Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 26.10.2022 16:54
Man kunne næsten se tankerne snurre i Laras hoved, som hun blev presset til det yderste. Det var næsten som at stå overfor hendes gamle læremester, Ludvik, dog i en noget mere hornet og energisk form. Lara tvang sig selv til at huske på, at hun var en mulig kunde, og at det ikke ville skade at pynte lidt på sandheden af og til. Desværre havde Olora jo den upraktiske fordel, at hun kunne stå og afprøve Laras magi lige her og nu..

"Den går nogle meter op .. for de fleste bygninger anbefaler vi naturligvis også at få runer placeret på taget, så man er helt sikret.." Sagde hun med et smil, og blinkede derfor, som Olora forsvandt op på bygningens tag. Skulle hun bruge noget tid på at sikre deres eget hovedkvarter?

Hun var tydeligt bevidst at Harun og Vilnys betragtede gæsten med alverdens nysgerrighed. Der kom ingen kommentarer fra hendes kumpaner, men af og til kunne hendes skarpe elverører opfange en forsøgt skjult fnisen.

Hun burde lære dem noget mere professionalisme.

"Jeg udfører håndværket selv, ja." Svarede hun med en vis stolthed i stemmen, da Olora var dukket op igen, skydende bryst og skuldre en lille smule frem. Det var hendes eget speciale, og selv om hun havde de andre til at hjælpe med nogle af de praktiske ting, skulle hun ikke have andres beskidte grabber i nærheden af sine runer!
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 17.11.2022 21:15
Olora nikkede til forklaringen om ca hvor langt op effekten gik, det havde også været noget besværligt hvis magien gik hele vejen op til skyerne, der var nok ikke mange der fløj rundt ved at teleportere sig fra sted til sted i luften mens de faldt men det ville være synd hvis de kom til at slå sig vid at prøve at teleportere hen et sted i luften hvor man ikke kunne!

Selvom flere spørgsmål pressede sig på, formåede Olora at holde dem tilbage så det hele ikke bare kom til at handle om hvordan Lara's magi fungerede, med lidt held så skulle hun nok få mulighed for at stille dem en anden dag! Eksempelvis om en løs rune tagsten ville gøre så et sikret tag ikke var teleportions sikret længere.

"Spændende! Hvor lang tid tager sådan noget så? Bare sådan ca?" Strålede hun med hele sit væsen, planer var allerede ved at blive lagt men de sidste detaljer manglede stadig at falde på plads. "Men det kunne jeg godt være interesseret i, vil du se mit hjem an så du kan give et bud på hvad det ville koste?" Lød det som hun rakte en hånd ud mod Lara, der var trods alt ingen grund til at tage den lange vej derhen, man var vel teleportør! 

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 21.12.2022 15:19
Oloras mange spørgsmål havde efterhånden fået Lara til at svede lidt - hun kendte sin egen magi og håndværk, men der var alligevel flere facetter, hun næppe havde tænkt over. Hun måtte få det hele skrevet ned og gjort præsentabelt, hvis en anden kunde skulle komme forbi .. heldigvis virkede satyren mere ivrig end tvivlende..

"Alt efter bygningens størrelse, kan det tage flere ug-" Begyndte hun, men Olora var nærmest allerede videre i sætningen, og Lara kiggede lidt forvirret på hånden, som var strakt fremt. Satyren spildte da virkelig ikke tiden!

"Øh .. jo, selvfølgelig, det vil jeg gerne.." Sagde hun, lidt stammende, som hun forsigtigt greb den bløde kvindehånd.
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 27.01.2023 23:16
Oloras oldefar havde engang sagt at hun havde tilpas meget nysgerrighed til at kunne blive akademiker, hvis hun bare havde haft nok tålmodighed til at fokusere det. Hvilket som Lara havde opdaget ikke var tilfældet, Olora havde det med at gøre ting og så tænke senere.

"Uger? Fantastisk!" Strålede hun fortsat som Lara tog hendes hånd i sin og med et Poof! forlod de den potentielt spirende forretning og stod hjemme et nyt sted.
Rummet de stod i var dækket i planter der voksede i besynderlige artistiske former oplyst fra skodder der tilsyneladende var blevet glemt at blive lukket.

I fra rummet der var indrettet som en stue hvor tre døre førte videre, den ene lukket og passende nok værende udgangen ud, en halvåben til noget der kunne ligne et køkken og et sidste til et mindre kammer hvor et hav af henkastede kjoler lod til at hænge hen over hvad de kunne. "Velkommen til mit hjem! Så erhh noget med et bud på pris?" lød det pludselig lidt fåret. 

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 28.01.2023 16:17
Lara nåede kun at blinke lidt overrasket med øjnene, før de var suset af sted. Nok kunne hun selv teleportere, men det var måske også derfor, det var en særligt spøjs oplevelse at blive teleporteret af andre. Som en følelse af, at hun pludselig selv mistede alt kontrollen.

Rummet de dukkede op i var ganske besynderligt, og Lara tog sig selv i at stirre på alle planterne, som var ulig noget andet, hun ellers havde set. Hun havde ikke specielt meget viden om botanik, men det behøvede man heller ikke for at bemærke, at det var usædvanligt.

Kiggende mod de andre rum begyndte hendes øjne af ren vane automatisk at scanne efter noget værdifuldt, som hun lidt distræt svarede: "Ja, øh, er det disse tre rum, eller er der yderligere?"
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 28.01.2023 18:01
Olora var lidt stolt over alle hendes planter hun havde fra rundt omkring i landet, langt de fleste var fra Medanien og især fra skoven hvor hendes familie boede, men hendes ynglings var en rosenranke med lilla blomster hun havde samlet op på Topalis der voksede i en bue hen over døren ind til hendes soveværelse hvor der rodede med kjoler.

"De her tre ja" nikkede hun. "Der er stuen her, et køkken og så mit soveværelse" forklarede hun og pegede rundt på de forskellige rum. "Du skal være velkommen til at tage et kig rundt" forsatte hun og gav Lara plads. 
Stuen var fyldt med et virvar af ting fra rundt om i krystallandet, så som puder fra Rubinien, et lavt brod fra Turmelinien og så videre. 

Køkkenet stod ryddelidt med krus fra norden og tallerkener fra Azurien, potter og pander stod pænt og virkede nærmest urørt, udover duften af et hav af forskellige krydderier.

I stærk kontrast stod soveværelset, som vet et rod af henkastet tøj på et en enorm seng, hvor der lige akkurat var plads til en satyr kunne sove. tittende ud fra under sengen stak hjørnet et ganske normalt udsende skrin ud. 

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 28.01.2023 22:37
Laras blik blev kortvarigt fanget af den smukke rosenranke, men ellers tog professionalismen ganske hurtigt over, for hvis der var noget den unge elver var vant til, så var det at være i andre folks hjem - inviteret eller ej. Oloras hjem var dog nok en af de mest særlige, hun havde set - duftene, planterne og genstandene fra det meste af Krystallandet var fascinerende, men hun kunne naturligvis ikke tillade sig at pille ved det, når Olora stod lige dér.

I stedet stak hun hænderne i lommen og fremdrog et lille målebånd, som hun begyndte at folde ud med et spørgende blik på Olora: "Hvis De tillader, vil jeg måle rummene op .. jeg skal nok prøve at gå uden om tingene." Sagde hun med et lidt unskyldende blik på de mange planter - dem skulle de nok helst ikke rykke rundt på.

Køkkenet virkede som det lettest tilhængelige, så hun vandrede derud og begyndte at måle væggene.
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 28.01.2023 23:03
Olora selv havde ikke været i mange hjem som sit eget, så skulle det have været i "onkel" Sehzades selvom hun lidt var i tvivl om han brugte mest tid i hjemmet eller i hans butik, hun burde nok besøge ham snart, måske han havde tid i næste uge..
"Lara du kan bare sige du, du behøver ikke tale til mig som jeg var en prinsesse" Klukkede hun med et morende glimt i øjnene, selvom hun ikke ville have noget imod hvis Lara syntes hun var en prinsesse, det ville være lidt fint.

Nysgerrigt kiggede hun på som Lara begyndte at måle op i køkkenet og prøvede ikke at forstyrre, hvilket hun formåede at gøre i hele fem minutter. "Hvad laver de andre du arbejde egentlig med? Du ved nu hvor du er den som laver runerne og sådan?" For det var ret sejt at hun kunne det og sådan, måske det var dem der tegnede pjecerne?  Ikke at de lignede sådan nogle typer, men hun vidste hun burde ikke dømme folk hvordan de ser ud! 
Nej nej! I stedet flyttede hun hendes tanker til planen der havde udformet sig, hun manglede bare lidt mere information for at kunne sætte den igang...
"Hvad er egentlig din livret Lara?"

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 28.01.2023 23:32
"Åh.." Lara tøvede en smule, inden et smil sneg sig over hendes læber, hvor mundvigene ellers oftest vendte nedad. Olora var virkelig sød, hun var bare slet ikke vant til det. Måske var det fordi hun var satyr, måske var det bare noget helt unikt ved hende..

"Jeg forsøgte bare at være høflig, nu du nu er min kunde." Sagde hun med et lille, akavet skuldertræk. "Men jeg skal nok være lidt mere .. øh .. afslappet." Tilføjede hun og så alt andet end afslappet ud.

Hun havde ro til målearbejdet i nogle minutter, inden Olora stod der igen, netop som hun vendte sig for at gå ud i stuen. Spørgsmålet kom lidt bag på hende, så hun rømmede sig et par gange, som om hun havde noget i halsen, før hun svarede: "De hjælper med lidt af hvert .. du ved, der er meget der skal til for at drive en forretning. Penge skal kræves ind, de skal tilse bygningerne, tage imod kunder og sådan noget.."

Faktum var jo, at de både lignede og lidt var nogle skurke. De var rigtig gode til at bryde ind og ødelægge ting, når en kunde ikke havde lyst til at købe deres tjenester. Selv hvis Olora endte med at takke nej, ville hun ikke bede dem om at bryde ind i det fine hjem, tænkte hun - lidt overrasket over sig selv.

Hun prøvede at kante sig rundt om alle planterne, mens hun målte op i stuen. "Jeg .. har ikke tænkt så meget over det? Jeg fik engang en virkelig lækker bagt kartoffel på markedspladsen.." sagde hun, igen med det lille, akavede skuldertræk. Hun glemte ofte at spise.
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 05.03.2023 14:40
Olora kunne ikke ladevær med at smile over Laras reaktion, hun vidste ikke hvad det lige præcist var der gjorde det men Lara var altså lidt sød, eller retter meget sød. "Du kalder mig bare hvad du finder nemmeste så." Svarede hun, der var ikke så meget mere hun lige kunne komme på at gøre for at få den unge elver til at slappe mere af.

Satyren nikkede et par gange "Så de er lidt som ekstra hænder? Det giver mening! Det virkede kort for mig som at du egentligt var den der lavede alt arbejdet og de bare sådan lidt passede på jeres butik." klukkede hun, hele tingen med de lidt lignede nogle banditter var lidt gået i glemmebogen for nu.

Olora nikkede atter en gang til Laras ord "Kunne du have lyst til at blive til aftensmad? Jeg tænker at det kan tage lidt til at måle alle tinge op og sådan, og siden det er så koldt så kan jeg ikke jo ikke bare sende dig hjem uden noget mad at styrke dig på inden." Forslog hun og var allerede igang med at planlægge hvad hun skulle skulle prøve at lave. Nok var hun ikke den bedste kok i verden, men hun havde da lavet med før! "Og bare rolig det er ikke et problem! Jeg skulle jo lave mad til mig selv alligevel så det er intet problem at lave en portion mere." Tilføjede hun til hendes net af høfligheder.

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 15.04.2023 22:33
"Det er også mig, der er chefen." Skyndte Lara sig at sige og skød brystet en smule frem. Hun var stolt af at have sit eget, som hun bestemte over, selv om det hele stadig var lidt rodet .. kumpanerne skulle også sættes på plads af og til, men selv om hun var lille og spinkel, kunne hun godt finde ud af at sætte sig i respekt!

"Men de passer også lidt på det hele og sådan .. når forretningen kommer rigtigt op at stå, skal der nok blive rigeligt for alle at lave!" Sagde hun og lød lidt undskyldende, samtidig med, at hun i sine tanker skændte på sig selv. Forretningen var oppe at stå - hun skulle jo lyde som om, hun havde vildt meget styr på det hele!

Hun standsede op midt i sit måleri, skrævende halvt over en plante, som hun meget omhyggeligt forsøgte ikke at blive uvenner med, og hun åbnede og lukkede munden et par gange: "Øh jo, tak .. det vil jeg da gerne." Sagde hun og skævede til Olora. Det måtte da vel betyde, at alting gik meget godt trods alt, hvis satyren ligefrem inviterede hende på mad?
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 23.04.2023 16:42
Olora nikkede sin enighed, det gav selvfølgelig fin nok mening selvom de fleste chefer hun havde mødt havde det mere med at fortælle andre hvad de skulle og ikke skulle lave, så var Lara selvfølgelig heller ikke som som så mange andre hun havde mødt, så at hun var chef på en anden måde gav god mening!

"Jeg håber du finder nogen der kan hjælpe med at lave håndværks delen med tiden så, bare så du ikke skal løbe rundt over det hele og sådan!" Smilede hun, der ville garanteret være massere af lave for Laras forretning, hun skulle bare lige igang! Olora havde næsten en liste over steder folk ikke ville have hun teleporterede hen så der var garanteret et marked for at det, i Oloras hoved så havde den unge elver helt sikkert styr på hvad hun lavede!

"Fantastisk! Så skal jeg nok lade dig måle i fred!" Lød det begejstret fra satyren som hun kloppede ud i køkkenet og forsvandt.
Antaget at Lara ikke selv forstyrrede Olora så kom den liflige duft af varm mad stille og roligt snigende fra køkkenet, hvor Olora havde en masse forskellige grønsager og planter i en stor gryde, mens nogle klumper  lå og hyggede sig i gløderne under gryden. Hvis alt gik efter planen så ville maden være klar omkring en tre kvarter efter Lara havde sagt ja til at spise med.

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 05.05.2023 19:44
"Jeg kunne godt tænke mig en lærling en dag." Nikkede Lara. "Men for nu skal forretningen lige i gang, og så vil jeg gerne sikre mig, at håndværket bliver gjort ordentligt.."

De skulle også lige samle en passende kundebase, men det ville utvivlsomt blive hjulpet godt på vej af, at Laras teleporterende kumpaner kunne gøre opmærksom på faren ved teleporterende indbrudstyve .. ved at bryde ind.
Der var selvfølgelig også den rivaliserende forretning - Laras gamle læremester gjorde sig selv i faget.

Med et lille smil, hun ikke helt selv var klar over, så hun efter Olora, der forsvandt ud i køkkenet. Hun rystede lidt på hovedet over den spøjse situation og begyndte at måle de resterende rum op. Hun noterede målene og rullede derefter målebåndet sammen, som hun stak i lommen. På dette tidspunkt var duften af mad begyndt at komme snigende og hun stillede sig i døråbningen til køkkenet, betragtende satyren.

"Det øøh .. dufter godt."
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 04.06.2023 22:01
En livlig nynnen kunne høres ude fra køkkenet som Olora vimsede rundt og gjorde sidste småting til måltidet klar, kun kort afbrudt af et hurtigt smut forbi krydderonkel Sehzade for det sidste pift, og endnu en seddel om at han bare skulle skrive det på hendes efterhånden nok ret lange regning. 

"Oh? Det er jeg glad for du syntes, men vent til du smager det!" Klukkede hun kiggende sig tilbage over skulderen storsmilende. "Vil du være en skat og sætte to skåle og skeer hen til bordet?" Lød det som hun pegede med grydeskeen over til hvor tingene befandt sig, selve bordet var i fuld sving med at blive ryddet af en nærtgroende slyngplante der var i gang med at sætte de bøger der havde lagt der tilnærmelsesvis på plads på en hylde. 
Med det sidste drys krydderi nikkede satyren tilfreds og flyttede gryden over på bordet, sammen med skålen med nogle klumper pakket ind i nogle store blade. 
"Så, det vi skal have er en grønsags stuvning med lidt svampe for smag og et lille pift krydderi." Forklarede hun pegende mod gryden. "Og til det har vi bagte kartofler pakket ind i blade fra Topalis, det gør dem lidt sødere i smagen, men det gør at de bliver mindre brændte." Fortsatte hun ivrigt. Olora var på ingen måde en fantastisk kok, men hun hyggede sig meget med det, især når det skulle laves til godt selskab!

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 08.07.2023 19:56
Lara kunne pludseligt mærke maven, der rumlede en anelse ved duften af den lækre mad. Hun kunne ofte glemme at spise, særligt når hun fordybede sig i sit arbejde og sine planer - og det var ikke ligefrem fordi hun normalt levede en tilværelse, hvor folk pylrede om hende. Lidt akavet lænede hun sig mod dørkarmen og slog straks til, da Olara satte hende arbejde.

Hun gjorde sit bedste for ikke at gå i vejen for planterne, som hun fik placeret skåle og sker på bordet, og standsede et øjeblik for at tage synet af det hele ind. Her var på en eller anden måde virkelig hjemmeligt. 

“Det lyder virkelig godt.. jeg tror aldrig jeg har smagt noget fra Topalis før.” Sagde Lara og så nærmest en smule undskyldende ud, som hun satte sig. Hun følte godt nok, at satyren kræsede meget for hende. Først med ørevarmerne og nu madlavningen .. Lara måtte sørge for at give et solidt afslag i regningen, såfremt Olora rent faktisk endte med at ville have huset sikret. 
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 11.07.2023 22:09
Ganske behændigt fik satyren kastet en rund træklods hen på bordet der så en smule tilsodet ud. Årsagen blev tydelig som Olora med en smule besvær fik løftet gryden over og placeret den på bordskåneren, hvorefter der blev øset op i begge skåle før de begge fik en af de blad indpakkede kartofler. 
"En gang skal være den første trods alt!" kvidrede satyren glad og nød bare at have en hygge om, måske gjorde hun et lidt for stort nummer ud af det hele, men det føltes som Lara værdsatte det og det gjorde det utroligt svært ikke at gøre mere ud af det!

Olora nynnede tilfreds for sig selv som hun gik i gang med at spise først af stuvningen, for hun pakkede kartoflen ud af bladene, måske med bagtanken om at sikre den unge elver ikke kom til at spise dem ved et uheld. For selvom bladende som sådan var spislige så smagte de ikke synderlig godt. "Jeg håber det kan spises?" Lød det nysgerrigt med et smil der mindst spillede lige så meget i hendes øjne som på hendes læber. Der var overraskende mange der ikke var så glade for mad hvor de ikke kunne finde kød i, en besynderlig tanke for hende, hun spiste da kød ind i mellem men behovet for at det altid skulle være der var hende meget fjernt.
Der var mange andre ting der var sjovere at kaste krystaller efter.

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 08.09.2023 23:06
Lara betragtede Olora gøre maden klar, og en underlig følelse over hele det hele skyllede ind over den unge elver. Det var noget ved duften af maden og nærmest ømheden, hvormed Olora øsede op, der fik det hele til at have en besynderlig følelse af .. hjemlig hygge. 

Lara havde aldrig skænket det en større tanke, hvorvidt der fandtes kød i maden eller ej. Hun vidste, at skovelvere sjældent spiste det - men hun havde aldrig levet blandt sit folk, og i Dianthos' nedre by tog man, hvad end der blev serveret. Der havde aldrig været plads til at være kræsen, men hun havde heller aldrig rigtig lært at værdsatte mad for andet end at det stillede sulten.

Derfor følte hun sig også nærmest akavet, som hun tog bestikket mellem hænderne og forsigtigt smagte på stuvningen. Med et lille smil til Olora nikkede hun, og der gik ikke længe før maden blev skovlet i munden i lidt hurtigere tempo, inden hun igen fik lagt låg på sig selv og husket på rent faktisk at smage det, der var serveret for hende. 

"Det er skønt. Jeg plejer ikke så tit at få .. du ved.. hjemmelavet mad." 
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 03.10.2023 16:55
Det var noget tid siden Olora sidst havde haft muligheden for at hygge med at lave mad, der ikke bare havde været at smide nogle ting i stuvningen og lade den simre videre, hun nød virkelig at have besøg og så var det som der var noget ekstra godt ved at det var Lara.

Olora lagde hovedet en anelse på skrå af Laras ord, hvilket kun så sjovere ud da satyren havde været i færd med at spise af den bladindpakkede kartoffel, som var blevet tippet med i samme vinkel som hendes hoved. "Hvordan har du så spist? Det er ikke billigt ved madboderne eller kroerne som jeg har forstået det? Med mindre man er til vælling husker jeg det som?" Kom det i en lind strøm fra den stadig unge satyr, hele tanken om ikke at være vant til hjemmelavet mad lå utroligt fjernt for den unge satyr, hendes familie havde måske et stærkere forhold til mad grundet Sehzade og hans krydderi forretning, selv hendes forældre lød til at have gjort mere ud af madlavning end hvad Lara lød til at have oplevet.

Med en tænksom mine tog Olora en bid af sin kartoffel og rettede begge dele op igen. "Hvis du ikke syntes det er for meget, så må du da gerne komme forbi ind i mellem til en bid mad? Det gør jeg kan få lov at lave lidt mere spændende ting og jeg ikke skal ene satyr prøve at spise en hel gryde mad gennem flere dage." Foreslog hun med et bredt smil, det var jo næsten som Lara gjorde hende en tjeneste og ikke kun den anden vej rundt!

By Janaschi
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 175 cm

Krystal 10.11.2023 16:53
Lara måtte faktisk bruge et lille øjeblik på at tænke over, hvad hun reelt plejede at putte i munden. Hun glemte det ofte, det med at spise, koncentreret som hun var om andre opgaver. Derefter var hun som regel sulten nok til at smide hvad som helst i munden uden at smage på det..

"Vælling, tørt brød, hvad end der er at få fat på." Svarede hun med et lille smil og skuldertræk. "Harun, en af mine, øh, samarbejdspartnere plejer nogle gange at sørge for der er noget."

"Men det her smager fantastisk!" Skyndte hun sig at sige. Der var ingen grund til at ødelægge stemningen med at snakke om noget så kedeligt som vælling. Hun havde fået rigeligt gennem årene i sin tid på børnehjemmet.

Hun gjorde mine til at prøve kartoflen men stoppede halvt gennem bevægelsen, kiggende på Olora, usikker på, hvad hun forventede at få igen fra det tilbud. For det kunne vel næppe være gratis. "Jeg hjælper da gerne, hvis du ligefrem har for meget mad.." Sagde hun, en anelse forsigtigt. Det var tydeligt, at det lød lidt for godt til at være sandt i hendes ører.
Olora

Olora

Teleportør

Kaotisk God

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 89 år

Højde / 158 cm

Erforias 20.04.2024 12:43
En varm klukken forlod den unge satyr. "Jeg glad for at det smager bedre end vælling og tørt brød, ellers skulle jeg virkelig til  at øve mig noget mere." Lo Olora, det var ikke fordi at hun havde meget erfaring med hvad folk ellers spiste i Dianthos men hun var ganske sikker på at det mad hun lavede var mere spændende end gennemsnittet.

Da Lara pludselig lignede en mus der kiggede efter katten, slog det Olora at hun nok skulle forklare sig lidt bedre. "Altså jeg syntes det er noget hyggeligere at spise med andre, og jeg har følt mig godt tilpas i dit selskab, så det er mest en undskyldning for at lave mere spændende mad og have nogle at dele det med." Forklarede hun så og håbede det gav lidt mere ro hos hendes nye høje veninde. "Men hvis du ikke har lyst så er det jo sådan det er" smilede hun varmt.

By Janaschi
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 6