra med, og du kigger væk!" små råber hun af ham, da hun ikke vil vise sin krop frem til ham, da hun ikke rigtigt kender ham endnu.

Hun begynder så at glæde sig på, og får alt tøjet på efter noget tid "sådan, så man i dagligdags tøjet igen" siger hun roligt og nyder at have det tøj på, da hun let kan bevæge sig i det.
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 22:01
Hun kan godt mærke han kommer nærmere og nærmere, hun ser så usikkert på ham. "hvad vil du?" hun kommer ned til ham, så hun selv sidder på knæ. Hun surmuler nu, og flytter sit hoved så langt tilbage hun nu kan, men kan så ikke komme længere tilbage, da hun ikke vil falde ned på ryggen. Hun prøver at holde hans hoved væk, ved at have begge hænder på hans bryst (?)
"lad så være! jeg gider ikke kysse dig!" hun prøver at give ham en lussing og brummer advarende til ham. "jeg er ikke en billig tøs som min mor" hun er vred nu
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 22:11
"hvis du ikke havde prøvet at overfalde mig, haved jeg måske sagt det" siger hun bare nedladende, men ligger sig så alligevel ved siden af ham. "hvad kigger du efter?" spørger hun så og ser op på stjernerne. Hun vender sig så om på maven og ser lidt ned i jorden. "har du nogen familie?" sprøger hun så trist
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 22:21
Hun sidder så foroverbøjet og har sit hoved lige over hans "hvad er et stjerneskud?" kom det så nysgerrigt fra hende. Hun studere roligt hans ansigt han virker ikke så farlig, han kunne være værre sikkert smiler hun. Hendes halskæde hænger over hans hals nu, og den er let at gribe fat i. Hun skal så til at ligge sig ned igen
(glem hans øre og hale)

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 05.02.2009 22:32
Hun sætter sig så bare op, og hun ser på ham "hva vil du så ønske?" spørger hun forsigtigt og har fået tårer i øjnene, men tørre dem hurtigt væk igen. "jeg ville nok ønske at mor, far og jeg kunne skabe en rigtig familie sammen, selvom det nok aldrig rigtigt kommer til at ske" siger hun lidt trist, men håber det alligevel.
(glem hans øre og hale)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7