Wounded kitty, so you thought.

Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 01.10.2022 15:10
Et kækt smil bredte sig på hans læber som hun fnøs og derefter talte til ham. Aramis svarede hende ikke, men fulgte hende blot med blikket som hun nærmede sig vinduet. Hendes udbrud fik ham til at udstøde et grin ”Ellers hvad? Hvem vil du få til at tvinge mig? Hmm?” sagde han og lænede sig let over mod hende som hun igen var gået et stykke fra vinduet. Han så ned på bandagen der endnu hang fast på ham og hev den af ”Årh ja… Tak for hjælpen.” sagde han og smed bandagen igennem det åbne vindue og lod det dale ned på gulvet. De mørke øjne rettede sig da mod såret der var så godt som healet og nu lignede et mindre sår. Igen rettede blikket sig mod hende og han trak på smilebåndet ”Theo har det ganske fint…” sagde han og så hendes blik. Han var ikke bange for hende, for det første var hun kun vampyr og så virkede hun også til at være yngre end han selv, men det sidste var mere en ide og ikke facts.

Aramis klukkede over hendes udbrud ”Jeg kan ikke komme mig over du ikke kan ligge to og to sammen… Men du er sikkert heller ikke så gammel endnu…” sagde han med hån i stemmen. At vampyren ikke kunne gætte at katten var væk og var blevet til manden der stod foran hende. At han var nøgen var måske… Ja underligt, men det var nu engang sådan evnen var. Igen talte hun og han rullede blot med øjnene ”Så hold dog kæft med det forpulede tøj…” sagde han før han begyndte at kravle gennem vinduet, nu hun alligevel havde bevæget sig længere væk.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.10.2022 22:47
Han havde mere eller mindre ret, hun kunne ikke tvinge ham i noget tøj, ej heller fortælle ham hvad der var sket med Theo. Det var en syg kat, og den kat kunne ikke klare ret meget hvis det stod til hende. Den kunne lade livet natten over hivs ikke der blev passet godt på den. "Argh. Typisk mandfolk!" hun var ret glad for ikke at være blevet gift i tidernes morgen. Hun var glad for at hendes fader alligevel ikke havde valgt hende en mand som hun skulle ægte når hun nu var blevet vampyr. Den del blev lagt på hylden og nu levede hun et fredeligt liv som ingen nogen sinde ville komme til at fortryde. "Hjælpen, jeg har da ikke.... Vent lidt..." hun så hvordan han lod bandagen falde ind af vindue og hun tog den, blot for at ligge mærke til salven hun havde smurt på Theo og den smule blod der var der å.

"Er DE Theo?!" udbrød hun og kiggede på ham som han hoppede ind af vinduet. Straks vendte hun sig om, at kigge på en nøgen mand var lidt for meget af det gode. Det var ikke noget hun havde gjort i århundrede og det skulle en eller anden mand ikke ændre på nu! "Tag uldtæppet der over og dæk dig til!" kom det fra hende og pegede på uldtæppet der lå på en sofa. Hun skulle ikke formidle andet og hun ville slet ikke kigge på ham!
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 07.10.2022 11:21
Aramis så på kvinden og trak på smilebåndet "Det tænkte jeg nok." sagde han som kommentar om det var typisk mænd. Hvorfor skulle han lytte til denne kvinde, når han ikke lyttede til alle andre? Hendes måbende ansigt som brikkerne langsomt begyndte at falde på plads, fik ham til at smile. Hendes ord fik ham til at nikke uden at svare. Dette øjeblik var altid sjovt for ham, når folk havde taget en kat ind og pludselig er der en mand uden tøj. Chokket folk fik, var virkelig det hele værd.

Han blinkede til hende "Bingo... Du er så dygtig." sagde han sarkastisk. Så var det langt om længe fået op for hende, at han hele tiden havde været Theo. Han havde ikke tænkt sig at sige hans rigtige navn, så navnet Theo var det hun kunne kalde ham. Som hun vendte sig om da han var kommet igennem vinduet, lod han et grin undslippe "Arh, en af dem ser jeg... Hvor trist..." sagde han nærmest med en spindende undertone. Det morede ham, hendes reaktion og som hun talte og pegede mod et uldtæppe, blev han på stedet "Årh, ellers hvad... Smider du mig ud?" kom der fra ham med hån i stemmen. Hvad ville hun gøre ved det? Hun kunne alligevel ikke gøre det store imod ham, for hun var intet andet end en blodsugende igle.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.10.2022 22:04
Hvad han ikke forventede af hende. Skulle hun spise ham med øjnene. Hun havde aldrig lagt mærke til en mand uden tøj på med mindre det var mørkt, og det var mere end rigeligt, her var der trods alt stearinlys og en pejs der lyste og varmede stedet op. Hun sukkede lid ved hans ord og lagde hænderne op i brysthøjde og svang dem over kors. "Ih du milde" kom det fra hende og vendte sig kort om for at se han stadig stod uden tøj på. Straks tog fanden ved hende. Hvad med hans sår?! Hun havde kort glemt at han endu ikke havde taget noget tøj på eller dækket sig til med uldtæppet så hun skyndte sig hen til ham satte sig ned på knæene og begyndte at inspicere hans side som hun netop havde bundet ind. Straks lod hun hænderne gå op opdagelse på den lukkede hud. Det var mystisk men ikke helt forladt. Var han vampyr?!

"Jeg smider dem ikke ud uden du har noget tøj på først!" kom det fra hende og kørte stadig hænderne hen over siden på ham for at finde ud af hvor hans sår var blevet af. Han var helt klart ikke menneskelig, det var helt sikkert! Så i stedet rejste hun sig op da hun ikke fandt noget sår på ham. "De healer hurtigt. OG DÆK DEM SÅ TIL!" hidsede hun sig op og kiggede på ham lidt alvorligt med hænderne i siden, uden at lade blikket falde ned imod hans underliv.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 10.10.2022 13:46
Aramis blev stående på stedet og holdt blikket på kvinden et stykke fra ham. Som hun igen vendte sig rundt, trak han på smilebåndet. Som hun nærmest ivrigt kom over til ham da hun så såret mere eller mindre var forsvundet, kunne han ikke lade være med at smile lidt. Så helt bange for nøgne mænd var hun ikke, det var blot en sjov reaktion. Bevares hvis der stod en tilfældig mand, nøgen udenfor hans vindue ville han nok også finde det underligt, lige så vel som hvis det var en kvinde. Nok var han glad for kvinder, men det ville være mystisk. Som hun satte sig på knæ og lod fingrene glide over det lukkede sår, trak han på smilebåndet ”Se… Jeg bider ikke… Ret meget.” sagde han og bed tænderne sammen med et kækt smil på læberne, som det mørke blik hvilede på ham.

Han sagde ikke noget men lod blot et grin undslippe ham før han gik over og greb i uldtæppet og slyngede det omkring livet ”Tilfreds!? Gider du så holde kæft lidt med det forpulede tøj… Du er larmer jo mere end en høne…” sagde han og himlede med øjnene.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.10.2022 04:50
Nok bed han ikke, men hun undrede sig over hvor såret var blevet af. Han kunne være vampyr, eller dæmon. Han virkede ikke til at være vampyr. Han havde ingen hugtænder, og alligevel virkede han som en kold skid. Han havde da blod i årene det kunne hun da dufte efter som at han stadig havde noget blod siddende på siden af ham. Alligevel kunne hun ikke lade vær med at le over has ord. "Måske gør De ikke, men jeg gør hvis ikke De opføre dem ordentligt" hun trak lidt på smilebåndet og fremviste sine hugtænder inden hun lod sine røde øjne finde vej rundt i lokalet for ikke at kigge for meget på ham.

da han alligevel tog uldtæppet og kom med sin erklæring kiggede hun op og ned af ham. Hun fnøs kort af ham og himlede lidt med øjnene som han havde gjort det samme. "Måske Theo, men De skulle tage og høre efter. De er trods alt kommet til MIT dørtrin hårdt såret. Hvordan De så end er blevet det. Nok om det, De forvandler dig til denne..... Mand og står NØGEN foran en kvindes intimsfære og alligevel er De lige glad med hvordan de fremstår. Man skulle næsten tro at De var ligeglad" hun kiggede lidt hårdt på ham og bed sig i læben. Sådan en mand skulle hun aldrig nogen sinde finde sammen med, desuden ledte hun heller ikke efter kærlighed. Ingen mand skulle ligge hånd på hende så længe de opførte sig på den måde!
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 13.10.2022 13:55
Aramis var godt klar over hun var vampyr, så hendes fremvisning af hendes hugtænder skræmte ham ikke, men fik ham blot til at trække på smilebåndet ”Ja så? Så er du vel også klar over at det ikke vil have nogen effekt, ikke sandt?” svarede han, stadig med smilet på læberne. Han var trods alt dæmon, så en vampyrs bid ville ikke have den store effekt på ham, desuden var han overbevist om han sagtens kunne nå at tage livet af hende alligevel, på trods af han pt ikke havde nogle våben på sig. Dog troede han ikke det ville komme så langt alligevel.

Han så på hende med et hævet øjenbryn som hun talte. Nok var han dukket op på hendes dørtrin og fået den hjælp han behøvede, men hvem havde sagt han havde tænkt at lytte grundet det? Han trak let på skuldrene ”Det er jo ikke fordi jeg ER en kat… Men ligeglad lyder meget korrekt.” sagde han med et skævt smil på læberne. Han ville hade hvis han var fanget i sin katteform konstant, for så ville han ikke få reaktioner som denne.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.10.2022 23:49
Ja ja nok ville han heale hurtigt, og nok var han måske ældre end hende, men det ændrede ikke på at hun sagtens kunne nå at drikke tilstrækkeligt blod til at han ville få kamp til stregen. Dog var hun ikke voldelig anlagt, så det kom helt ud på et sidespor lige nu. I stedet sukkede hun og tog sig til panden. "Jeg bider dem ikke Theo. Så skal de virkelig gøre noget slemt" kom det fra hende og kiggede op på ham efter at have fjernet hånden fra panden.

Nok var han lige glad men det var hun bestemt IKKE. Aldrig havde hun set på en nøgen mand i flere århundrede. Hun havde ikke engang haft sex i flere århundrede. Hun havde haft travlt med at heale dyr og tage sig af dem der ikke kunne selv. Så hvad var meningen med denne nøgen fyr der bare væltede ind i hendes stue uden tøj på?! "Visse vasse. Har De ikke noget tøj De kan tage på?" spurgte hun og kiggede op og ned af ham.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 19.10.2022 16:52
Aramis trak på smilebåndet som hun sagde hun ikke havde tænkt sig at bide ham "Nej, det tænkte jeg nok." sagde han. Hun virkede heller ikke just som en af de vampyrer, hvis temperament løb af med dem, tvært imod så virkede hun meget rolig. Hans blik hvilede på hende som hun så op på ham. Han trak let på skuldrene som hun igen talte "Jo, et eller andet sted udenfor... Men det er smurt ind i blod efter... Ja det så du jo." sagde han og trak på smilebåndet. Hun havde trods alt set det sår han havde haft da han var i sin anden form, bevares så vidste hun ikke hvad det kom fra og det var i og for sig også ligegyldigt, nu var såret jo alligevel så godt som healet. Han kunne vel bare gå ud og finde sit tøj, men som han sagde, så var der en del blod på det, men det kunne vel gå til han kom ind til Zircon, hvor han så kunne få noget nyt. 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 20.10.2022 15:33
Hvorfor skulle hun bide et stakkels uskyldigt kant? Eller i dette tilfælde et menneske? Nej det var eller ikke helt rigtigt, hun havde lugtet til hans blod, han var bestemt ikke menneske. En anden vampyr måske? Nej heller ikke lige frem en vampyr, han havde ikke tænderne til det. Nu havde hun set ham nøgen så han kunne heller ikke være halvdyr. Måske engel? Eller dæmon? Det måtte være en af de to ting! Det blev hun enig med sig selv om. Spørgsmålet var bare hvad? Det var jo ikke lige frem fordi han var venlig, men det var de fleste mennesker ikke hun havde mødt. Så det gik nok alt sammen i sidste ende alligevel. Så længe han ikke lavede ballade, så var hun tilfreds!

Hun stirrede op og ned af ham som han var tildækket af uldtæppet og hun kiggede en ekstra gang på hans ansigt for at bedømme hvad han var. Men indtil videre kunne hun ikke bedømme det. Men lad det nu være hvad det var. I stedet lagde hun armene over kors da han nævnte sine sager. Intet tøj?! Fyldt med blod?! NEJ det duede slet ikke! Hun vendte sig om og gik ind i det nærmeste værelse og åbnede en kiste. Straks roede hun i det for at finde noget stof af en art. Hun kunne ikke sy i andet end dyr. Så et stykke stof duede slet ikke! I stedet åbnede hun klædeskabe og trak et par for store bukser ud til hende og en nystrøget skjorte. Hun gik ud i stuen igen og rakte ham tøjet. "Her tag det på" kom det fra hende og lavede et lille vip med hånden for at sige han skulle tage tøjet og tage det på.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 21.10.2022 20:54
Om hun nogensinde fandt ud af hvad han var, vidste han ikke, han var også ligeglad. Det ville ikke gøre nogen forskel alligevel, desuden var hun vampyr, så hun kunne vel mere eller mindre lufte sig frem til det? Det kunne i det hele taget være lige meget, det var ikke just fordi han skjulte hvad han var. Hans blik var låst fast på hende, som hun også tydeligt stod og stirrede på ham. Som hun forsvandt hævede han undrende et øjenbryn.Hvad i alverden gik det nu ud på? Blikket faldt på nogle af de dyr hun havde og han bukkede sig let for at lade hånden stryge over ryggen af en kat. Han kunne godt høre hun rumsterede lidt i et af de andre rum og da hun kom ud med tøj hævede han på et hævet øjenbryn.

Aramis så uimponeret på tøjet som hun rakte ud til ham "Så du beder mig tage kvinde tøj på? Du må være en speciel form for dum, hvis du tror jeg tager det på. Så tror jeg bare jeg går ud og finder mit eget." sagde han og viftede også med hånden, lidt som provakation før han fortsatte "Jeg skal nok komme tilbage med tæppet, hvis det er det du er så bekymret over..." afsluttede han. Han vidste godt det ikke var det hun var bekymret for, sikkert mere det faktum at hans eget tøj var blodigt og hvordan ville det ikke se ud, hvis han tog ind på en kro? Han var ligeglad, det var nok mere alle andre der ville være forfærdede.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 21.10.2022 23:21
Hun kiggede på ham som han tydeligvis ikke ønskede tøjet. Hvad handlede det nu om?! Kunne ahn ikke bare overgive sig deuden var det unisex. Det var tøj hun aldrig gik med, desuden var det noget godt stof til at rive i stykker og bruge som klude til de stakkels dyr. "Nu skal de bare tage det tøj på! Det er unisex. Jeg fik det fra en mand der havde mistet sin fader. Han mente jeg kunne bruge det til dyrene når der var behov for flere klude Mister Theo!" svarede hun som i en kommando og viftede lidt med tøjet igen. "De kan ikke gå rundt med blodigt tøj, det skal vaskes og laves! Det sår de havde så må der tydeligvis være hul i deres tøj!" svarede hun i en lettere irriteret tonefald. Hun var lige glad med uldtæppet hun kunne altid købe et nyt. Men ikke på vilkår om hun ville lade ham gå i noget blodigt tøj! Det ville bare vække mistanke om hvad han havde lavet. Nej det skulle vaskes og laves!

"Tag det nu på Theo! Det er fra en mand, det er virkelig ikke mit. Jeg går KUN i kjoler!" svarede hun og pegede ned af sig selv som den sorte kjole og korsettet var fremvist. Hun kunne ikke bare gå i skjorte. Nej, nej det lå langt fra hende. Kjoler og korsetter var bedre! Det passede til hendes tid for så mange århundrede siden. DEt hængte ligesom ved den dag i dag.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 26.10.2022 20:13
Aramis fnøs over hendes ord ”Du kan ikke kommandere mig… Og tilbyder du mig seriøst tøj der er til klude? Hvad zalan tror du selv?” svarede han og så på tøjet. Han var fuldkommen ligeglad med det var unisex og både passede til mænd og kvinder, han skulle ikke kommanderes af en kvinde til at tage noget som helst tøj på, medmindre det var hans eget, om der var hul i eller ej. Han hævede et øjenbryn og så på hende som hendes tonefald var blevet mere irritabelt ”Du kan da være fuldkommen ligeglad med, hvad for noget tøj jeg går rundt i… Det er mit eget valg.” snerrede han af hende. Hvorfor var det så vigtigt for hende at han overhovedet fik rent og fint tøj på?

Han hævede et øjenbryn og så på hende og derefter tøjet ”Hvad var det du ikke fattede? Jeg sagde nej.” sagde han og skubbede hånden med tøjet væk. Nok gik hun i kjole, men hun skulle ikke komme og bestemme hvad han skulle have på.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 29.10.2022 05:34
Hvorfor skulle han være så besværlig?! "Ved Zaladin, De kan ikke bare stå der nøgen!" svarede hun ham igen og viftede lidt med tøjet igen. Han kunne ikke stå der og gemme sig i et uldtæppe og tro han var kongen over Zicron. Der var maner i dette hus, og de skulle gerne overholdes uanset hvem man var. Om man så var dæmon eller hvad man var! "Hvorfor går De så ikke ud og finder det. DE må tydeligtvis vide hvor De har smidt kludene!" hun var begyndt at blive en smule irriteret noget hun ellers aldrig var. Normalt var hun venlig og altid i et godt humør. Men denne mand var simpelthen for meget!

Da han skubbede til tøjet trak hun det ind til sig og hun himlede lidt med øjnene. "Hvad var det De ikke forstod?! De SKAL have noget tøj på!" sagde hun og begyndte at smide tøjet hen i hovedet på ham. Først skjorten og så bukserne, blot for at se at det landte på gulvet foran ham. Straks trådte hun et skridt hen imod ham og tog at i uldtæppet uden at rive det af ham.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 03.11.2022 17:48
Aramis så på kvinden foran sig der råbte hysterisk. Han svarede hende ikke, men så blot opgivende på hende. Blikket faldt på tøjet og han daskede igen til hendes hånd ”Det er det jeg har sagt! Jeg ved for Zaladin hvor mit tøj er! Men nej, nej… Du insisterer fortsat på jeg skal gå rundt i noget tøj som en kvinde har givet mig… For jeg kan ikke gå rundt i blodigt tøj… Hold dog kæft.” svarede han og holdt blikket på hende. Hans plan havde hele tiden været at få sit eget tøj tilbage… Han havde bare regnet med han havde haft lidt mere tid og så kunne være nået der over at stikke af, men i stedet havde han været fanget her i huset.

”Du kan stadig ikke fortælle mig hvad jeg skal…” svarede han og mærkede da skjorten og bukserne blive kastet direkte i ansigtet på ham, men han rørte sig ikke ud af flækken, i stedet mærkede han hvordan hans selvkontrol efterhånden havde forladt ham. Da hun kom over til ham, rettede blikket sig ned mod hende, hun var trods alt mindre end ham. Han lænede sig ned over hende og sendte hende et smil ”Så tag det… Kom så lille pus.” sagde han hånligt og afventede hende.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.12.2022 01:54
Den mand var for viderekommende! Han måtte da vide hvor han havde gjort at sit tøj! Theo kunne ikke bare stå der uden et trævl på kroppen i HENDES nyvaske uldtæppe! Marie havde brugt lang tid på at få det rent efter at en af dyrene havde rullet sig i mudder! "ARGH! MÆND! Det er bare noget tøj Theo!" hun stirrede ned på tøjet som pænt lå hulter til bulter på gulvet som hun havde kastet til ham. Nok havde han ikke rørt sig, men han kunne da i det mindste gøre som en kvinde bafallede i sit EGET hjem! Men næh nej stoltheden var for stor i ham. Ikke på vilkår om han ville tage det på det havde hun da indset!

"De er simpelthen for meget!" kom det fra hende og rev uldtæppet til sig så han endnu engang stod nøgen lige midt i hendes stue! Hvis ikke det var fordi det var en mand hun netop havde redet havde hun kastet ham ud af huset med hovedet først, og givet sig i kast med at vaske uldtæppet. Men takket være ham havde hun ikke formået det endnu. "Har De så bare tænkt Dem at stå der og blomstre som en lilje i et blomsterbed?!" spurgte hun irriteret og kiggede vredt på ham som hun begyndte at folde tæppet sammen.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 02.01.2023 11:40
Aramis stod uimponeret og så på kvinden der fortsat forsøgte at sælge ham ideen med det tøj hun havde fundet. At hun stadig kaldte ham Theo, rørte ham ikke, for så havde han ikke brug for at fortælle hende hans navn. Desuden var Aramis alligevel også et alias, så om hun fik det at vide kunne i teorien også være lige godt, da det heller ikke ville give hende muligheden for at finde ud af hvem han i virkeligheden var. Ikke så meget som et ord forlod ham da hun skabte sig, i stedet trak han blot på skuldrene. Nok var han i hendes hjem og havde vel teknisk set brudt ind efter han havde forvandlet sig til sin menneskelige form igen, men det kunne også være ligemeget.

Som hun grev i tæppet og rev det af ham, blev han stående som han stod før, fuldkommen upåvirket og ligeglad, desuden generede kulden ham ikke. Som hun atter talte trak han på smilebåndet "Jeg har allerede sagt til dig hvad min plan er... Er du fuldkommen evnesvag? Jeg finder mit eget tøj for Zalan... Så hør dog efter." svarede han i en lidt skarp tone til sidst. Det var som om alt han havde sagt angående sit eget tøj, var fløjet ind af hendes ene øre og ud af det andet... Med et suk vendte han sig om og gik mod det samme vindue, som han var kommet ind af. Han vidste hans tøj ville være ikke langt fra huset, men kom der folk forbi, ville de nok få et mindre chok, taget i betragtning af den nøgne mand der gik fuldkommen målrettet mod en busk, hvor der ville ligge en bunke med tøj.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 27.01.2023 20:17
Evnesvag?! VABEHAR?! Hun var da i hvert fald ikke evnesvag!  Hun havde bare nogle tanker og holdninger som han bestemt ikke havde. Hvad bildte han sig egentlig ind at være sådan der over for hende. Kunne han i det mindste ikke være sød som den kat han netop havde været. Den kat der havde siddet og spist så pænt på hendes skød og alligevel var han SÅ modbydelig imod hende. DEt var en skam, og ærlig talt skulle hun bare holde op med at være så pokkers modtagelig over for såret dyr. Men det var hun altså! Hun tog tingene som de kom og kunne sagtens blive skide sur når det kom til stykket!

"Hvor vover DE! Jeg er bestemt IKKE evnesvag! JEg forstår bare ikke hvorfor DE ikke ved hvor deres tøj er og alligevel vil du tage det på når De finder det. At de ikke skammer dig!" kom det vredt fra hende og kiggede på ham med et hårdt blik. Han var da i hvert fald ikke særlig sød lige nu. Hvor vovede han at kalde hende Evnesvag PFff! "Hvorfor er De så ikke gået ud for at finde deres tøj endnu?! De står midt i MIN stue og blotter dem som en eller anden gade dreng der søger efter KRystaller!" hun var godt vred i skralden, og hun håbede lidt på at han forstod det, men han tvivlede nu virkelig på det.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 28.01.2023 19:53
Det var altid fantastisk for Aramis at se hvordan folk reagerede på ham og denne kvinde var ved at miste besindelsen og ville formentlig ende med at flyve i struben af ham. Nok havde han for noget tid siden været kat, men det var jo ikke noget han kunne for evigt, hvilket var derfor han nu var kommet tilbage. Jo nok kunne han godt forvandle sig til en kat igen, men det var så meget sjovere at være i stand til at svare tilbage når han blev talt til, i stedet for den jammerlige miaven.

”Så hør dog for Zalan efter!!! Jeg ved for Zalan hvor mit tøj er! Du hører jo slet ikke efter kvindemenneske!” hvæste han. Han kunne springe en sikring lige nu, lige her. Klappe hende sådan en at hun ikke ville glemme ham nogensinde, men på samme tid ville det også være spild af tid. Som han netop var kommet over til vinduet vendte han sig om og så på hende da hun talte ”Så hold dog kæft igen kælling…” svarede han og kravlede ud igennem vinduet som hans intention havde været. Han skævede over sin skulder på kvinden "Men tak for at lappe mig..." sagde han og sendte hende et skævt smil. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Mong, Chibi
Lige nu: 3 | I dag: 10