AAAAV.... En flig fra anklen.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 28.10.2022 15:59
Furry var glad for at hailey ville lyve for at hjælpe hende. hun kom op at stå og svagede lidt da det gjorde en smule ondt at støtte. hun begyndte at humpe ved at holde på haileys skuldre hvor der jo var tøj. hun gik roligt og da hun spurgte om plantagen grindte hun lidt. "desværre må jeg vel sige. søster hjælper mor og jeg skaffer kød til mig og min søster. det også derfor... jeg tit kommer ud for ulykker" hun smilte skævt over det med ulykker da hun sidst skulle fange fisk med en ny ven faldt hun ned i vandet fordi stenen var glat. hun var lidt af en ulykkes fugl. for sig selv.

da hun spurgte med hendes far forsvandt smilet. "min far bor ikke med os. Mor vil ikke lade os være sammen med ham... selv om.... vi nok har mødt ham nogle gange." tydeligt at høre at de ikke måtte møde ham. "jeg kalder ham ikke for far, for... ja jeg har jo ikke kendt ham nok til at se mig selv  i ham. han bor inde i skoven. i en klan" sagde hun og så ned i jorden. hun havde sneget sig ud for at se sig far en gang eller to. men hun så ham ikke som far bare.... som en bekendt. hendes farfar havde jo nær slået jack ud fordi han havde taget hende og hendes søster med hjem til ham og han havde forsvaret dem. men det gjorde ikke smerten i mors øjne mindre følte Furry.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 29.10.2022 10:43
Hailey vidste ikke helt hvor gammel pigen var, men hun var da bestemt for lille til at rende rundt i skoven alene. Man vidste aldrig hvad der gik og lurede bag træerne. På den anden side var hun ikke meget ældre end hende, før hun selv begyndte at rende lidt hjemme fra. Måske var hun dobbeltmoralsk på det punkt, men hun mente stadigvæk at skoven var et farligt sted for et barn. Hendes skade var et bevis på det. Hvad nu hvis den forkerte person havde fundet hende? Eller hvis et vildt dyr var kommet før hende. Sådan en tanke var så skræmmende at tænke på, at hun skubbede den hurtigt til siden. “De må altså til at passe mere på dem selv. Vi kan ikke have de får flere skader på deres udflugter,” sagde hun i stedet for at forbyde hende at komme ud. Hvad skulle hun gøre? Hun var trods alt ikke hendes mor.

Det var nemt at se, at hendes far var et ømt emne. Hailey vidste, at hun aldrig skulle have spurgt ind til ham. “Det er jeg ked af at høre Furry. Hvordan har det været at vokse op med din søster og mor så?” Spurgte hun for at rette emnet over på noget andet end hendes dårlige forhold til hendes far. Der måtte have sket noget forfærdeligt mellem hendes mor og far siden de ikke så hinanden. Hun havde ikke tænkt sig at spørge ind til hvad, men det var ikke sikkert, at Furry vidste hvad der var sket.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 30.10.2022 14:44
ja hendes søster plejede at komme hende til hjælp når der skete noget. men hun var på arbejde med moren idag. hun så på hende og grinte lidt. ikke flere skader. det var svært at love når man var forfulgt af ulykke, men hun nikkede blot. hun så på hende med rolige øjne nu hvor hun blev hjulpet. hun var glad for at det var hailey der havde kommet og hjulpet hende. hun vidste godt hun burde side alene.... men vent hun havde jo en ven der altid kom når hun kaldte.
"jeg har en der passer på mig når jeg er i fare. hun er ikke lille og mange er bange for hende." sagde hun stolt af sin ven. som var en snetiger som tit var sammen med hende når hun havde brug for det.

da hun spurgte hvordan det var at vokse op med sin familie smilte hun stort. "det har været fantastisk. mor er så sød og omsorgsfuld. men hun har et lille problem kun hendes adoptivs forældre har kunne styre. det er ikke noget min søster og jeg har lært at styre endnu" sagde hun roligt og vidste godt at hendes mor var forbandet og man ikke skulle tirre forbandelsen. hendes søster havde desværret arvet det lidt. hvor at Furry ikke vidste hvad hun lige havde arvet fra deres mor. men hun håbede at hun en dag fandt ud af det.
"nogle gange spekulere jeg på om Jack også var uheldig som mig da han var ung." hviskede hun let til sig selv om ville gerne bare ha arvet noget fra sine forældre.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 31.10.2022 00:01
Hailey var lettet over at Furry havde sin familie som tog sig af hende, samtidig med hun havde en veninde som også lød til at holde hånden over hende. Så længe der var nogen som tog sig af hende, så kunne der vel ikke ske hende det store? Positiviteten måtte nødt til at skinne igennem, fordi ellers vidste Hailey blot, at hun ville blive alt for bekymret for sin nye patient. Heldigvis var hun slet ikke slemt tilredt og kunne derfor hurtigt komme til sig selv igen. Hun hjalp hende dog stadig med at komme hjemad nu, siden det ville være ti gange nemmere for hende. “Jeg er glad for at høre, at De har sådan en god veninde,” svarede hun med et roligt smil. 

Hun bed godt mærke i, at Furry nævnte, at hendes mor havde et problem. Dog var det ikke hendes sted at snage, så derfor valgte hun ikke at kommentere på det. Hvad hun blev endnu mere interesseret i var dog, da Furry nævnte det velkendte navn Jack. “Jack? Som i Jack Choie Anniko Demon?” Spurgte hun overrasket og løftede øjenbrynet. Nej da, det kunne da ikke være en af Jacks efterladte børn. Det ville være et alt for stolt tilfælde, at Hailey var rendt ind i sin grandkusine. Hun tog et ekstra kig på pigen, men havde svært ved at genkende nogen træk fra sin fætter. Måske lignede pigen sin moder på en prik og hans gener var ikke gået igennem? Nej, det kunne simpelthen ikke være sandt, at hans børn allerede var i starten af teenagealderen.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 31.10.2022 14:51
da hailey sagde veninde grinte Furry "hun er ikke just en veninde hende her, hun er mere en... ja en beskytter" sagde hun med et grin. hendes ven var en kæmpe istiger som altid kom når hun havde brug for hende. hun overvejede faktisk at kalde på hende nu men lod være for ikke at skramme hailey.
hun mærkede pludseligt at hailey hørte hvad hun næsten hviskede og så op på hende da hun nævnte hele jacks navn. "jo. den jack. kender du ham?" spurgte hun forsigtigt og humpede der ud af. hun anede ikke hun stod over for en i hans familie.  men jo de var teenager begge to. de havde fået forældrings drik da deres mor havde det meget svært ved at passe dem dengang.  også derfor at Furrys sind var så ungt. hun havde vokset hurtigt måske men hendes sind var lidt længere bag ud.

de begyndte at nærme sig plantagens baghave hvor der lå en hytte. ude foran lå en stor istiger og sov. Furry smilte stort ved synet af tigeren. mange var bange for så stort et katte dyr. men hun havde et godt forhold til dette væsen. noget som altid var der var hendes tiger ven.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 01.11.2022 15:10
En beskytter som ikke var ens ven? Den havde Hailey alligevel aldrig hørt om før. Hvis man brugte lang nok tid med en person, ville man vel forme en art af venskab. Alligevel spurgte hun ikke ind til det og lod emnet ligge, da hun pludselig fortalte noget langt mere spændende. “Jo Ehm, Jack er min fætter,” sagde hun en anelse tøvende og kradsede sig i baghovedet. Wow, at det virkelig var ham de havde gået at snakket om hele turen det var ret utroligt. Hun vidste, at han havde to døtre, men at de var nået denne alder var ren magi. Bogstaveligtalt, de kunne altså ikke allerede være i teenagealderen.

“Wow. Jeg havde virkelig ikke forventet at møde dig ud af det blå… jeg har kun hørt om dig fra Jack,” sagde gun en anelse forbavset. Faktisk havde hun ikke været i kontakt med Jack længe, men havde i stedet hørt om børnene gennem sin kæreste, Aron. Det var virkelig specielt at se sin grandniece for første gang. Dog havde hun håbet på, at hun havde været i hendes liv i længere tid. Sådan skulle det dog ikke være. Jack måtte være bedre og prøve at blive til en bedre faderfigur, men det var også så meget at forlange. Snart nåede de et sted, der lignede en baghave til en hytte. Udenfor lå et stort kattedyr og sov. Grundet dette frøs Hailey sammen i skræk, men Furry kom blot med er større smil, som så hun en gammel ven igen.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 03.11.2022 15:50
Furry havde ikke troet at jack havde en kusine.... men hvad var hendes familie fra faren ikke ild betvingere. hun tænkte lidt over det. næsten alle havde ild krafter fra hvad hun vidste af. hun bed sig i læben da hun sagde hun havde hørt om hende. "så har du vel også hørt om min forfærdelige evne?" spurgte hun lidt fortvivlet. hun havde jo kopirings evne og det gjorde hun ikek ville ha kontakt med nogle resten af sit liv. for så ville hun bare kopire evner, godt nok kun en af gangen men det var mere end rigeligt.

da hailey pludselig frøs mærkede Furry det hurtigt. "det er min beskytter Hailey" sagde hun og smilte stort. hun fløjtede lidt og tigeren åbnede det ene øje op og så mod dem. Furry slap roligt hailey og nikkede til tigeren der rejste sig og strækte sig. den gik forsigtigt hen mod dem. og stilte sig ved siden af furry så hun kunne støtte sig op af den og hun så på Hailey. "dette er min beskytter, jeg kalder hende ikke rigtigt for en veninde, for ja. hun er jo ikke et halvdyr men en istiger" sagde hun og krammede den store tiger. hun så hvordan tigeren holdte et øje på hailey. "hun er familie. vær sød" sagde hun roligt og istigeren gabte bare som tegn på at hun ikke så hende som en trudsel så. det var jo også meget godt så hailey ikke skulle være bange,
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 04.11.2022 15:49
Hendes forfærdelige evne? Hun kunne ikke komme på, hvilke forfærdelige evner der rendte i familien. Hun vidste dog, at Furry var bange for ild, men var det det hun refererede til? Jack var også en ret talentfuld ildbetvinger, så det ville være meget logisk, hvis det var den evne hun snakkede om. “Er du også ildbetvinger eller hvad refererer du til?” Spurgte hun blidt den yngre pige der nu viste sig at være hendes grandkusine. Wow, så meget kunne ændre sig i løbet af få timer. Inden hun stødte ind i Furry havde hun aldrig regnet med, at hun ville møde den side af familien. Jack talte næppe meget om dem, især ikke når hans far var til stede. De sås jo oftes til familiekomsammener.

Hailey så en smule skeptisk på Furry da hun fortalte, at kattedyr var hendes beskytter. Rigtig nok lå den og så meget fredelig ud, men Hailey var nu stadig ikke en fan af den. Pludselig forstod hun, hvordan hendes beskytter ikke som så var hendes veninde. Furry fik tigeren til at komme hen til de to piger, og Hailey så nervøst på den. Furry? Ja, det var jo bare dagligdag for hende. Hun støttede sig endda op af det store krabat og den viste sine tænder i er stort gab! Nej Hailey var bestemt ikke en stor fan. “Hvad hedder din… øh beskytter så?” Spurgte hun en anelse tøvende.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.11.2022 18:13
havde hun virkelig ikke hørt det. hun krumpede sig lidt sammen da Hailey nævnte ild betvinger evnen. "ikke just. jeg kopier evner. også derfor jeg ikke.... hun træk vejret dybt for at få sig selv til at afslutte sætningen som stak i hjertet på hende. "derfor jeg ikke rør folk hud mod hud, jeg kan ikke engang kramme min familie" hun var meget berørt inderst inde over ikke at kunne trøstes af nogle med en kram ikke engang hendes familie måtte kramme hende pga hun ikke kunne styre evnerne hun fik hud mod hud. hun så okey ud med det men inderst inde græd hun.

da tigeren kom over til hende og ikke så på hailey var det et tegn på hun ikke var en trudsel. men Furry havde aldrig tænkt over hvad tigeren hed. hun kaldte den bare til sig med pift eller fløjten. hun så meget forvirret på tigeren. "det var et godt spørgsmål. hun har bare altid reageret på mine kald" sagde hun og lagde armende om det store dyr. "men ens beskytter behøver vel ikke ha et navn" sagde hun i et lille sødt barne grin. bare hun havde en god ven i beskytteren. hun så på hailey der stadig virkede lidt nervøs. "vil du ha det bedst vis jeg sender hende ud i skoven?" spurgte hun en anelse uforståne. mest over at hun var bange for tigeren. hun var jo ikke andet end en stor kat, og nok var furry ulv men det ændrede ikke på hendes følelser for sin beskytter. men hvad skulle man kalde sådan en tiger? måske bare tiger, eller var det for oplagt, måske ice ville være et godt navn da det var en is tiger. men tigeren skulle da selv vælge navn.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 10.11.2022 19:51
Furry blev tydeligvis meget berørt af at måtte indrømme, hvad hendes evne var. Nu hvor hun tænkte over det, så var det åbenlyst. Hun ville ikke have, at Hailey rørte hende hud mod hud. Det burde have været en klar indikation, men Hailey havde været alt for fokuseret på, at få hende lappet sammen, til at kunne tænke yderligere over denne information. “Men kan man ikke få dem trænet? Sådan du kan få styr på dem?” Spurgte Hailey forsigtigt den yngre pige. 

Hun ville selvfølglig ikke grave i såret, men hun havde aldrig set, hvordan kopieringernes var så ødelæggende, at man ikke engang kunne have kropskontakt i frygt for andres evner. Det lød fuldkommen forfærdeligt, og Hailey havde lyst til at tage sin grandkusine i favnen, også selvom hun vidste, at det var en forfærdelig ide. Hun havde jo lige fortalt, hvordan hun ikke engang kunne holde om sin familie.

Tigeren kom hen til dem og gav Hailey et blik, men efter Furrys godkendelse kom den nu tættere på hende og snusede til hendes fremstrakte hånd. Hailey var stadig en smule skeptisk, men holdte den for sig selv. Åbenbart ikke godt nok, fordi Furry spurgte om hun skulle sende sin unavngivne beskytter væk. “Ikke hvis du stoler på hende. Så gør jeg også. Men du må da til at finde et navn til hende! Ellers vil du komme til at kalde hende istigeren eller beskytteren for livet - medmindre du selvfølglig foretrækker det,” sagde hun og langt om længe virkede det til, at Furrys beskytter rigtig accepterede hende. I hvertfald lod hun nu sit hovede køre hen af hendes hånd.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 11.11.2022 13:33
vis man så ordenligt på furry kunne man se støvler der gik over buksedragen og handsker på hænderne. det eneste sted der ikke var dækket var hendes hoved. hun var dækket næsten fra top til tå. men det var ikke alle der reagerede på den detalje. hendes hale gemte hun inde i dragten da det jo var farligt for hende. hun trak vejret dybt ved haileys spørgsmål. 
"jeg har ingen i familien med samme evne. jeg har ingen der kan lærer mig det, og så er det svært at træne når man ikke ved hvilken evne man ender med at kopier." hun kunne ende med at få haelings evne. men hun kunne også ende med noget dødbringene, men det værste... hun kunne få ild evne. hun var rædselslagen for ild jo. hvilket hendes handsker skjulte et minde om.

mange havde ondt når de hørte at furry ikke fik kram men når man var bange var det bedre at holde sig for sig selv for ikke at få en evne der kunne skade mere end gavne.

et navn? hvad skulle hun kalde en voksen istiger. hun så på tigeren der gned hovedet op af haileys hånd. "det er rigtigt nok. men jeg kan da ikke vælge hendes navn. det er jo ikke fair for hende" hun stod tænkende tilbage op af tigeren og det var næsten så man kunne høre hendes tænker knagede. men det var jo nok fordi hun ikke ville bestemme det skulle tigeren selv.
hun så ned på tigeren der kiggede på furry og hun smilte. "vil du være med til at bestemme dit navn." spurgte hun med et grin og tigeren slikkede handsken der sad på furry. "hvad skal man kalde dig.... isblå efter dine øjne? eller.... hvad med noget mere dyrisk... nala... nej det passer ikke til dig.." furry var i tænke situation lige nu. hun havde så mange navne i hovedet og isblå var det hun bedst kunne lig. for tigerens smukke blå øjne. 
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 14.11.2022 19:28
Hailey forstod pludselig problematikken ved hendes evne. Selvfølglig var det svært at styre en evne, hvis man altid fik en ny. Det var som at åbne Pandoras æske. Man vidste aldrig, hvad man ville få i enden. Det var derfor, at Hailey kunne mærke, at hun fik medlidenhed med den yngre pige. Forhåbentlig lærte man at styre sine evner med alderen, fordi hun kunne jo ikke passe sig ind hele livet. Hvis hun skulle til det, ville det hurtigt blive til en sørgelig tilværelse. Noget sagde hende, at det allerede havde vendt hoved og hale på hendes liv sim det var nu. “Det er jeg ked af at høre Furry. Jeg ville ønske, at der var nogen jeg kunne gøre for at hjælpe dig,” sagde Hailey oprigtigt og kiggede på sin grandkusine.

Tigeren virkede allerede til at have tøet op for Hailey. Selv var hun så småt også ved at blive mindre skeptisk overfor dens eksistens. Hun så på sin grandkusine, som kærligt kiggede på istigeren og sågar talte til hende. Overvejelserne var meget nøje og Hailey observerede mens hun stod mellem en del forskellige navne. Istigeren virkede lige så fornøjet med dem alle og blinkede langsomt til Furry. Det var tydeligt at se, hvor tilfreds hun var med at være i hendes selvskab. “Isblå vil være et smukt navn, men gå med det som du synes er perfekt,” sagde Hailey og lagde nu selv mærke til, hvor skønne øjne istigeren havde.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 21.11.2022 15:48
Furry smilte forsigtigt til Hailey. ja det sagde mange men indtil nu havde hun ikke kunne finde hjælp. ingen havde den evne til at lærer hende at styre sin. "det okey, jeg klare mig nok ved ikke at være i fysisk kontakt hele mit liv." først nu når Furry sagde det gik det op for hende hvad hun sagde. hun stivnede. hele livet uden kontakt. så vis hun mistede sin familie skulle hun trøste sig selv da ingen to benede ville kunne trøste hende. hun stirrede bare ud i intethedden lige der ved den tanke. det lød slet ikke okey?!

Istigeren gnubbede hovedet op af Furry der kom ud af trancen. hun så ned på den og nussede den blidt bag øret. "isblå?" hviskede hun og tigeren begyndte at spinde som en kat. men bare mere brummende. hun så på hailey og man kunne lidt se tårene presse sig på hos furry. et liv uden nogle kontakt. hendes liv havde aldrig været nemt men nu... bare tænken om det. det var forfærdeligt at tænke på.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 23.11.2022 22:21
Det virkede til, at realisationen først ramte Furry idet hun kom ud med sine ord. Ligeledes blev Hailey også trist over tanken. Tænk at hendes grankusine skulle leve et liv uden fysisk kontakt? Det var da næsten et liv, der ikke var værd at leve. “Vi må finde en person som kan lære dig at styre dine evner,” sagde Hailey beslutsomt, også selvom, at hun ikke selv havde nogen anelse om, hvem det mon skulle være. Det var ikke fordi, at hun havde en kontakt lige til den lejlighed. “Men ellers findes der mange personer uden evner, som ikke vil trigge dig,” sagde hun en anelse lavere. Det var absolut nødplanen.

Furry vendte blikket væk mod istigeren for at få tankerne væk, men Hailey lagde godt mærke til, hvordan øjnene begyndte at løbe i vand. Dog var inden tårer endnu faldet. “Vi skal nok finde en løsning på det hele,” trøstede Hailey sin grandkusine opmuntrende og lagde kærligt en hånd på hendes ryg. Selvom hun ikke havde nogen evner udover healing, så lagde hun alligevel hånden udenpå hendes tøj. Det var næsten umuligt at lade være, når hun var beklædt fra top til tå.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 01.12.2022 19:18
hailey var sød. det vidste furry ved at se auraen fra hende. Furry smilte lidt. en person der kunne lærer hende hendes evne. men vis de også havde kopirings evner hvordan kunne de så lærer en anden kopirings evne indehaver at styrre den evne.? "jeg har tit tænkt på at finde en som mig. men det betyder jeg skal enten røre dem eller de kontakter mig." sagde hun lidt tænkende. og ja hun havde oplevet et menneske som ingen evner havde. men de fleste havde jo og det skadede hende mere end gavnede når de rørte hende.

hun smilte op til hailey da hun sagde det nok skulle gå. det håbede hun virkelig. men ja hun dækkede hele kroppen fra top til tå næsten. for at være sikker på ikke at komme i hud til hud kontakt.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 03.12.2022 14:12
Hailey tænkte sig en smule om. “Men hvis du kun rør få mennesker, kan de vel lære dig sine evner?” Foreslog hun selvom det var en stor opgave, at tillære sig så mange forskellige evner. Samtidig, kunne det være en stir gevinst, hvis hun fik styr på det hele. På den måde kunne Furry røre sine familiemedlemmer igen, mens hun samtidig lærte deres diverse evner. 

Hailey var vokset op med sin evne og kunne bruge den fra en ung alder. Derfor ville hun sagtens kunne hjælpe Furry, hvis det var den hun tilegnede sig. Desuden var den ikke skadende eller brugbar i de fleste situationer. Hailey tænkte da, at Furry ville være klog nok til, ikke at begynde en stor healingsproces. Det var nok den eneste risiko ved hendes evne. Hvis man kke vidste, hvad man lavede, så kunne knoglerne heale forkert sammen. Ikke et kønt syn og ganske smertefuldt. Modsat andre evner, så skulle man med hendes healingsevner gå hen til et skadet sted og aktivt ville lave noget om.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 03.12.2022 19:25
Furry  så meget intens på hende og vidste det ikke ville hjælpe med at røre hendes familie. de havde ild evner og hun var skrækkenslagen for ilden. også bare ild fra bål og pejs. hun så på healiy med et lille smil. "ja det kunne jeg måske... men så skal jeg jo være sikker på hvad deres evner er før jeg gør det. for... jeg vil aldrig kunne røre mor og Ros. jeg har prøvet det og det ente i...." hun tav lidt og så ed på sine handsker. hun tog roligt handskerne af og der vidste sig to ar der fyldte hele overfladen af hænderne. hun så på hænderne og vidste dem frem. "det ente i dette" sagde hun og vidste det var meget forsendt at redde hænderne. for det var helet og havde nu ar.

hun så mange med healings evne. hun havde en gang haft en oplevelse med en halvdyr som havde healing evne, hun havde fortalt hvordan evnen virkede og  Furry havde lyttet hun havde healet sig selv den gang. hun havde sår og pludselig var de healet.
Furry bed sig lidt i læben og tænkte på alle de mange evner folk havde. hvem ville lade et "barn" lærer deres evner ved at skulle kopier for måske aldrig at få deres evner igen?
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 04.12.2022 20:51
Furry lød meget oprevet, da Hailey var kommet med sit forslag. Oprevet var måske ikke det rette ord. Faktisk lød hun mest trist af alt, hvilket Hailey sagtens kunne forstå. Det var en forfærdelig skæbne, at være tvunget til at blive i fysisk isolation. Selvfølglig kunne hun snakke med folk, men det var også vigtigt at have kropslig kontakt. Et kram kunne gøre underværker i en presset situation. Hailey ville ønske, at Furry ville lade hende røre hende.

Handskerne blev taget af, hvor Hailey så hvorfor, at hun var så bange for ild og sin egen evne. “Oh,” sagde hun blot med en blid stemme og kiggede på hende. “Jeg kan godt se, hvorfor du føler dig utryg ved din evne så,” sagde hun meget sympatisk til sin grandkusine. Hvis hun kunne gære noget for at hjælpe, ville hun ofre en del for det. Dog vidste hun ikke, hvad hun skulle gøre i netop denne situation.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 11.12.2022 16:19
Furry vidste ikke hvordan et kram fra sin mor ville være. hun vidste heller ikke hvordan det ville være at kramme sin søster. alle med ild evner var farlige at røre ved mente Furry. hun ville dog ønske hun kunne få et kram uden at bekymre sig om sine evner.
hun så op på hailey da hun så hænderne. hun tog hurtigt handskerne på igen. og skjulte huden. hun så på hailey igen med et lille smil. "jeg klare mig dog godt nok må man sige." hun var en meget forsigtig pige. og vidste at hun godt kunne klare livet indtil hun fik en der kunne lærer hende om hendes evne. 
"min anden evne er dog mere rolig må jeg indrømme" sagde hun forsigtigt med et lille smil. hun kunne se folks aura, om de var lyse eller mørke. og hailey havde en fin lysegrå aura, vis den var ren hvid ville hun enten være en godhed selv eller et barn.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 21.12.2022 00:28
Hailey måtte nikke sig enig i, at Furry havde klaret sig godt i sig korte liv. Selvom hun virkede en anelse ensom, så var hun en sød og pligtopfyldende pige. Hun passede på sig selv og andre, hvis ikke ville hun ikke bekymre sig så meget om sine evner. “Og hvad er din anden evne?” Spurgte Hailey blidt sin grandkusine og kiggede på hende med de store oprigtige øjne. Selv havde Hailey kun den ene evne, af hvad hun vidste af selvfølglig, men tanken om at endnu en gemte sig om hjørnet lød da interessant. At Furry havde opdaget begge sine evner i sådan en ung alder var imponerende.

Mens de to piger talte sammen hørte Hailey en lyd henne mod huset. Ørene vendte sig mod lyden før øjnene, og inden længe åbnede en kvinde hoveddøren. Hailey regnede med, at det var Furrys mor. Hun virkede dog meget ung i forhold til, at hun skulle have en teenagedatter. Hailey havde hørt rygter om, at kvinden Jack havde været med, havde brugt en aldringseliksir på børnene. Hvorfor man ikke lod dem vokse naturligt var for Hailey en gåde. “Din mor?” Spurgte hun kort Furry idet kvinden nu havde retning mod dem.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat