Mutsumi - smukt, du er virkelig god til at lave masser af detaljer. Ville dog passse en smule på med at lave så meget lys på håret ^^' Men virkelig flot, hvor lang tid er du egentlig om at lave sådan en tegning? d:
Damian - Det er sådan noget, der kaldes kreativt o.o .. rigtig flot lavet, elsker din måde at tegne på.
Kiqann Thrümpher - Ser fedt ud med sværdene og den der tatovering på benet! synes godt den kunne bruge lidt mere shading på tøjet og lidt mindre på håret (; ..
Samira - Hvor er de søde! .. De to første tegninger er virkelig sådan nogle, man bliver helt glad af at se på :b Elsker den sidstes udtryk!
Talash - Den der hvor de alle sidder med ryggen til er virkelig flot.. elsker dine narutotegninger! x]
Aishe - Det var ellers kort tid.. hun ser vildt sød ud i ansigtet (:
Talash - Elsker bare den sidste! .. omg, hvor er den flot o.o .. hvor lang tid bruger du lige på sådan nogle tegninger? xD
Talash - igen oO - Elskelsk! .. virkelig smukt tegnet, - er han ved at tage tøjet af? X D
Damian - Virkelig flot lys! Synes måske er der liidt meget skygge på den nederstes mund, men farverne.. de er bare ekstremt flotte!
Talash igenigen - haha, hvor er den sød!
Romeo - Genialt! xD .. haha, elsker den af kyo.
Samson - Hvor er de fine, - kan især godt lide håret på nummer to. og tatoveringen er også rimelig fedt tegnet.
Det var mange kommentarer, så nu vil jeg også lægge en tegning ind.
Begyndte på den tilbage i slutningen af december, og nu gider jeg simpelthen ikke tegne mere på den.
Det er en gammel karakter, Rhett, som egentlig var vampyr, men nu har jeg ændret ham en del, så han passer til en historie, jeg vil igang med at skrive.
Undskyld størrelsen ^^'