Jane 25.10.2008 20:54
Nej, ryger ikke ^^, Det lugter og er ikke sundt 8D Gina 05.12.2008 09:03
ALDRIG!!! NEVER EVER NEVER!!! det er ulækkert, det stinker og det ødelægger dine lunger 0o! Kiqann 05.12.2008 21:54
ikke cigeratter... har prøvet det, men synes ikke det smagte eller føltes særlig godt.
men ryger/ruger nogen gange SHISHAAA!!
ej det gør jeg ikke så tit, kun nogen gange, men ikke så meget...
Jaja, Olle det ville jeg også have sagt ;D XD
Milla 23.01.2009 15:59
Ja. Jeg er blevet en smule ufornuftig af at gå på efterskole, andet er der ikke at sige. Nemo 23.01.2009 19:59
Sala - efterskole er en farlig fælde på det punkt... >.< begynde selv der.. Morgana 06.04.2009 00:07
Nope! Jeg prøvede at tage en enkelt inhalering engang som 5-årig sammen med naboens knægt. Jeg fik det ikke engang ned i lungerne, før jeg begyndte at hoste. Han fortsatte og ryger stadig, mens jeg er blevet en anti-ryger.Jeg fik tilbuddet en del gange på efterskolen, men er nu virkelig glad for, at jeg stod imod presset dengang.
Rygning er ikke den bedste komponent i elitesport...
Chriq 12.04.2009 22:22
Ryger ikke, og jeg ville heller ikke. Det giver dårlig ånde og hoste og tør mund så man spytter konstant. (Min eks ryger):) Og hvis man endelig skulle ryge: Ryg ikke LM eller Look. Det giver dårligere ånde end de andre, syntes jeg.
Cashi 12.04.2009 22:26
Jeg ryger fast :D Og har røget i.. 5 år, ca.?Sååh, ja xD
Rebecca 13.04.2009 14:47
Jeg ryger desværre, og det har jeg gjort i omkring et og et halvt år. Det er blevet voldsommere efter jeg er startet på en efterskole, men det er efterskolerne jo nærmest også blevet kendt for. :b
Jeg ryger når jeg kan komme til det, og nasser så meget som overhovedet muligt.

Anori 15.04.2009 13:50
Jeg ryger ikke, ^^ Fnuggie 15.04.2009 14:47
Jeg har/er ryger. Jeg har røget men jeg er også ryger.. Eller dvs jeg er igang med at stoppe. Men nu har jeg nogle dumme dage så skal jeg ryge. Bare for at få mit humør op igen >_<
Miara 15.04.2009 15:04
Har aldrig røget, og er ret sikker på jeg aldrig kunne finde på det. De skorstene til bedsteforældre jeg har, har for længst kureret mig^.^ Efter jeg har været hos dem, er jeg nødt til at vaske mit hår to gange før røglugten kommer ud af det>.< Bvadr... Navarana 20.05.2009 13:04
Jeg er Ryger ja,.UNDSKYLD NOVAH, hvis du læser dette. JEG HAR PRØVET AT STOPPE! Men jah,. Du ved hvor Meget der er sket det sidste halve år! ._.
Ved det er en lam undskyldning, men jah,. kan ikke lade være ._.
MEN jeg ryger ikke så meget, kan sagtens have en 20 pak i 2 uger ^^,
Har røget i 1 år nu. Men har prøvet at stoppe et par gange,. det gik jo så ikke særlig godt xD
Men jeg vil stoppe når jeg starter på Efterskolen. Er villig til at ofre smøger for at Leve Min Drøm xD
Slettet Bruger 20.05.2009 13:11
Uhmm.. Ja.. Også er der vidst ikke mere at sige.. Tatti 15.07.2009 15:48
Jeg ryger ikke, syntes det lugter ulækkert og ville aldrig nogensinde begynde >__> jeg begynder at hoste bare folk står og ryger.~Tati~
Cassa 15.07.2009 23:53
Jeg ryger IKKE.. ><Kan ikke tåle røg.. men hvid jeg havde kunnet, så havde jeg sikkert været stress-skabs-ryger..
Men er glad for at jeg ikke kan tåle det.. for så begynder jeg ikke.. er også meget imod rygning.. o.o folk der ryger giver mig automatisk et dårligt indtryk af dem selv.
Muri 17.07.2009 15:44
Jeg ryger .. ^^'Men prøver stærkt at stoppe. Det er osse grunden til, jeg har lavet en aftale med en af mine venner om, at jeg højst må ryge to smøger OM UGEN! Hvilket ikke er så let >< og jeg må da osse indrømme at jeg ikke helt har overholdt det, men jeg prøver, som sagt, stærkt at overholde det .. mest for mine venners skyld .. ^^
Og så slår mine forældre mig osse ihjel hvis de finder ud af det, så det er osse en af grundende til, at jeg gerne vil stoppe .. vil helst ikke blive busted xD
Illusiane 18.07.2009 12:37
Ligesom Risa, kan jeg heller ikke tåle det. Jeg lyder somom jeg har bronkitis, hvis jeg kommer for tæt på i for lang tid, får hovedpine og kvalme. især ved piberøg fremkommer det, har jeg fundet ud af. Så nej, jeg ryger ikke ^^ DistortedDiva 19.07.2009 19:31
Uha.. den var svær.. indgår hash og sådan noget også? Ejh _ _ er lidt random nu.. men nej.. jeg ryger ikke, og jeg kunne aldrig finde på det... Jeg fik engang et hiv af min mor *host*sikke en mor xD*host* og jeg var lige ved at brække mig... Xenix 24.07.2009 23:28
Jeg ryger desværre til fester, det er blevet en meget dårlig vane.Heldigvis er det ikke noget jeg er afhængig af, men når sprutten går ind, går forstanden ud, er det ikke det man siger ?
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1