Vi kan lige så godt tjene penge på det

Eskild

Eskild

Byvagt i det øvre bydistrikt

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

En latter forlod hans læber: "Det havde du vidst ikke helt luret, at der var. Troede du kun der var mænd?" spurgte han og måtte rystet let på hovedet af denne dumhed. Kunne Issac virkelig være så blind, at han ikke så andet end mænd i lange kåber nu.  Smittede Eskild en smule af på ham? Ikke at han ville klage, for Issac var en ganske nydelig mand ( af personlighed, stemme og kropsbygning ). 

"Men bare rolig, jeg skal nok få noget ud af det godtroende fjols," forsikret han Issac om. Det godtroende fjols var dog nu bare en, Eskild så gerne ville sætte tænderne i. Det var næsten en hel sæbeopera af dumhed. Men han ville ikke tabe, selvom muligheden var god for det, bare for at kunne være en der ville ende med at hjemsøge Samuel. Men det var der vel ingen frygt for, det var allerede klart, at Eskild primært hørt til i det distrikt og kom ofte i den hellige bydel. 
Et tungt pft forlod Eskild og han måtte tage det som det kom. Issac var jo ikke hensynsløs, bare ikke altid lige klog. (Hvorfor de komplimenteret hinanden så godt.)
"Jeg ved det godt, var bare ikke. Jeg beklager," måtte han erkende og vise at han mente det, ellers ville de blot få et skævt forhold til hinanden før eller siden. Men han fulgte troligt med Issac alligevel. "Hvilken tager du?"
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 11.01.2023 19:46
 Han kunne ikke lade være med at lade en latter forlade hans læber, sammen med Eskild. Selvfølgelig vidste han godt at der var kvindelige præster og disciple, men han havde blot ikke skænket de hellige en tanke. Ikke som Eskild havde. "Nej, selvfølgelig tænkte jeg ikke det. Jeg tror mine tanker er for syndige til at tænke på de hellige kvindelige disciple" Han forsatte det lille grin. Det var Issacs område, han havde lagt mærke til både kvindelige og mandlige disciple, men fandt det muligvis blot kedeligt. 

"Det er jeg slet ikke i tvivl om, Eskild. Du er en ihærdig mand, og hvis du blot presser nok på, så skal han nok knække på den ene eller anden måde" Godt nok ha de Issac ingen idé om hvordan Eskild ville være bære sig ad, med at komme tæt på den unge Samuel, men han var sikker på at han nok skulle finde på en eller anden ide, "Jeg ser frem til at høre hvad du opnår".
Han havde svært ved at knække Eskild efter hans kommentar, for han havde blot ment det I sjov.
"Du skal ikke beklage, Eskild. Jeg skulle ikke have lavet sjovt med det. Det var lige så meget min fejl" Mon ikke det nok skulle gå? Han nød Eskild som makker og ven, så der burde skulle mere i mellem dem før det gik skidt.

"Der er ikke så mange bordeller hernede, så skal vi ikke bare tage et sammen?" Det ville da være mest underholdende.

Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

"Syndige? Hvis du var det, havde du jo udset dig dem som nogle værdige.. kandidater til din interesse," lo han og moret sig over deres mangel på samvittighed. De kunne næsten ikke gå resten af dagen og le så meget som de nu engang gjorde. Hvilket job skulle dog få udført med sådan en manglende koncentration. Der var så mange muligheder for at tage sit arbejde en anelse seriøst, men undvig de det virkelig så meget. Ja. JA. 

Et skvæt smil vokset hovmodigt over hans ansigt; "Du får mig til at lyde som en forfærdelig mand. Men han skal ikke knækkes, bare... finpudses efter bedste evne," det var intet under, at de kunne tale sådan om et så uskyldigt menneske som Samuel på den måde. Den amme mand var et offer for at være hvem han var, det kunne næsten ikke retfærdiggøres. Men det var ligemeget. Men Issac ville lige frem have deltaljer, det var alligevel, for Eskild, en anelse nyt. "Hvis det er noget værd at snak om, skal jeg nok dele det med dig over en kold øl ved bymuren af vores distrikt grænse," det var en date mellem dem. Det var ikke noget, som skulle aftales nærmere, de tog bare den dag de kunne. 

Ingen grund til at rive mere op i det, og Eskild lod det aktivt ligge og fokusere mere på deres snakken om bordeller: "Ah, det bliver også bare så rodet, gør det ikke. Måske det havde været nemmere i den nedre bydel," for selvom de sådan gik og vandre omkring for sig, kunne han godt fornemme hvordan dagen alligevel sneg sig af sted. I et godt selskab kunne 3 timer være som 20 minutter jo. Det var ikke fair. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 12.01.2023 11:34
Den her dag havde næsten ikke budt på andet end morskab mellem Eskild og Issac, og han nød til fulde. Ja, hvordan skulle de kunne udføre et seriøst job, når de havde det så sjovt og alt muligvis ville gå op i hat og briller sammen? "Jeg tror slet ikke at de hellige kvinder, ville kunne finde sig til rette i mine tanker" Grinede han drillende, "De er jo så uskyldige" Tanken var selvfølgelig spændende, men han ville aldrig kunne komme ind under kjolen på sådan en kvinde. 

"Du har jo også fundet en uskyldig mand, at gå i bedene på.. Jeg glæder mig til at se hvordan du finpudser sådan en ung mand" Samuel ville uden tvivl være et offer, for ting som Issac slet ikke havde tanker omkring. Eskild var en lusket mand, som havde udvalgt et offer, som han fandt utrolig interessant. Det var da noget som ville blive spændende at følge på den afstand, som  Issac nu befandt sig i. Han var sikker på at han nok skulle blive opdateret, "Hvis du kan få en mand, som lever i en tro, hvor sex ikke er en del af deres liv, så har du gjort et godt job" Grinede han drillende. 
"Selvfølgelig, lad os blot aftale det. En øl i arbejdstiden, lyder bestemt heller ikke som nogen dårlig ting" Lød det kækt fra ham. 

"Skal vi blot gå rundt og holde øje?" For ham behøvede de ikke at gå ind i nogen større opgave, hvis Eskild synes det blev for rodet. De kunne gøre det en anden dag, og hvis Eskild hellere ville det, så var det det de gjorde. Issac kunne godt se hvor han ville hen med det.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Der var en sandhed i det Issac sagde. Hvordan skulle de dog kunne finde ro og plads i hans beskidte tanker, hvis ikke de var beskidte, var de korrupte og fuld af løgne. Alt hvad de kvinder jo var i mod. Så han kunne gå le sig ud af det og overveje hvordan hans tanker dog kunne være så meget anderledes end Issacs. Nok de tilbragte så meget tid sammen, smitte de ikke helt af på hinanden nu. Ikke så meget som nok ville kunne have været forventet. 

"Om jeg så skal gå på knæ og bede for ham, skal han nok blive god," der var mere i den sætning end der blev sagt, det lå alt i mellem linjerne, men han tvivlede ikke på om Issac kunne lure det for sig, tvært i mod. Men det måtte være anden date for de to kommende mænd, ingen havde vel så travlt at al morskaben skulle ødelægges ved første date. Skønt Samuel næppe så det sådan (mon han ville det i fremtiden?). "Selv guderne kan se bort fra at deres discipel falder i, ellers er det jo næppe en god gud at have," sagde han som han vidste en fløjtende fis omkring dette. Han gav kun Kile sine varme tanker, en værdig Gud at give sit fokus til, en som ikke blandede sig eller gjorde sig i hvad man gjorde og ikke gjorde, blot man kom til ham i sidste ende. 

"Ment nu en fyraftensøl, men fair nok, du arbejder alligevel bedst når du er bedugget,"
Et nik på bekræftelse blev givet. 

De kunne lige så godt bare vandre omkring og ligne nogen der gjorde sig et seriøs arbejde trods for deres evige snakken. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 13.01.2023 06:47
Issac og Eskild lignede måske hinanden ret meget, hvilket gjorde deres samarbejde helt perfekt, og det var hurtigt gået op for ham, fra første dag de havde startet deres makkerskab. Det kunne man også høre, hvis man havde overhørt deres samtale denne dag, hvor humøret havde højt og deres arbejde måske var blevet ned prioriteret i forvejen til humoren, hvilket egentligt var ret fantastisk.

Issac forstod godt hvad han mente mellem linjerne, og kunne ikke andet end at smile over hans ord. Eskild var uden tvivl en lusket type, som ville udnytte denne unge Samuel på. "Det er måske mere Samuel, som kommer ned i knæ" Grinede han lavmælt drillende. Issac vidste uden tvivl hvad tankerne om Samuel bød på. Det ville nok blive svært at få Samuel i disse tanker, eftersom at det var Eskild som var manden bag, og lige nu hvad Samuel relativ uvidende. 
"Det er sandt. Det er måske derfor at jeg ikke er så troende, Guderne ville nok ikke kunne håndtere den slags" Grinede han endnu engang, "Men en mand som Samuel, skal nok komme til bekendelse"

Endnu et grin slap ud mellem hans læber, han vidste godt at det var ved fyraften. "Du ved, når man går runde i det øverste lag, så kan det være relativt kedeligt, så der skal af og til lidt ekstra til" 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Et høj kluk af latter forlod ham i sådan en grad, at han næsten bukkede forebøjet over og måtte tage sig til maven. "Det ville være en vild sats at gå efter fra første møde," grinte han og prøvede helt at forestille sig det og hvordan Issac kom til den konklusion. Det var jo idiotisk, men en god fantasi at have med sig. 
Ikke noget, Eskild ikke gerne, ville opleve. 

"Guderne ender nok med at skænke dig evigt liv som engel når det endelig er, for gu fandme om de vil have dig deres rige," stak han som en god joke. "Men ja. Samuel vil nok skulle stifte og gå til bekendelse," det kunne de næppe komme uden om og det var vel heller ikke rigtig noget, som Eskild havde så megen frygt for om han gjorde. I sidste ende skulle det nok folde sig ordenligt ud mellem dem.

"Ah, så du er fuld nu?" spurgte han retrotisk, selvfølgelig var han ikke det, de havde været sammen hele morgen, så medmindre at Issac gjorde det, når han lige skulle tæmme blæren, var han en hurtig og lusket mand, ikke engang at ville dele det med ham. Men det var næppe tilfældet. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 14.01.2023 11:48
Selvfølgelig ville det nok ikke ske i første omgang, det var klart. Det ville være vovet og Samuel ville lukke i overfor Eskild, og det var ikke det de ønskede. Lige nu var Isaac måske ikke helt klar over, hvad de egentligt ønskede fra Samuel. Det var nok mest Eskild, som gerne ønskede at komme tættere på ham, men han havde vækket Isaacs opmærksomhed. 
"Ej, rolig nu" Grinede han, "Det var ikke fordi du skulle gøre det under første møde" Det ville være dumt og vodlsomt. 

"Det lyder næsten som en værre straf" Jokede tilbage. Hvem ønskede at have evigt liv og være på denne planet? Godt nok elskede han livet, men han havde også accepteret at det nok ikke varede ved, for hvem gad det? "Det ville nok være en god idé, alt efter hvad du slæber ham igennem" Eskilds tanker om denne Samuel, var nok noget som Isaac ikke ønskede at komme alt for tæt på i detaljer. 

"Desværre ikke. Bare rolig, jeg skal nok holde det udenfor jobbet" Det ville nok være det bedste at gøre, og sådan havde han da holdt det indtil videre. "Men er din plan, blot at skubbe Samuel ud af sin tro og give slip på sine løfter?" Drillede han ham grinende. 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

"Det tager tid at arbejde sig tæt på folk, så er det vel godt jeg er en tålmodig mand," og måske en anelse uvidende om egen karakter. Eskild var næppe en tålmodig mand i de fleste tilfælde, men nu måtte tiden jo vise sig. Kunne han være lige præcis det med Samuel. For det var vel vigtigt, at han ikke skræmte præstedrengen. 

Han lo og erklæret sig enig. Det var nok en straf i sidste ende at være evigt levende, men det skulle vel ikke afholde en fra at leve sit liv på sin egen måde. Som engel eller som en dødelig. Samuels stiftelserne ville være tiltrængt, men måske han i sidste ende kunne undlade disse. Ah. Alle de fantasier. 

"Ah, og her troede jeg du ellers var fuld på hver eneste morgenvagt for at komme igennem dagen" drillede han indtil han fik et reelt spørgsmål. Et seriøs et af slagens, selvom det kom som et dril. Eskild gav sig lidt til at tænke over det og lagde hovedet tilbage. 

Han rømmede sig en anelse: "Vi er vel alle troende på vores eget plan, jeg til Kile som han er til Isari. Men om jeg har i sinde af skubbe ham ud af sin tro, tror jeg nu ikke. Det er jo dét, som gør ham så interessant,
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 14.01.2023 22:11
Overordnet set så var ingen af de to tålmodige mennesker. Han vidste at Eskild var utålmodig med denne Samuel, det havde hans ord allerede fortalt ham. Hans nysgerrig til denne troende mand var stor, så Isaac var ret sikker på at Eskild gerne ville i gang så hurtigt som muligt. Isaac forstod ham udemærket. "Tålmodig? Der er vidst ingen af os der er tålmodig" Grinede han lidt, "Men det er sandt at du nok må finde din tålmodighed frem, når du står overfor ham" Han kunne nok bare ikke hive ham til side og starte ud med det som han egentligt ønskede. Han ville blot ende med at skræmme præsten, og så var alt håb ude. Byvagten kunne ikke blot gå og skræmme uskyldige. 

Endnu engang kunne han ikke lade være med at grine. De ville ikke få lavet noget på denne vagt, ikke at vigtige og nødvendige ting. "Bare det var sådan" Jokede han, nogen gange havde man måske brug for den tilstand, når man stod overfor de adelige som havde mistede et eller andet ligegyldigt, eller blot havde brug for at brokke sig, fordi at hele verden var imod dem, og ingen havde det værre end dem, "Nogen gange kunne det måske være brugbart, når man bevæger sig blandt adelige" Grinede han videre.

Issac ville ikke kalde sig selv for aktiv troende, men han havde da et tilhørs forhold til Aladrios. "Det er sandt, Eskild" Det var selvfølgelig rigtigt nok, men en præst var noget mere troende en dem begge til sammen. "Hans tro er uden tvivl stærkere, og man ligger vel et løfte om evig cølibat som præst" Grinede han drillende, "Men interessant er dit lille projekt".
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Det var ingen varm oplevelse at have med sig, at få fortalt af man næppe var så tålmodig, som måske man gerne selv ville men man nu engang var. Men sandheden var jo oftest ilde hørt, selvom han nok godt selv vidste det inderst inde. "Skal gøre mit bedste," selvom det næppe alligevel ville have nogen gevinst med sig i det lange løb. Eskild tålmodig til et hvis punkt, der næst, var personen fuck'd, mildt, men endnu fuck'd på en måde de ikke ønskede. 

Han trak på smilebåndet over Issac. Han var nok lidt over de ti år ældre end en selv, men han var lige så umoden som alle andre. Men kommentaren om de adelige var on the spot. "Det er vildt, at de kan holde sig selv ud," åh. Ja. De var virkelig noget for sig selv, selvfølgelig kom de i alle former og nuancer, men de fleste havde bare en form af ... attitude over sig, som om de var bedre bare for at være født med en guldske i røven og diamanter i munden. 

Det var en ting Eskild ikke havde taget højde for. Samuel kunne være cølibat, det måtte han da være. "Det bliver svært at komme tæt på en cølibat der er stærk i sine valg, så må vi håbe af Samuel har nogle... udfordringer i det," skønt det var tarveligt at bede til andres svagheder, men det var vel Samuels egen skyld. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 15.01.2023 10:26
Det var aldrig for at kritisere folk, men Issac havde en tilgang til at man skulle sige tingene som de var. Men mon ikke godt Eskild vidste at han var utålmodig? Nu havde de to ikke arbejdet længe sammen, men han havde fået klar idé om hvilken person Eskild var. Han vidste hvert fald at de ville klikke rigtig godt sammen. Uden tvivl. "Det tvivler jeg slet ikke på at du vil" Issac var samtidig klar over at Eskild nok ikke var en mand som så gav let op. Blev ved indtil den anden part gav sig, og blot blev ved. Der var flere ting som gjorde Eskild til en spændende og interessant person, i Issacs øjne. De havde nok meget samme tilgang til livet.

At man opførte sig på den måde som man ofte oplevede de adelige på, var næsten mere barnlig end Issac og Eskilds tidligere samtale til sammen. Der var næsten ikke det Issac ikke havde oplevet, og det var bestemt ikke af den grund som han havde valgt at det øverste by lag som hans sted. Det havde været tanken om et sted, hvor kriminelle ikke bevægede sig hen og at Issac dermed kunne tage det hele lidt lettere omkring arbejdet - men han kunne godt se at han inderst inde måske kedede sig. "Ja, det kan hurtigt blive for meget. Men typisk så skal verden gå efter deres hoved" De havde ikke problemer, men de kunne ikke se det for deres eget store ego.

Det var typisk at de unge præster gav et løfte om ikke at begå sig i det seksuelle lag, hvilket man måske ikke kunne forestille sig selv. Men samtidig, så lignede det jo næsten Issacs eget liv, sådan som det gik der hjemme. "Jeg er sikker på at hvis han har udfordringer med sine tanker, så virker du som den rette mand til at gøre disse udfordringer stærkere" Eskild var en flot og attraktiv mand, ingen tvivl der.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Måske tog Eskild sig anderledes af ting grundet hans handicap, han kunne ikke aflæse folks mimik, men kunne se i 360 grader vinkler og i en lignende radius som folk kunne se for sig normalt. Han havde selvfølgelig sine udfordringer til vands eller hvis han var til vejrs, men dette var han jo klar over, hvorfor han ikke kom i sådanne situationer. Det var alligevel ikke noget han frygtede for skulle ske. Hellere være blind, end at være vidne til hvordan opførte sig. 

Dialogen som kredset om sig med de adelige var måske ikke noget, som de burde være så åbne omkring, så hellere gå og tale om kvinder og hvem der var bedst at have med sig at gøre. Men deres volume af talen var næppe så lydhør som tidligere på dagen, hvorfor det virkede okay at ytre sig en anelse. "Er der ikke lige så mange adelige som alligevel opføre sig kriminelt som det almene menneske?" spurgte han Issac. Her var det en generelt viden man kunne få af sin overordnet, for Issac havde det mere erfaring med sig. 

Alle havde vel en form af udfordringer med sig, når det kom til det seksuelle. Kunne han undlade at overveje om Samuel havde rørt sig selv? Nej. Tanken var for sød til at lade vær. "Lad os håbe, uanset hvad køn han måtte være til," selvom det ikke huede Eskild at Samuel snildt kunne være til kvinder og fandt det faktum om to mænd var mere uhørt end det seksuelle samværd. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 15.01.2023 11:52
Issac havde ikke noget problem med at arbejde med Eskild, på trods af at han var blind. Han vidste at han kunne bevæge sig, vidste at han kunne handle på trods af dette handikap. For Issac betød det intet. Ikke når man kunne handle, som Eskild kunne. Man sagde ofte at blinde mennesker kunne bruge sine andre sanser bedre, nu hvor hun manglede en, om dette var sandt vidste han ikke. Men han vidste at Eskild brugte sine sanser anderledes, det var man nød til.

Deres samtaler havde budt på mange forskellige emner denne formiddag, men emnerne havde måske ikke passet til en gåtur igennem offentlige gader. De adelige skulle man måske ikke gå og tale højt om, men samtidig så var kvinder eskapader måske heller ikke noget som de handlende gad at høre på, men så længe de var i bevægelse ville ingen måske få en hel kontekst ud af deres samtale. "Hmm.. Jeg vil sige at der findes kriminelle i alle lag" Det ville de ikke kunne komme uden om, "Men det er måske på en anden måde. Jeg er stødt på folk, som har været grådige og gjort alt for at snyde eller bedrag, for at få en større rigdom" 

Ingen vidste om Samuel overhovedet til var mænd, eller om han overhovedet havde gjort sig i de seksuelle tanker. Issac havde intet problem med at Eskild var til mænd, det var blot deres forskelligheder, og nogle mente at sådanne ting kunne vækkes i folk, og muligt kunne det vækkes hos Samuel. "Det spiller selvfølgelig også en rolle i det hele" 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

"Virkelig?" det var en anelse overraskende. Eskild havde nok for lave tanker omkring de adelige, hvis det var så udlignet. Han så nu ellers gerne, at de adelige fik en lidt hårdere straf, for de betalt sig vel gerne fra ting hvis muligt. Intet i galt de dog, så længe pengene ikke skulle gå til Lyset. "Måske, men de er stadigvæk forfærdelige irriterende," det kunne Eskild ikke komme uden om at mene om dem. Der skulle hvert fald noget til, for at han ville ændre mening om dem. 

Det spillede en stor rolle: "Sandt. Vi må se hvordan det går.
Fødderne slæbe ham frem, men han blev en anelse tavs efter det. Tankerne skulle lige samles lidt. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 15.01.2023 22:30
"Ja" Svarede han med en rolighed, Issac havde set mange spændende ting, fra de adeliges side af. Oftest handlede det om økonomiske kriminalitet til egen fordel; hvidvaskning af penge, bestikkelse osv. "Irriterende? Det er slet ikke beskrivende nok" Grinede han roligt og kiggede over på makkeren. De adelige kunne være frygtelige, især de ældre af slagsen. 

"Jeg ser hvert fald frem til at høre nyt, omkring dit lille forsøg" Jokede han videre, men det var oprigtigt. Det gjorde han. "Nå, det virker ikke til at vi får meget for hænderne i dag, og inden længe vil månen nok kigge forbi. Skal vi kalde det en dag?" Han kiggede roligt over på Eskild. Der var ingen grund til at bare at blive ved med at gå rundt.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Der var nok en enighed i, at adelige var til at lukke op og skide i, men de kunne næppe komme uden om, at disse adelige også var at takke for et job som byvagt i længden. Man arbejdede sig op for et godt samfund og indtægter skulle komme et sted fra, så skatter sørget for deres løn, skønt skatterne også var med til at betale for disse adelige. 

Men de vandret videre og Issacs kommentar fik Eskild til at le kort. Deres vagt var næppe ved vejsende, men hvorfor ikke blot lade hans overorden afgøre om Eskild skulle holde fri eller ej. "Det klager jeg ikke over," tidlig fri var kun til egen fornøjelse. Så når de nåede til hovedkontoret ville deres veje måske skilles for dagen. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 6