Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 13.05.2023 18:19
Eamon vendte blikket mod hende som hun svarede ham, nikkede en smule næsten taknemligt, det var nok også mere for hendes skyld at et bad var godt. Knægten lugtede trods alt af stald og hest, det skulle nødigt sætte sig i hendes bolig. Han fulgte med efter som hun førte ham til sin bolig, usikkerheden begyndte så småt at presse sig på igen, dog trådte han indenfor. 

Som han trådte længer ind, vandrede blikket nysgerrigt rundt, rodet gjorde ham ikke spor for ærligt levede han selv i en høstak, så dette var for ham næsten luksus. Trådte forsigtig længere ind for så at vende blikket imod hende, overvejede hvad han enlig burde gøre dette var måske en smule sært? " du bor flot" sagde han ærligt, trak let på smilebåndet imens han let lod en hånd glide igennem det sjuskede hår "vil du hjælpe med badet?" spurgte han en smule forsigtig, ønskede ikke rigtig at røre noget før han var lidt rener. Dog kunne hans ord måske misforstås selvom det ikke var meningen, han havde bare ikke lyst til at ødelægge hendes bad, hvis han selv skulle forsøge at få det til at virke? Desuden regnede han ikke med, at hun syntes han var pæn, for de fleste kaldte ham altid grim eller horeunge.  
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 14.05.2023 16:53
Sarril vidste godt hun boede rodet. hun så på ham da han sagde flot. hun ejede så lidt og roede så meget. hvordan kunne det være flot? hun trak dog indenvendigt på skuldrene, hver sin smag ik? hun gik ind og lukkede døren bag sig uden at låse. hun hørte hans spørgsmål og så lidt mere mistroisk ud. hjælpe ham med badet? ville han bade med hende? hun løftede et øjenbryn. "vil du ha jeg skal hjælpe dig med at blive ren.... så godt tror jeg nu ikke vi kender hinanden" sagde hun ærligt og gik mod badeværelset. hun pegede ind "du har vel taget bad før?" sagde hun og så undrene på ham.  ja hun var meget mere selvsikker ind ham men de ord, de var ikke lige hvad hun havde regnet med. hun så på ham og så på badet.

Sarril gi ind i soveværelset og fandt et håndklæde frem og lagde det over håndtaget. "der ha du noget at tøre dig ren med når du har været ibad" sagde hun roligt og så på ham før hun gik forbi ham ind i stuen. hun satte sig ved bordet på stolen og vendte den kort mod ham for at se om han gik i bad?
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 14.05.2023 17:29
Eamon sukkede en smule som hun misforstod ham, men nikkede let som i at han forstod hende " ja jeg har været i bad før" svarede han en uforstående, fulgte dog med ud til badeværelset. Imens hun var henne for at hente håndklæde, var han allerede igang med at smide sin bluse og bukser, før han begyndte at få fyldt vand i karret. Som hun vendte tilbage vente han sig imod hende kun iført et par lidt beskidte underbukser "tak" svarede han før han lidt tøvende lukkede døren halvt. 
Derefter blev det sidste stof smidt, før han trådte ned i det lunken vand, dog slukkede han for hanen for ikke at bruge for meget, fandt hendes sæbe og begyndte at skrubbe skidt og snavs af alle steder. Sluttede af med at skylle efter med koldt vand, før han trådte ud for at tørre sig. 

Efter lidt tid kom han ud iført, kun sine bukser blusen lå på gulvet sammen med håndklædet, selvom han var meget usikker anlagt var han ej flov over sin krop. Muskuløs men til den lidt tynge og ranglede side, kroppen prydet med et par ar rundt omkring, samt et par blå og lilla mærker fra staldmesterens slag. Blikket vandre tilbage til hende, i det mindste duftede han bedre nu og huden var langt pænere nu end før, håret dog stadig vådt " tak for bad " sagde han venligt, han vandre hen for at sætte sig ved bordet overfor hende, ikke helt sikker på hvad han skulle gøre af sig selv. Eamon lod blikket vandre lidt, for ikke at stirre for meget selvom hun var køn " du har ikke nogen kæreste?" spurgte han med en forundret stemme, måske ikke det bedste spørgsmål, men det var vel bedre end at side i stilhed? Blikket gled nysgerrigt imod hende, imens han kløede sig en smule i nakken. 
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 14.05.2023 17:50
Sarril nikkede til ham da han sagde han havde taget bad før. hun gik over til bordet der var fyldt med blæk, pergamenter og en fjerpen. hun så lidt på det tomme pergament. hun tog fjerpenen og begyndte at skifte tøj ned. hun dyppede pennen i blækket og lavede snoringer og mønster på tøjet hun tegnede. hun fik tiden til at gå sådan. hun lavede det hun selv kaldte for en sommerfugl. en kjole med flotte farver og et sjal der lignede en sommerfugls vinger.

hun hørte vandet løbe ud og hun kunne høre han kom ind. hun nikkede til hans tak og da han spurgte om hun havde en kæreste så hun på ham med de røde lillae øjne. "en hvad...."  spurgte hun undrene, hun havde ikke rigtigt hørt det ord, i kzar mora var men partnere ikke kærester så hun havde ikke helt forstand på hvad en kæreste var, hun var godt nok single men i hendes verden hed en kæreste enten en partner, mage eller en samlever ja nok lidt gammeldags men hun var også over 1000 hun så ned på tegningen igen efter lidt tid. hun tegnede en ny kjole. en kjole med langt slæb, en dejlig enkelt kjole som mange kvinder ønskede til deres bryllup.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 14.05.2023 18:21
Eamon betragtede hende som hun sad og tegnede, det var ret spændene at følge med i, og uden stor omtanke rykkede han sin stol tættere på hende for at kunne følge bedre med. Han lænede sig en smule frem for at få mere udsyn " en øhh partner, ægtefælle eller mage?" lød det som han nævne de ord han kendt til, men igen tænkte han ikke over hendes race,  han greb ud efter det ene færdige pergament, for at kunne se det lidt bedre an. 
 Blikket flakkede en smule mod hende "du meget dygtig" lød det venligt fra ham, før han lagde det fra sig igen og lænede sig en smule tilbage, hans ene fod trippede lidt usikkert. Han ville gerne spørge om mere, men det spørgsmål der lå på tungen, var nok ikke et hun ville hører, men der gik ikke længe før det slap ud " må jeg kysse dig?" spurgt han lidt, som var det et normalt spørgsmål imens blikket rette sig imod hende. Siden den dag han havde mødt den adelige kvinde, havde han haft trang til at kysse med en anden igen, mærke nærværet.   
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 14.05.2023 18:36
Sarril så lidt over på ham da han sagde hvad han mente. en partner, nej ikke rigtigt kunne man sige. hun så ned på tegningen igen. "nej ikke som sådan, jeg har hverken en mage eller partner. og er ikke gift så har ikke en ægtefæle" sagde hun roligt og så han tog et af pergameterne fra bordet. "pas på, blækket er nok ikke helt tørt" sagde hun og tegnede videre.

hun fik dog et lille chok da han spurgte om han måtte kysse hende. hun havde kendt ham i hvad, 1 - 2 timer hun vendte sig mod ham og så meget alvorligt på ham. "det kan du ikke mene" sagde hun og vidste at en mand nemt kunne mene hvad han sagde og spurgte om, men hun vidste også at kysse det var noget mennesker gjorder med folk de elskede og holdte af. men hun var en dæmon de gjorde ikke tingene på samme måde. ihvertfald ikke hende. hun knugede hånden og havde lyst til at slå ham for at han fattede hvad det var hun var for en. Sarril var jo trodsalt ikke en pige som elskede nærvær, hun var en ensom individ. en dæmon med få interasser. og en dæmon der ikke kendte til menneskers venlighed helt endnu.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 14.05.2023 19:00
Eamon lyttede til hendes svar, nikkede en smule som hun fortalte ikke at have en partner, hun var da ellers køn? Men så igen han forstod sig ikke helt på hendes race, og så nok heller ikke helt det andre gjorde. Som hun fortalte blækket var vådt, lagde han det forsigtig fra sig for ville nødigt ødelægge hendes ting. Mennesket havde en del ting han ej forstod sig på, det var også grunden til at spurgte om han måtte kysse hende, for ham betød det ikke noget med kærlighed, det var mere en måde for ham at komme lidt væk fra virkeligheden. 
Men som hun så alvorligt på ham krøb han en smule usikkert sammen på stolen, prøvede at gøre sig en smule mindre. Det var næsten en ren refleks fordi folk ofte slog ham, regnede med han lærte ting bedre på den måde, eller retter sagt folk prøvede ikke at lærer ham ting, for de så ham som dum og en horeunge.  Blikket mødte nervøst hendes " jeg mente det ikke dårligt" sagde han stemmen en smule skælvende. Han var ikke den mest modige, og folk havde det med ofte at misforstå ham, blikket sænkede sig en smule " du må gerne straffe mig" sagde han med et suk, et par mærker på kroppen mere kunne han vel holde til? 
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 15.05.2023 09:55
hun så han lagde hendes tegning tilbage på bordet. det var ikke at han ikke måtte se på det. men han kunne få blæk på fingrene vis han rørte det. hun så ned på tegningen igen uden at tegne på ham. efter hans kysse spørgsmål så hun lidt mere alvorligt på ham. mest af alt fordi hun var en 1001 år gammel dæmon. og han var hvad. 20? hun havde ikke rigtigt spurgt om hans alder så hun vidste det ikke.
da han krøb sammen i stolen og sagde hun gerne måtte straffe ham. rystede hun opgivede på hovedet. hun rettede sig op i stolen og så på ham som han nærmest gerne ville slås. hun tog sin fjerpen og lagde op i blækket. hun vendte sig mod ham og sagde ikke rigtigt noget. kiggede bare, med et lidt forvirret blik. "nok er jeg dæmon, opdraget til at slå når det passer mig, men jeg bor i i Dianthos for at lærer om hvad i mennesker kalder "venlighed" og en ting jeg ved med venlighed er man ikke bare straffer uden en god grund" sagde hun og så på ham. hun havde lært lidt af den skrædder der engang boede her og oplærte hende. hun vidste også at vis de havde været i kzar mora havde han været banket til ukendelighed, men det sagde hun jo ikke lige for så ville han nok mere forvente hun bankede ham.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 15.05.2023 12:35
Eamon var lidt ude på dybt vand, måske han stillede dumme spørgsmål fordi, han ikke før havde været i en kvindes hjem? Og ikke vidste hvordan han burde opfører sig, det var et mirakel at hun ej havde smidt ham ud efter det dumme spørgsmål. Han betragtede hende som hun, vendte sit fokus imod ham kunne fornemme det forvirret blik, og lyttede til hendes ord før et suk slap fra ham, og han satte sig lidt mere op igen. Lyttede som hun forklarede ham, før han så en smule flovt ned " jeg beklager, du gør det godt" sagde han en smule stille. 
Blikket flakkede forsigtig imod hende " jeg dummede mig, jeg er ikke van til at snakke med kvinder, og hele mit liv er jeg blevet slået, når jeg har lavet fejl " forklarede han en smule flovt, sendte hende et forsigtig smil før han rakte en hånd frem " kan vi starte på en ny? " spurgte han håbede lidt på de kunne glemme dette her? han ønskede ikke at gøre hende utilpas selvom han sad der halvt påklædt.  
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 17.05.2023 14:24
Sarril så på ham som han sagde hun gjorde det godt. hun så mod vinduet i stuen, det var der jo nogle der mente hun ikke gjorde. da han fortalte han var van til at blive slået når han lavede fejl sukkede hun kort. det havde hun også været van til. men hun gav altid igen. da han rakte en hånd frem og spurgte om de kunne starte forfra så hun ned på hans hånd. hun trykkede den kort og  så på ham med et lidt ligeglad udtryk. om de startede forfra eller ej havde han jo både redet hende fra at blive banket og spurgte på samme dag om de skulle kysse. hun glemte ikke sådan noget. 
"hvad ved du endelig om dæmoner" spurgte hun ærligt og ville godt vide hvad hun endelig havde at forvente med et mennesker der ikke virkede til at være kendt med plagerne.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 17.05.2023 15:24
Eamon slog sjældent igen, han havde lært det bare betød flere slag, den del lærte han ret så hurtigt. Han håbede hun kunne glemme spørgsmålet, det var så dumt han ikke havde tænkt over det, men så igen han forstod ikke at det også var noget folk gjorde når de elskede hinanden, for der var aldrig nogen der havde elsket ham. Hendes hånd fik et let tryk før han trak sin til sig, og lod den løbe lidt igennem håret. Hendes spørgsmål fik brynene til at rykke sammen, og blikket rette sig imod hende som han kort prøvede at tænke " det eneste jeg ved er, at Staldmester Martin ikke kan lide dæmoner, men mere ved jeg ikke" svarede han så ærligt, han vidste ikke meget om de mange forskellige racer.  Det var farligt for man kunne nemt pisse de forkerte af men det lærte han vel på den hårde måde? " jeg har ikke rigtig lært noget som helst, der er ikke nogen folk der har taget sig tid til det" sagde han med et suk og så lidt flovt ned, det var til tider hårdt ikke at vide så meget... 
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 17.05.2023 17:03
 så hans mester kunne ikke lig dæmoner, men det hjalp ikke på hvad han vidste om dem da han så forsætte så hun på ham og lagde armende over kors og så på ham med et tænkene blik. "så du ved ikke hvad der skete dengang hvor en dæmon kommer fra? eller hvor gamle vi kan blive? eller noget som helst om os?" sagde hun lidt underne. han måtte da vide bare lidt. hun kunne fortælle om dæmoner men ikke om andre racer for dem kendte hun ikke helt godt selv. andet end hvad de kunne lig af tøj. feks skovelvere elskede tøj af natur materiale og  og helt noget der var let og ikke som mennesker der altid havde tøj fra dyr for det meste, og som elskede tøj der holdte dem tørre og varme. hun vidste at elementaler var meget anderledes. vis de skulle ha tøj var det tit efter hvad for en element de var fra.

"så det eneste du ved er at din mester ikke kan lig os... men det gør mig jo ikke klog på hvad DU kender til dem." sagde hun roligt og tænkte over hvordan hun skulle forklare ham hvad han sad over for.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 17.05.2023 18:16
Eamon rystede en smule på hovedet " nej jeg ved ikke noget om jeres race eller jeres fortid" svarede han ærligt, det var ikke fordi han ville lyde sur, men han var nok bare mere frustreret over stadig at mangle så meget viden. Han trak bene op til sig på stolen, for at kunne lægge armene imod dem og lade hovedet hvilke imod hans knæ, alt imens blikket var rettet imod hende, håbede på hun måske kunne fortælle ham lidt, så han lærte bare en smule? 
Han vidste mest af alt kun ting om dyr, heste, hunde, høns, grise og køer var noget af det, han rent faktisk var klog på. Alt andet var et stort rod, nogen dage følte han sig simpelthen så dum, måske hvis han havde vidst mere om den verden han levede i, havde han fundet sig et andet arbejde? " du må genre fortælle" tilføj han venligt. 
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 23.05.2023 15:59
Sarril så undrene på ham og tænkte over hvad hun skulle sige til det. hun så ned på sin blok og var faktisk glad for han ikke vidste noget om hendes race. for vis han vidste alt det onde dæmoner havde gjort ville han måske ikke havde interasse i at snakke med hende eller bare side her og snakke med hende.

hun tog sig til hagen og tænkte lidt da han hun gerne måtte fortælle. "jeg kan fortælle dig det basiske om min race.... men resten er ikke noget jeg vil fortælle... " hun tænkte lidt og rejste sig roligt og gik over til vinduet og så ud over byen. "ingen ved hvor gammel en dæmon kan blive.  vi lever for det meste i Kzar Mora. vi har flere former for dæmoner. Mig selv, jeg er en dæmon med fast form. jeg behøver hellere ikke at spise mad, derfor jeg ikke rigtigt spiser på samme måde som dig. jeg smager mere bare for sjov." var der mon mere som var relevant? hun skulle lige tænke over det. men imens hun tænkte faldt hendes blik over på en bygning lidt der fra. hun havde armende over kors og så bare ud på udsigten. hun vidste faktisk ikke helt hvad hun mere skulle fortælle
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 23.05.2023 18:55
Eamon ville nok ikke gå lige meget hvad, hun havde et sted han kunne sove for natten, ellers ville han ende på en bænk et sted. Desuden havde hun ej skadet ham, så han så ingen grund til at forlade hende, men ønskede blot at lærer kunne hun ikke, måtte han vel lære af en anden hvilket sikkert kunne være farligere end her. 

Hans blik fulgte hende som hun rejste sig, begyndte at fortælle og han lyttede så godt han kunne, imens hvert et ord blev vendt og drejet i hans sind. Han rejste sig langsomt op, for så at gå hen til hende stillede sig ved siden af dog med afstand, for ikke at gøre hende sur igen. Betragtede byen med et nysgerrigt blik, han kunne se flere velkendte steder " ah okay, men hvad lever du så af hvis du ikke skal have mad?" måske han spurgte for meget ind, men han var blot nysgerrig, stak sine hænder i lommerne imens hans hoved gled let på skrå. Der var noget hun ikke ville fortælle kunne han fornemme, men turde ikke vade for meget i det, fordi han ikke ønskede at blive smidt ud " hvor skal jeg sove?" spurgte han efter lidt stilhed, lod kort blikket vandre rundt i boligen. 
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 24.05.2023 17:13
Sarril så på ham da han stilte sig ved siden af hende. hun tænkte lidt og sagde så "vi spiser mad, men kun fordi det gør os svagere vis vi ikke gør en gang imellem. men jeg behøver ikke spise så meget som dig." sagde hun til hans spørgsmål og så igen ud af vinduet. hun tænkte lidt på hvorfor man skulel spise. ikke alt mad smagte godt jo! hun elskede smagen af noget der knaste som en gulerod eller æble. men hun vidste også hun hurtigt blev træt af mad iforhold til et menneske.

da han spurgte hvor han skulle sove så hun ind mod soveværelset. "jeg tænkte der inde" sagde hun og vidste at hun sagens kunne sove i vinduet. det havde hun gjort når hun virkelig havde brug for kølighed eller når hun så ud på byen og var faldet i søvn imens.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 24.05.2023 18:44
Eamon nikkede let, så gav det rimeligt mening i hans hoved, men han havde heller ikke haft noget imod at spise resten af hendes mad. Han var for engang skyld dejlig mæt, og langsomt begyndte at slappe af i hendes selskab, selvom han stadig skulle træde varsomt. Lod let en hånd klø sig en smule i nakken, imens han som hende så ud ad vinduet. 
Men som hun pegede imod værelset så han imod det, før blikket vandre undrende imod hende " men hvor skal du så sove? jeg er van til at sove alle steder, jeg behøver ikke tage din seng?" sagde han ærligt. Eamon kunne sove selv på en hønsepind skulle det være nødvendigt, han sendte hende et let smil men holdt dog stadig afstand, selvom han stadig var nysgerrig på at komme tættere på hende, men det var bedre at lade være. " ellers kan vi sove sammen? jeg skal nok falde i søvn først?" dette var nok ikke det hun ville vælge, men det var en mulighed. 
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 24.05.2023 19:26
hun så ud og så et par nede på gaden der gik og pjattede. det lignede to drenge. de grinede og daskede til hinanden, hun var facineret af menneske racens opførelse. da han spurgte hvor hun skulle sove så hun lidt på ham. ikke vredt eller noget. "vinduet, der er plads til at man kan sove der og jeg nyder at ligge der og betragte udsigten" sagde hun roligt og så igen ud. hun havde ikke rigtigt nogle tæt på sig. nok fordi hun havde den opvækst som hun havde. det gjorde det svært at finde ud af hvad folk ville og hvad de var ude på.

Sarril havde godt nok en ting hun havde undladt at fortælle ham. at en dæmons navn var meget helligt for dem, for vis nogle fandt ud af deres rigtige fulde navn og kaldte, ja så havde man kontrol over dæmonen. noget hun var meget ops på, derfor hun kaldte sig Sirl og ikke Sarril. men hun kunne også bedre lig Sirl som navn så det gjorde hende intet man sagde det.

"vis du er træt kan du bare gå ind og sove. jeg er ikke rigtigt træt endnu. sååå"[/b] hun sukkede og lukkede øjnene. hun forestilte sig lidt at en fik hendes navn. ikke at hun var bange for det men at nogle havde fuld kontrol over en. det var ikke det hun ønskede skulle ske. hun var glad for at være der hun var nu. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 188 cm

snapefan 24.05.2023 20:09
Eamon trak lidt på skulderen, så var det jo hendes eget valg men han ville da glæde sig, til at ligge i en ordenligt seng, det skete ikke ofte for den unge staldknægt. Han sendte hende et smil mere " så vil jeg sige tak, ofte sover jeg på høloftet, eller en bænk så det en opgradering" sagde han ærligt, en dag ville han nok lærer mere om hendes race, men det ville stadig ikke få ham til at frygte hende, han frygtede kun dem der igennem hans liv havde skadet ham, så det var en del bondemænd. 

Han lyttede til hendes ord, før han nikkede let og lod et enkelt gab slippe " så vil jeg sige godnat" sagde han venligt, før han vendte rundt og gik ind på hendes værelse. kravlede op i sengen og lagde sig godt til rette, før øjnene gled i og han meget kort efter faldt i en dyb søvn. På et tidspunkt kunne ham hører ham vende og dreje sig " ikke slå, nej ikke slå" lød det mumlende næsten panisk, imens han lå badet i sved og havde et heftigt mareridt. Det var de typiske mareridt omkring de slag han igennem tiden havde fået, især hos sin nuværende mester. Men efter lidt tid kunne man igen hører hans tunge vejtrækning, en smule pivende fordi næsen var en smule skæv, efter en tidligere mester havde slået den.   
Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 25.05.2023 17:00
Sarril havde ikke noget imod at han fik sengen.  da han gik i seng gik hun over til sit bord og tog nogle pergamenter og begyndte at tegne nogle flotte kjoler til aften livet. hun hørte ham pludselig sige ikke slå. hun havde aldrig oplevet tale i søvne så hun gik ind og så på ham imens han snakkede i søvne. hun lagde hovedet på skrå og gik over i vinduet og satte sig. da han endelig fldt til ro igen begyndte hun faktisk at tegne ham.
 hun fik lavet et godt billed før hun lagde hovedet op mod ruden og så ud på gaden. en flagermus fløj forbi og hun hvilede øjnene kort. men det resultat at hun faldt i søvn sidene. hvilket ikke var nyt for hende.

solen begyndte at stå op. Sarril var kendt for ikke at sove tungt så hun ville vågne af selv den mindste lyd. hun forestilte sig at nogle ville gå med noget af alt det tegn hun prøvede at lave. men de fleste synes det var for vovet eller ikke traditionel nok. men hun kunne lig at lave nyt lige som de tegninger hun havde gemt på sit lille rum i butiken. hun ville gerne lave nyt men ingen turde bruge det.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10