Hvordan ville folk kunne håndtere det, hvis der nogen sinde kom et endegyldig svar, om der var guder eller ej. Se det var et spørgsmål, som hun ville ønske hun kunne uddybe. Men de var nået ned til byen, og kunne desværre ikke strække denne samtale meget længere.
Men før Rhoslyn nåede at sige de næste ord, der ønskede at flyde hen over hendes tunge, da hørte hun nogle råb og skrig og en mand der kom købende forbi.
”Laz!” manden stoppede op, efter at have kaldt et navn som Rhoslyn ikke kendte til. Manden kom løbende imod Isaiah og stod næsten og trippede. ”Ja så kan vi godt smutte du! De fandt mig luskende rundt i baggården, og jeg kan godt fortælle dig det er ik—” den umådelig smukke mand, med håret der var bundet op i en blåt bånd, vendte sig mos Rhoslyn. ”Hvilken unik lille kornblomst du har fundet, smuk og—” endnu et hyl i baggrunden og manden vendte sig mod Isaiah ”Godt, jeg tror vi skal skynde os nu Laz, jo hurtigere desto bedre—ingen portal mager her, tjep tjep, vi kan ikke nå at løfte op i smukke pigers skørter i dag selv—” øjnene blev vendt tilbage mod hende, og hun tog et skridt tilbage med store øjne. Hvad i alverden foregik der her? "Hvis de er lige så unikke som denne"