Indsæt nyeste tegninger her

Aldricko Shen

67
karakterer

jamen har set det nu... min com var bare lidt langsom...
og har rette mit indlæg (kig en tilbage og op)
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 20.12.2007 07:30
OMFG!!! den tegning du har lavet der risa den... den... den er bare flot!!!
*at stadig misunde at du tegner så godt* heh ^^"

Korona

177
karakterer

Korona 20.12.2007 18:29
Muts xD Den er farvelagt på com ikke? Og. Den trøje ligner den fra Punk Shop <3

Damian

148
karakter

Damian 20.12.2007 18:55
Muts - Ih hvor er den fin.. =.= kan du ikke afsmitte lidt af din tegneevne på mig? o.o'

Her er .. jah.. Babyer o.O'  Tegnet med tush, en aften hvor jeg kedede mig.

Kiqann

93
karakterer

Kiqann 23.12.2007 20:53
Ja, mig har kedet mig. Jeg sad og tegnede en fyr i kilt i skoletiden ^^'
hehe, ja, men her er han så. Har måske tænkt mig at bruge ham til en person her på KL.. ^_____________^

Da ! _ _"

Jah..

Samira

418
karakterer

Samira 23.12.2007 22:49
Ja.. er syg (T_T) og når jeg er syg tegner jeg.. og det skal gå ud over jer, ved at i nu skal se demXD har tre, to i hånd efter fantasi, og en inspireret af en video på nettet lavet i paint ;p  Undskyld størrelsen.. men at gøre dem mindre øddelææger kvaliteten -.-''

Den første i hånd:

Den anden i hånd:

den sidste i paint:

Gæst

0
karakter

Risa- de der øre er bare... Rauw! >3<;; Mig godt lide, men hvis jeg må give et tip, så lad værre med at bruge hvid i håret på digitale tegninger, ved mindre det skal være vådt .. ^^
Daminia- Et ord: Ad .. Men fin tegning :3
Og jer andre- Kan vel ikke sige andet end at det er godt lavet :3

Nå.. Her kommer .. MERE Naruto galskab fra mig... (Nej, jeg kan ikke tegne andet for tiden..)

Tror man skal have læst manga'en for at forstå den .. Men det var egentlig bare en hurtig tanke som dukkede op i mit hoved og blev tegnet da jeg sad på arbejdet og skulle tænke over at lave en hjemmeside..

Deidara, Pein og Tobi 8D ... Et billed der poppet op i mit hoved på grund af en scene på Naruto RPG'et .. x3

... XD Det er så mig der er kravlet ind under Pein's Akatsuki dragt.. En hurtig tegning jeg lavet, pga. en dårlig joke på Naruto RPG'et igår aftest .. XD Darh!

Anori

453
karakterer

Anori 26.12.2007 21:24

Tsuki, min nyeste person, en lille sovetryne owo.. Tegnet på 18 minutter i et oekakiboard.

Gæst

0
karakter

Aishe- o.o;; Det er ret godt gået på 18 minutter OwO

.. Uh jeg har tegnet idag.. XD

Min julegave til Buru (Vlad) ^_^ .. Og den skaffet mig så også lige 200 posts på Naruto RPG'et, så den er jeg glad for XD;;

Og smukke lille Pieniepie (Spørg mig ikke om det navn, det er bare Tobi på Naruto RPG'et der synes det er sjovt .. XD) i min yndlings af hans kroppe.. Nya~~

Gæst

0
karakter

Jeg håber i alle ved at i tegner vildt dejligt :3
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 01.01.2008 19:33
#Gii-chan
Uuun.. Du har virkelig taget navnet Gii-chan til dig o:
Omomomg lav den med deidei, tobi og pein til wallie! Meh want!

Gæst

0
karakter

Ally- Yearh.. Well.. Nu hedder jeg jo også GiiChan i c-boxen på Naruto RPG'et .. Også er det et rart navn :3 Tak for det btw .. XD;;

..

Peww peww bam bam .. !!
Gider ikke lave mere på den, hrmnh .. Baseret på et billed jeg fandt på Photobucket ._.;;
Har jeg nogensinde sagt at jeg er meget glad for Pein?

Damian

148
karakter

Damian 03.01.2008 15:43
Gii - Arh  :0 Så hold da op med at være så god xD

HEr er sådan noget Oekaki - tror jeg nok det er.. Ved ikke om de overholder reglerne for det - tegnet med min nye tablet. De har taget en halv time hver.

Gæst

0
karakter

Damian- Så vidt jeg ved er Oekaki bare skitse tegninger? ... Og fin tegning btw :3 Og jo tak.. *give tegne evner*

og..

Endnu engang mig og Konan fra Naruto RPG'et ^w^
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 06.01.2008 16:04
#Tash
That mean 3:

#Damian
Fortæl mig hvad Oekaki er o:
Elsker farverne, I likeeh teh blue one :3

#Gii-chan igjen
Raaauwr x3

#Gii-chan igjen igjen
Meh likeeh itachi :3

#Aishe
Omg, hun ser lidt trist ud o:

Meeh tuur 8D
Selvom søe' Ica gav Ally en gps i julegave, så er hun stadig uheldig - that's for sure
Og så kedede jeg mig o: Ooog... Så..
Ja..

for stor klik : HERHERHEHR OMGOMGOMG KPLZTHX! - tak ~

Nemo

169
karakterer

Nemo 06.01.2008 16:57
Romeo - du putter grimme billeder ind i mit hoved! >.<

Giryana

51
karakter

Giryana 06.01.2008 17:43
muahaha. det er også meningen >:3
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 06.01.2008 17:58
Mutsumi/Risa - Jeg misunder dig altså xD Du er så god til at tegne!!
Damian - Du er jo kunstnerisk! Ö
Kiqann - Hvor fint ^^
Samira - Lol ^^ Elsker din kat især x3 LAV EN KYLLING TIL MIG!!!!!  *dances*
Tash - Elsker dit nummer to ^^ Rigtig godt lavet, med farverne på himlen, og. ja ><
Aishe - Rigtig godt gået på 18 min.! Ö
Tash igen - arrouw... behøver jeg at sige mere?
Tash igen igen - du er alt for god! gider ikke at kommentere dig mere, ellers så falder du da bare om af ros? Oo
Damian igen - JA! du ER kunstnerisk.. Den blå er skide god! Sorry at jeg bander ^^' men det er den altså O.o
Tash - Lol xD
Alwyn - Hvor er den griner ^^ så er der bare en hvid streg, som en del af hendes hår! Rigtig godt lavet x3
Romeo - Nutti! og.. Adr Kyo! Jeg tror at vi KL'ere ikke skal nyde det syn ingame! xD

Nå ja.. men jeg har også tegnet lidt ^^

Denne tegning er lidt stor, da jeg ikke gad at formindske.. så I får det som link
http://i146.photobucket.com/albums/r266/Paaai4/dolls/Tegninger/Samse.jpg

Samse bagfra, så man kan se hans tattoo China i nakken.. og skal lige sige, at det er tegnet fra start med blæk, så man kan jo ikke bare lige rette i det, ærgo, så ved jeg godt at der er fejl!!!!

OG! Sidst men IKKE MINDST!!! xD Så har vi Samson der ridder på sin tyr Brutus ^^
Krystal

Krystal

Skaberinden

5890
karakterer

Krystal 13.01.2008 14:58
Mutsumi - smukt, du er virkelig god til at lave masser af detaljer. Ville dog passse en smule på med at lave så meget lys på håret ^^' Men virkelig flot, hvor lang tid er du egentlig om at lave sådan en tegning? d:
Damian - Det er sådan noget, der kaldes kreativt o.o .. rigtig flot lavet, elsker din måde at tegne på.
Kiqann Thrümpher - Ser fedt ud med sværdene og den der tatovering på benet! synes godt den kunne bruge lidt mere shading på tøjet og lidt mindre på håret (; ..
Samira - Hvor er de søde! .. De to første tegninger er virkelig sådan nogle, man bliver helt glad af at se på :b Elsker den sidstes udtryk!
Talash - Den der hvor de alle sidder med ryggen til er virkelig flot.. elsker dine narutotegninger! x]
Aishe - Det var ellers kort tid.. hun ser vildt sød ud i ansigtet (:
Talash - Elsker bare den sidste! .. omg, hvor er den flot o.o .. hvor lang tid bruger du lige på sådan nogle tegninger? xD
Talash - igen oO - Elskelsk! .. virkelig smukt tegnet, - er han ved at tage tøjet af? X D
Damian - Virkelig flot lys! Synes måske er der liidt meget skygge på den nederstes mund, men farverne.. de er bare ekstremt flotte!
Talash igenigen - haha, hvor er den sød!
Romeo - Genialt! xD .. haha, elsker den af kyo.
Samson - Hvor er de fine, - kan især godt lide håret på nummer to. og tatoveringen er også rimelig fedt tegnet.

Det var mange kommentarer, så nu vil jeg også lægge en tegning ind.
Begyndte på den tilbage i slutningen af december, og nu gider jeg simpelthen ikke tegne mere på den.
Det er en gammel karakter, Rhett, som egentlig var vampyr, men nu har jeg ændret ham en del, så han passer til en historie, jeg vil igang med at skrive.
Undskyld størrelsen ^^'

~ Krys ~

Gæst

0
karakter

#Smukke dejlige og højstelskelige Krystal

Darn, den er bare flot O:
Jeg tænkte, kunne du ikke lave en face-tutorial ? :3 Er ikke interesseret i manga og anime, og jeg kan ikke skabe min egen stil endnu. Har bare brug for det grundlæggende, og du er så pokkers god til det så - plz ? :3
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 6