Leviathan 08.04.2022 23:14
Han var ikke længe inden hos Roselil, inden han kom tilbage uden til hende, han smiler til hende da hun snakke til han, "ja det synes jeg også og det var så lidt, bruger gerne dag sammen med dig og det havde du nok ikke og normal kan man heller ikke få mad hos hende" sagde han og smiler til hende, han kyssede hendes tilbage bare på håret efter hun havde kyssede ham på kind, "det var så lidt og følge med" sagde han rolig og begynde af gå, efter han var sikker på at hun gik med ham, han gik rolig så hun kun følger med ham, han gik mod markedsplads, hun kendt måske nok vej, ikke fordi han havde så meget af viser der, men der var da lidt, da de ankom til markedsplads, var der fyldt med sælger og køber af alle racer, nogle råbt i håber om at få nogle over til deres bud, han stoppe ved et stativ hvor man kun hænge et dyr op til slagte, "her stå jeg til tider og slagter et dyr, hvor jeg kan sælge kød der fra eller skind og det er lidt forskellig hvor jeg stod og sælge, ellers er jeg her og få selv af handel tinge til mine rejse" sagde han og smiler til hende."Der er en bud vi skal prøve af finde, som sælge dufte og creme" sagde han og smiler til hende, han havde hørt at massage var bedre hvis man brugt cremer som var lavet til det, han havde tænke sig at prøve af bruge det når han skulle giv hende noget massage senere, han gik ikke rundt og tænke på sex, når han nu gik rundt sammen med hende, han vidste godt at det var så de mødt hinanden første gang, men alt behøver ikke at handle om sex.