uuuuuuuuh, jeg vil kommentere OwO
Romeo: nååårh.. nuser OwO
Helaene: OO;; wow... sygt flooot... Ö
Jerik: virkelig cutie. kan især godt lide den der tingling hun har om halsen x3
Dantel: OMFG.. Ö Ö Ö Ö det er så godt lavet x3 kan især godt lide det mønster noget du har lavet ved øjet... 8D og kjolen er fantastisk. selv stinker jeg til sådan noget xD
Helaene (igen): jeg er vild med den doooooooll... især håret Owo
Satira: seje hjerter, fed øjenfarve, og seje negle x3 og kan faktisk godt lid håret, på en eller anden underlig måde >w<
Svampesøn (ja, jeg bliver ved med at kalde Samse-bamse det xD): jeg kan rigtig godt lide det hår OwO
Iceria: den sidste er min yndlings OwO jeg har opgivet at forstå nogeet af det, da sprog ikke ligefrem er min stærke side.. oo;;
Ying: Gaya er vildt kær. kan godt lide måden håret er på. og den anden er seeeej.. alt magt til grønt hår xD
og så lige mine egne dolls engang her 8D jeg brugte fire timer på den eller mere TTwTT men det var faktisk sjovt. mange af tingene var forfærdelige, indtil jeg ændrede på farvrne og sådan. (det eneste, hvor jeg kun har gjort farvel lysere, er hårelastikken xD)

base fra:
http://www.stvgr.net/dhf/
min lille Kaera Dyandrine Redpean 8D ikke oprettet nogen steder endnu, og har ikke planer om at oprette hende som karakter OwO hun poppede bare op i hovedet på mig.
jeg har også en anden udgave af håret, men det var lige til at brække sig over, så den droppede jeg altså fuldstændig, og den viser jeg ikke her =__O;; xD