“Ser du Sir.. hvis jeg aldrig havde taget væk i en måned, så havde hun aldrig skulle bekymre sig om hvor jeg var henne. Så havde hun måske aldrig trådt ud af hendes lille eng og set faren ved andre mennesker….” Han stoppede sit sætning og kiggede lige udforsn sig og over på åen han stadig kunne se flyde. “… jeg ved godt jeg ikke er herre over hendes liv, og hun skal lære at begå sig. Men hun er stadig kun et mindre barn mentalt. Hvem vil ikke beskytte sådan en person? Og hvem kunne finde på at gøre hende ondt. Det er det der er mit fejltrin” han sukkede lidt og kiggede over på præsten. Måske stod han i virkeligheden ikke til at rede med alt set lort han havde været igennem i sit liv. Måske fortjente han slet ikke en lykkelig slutning
“Jeg giver ikke noget for tilfældigheder hvis jeg skal være ærlig Sir” han sukkede en enkelt gang og kiggede lige frem for sig igen. Han rettede sig op fra knæene og lænede sig tilbage på bænken. Han lænede hovedet tilbage og kiggede op i træet de sad under. Blomster var der på, men han vidste ikke hvilket træ det var, men ahm vidste at det havde det godt sådan som det blev plejet hver sommer. “Måske er ikke alle familier ens, men man burde tænke sig op når man forsvinder fra sin lillebror på fem” mumlede han mere eller mindre men dog stadig til at præsten ville kunne høre det. “Muligheden ligger måske i st hun har prøvet, men hvorfor har vi så ikke fundet hinanden endnu. Jeg har trods alt levet mit liv samme sted hver gang jeg er flyttet. Eller også kunne hun have lagt en besked eller i det mindste besøgt vores forældres grav” men hver gang han havde været ved graven lå der ikke andet end de gamle blomster han havde lagt sidst. Det var en skam at ingen endnu havde formået at ligge nogle blomster eller en bamse for deres mindste lillesøster.