Azia
Glædespige, tyv, charmør.
Hun var ikke sikker på om han havde taget hendes ord forkert, for hun mente ikke selv at hun kom med nogen attitude, hun mente blot at han skulle se sig selv bedre end han var. Han var ikke simpel og han kunne lige så godt gå i den jakke, som alle andre kunne. Det var der ingen der skulle blande sig i.
"Ja, det kan man sagtens sige.." Måske var det egentligt blot et retorisk spørgsmål, som hun ikke skulle svare på, men det kunne han jo godt sige,
"Jeg er ikke sur. Jeg synes bare godt at du kan være bedre ved dig selv, du har lige så meget ret til at gå med jakken som alle andre har. Det har ingen betydning at du er en trækker dreng" Det var måske ikke en diskussion som de ville blive enige om. Selv dengang hun var på gaden, ville hun gå i smukke kjoler. Det var der ingen der skulle holde hende fra.
Hun vidste at hun havde mere at gøre med end han havde, og Azia havde altid været en person som var glad for at give til andre, og mindre til hende selv. Det var blot sådan en person hun var. Nu havde folk hjulpet hende med pladsen her på bordellet, og så kunne hun godt give tilbage. Men det virkede ikke til at han ville acceptere sådan et. Så måtte hun måske give det i en gave.
"Det er selvfølgelig vigtigst at du finder et sted at bo, så kan alt andet komme derefter. Har du nogen steder i tankerne?" Hun havde jo foreslået at han kunne tale med deres leder, om at rykke hans arbejde herind, og så ville han også samtidig få et værelse han kunne bo på.
"Altså .. Det er mine krystaller, og jeg sætter venskaber og venner højere end mig selv. Jeg har hvad jeg skal bruge. Jeg har ikke brug for flere kjoler eller lignende" Hun skulle selvfølgelig nok besøge Sarril for at kigge på kjolerne, for hans skyld og fordi det virkede til at hun lavede et pænt arbejde. Men dette var nok endnu et sted hvor de ikke blev enige, for han var stædig som hun var. Men han havde lukket hende i hans liv, og det var han selvfølgelig glad for, men så måtte han også tage hende som hun var og hun tog ham, som han var.
"Tjaa.." Startede hun roligt som hun kiggede over på ham,
"Trusler har jeg da fået. Men der er ingen der kan true mig, og komme godt afsted med det" Grinede hun lidt over mod ham. Hun havde selv glemt at spise af maden, som deres samtale bare var løbet afsted mellem dem, men det kunne hun gøre noget ved nu.
"Vi kan sagtens tilkalde en vagt hvis der sker noget, men jeg har også lært at beskytte mig selv, så du skal ikke være bekymret" Det var det gode ved at være en åben og person som sagde fra, når det kom til stykket.
"Jeg gør intet som jeg ikke har lyst til, Joey. For nok krystaller er jeg villig til det meste" Hun havde selvfølgelig grænser, men det var sjældent at man nåede dertil. De fleste var meget normale.