Småsten gør ondt, værre.

Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 09.07.2023 21:15
Hisashi havde set mandens ansigt da han sagde ja det havde han jo været. og det gjorde også at Hisashi ikke helt vidste om han skulle blive her eller stikke af. men han fik ikke tænkt det igennem da de kom.
han så på damen og så mod Asger da han sagde det ikke var farligt så han noget mistænkelig ud. han så på Emma da han lagde hånden på borden. han lagde hovedet på skrå og så bare på hånden. han skubbede sig selv meget langsomt mod hånden og prikkede til den forsigtigt med poten der ikke var skadet. det var mest for at se om det gjorde ondt at røre hendes hånd. men det virkede det ikke til.
"hvordan kan jeg være sikker på den gløden ikke gør ondt" hviskede han mod Asger med mistroiske øjne. han ville gerne kunne gå men han vidste ikke om han skulle tage imod gløden, eller forvandle sig til halvdyr og stikke af. han var itvivl, ville kvinden bedre kunne behandle ham som kat eller som halvdyr.? det gjorde det hele lidt underligt for Hisashi. 

Hisashi så op på den ældre dame og kneb øjnene sammen. hun virkede okey. men den der gløden. den virkede farlig og ukendt for ham. men hvad var det for en gløden?
Asger

Asger

Våbensmed med egen værksted

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 11.07.2023 13:58
Asger betragtede det hele en smule, han lytte til kattens hvisken og måske forstod en smule, det virkede til halvdyret havde været igennem meget. Han måtte kort tænke før han lagde sin hånd roligt på Emmas, for at vise ham at det ikke gjorde ondt, han virkede i hvert fald fuldkommen rolig " det gør ikke ondt overhovedet" forsikrede han igen. 
Håbede inderligt at katten, ville tage imod det var jo for den egens bedste, hun lod begge sine hænder lægge på bordet " det skal nok gå, jeg sørge for du ikke har ondt mere, det er slet ikke farligt" sagde hun så venligt som muligt, før hun sænkede blikket lidt for måske et berolige en smule?
Han trak sin hånd til sig igen, og måtte nu blot vente og se om katten ville tage imod hjælpen. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 11.07.2023 14:19
ja Hisashi var spektisk, han var trodalt blevet totureret på mange måder. han så på Asger og nikkede så han hoppede lidt frem og lagde sig ned for at sige han overgav sig, han var ikke tryg ved en lysene hånd men asger virkede til at stole på Emma. hvilket jo var okey, men Hisashi var nervøs af natur.
Han vendte sig om på siden for at lade kvinden tage hans pote. den var hævet, øm, og tydeligt brækket for erfarne personer. Hisashi sank en klumb når hun tog fat på den ville han udbryde "for Zaladin også" for det gjorde jo ondt. og han kendte ikke just andre begreber for det gjorde ondt. derfor zaladin kom altid ind i billedet når han bandede.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 11.07.2023 19:12
Asger smilede en smule som katten overgav sig, Emma prøvede at være forsigtig, men det begyndte da at virke knoglen og hævelsen ville langsomt gå i orden, smerten langsomt stoppe. Hun slap katten efter lidt " du skal passe lidt på de næste par dage, og du vil nok blive lidt træt" sagde hun venligt til halvdyret, før hun nikkede til Asger og forlod dem for at gå hjem til sig selv. 
Smeden vendte sig imod katten igen " du klarede det godt Hisashi" sagde han venligt. 
Han rankede sig en smule " vil du med nedenunder imens jeg arbejder, eller vil du hellere være heroppe?" spurgte han venligt, han blev nød til at passe sit arbejde desværre. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 11.07.2023 19:26
Hisashi lukkede øjnene da hun begyndte at hele ham. han hørte hvad emma sagde da hun var færdig. han lagde sig på maven og så hun gik. der gik ikke længe før Asger snakkede til ham, han sagde han skulle neden under tænkte han lidt over det og sagde så lidt efter "du er slet ikke vred på mig? over at jeg ikke er en rigtig kat." spurte han lidt og var lidt bange for at han sagde ja han var vred. men håbede lidt at han ville sige nej, men lige meget hvad så vidste Hisashi han på et eller andet tidspunkt måtte afsløre sit sande jeg.
var det nu han skulle gøre det. Hisashi håbede faktisk lidt at Asger ville ønske at se hvordan hans katte ven så ud på et eller andet tidspunkt. "jeg vil gerne med ned." sagde han efter lidt tænknings tid. han havde kun været slave og nu en hjemløs kat. så det at se et RIGTIGT arbejde var lidt spændene.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 12.07.2023 17:04
Asger så undrende på katten, før han måtte trække på skulderen " jeg er ikke sur på dig, hvorfor skulle jeg dog det? jeg ønsker blot du har det godt" sagde han ærligt, sendte et let smil til halvdyret. Han nikkede venligt til ham, for så at gå hen og forsigtig løftede ham op, så de sammen kunne komme nedenunder nemmere. Som de nåde værkstedet fandt han et rimeligt tomt bord hvor katten kunne sidde og se alt, men samtidigt være i sikkerhed fra det varme jern og metal som smeden arbejde med " her er du mere sikker, du må kalde på mig hvis der er noget okay?" kort lod han en blid hånd stryge over ryggen, før han gik hen for at starte de store ovne op, og begyndte at finde dagens bestillingerne frem, der var en del af de special våben han lavede. 
Inden længe var han i fuld gang ved armbolten, og alle andre steder, selvom han var stor var han hurtigt, og han arbejde meget fokuseret på alt. Betjente kunder med et venligt smil, ofte snakkedende muntert med dem, det var tydeligt han var en mand de fleste kunne lide at snakke med. Ofte skævede han hen for at sikre katten var okay. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 12.07.2023 17:36
Hisashi så på ham da han sagde han ikke var sur. hvorfor var han ikke sur? burde han ikke være det? han lagde hovedeet på skrå. "fordi jeg har haft narret dig? misbrugt din venlighed da jeg kun var kat." sagde han roligt og lidt nervøst. han så på ham da han gik over og løftede ham og gik ned til smedjen. han blev sat på et bord og lagde sig ned. han så hvordan manden betjente kunder og arbejdede hurtigt igennem på samme tid. han lagde hovedet på skrå og lyttede til folk der roste ham bag hans ryg. 
Kunne folk virkelig være så venlige, at de ikke blev sur over at blive narret. han lagde hovedet ned på sine poter og så på manden. en dame som skulle ha slebet sin dolk, og hun så mod Hisashi, "jeg vidste ikke De var katte menneske smed. er den kat ny? den ligner en gade kat" sagde damen som var i 50'erne. hun havde slebet sine knive dolke osv her. hun så på hisashi og så på smeden. Hisashi selv forstod godt hun kaldte ham en gade kat. han var tynd, sort og hvid, og nok også grim i manges øjne.

damen gik over mod bordet hvor hisashi lå og så ned på ham. "er den venlig?" spurgte damen og Hisashi løftede blikket mod hende, han var ikke just venlig. han rejste hårene i nakken da han ikke var tryk ved at blive kælet.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 13.07.2023 09:37
Asger trak på skulderen " jeg er ikke en sur mand Hisashi , og folk plejer at bruge mig" svarede han ærligt, de fleste glemte lidt at man gerne måtte give lidt igen. Men det var han ved at være van til, og denne havde ikke ligefrem gjort det med vilje, det var jo ham der havde hjulpet katten. Der var en del der snakkede om katten, nok fordi det ikke var et vandt syns hos smeden, han havde det fint med at dele opmærksomheden en smule. 
Smeden var lidt optaget af dolken, dog måtte han vende blikket imod kvinden, som hun snakkede til ham og han skævede til katten " jeg er heller ikke katte menneske, men den var i nød og får nu lov til at komme sig, det vel det mindste man kan gøre ikke sandt?" sagde han og trak i et smil, det ville være dumt at lyve, fordi han vidste ikke hvor længe halvdyret ønskede at blive. 
Han rystede en smule på hovedet " han er ikke helt van til berøring, så det er bedst bare at betragte ham på afstand" sagde han ærligt, ønskede ikke at presse den mere end nødvendigt. Men denne dag gav forhåbentligt et billede af at folk også kunne være gode, det håbe han i hvert fald. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 13.07.2023 20:38
ikke en sur mand... det var noget Hisashi slet ikke var van til. han tænkte lidt over det og lagde sig til rette på bordet imens han mærkede alle de folk han betjente kiggede på hisashi med undrene blikke. damen trådte tilbage da han talte om den ikke var van til berøring. "det er sandt at hjælpe dyr og mennesker er jo altid det mindste man kan gøre" sagde damen og så på smeden. samtalen gik nu fra katten til dolkens pleje.
Hisashi fandt sit snit da der pludselig var lidt tomt til at vende blikket mod Asger. "tak.... det er sjældent folk tager mit parti." sagde han stille og lagde hovedet på sone poter og betragtede Asger, han ville gerne hjælpe men måtte han det med den healing han havde fået? og vis han nu forvandlede sig tilbage ville Asger stadig ha han blev der i lidt tid? han var itvivl om asger ville ha et halvdyr som hjalp ham eller om han hellere ville ha en kat på bordet?

han var trodsalt ikke til meget hjælp som kat. han kunne godt underholde, men han ønskede at hans mester.... øh redningsmand ønskede hans hjælp og ikke bare skubbede ham væk. Hisashi manglede virkelig en mester, en der kunne tage hans beslutninger. det at være fri var ikke lige ham. han var virkelig ikke van til det.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 15.07.2023 19:05
Asger måtte smile og nikke til kunden " det er nemlig rigtig, heller hjælpe for meget en for lidt " sagde han, før han fortsatte med at fortælle om dolken, og hvad den absolut ikke måtte bruges til, som altid endte det med en lidt længere snak men smeden var altid meget glad for at fortælle. Kvinden gik da også med et tilfreds smil på læben, og gav lidt ekstra skillinge så han kunne købe lidt mere mad til katten. 
Som der blev lidt mere stille kunne Asger få drukket lidt vand fra en stor spand, fyldte en lille skål og satte ved katten, der var trods alt varmt i værkstedet. Han fik også lige tørret sved og sod af ansigtet, han svedte jo næsten som en gris når han skulle styrte rundt. Han sendte et smil til katten " det var så lidt, jeg har vist rørt rigeligt ved dig imod din vilje, og folk behøver ikke røre dig" sagde han venligt. 
De næste par timer var igen travle, Asger var alle steder og lavede en masse, men han havde stadig tid til at snakke med sine kunder, og fortælle de ikke skulle rør katten. Langt om længe kunne han vende skiltet til lukket og sukkede som han lænede sig imod et bord " du skulle vel ikke have lyst til at tage med på kro?" spurgte han venligt, selv kunne han godt drikke en øl. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 15.07.2023 19:58
Hisashi så på kvinden og de krystaller hun lagde på bordet. hun havde givet ham krystaller for hans arbejde. det havde han aldrig prøvet. hun så på Asger i den lille pause han have og nikkede. ja han havde været rørt nok. men det var nok også fordi asger havde ville hjælpe. han drak vandet af skålen der blev stillet på bordet til ham. da han havde drukket hvad han kunne lagde han sig ned og holdte øje med det asger gjorde, det der blev kaldt venlighed over for andre. det var lidt facinerene.

skiltet blev vendt til lukket og asger spurgte om han ville med på kro. Hisashi havde aldrig været på en. og han havde aldrig smagt en øl. faktisk var han van til vand. han så på ham og ned af sig selv. "som kat eller mit sande jeg?" spurgte han lidt og vidste ikke om man måtte ha katte med ind på en kro. og vis han snakkede der ville folk nok glo lidt? ville de ikke?

Hisashi burde også snart lade vær med at være kat og derefter være halvdyr i lidt tid. men hans chakra var stærk på det punkt at være en kat. alt andet var ikke så enkelt. for vis han skulle forvandle sig hele tiden ville hans chakra dø hurtigt.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 18.07.2023 00:52
Asger så kort en smule tænksomt på katten " jeg tror det ville være bedst i din normale form, så får jeg også set dig jo, men skal du låne noget tøj? " lød det spørgende fra ham, ikke helt sikker på om man var nøgen når man skiftede form, det var ikke ligefrem noget han selv gjorde sig i. 

Imens han ventede et svar, begyndte han at feje gulvet og rydde de sidste par småting op, så der var pænt til dagen efter, det store ovne blev også slukket så de ikke brugte mere brandstof end højst nødvendigt. Det var i forvejen dyrt at få alt til at løbe rundt som det skulle, heldigvis var der mange kunder her for tiden. 
Måske Hisashi kunne lære noget af at være her lidt, smedens kunder var i hvert fald altid flinke for ellers fik de ikke lov til at komme her.... Han slutte af med lige at vaske hovedet, og fik lige drukket lidt mere vand, gik kort ud på toilettet for at slå en streg. Men vendte hurtigt tilbage og så afventende imod katten med et smil på læben, og lidt trætte øjne-. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 24.07.2023 20:08
Hisashi var en heldig formskifter. hans tøj blev på kroppen. hvilket ikek gav mening men det gjorde dette tøj. han  rystede på hovedet da han blev spurgt om han skulle ha noget låne tøj. han sukkede og idet at smeden gik ud for at tisse lukkede Hisashi sine øjne lidt og forestilte sig en kro tur. han anede ikke hvad man lavede på en kro.

han åbnede øjnene og hoppede ned fra bordet. hans ben begyndte at vokse, hans pels trak sig ind i huden. ørene voksede en smule og hans hår på hovedet voksede lidt og havde stadig en hvid del på hovedet.  hans pels på kroppen blev til en sort jakke og et par sorte bukser. hans poter blev til føder og hænder, han det hele tog kun ½ minut. han tog fat i bordet og rejste sig op. han rystede lidt på hovedet. han skulle lige finde sig selv igen som halvdyr. men det tog heller ikke lang tid. han så mod smeden da han kom tilbage. Hisashis øjne lignede de samme. gule smalle øjne. 

Hisashi vippede lidt med ørene for at bevise han stadig var den kat som han var før. dog bare som halvdyr nu.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 27.07.2023 16:14
Smeden trådte tilbage og betragtede halvdyret en smule, det føltes næsten nemmere at snakke til noget der mere lignede et menneske, han sendte et varmt smil. Smuttede over til kassen og fandt lidt penge, før han vendte tilbage minde sig selv om lige at smide læderforklædet " du ser fin ud Hisashi, vi må heller komme afsted" sagde han ærligt. 
Han var ikke sikker på hvor meget den anden havde oplevet, men dette ville forhåbentlig være en god oplevelse, og måske neget sundt at komme lidt ud af sin katteform. " du må gerne blive hos mig en måneds tid hvis du vil" fortalte han ærligt, det var alligevel rart md lidt selskab, måske det kunne holde ham fra at gå i byen de fleste aftner? 
Han fik dem udenfor og sikret stedet var låst af, før han roligt bevægede sig igennem gaderne imod en kro, dog ikke det halve svin da han var sikker på der nok var overfyldt, men sammen fandt de en mere rolig kro. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 03.08.2023 19:17
ja han så fin ud uden på men inde under tøjet var der sår og ar fra det liv han havde levet. hans tøj dækkede det meste af hans krop og skjulte sårne fra de sten børnene havde kastet, og skjulte ar fra livet som slave. "mener du det" spurte han usikkert da han jo ikke just var hvad man kunne kalde for den flinkeste fyr. 

men som de gik ud tænkte Hisashi. *måske jeg kunne hjælpe lidt så jeg ikke bare sider og kigger, men jeg ved jo intet om et job* han havde aldrig været andet end slave. faktisk var han opfostret som slave barn. han anede intet om livet uden for slaveriet.

han gik roligt bag ved Asger, mest fordi det var der han følte sig tryggest, ikke at stå foran og blive pisket, slået eller brandt. ja det lød værre end han følte det var. hans store sorte jakke dækkede ryggen, armene og brystet. hans jakke var dog meget slidt 

der gik ikke længe før Hisashi kunne høre en dør åbne og en mand tale om at tage til en ukendt kro med god betjening. han skævede mod manden og så han gik i den modsatte retning. "hr Asger, jeg tror der er en kro den modsatte vej?! sagde han forsigtigt. den hvide tot hår han havde landte foran hans ene øje. og resten af det sorte hår var noget uglet og uredt.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 05.08.2023 21:50
Asger smilede til ham måske han kunne lære den unge mand, et par ting om livet udenfor fangeskab? " jeg mener det, det er rart med lidt selskab og jeg kan sikkert finde et par opgaver til dig, så som at feje og sikre at der ikke kommer rotter ind, så du ikke keder dig og gør en smule nytte" forslog han venligt, der var altid ting at hjælpe med, smeden var trods alt en travl mand så ekstra hjælp var altid værdsat. 

Han førte dem ned ad gaderne, undre sig lidt over hvorfor knægten gik bag ham, men der måtte være en grund og han ville ikke presse ham for meget i starten, de skulle også lige vænne sig til hinanden. Som Hisashi sagde noget så han tilbage imod ham " jeg ved den kro der blev snakket om, er den hvor der er allermest larm og uro" forklarede han. Sænkede farten som de nærmede sig en anden kro, en af de lidt mere rolige måske fordi den lå tættere på den øvre by, Asger lukkede dem begge ind, før han førte ham med hen til et ledigt bord, i et lidt mere fredeligt hjørne. 
Bad ham tage plads før han gik op for at hente drikkevarer, og kom kort efter ned med en bakke, hvorpå der var tre ølkrus og et glas mælk, satte det af på deres bord før han sank ned på stolen, ømmede sig en smule efter en lang dag, der gjorde ryggen stiv. 

Asger lænede sig en smule afslappet tilbage, og tog den ene øl for at tage en god slurk " jeg købte en øl du kan smage, men også mælk, så kan du ikke lide øllen skal jeg nok drikke den for dig" sagde han venligt, og sendte ham et let smil " hør måske vis du hjælper lidt til, kan jeg give tilskud til lidt nyt tøj til dig" forslog han roligt. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 06.08.2023 11:45
Hisashi lyttede til Asger, han så på ham da han talte om at gi lidt opgaver så han ikke kedede sig. ja det ville måske være fornuftigt. og sikre at der ikke kom rotter var nemt nok. han var trodsalt en kat. han så på ham og nikkede. han anede ikke hvad han ellers skulle sige eller gøre. men da han så fik at vide at den kro hans katte ører opfangede ikke var god trak han på skuldrene og gik videre med asger.

de kom til en kro i udkanten af dianthos og han kiggede først forsigtigt ind. før han gik ind. han gik med asger over til et bord og satte sig ned. han så rundt og kunne godt mærke at han aldrig havde været på en kro. Asger kom med en bakke med øl og mælk? han så på han og nikkede lidt. han var stadig slave i sindet men han ønskede at prøve at være fri det var bare såååå  svært når han altid havde været slave. så han savnede at ha et formål.

han tog ølen og snussede lidt til den. den lugtede ihvertfald ikke godt. men han prøvede at smage. han skær lidt ansigt og hans øre faldt ned til håret da det slet ikke var noget for ham.  han stilte det på bakken ogtog mælken og drak lidt af den. "sidst jeg fik tøj var da han var vokset ud af mit gamle børne tøj.  det er nemt for mennesker at få nyt tøj. men når man forvandler sig skal man jo helst ha noget der passer til katten i en" det han prøvede at sige var at det nok var svært at finde tøj til en  der blev sort, for folk ville jo hellere ha pænt tøj der passede til dem. hvor imod at Hisashi hellere ville ha noget der passede til katten i ham.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 11.08.2023 13:03
Asger kunne ikke sætte sig i den andens sted, han havde aldrig været slave og tvivlede på, at folk ønskede ham som slave det ville være dyrt med mad og beklædning og han var ikke en der lige forsvandt i mængderne. Han kunne dog fornemme det måtte sidde dybt i den anden, hvilket var en skam, måske over de næste par uger han kunne vise ham, at der var mere at leve for end at tjene andre?

Smeden prøvede at være så rolig omkring ham som muligt, og at vælge en af de mere rolige kroge, der skete altid meget sådan steder. Men det var hvad smeden nød mest, det tidspunkt han faktisk slappede af, her var det ikke muligt for ham at arbejde og her kunne han koble lidt af. Det kunne også henne at han endte i kanen med mænd eller kvinder, men det skulle ikke ske denne aften nu hvor han havde selvskab med sig. Han fik hentet drikkevarer og vente tilbage. 

Satte sig ned overfor ham, og tog sig en slurk af øllen, betragtede hvordan Hisashi drak men skiftede over til mælken. Det havde han gætte på ville ske, men det var fint han kunne sagtens drikke de 3 øl selv, det var hans normale antal. Han prøvede at forstå det med tøjet, men for ham gav det ikke meget mening, han brummede en smule og kløede sig let i skægget " du kan få penge til noget, og så må du vælge lige hvad du vil, okay?" sagde han venligt og smilede svagt før han lod sig drikke mere, og lænede sig afslappet tilbage, skar dog en lille grimasse af den stive ryg. " har du været slave helt fra barn?" spurgte han forsigtig, det var da en trist skæbne, han håbede inderligt det kunne gå bedre for den flinke fyr. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 12.08.2023 17:15
ja det var tit svært for ikke-slaver at forstå for en slave hvor vigtigt en herre var. Hisashi selv havde været en ret ondskabsfuld person da han sidst var slave men det var hans job jo. han tog lidt af mælken efter at ha smagt på øllen.  men han vidste at folk der hele deres liv havde levet frit ikke forstod hvor betydningsfuldt et liv for en slave kunne være. især en som hisashi. en der altid havde været trænet til at adlyde.

da asger igen tilbød ham noget med penge så hisashi lettere forvirret ud. han havde aldrig brugt krystalmønter. hele hans liv havde han bare hentet eller båret på hvad ejeren havde købt. men han sagde intet. han anede ikke hvad mønter var værd.
dog kom spørgsmålet tilbage på slave og hisashi måtte indrømme at det var lidt svært at sige ja til at han altid havde været slave fra barn af.

"faktisk... længere, jeg er nærmest født til slave" han var ikke som mange slaver fanget og gjort til slave. han var født til at blive slave og sådan havde de også forvant ham til slavelivet, ja det var lidt svært at forklare men han var ikke just den flinke tybe hele tiden som han gav sig ud fra. Asger var en venlig mand men havde han set hvordan hisashi havde levet før havde det sikkert skræmt ham noget. trusler, afstraffelse, sult, tørst, og opgaver når som helst.
Asger

Asger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 188 cm

snapefan 19.08.2023 18:30
Asger ville nok aldrig kunne forstå, hvad det ville sige at være slave, når det lå ham så fjernt men han var dog sikker på, at det var en ting der med årene forhåbentligt burde blive stoppet. Eller i det mindste gjort det frivilligt at være slave, det ville vel give bedre forhold? Han drak lidt mere af sin øl og lyttede, brynene gled tættere sammen " det er mange år, jeg kan godt forstå hvis tingende er svære nu, men du må blive ved mig så længe du ønsker og jeg skal nok hjælpe dig med ting" sagde han med et smil på læben, han kunne ikke lade være med at hjælpe folk, det havde altid ligget til ham. 
Han lænede sig lidt tilbage, og gav sig til at nyde de tre øl som timerene gik, blev det dog til sidst tid til at vende snuden hjem så han kunne få lidt mad før han burde gå i seng, der var en ny lang dag på arbejde.... 

Han rejste sig og nikkede til Hisashi" lad os gå tilbage, det er på tide vi skal være klar til at arbejde, når vi kommer hjem kan du frit vælge hvilken form du vil være i" sagde han, før han førte dem imod udgangen. Inden længe var de på vej tilbage og han nød den friske luft. 

Asger har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 4