en mark, der ligger på en bakketop

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun nikker og lytter på Ilini's nynnen. "Hvad nynner du?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"en af alfernes mest kendte melodier" siger hun og nynner videre
hun letter så og begynder at danse i luften
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun begynder at grine, mens Tristan kigger forskrækket op på Aka
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

det ligner nærmest ballet og det ser ud som om hun går i luften
hun har lukkede øjne mens hun stadig nynner
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun klapper i hænderne, altså indtil Tristan vil kæles xD. "God melodi og fin dans" siger hun med et smil XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"tak" siger hun og bukker
hun lander så igen på jorden
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Du er virklig dygtig xD. Jeg er ikke god til så mange ting.." siger hun og smiler lidt, mens hun klapper Tristan xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"du kan også få lært det" siger hu nog smiler til hende
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"neej xD.. jeg holder mig, til min egen mærkelige dans og mine fløjter" griner hun
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"må jeg høre dig spille?" spørger hu nog håber meget på at hun siger ja
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"selvfølgelig" siger hun med et smil og sætter Tristan ned på jorden. Hun tager en af sine fløjter op, og begynder at spille. Tonerne er meget rene og bløde xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

hun vipper hovedet fra side til side i takten med melodien
hun rejser sig så og siger "det var hyggeligt at møde dig Aka men jeg skal videre nu"
hun flyver så væk
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun nikker og smutter selv, sammen med Tristan
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 13:03
Helt oppe på toppen af bakken står en sorthåret kvinde. Hun står helt stille, og så pludseligt forsvinder hun inden i en kulsort tåge, som efter et øjeblik forsvinder igen.
Ethelihn prøver igen og denne gang med mere knald på. Hun kunne se gennem skyen og det var jo ikke helt mening. Det kan da umuligt være så svært tænker hun og forsøger at olde isn irritation nede.
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 13:08
kravenoh kommer meget roligt gående op af bakketoppen
han har taget sin frakke og hætte på sådan han skjuler sit ansigt
han synes han kan mærke en bruge mørk magi
han smiler lidt da han altid har ønsket sig at møde en af alle de mørkets kriger der er han kan huske hans møde med den første mørkets kriger mirala hvor han gjord det dummeste han kunne have gjord.
da han næsten kommer op til toppen ser han der står en person som han har set før et smil kommer frem på hans læber
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 13:15
Røgskyen forsvinder brat, og Ethelihn vender hovedet efter den lyd, hun lige har hørt. Helt ærligt, af alle væsner Hun kommer til at tænke på det sår han fik lavet på hende ryg. Kniven havde lavet et minimalt, men højst upraktisk snit lige der, hvor huden er tyndes på rygsøjlen. Der var kommet et hak i rygsøjlen. Det havde været meget natyrligt, at det havde gjort vanvittigt ondt. Til hendes held var det ikke så dybt, så det var let at healer.
"Jamen er det ikke spidsøreren," siger hun hånligt uden at lyde irriteret, selvom hun er det.
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 13:21
da han hører stemmer så ved han det er med sikkerhed er hende
han trækker hætter ned " tja hvis det er det du vil kalde mig "
han smiler lidt "hvordan har ryggen det ellers " siger han med et smil på læben hans hænder er plaseret inde bag hans frakke
" men det ser ud til du klar den så jeg har ikke gjordt det godt nok"
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 13:31
Hun vender sig med front mod ham og sætter hånden i siden. Hendes hår, der har det med at afsløre hende humør, svinger faretrunde kraftig. "Den har det fint tak. Det noget af et heldigt træk. Jeg tviler stærkt par, du kunne gøre det igen." Hun smiler tilfreds og hestehalen slapper lidt, da han siger det sidste. "Det glæder mig, du indrømmer, du ikke kan finde ud af noget."
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2008 13:39
han smiler da hun står og snakker "hvad sagde du noget " siger provokerende med et smil på læben "´med jeg synes du mangler at visse lidt fra din side af så hvidt jeg kan se så er du en mørkets kriger så du må kunne et eller andet helt vildt ved mig ellers så er du ikke verdig nok til at kalde dig mørkets kriger."
han holder godt øje med hende hun er jo en mørkets kriger det som han altid har ønsket at blive men det blev han aldrig på grund af det ikke var nok pladser
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 06.12.2008 13:58
Hun ignorerer håne. Hun ved, han hørte det. "Skal jeg virkelig remse alt det op, der gjorde, at jeg blev valgt?" Hun vil gerne fortælle, ingen tvivl om det. Den når skulle nedgøres. Hun sukker. "Så skidt da..."
Hun begynder at tælle fingre. "Jeg havde ikke en rustning på, der kunne beskytte mig, faktisk var min kjole ret tynd - modsætning til dit udstyr. Jeg brugte på intet tidspunkt mit svær. Jeg gav dig ikke fuld styrke, da jeg gav dig stød. Jeg kunne jo have slået dig ihjel, og hvem skulle jeg så lege med? Des uden har jeg nok lidt mere hjerne end du har, og hvis du ikke havde lagt stdet hen i mørke, havde du haft store problemer med mine kaste knive. Er der mere, du vil vide?" spørger hun hånligt.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8