Ved en lille sø på engen.

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 09.07.2021 16:35
Satira havde set alt hvad der var sket og hørt hvert et ord, og inden hun nåede at gennemføre en hel tanke, rejste og bevægede sig mod dramaet.
Noget mørkt ulmende under overfladen og et kort øjeblik fik hun billeder af afrevet lemmer. Tanken skræmte hende, men mest af alt fordi hun smilte ved den.

At Satira blandede sig kunne udforme på to måder, enten ville de konfliksøgende mænd holde sig fra dem, ellers ville de gå efter hende. Satira havde ikke selv penge, men hun maglede ikke en krone, som en søster-tæt veninde af Cassa Nova - og det kunne ses på hende.
Hun var klædt pænere end en almindelig kvinde og lignede en adelig.

Inden hun nåede ind for synsvidde, tog hun en dyb indånding og satte en maske på, med det mest charmerende smil hun kunne give, med både læber og øjne.

Med et blødt kvindeligt touch, lagde hun en hånd på skulder af den højt råbende mand, som hun passerede ham
"Kan jeg hjælpe Dem med noget? "
og stillede sig derefter ved siden af Jack og alligevel en anelse foran ham, med hænderne hvilende sammen på fronten af kjolen.
Hun virkede rolig og behersket, men manglende potion påvirkede hendes mørke side og hun havde derfor en indre kamp.

Satira vidste at hun skildte sig ud fra kroens resterende gæster - hun havde set deres grådige blikke studere hende fra top til tå.
Hun havde valgt at spille på det smukke adelige look og på mandens syn på halvdyr. Hun tænkte, at hvis han tænkte Jack var "hendes", så ville han måske lade ham være.
Men hun sagde det ikke med ord, da hun ikke ville fornærme Jack!

Hun så direkte på Jack og håbede på, at hende valg af ord ville indbringe ham i hendes plan.
"Hvorfor tager det DIG så lang tid, at hente mig lidt mad?"
Satira lagde tryk på ordet dig, så Jack ikke kunne undgå at ligge mærke til, at hun ikke kaldte ham Dem, og så krysede hun stille fingre for, at han ikke blev fornærmet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.07.2021 17:38
Jack skulle lige til at åbne munden igen  men det var forkerte ord lige at bruge mod ham. En varme kom frem  fra jack øjne begyndte at lyse op i en rød Flamme manden som grindet for ham men tog sig lidt til hagen ” så du ejer altså denne halvdyr ” jack bed sig hårdt i læben  og knytted hånden nogle folk begyndte at bevæge sig lidt for de kendte jacks vrede. Og man skulle ikke tro at han var en slave eller en hund kro fatter tog en knippel og peget mod dem bække to ” DER SKAL IKKE VÆRE SLÅS KAMP PÅ MIN KRO ” svaret kro fatter hårdt jack hørte ham godt han så også alles blikket han vendte sig væk fra dem alle sammen og gik ud af kroen  men da jack tog fadt i døren begyndte der at komme røg fra hans pote. Man hadet trodt ham forkert lige i dag af alle dage han var ikke sur på Satira hun vidste tors alt ikke at jack hadet i mange år kæmpet mod slaver rig. Sammen med hans famille jack stillet sig  på  en gras plane mændene skubbet lidt til Satira ” hehe din halv dyr slave ville ombart godt trosse dig ” svaret han med et grin mens kro fatter kom hen mod satira og sagde med Viskinde stemmen og tog hende på skulderen blidt ” du skal nok lade vær med at blade dig. I det her ” svaret han blidt og kikket hen mod jack og lod  blikket hen men folk næsten løb til vindruerne en af dem sagde ” de få tæv det er helt sikkert jack  har en ild temperament hvad angår slaver” svaret han  kro fatter kikket også lidt ud ” jacks famille er en Hemmelige Famille der holder til i Amazon skoven de har en hel by skjulet der med slaver... deres spichel og kamp teknik er ilden selv ” forklaret kro fatter og peget hen mod døren til Satira  han kunne næsten fornæmme at hun kun lige hadet mødt jack og sagde stille og rolige  sagde jack til hinden ” du har lige mødt jack ikke sandt. Jack har ikke altid haft det nemt altid været i kamp.

Mændene stille sig rundt om jack og holdet knepler som våben og en holdet en kæde jacks hånd begyndte stille at brande og der kom også lidt ud af hans mund ” i skal vide en ting...jeg er virkelige ikke i humør til at skåne nogle i dag ” svaret han surt og ilden begyndte at bevæge sig og forme sig  først som en  lang kæb men så tog den et fast form og ild kom ud hele om rådet han stod på bliv sviset. Mændene stod lidt me åben mund men så kom den store mand og angrebe ham jack hoppet il side og slog ned i hans ben som der kom Damp af hans ulve øjne kikket på de ander de var fulde så jack hadet fuld kontol her. Han løb så med sving hen mod de  to ander og man kunne næsten ikke se ham. Folk inde fra råbet op og hæppet på jack ” to guld mønter på at jack vinder den her kamp ” svaret en ung mand og en anden sagde ” to du må være gal jeg vædder 10 ! ”  jack kom hurtit hen og lage den adnen mand ned i jorden med et brag og han stod pluslige hen mod den unge mand som han hadet mødt før han tog ham om Stumpen ilden fra  hans mund fik ham til at line en Dæmon og det var også der fra  efter navnet kom  kro fatter tog sig og bide i hånden men løb så ud ” Jack det nok de har foget hvad de Fortæjner gør det ikke være for dig selv det er de ikke verd jeg melder det til vagterne og så må de tage sig af det ”  jack kunne ikke kontrollere sin vrede lige nu han hadet dem han hadet dem alle sammen for de de hadet sådan en synpungt på halvdyr. Manden selv gibset efter vjeret pg rustede næsten  med ild sværte i hånden man kunne se han tøvet og rystede med sværte men det forsvandt  og han gav stille og rolige slip på det jack slap manden og vendte sig bort for ham manden Faldt ned i jorden og Skreg i frygt for hvad han hadet kro  fatter kikket hen mod jack som hans ild forsvandt  ” fint tag dig af dem kro fatter ” jack begyndte at gå hen for at finde sig et sted at side i mørket han måtte køle af inden han gjorder noget dumt kro fatter gik så ind og sagde så ” så det nok folkens der ikke mere af se så sæt jer og lad der blive musik !” råbte han glad og musiken begyndte hurtit igen

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 09.07.2021 18:31
Satira havde taget en chance med en fredlig løsning, men Jacks reaktion lamslog hende. Inden hun kunne nå at gøre eller sige noget, blev hun ydmyget! Hun huskede aldrig at være blevet ydmyget så grufuldt!

Selv om at kro fatter prøvede at give hende en forklaring på Jacks opførsel, hørte hun det ikke rigtigt. Alt hun hørte var folks råben af slagsmålet udenfor vinduerne og den latter som var rettet mod hende!
Havde hun haft en chance for at sige mere, ville de begge være gået der fra med deres værdighed.

En stemme hun genkendte brød hendes "isolation" men da hun vendte sig, så hun ingen. 
Stemmen var kommet inde fra hendes hoved! En smertefuld trykken tvang Satira i knæ, skrigende med hænderne for ørene. Folk omkring hende blev stille og så forskrækket på hende, mens vi bakkede væk fra hende.
Men et var hun væk... En sort sky af tyk røg var dukket op og havde slugt hende. Som røgen forsvandt, gik det op for folket, at det var Satira også.

Satira måtte have følt en forbindelde til Jack, for hun dukkede op foran ham, på samme måde som hun var forsvundet. 
Men da røgskyen lættede så Satira forvirret rundt omkring sig. Da hun så Jack trådte hun et skridt tilbage og fik et bange blik.
Noget ved hende virkede forandret igen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.07.2021 18:40
jack kikket ned i noget vand  der var mange ting som gik ham på han hadet ikke sloget dem ihjel men bare skade dem så de ikke kunn gå jack bed tænderen sammen. han hadet hørt hende jack kunne ikke finde på at gøre sine venner noget han sukket lidt og vidste ikke om han overhovet ville sige noget til hende vis hun var blivet bange for ham var det det så kunne han ikke gøre noget ved det men hun måtte også se det fra hans syns vinkel af  " slave hanlder... " svaret han stille og kastede en sten ud i vandet  han vidste ikke hvordan han skulle forklare det hvordan eller hvor ledes " slave hanlder tænker på at tjne penge men tæker ikke på væsnet jeg har stoppet mange vånge.. hvor i jeg har fundet børn døde halvdyr næsten halvdyr der næsten kun var i live...selv ungerne  " forklaret han hende blidt man kunne høre på hans stemme at den var rolige igen " jeg er en ulv ja .. men jeg kæmper for så meget mere " svaret han og kikket ned i vandet blidt månes lys skindet det op som næsten krystal agtit ting " jeg forstå godt du måske er bange for mig lige nu " jack rystede på hovdet lidt man kunne se det under hans kappe lidt men  underet ham dog hvordan kunne hun finde ham så hurtit  

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 09.07.2021 19:24
Satira var ikke bange for Jack, men hun var blevet bagholdsangrebet af sin egen evne, som havde ført hende til ham, og hun var derfor bare forsigtig, da hun trådte tilbage. Hun vidste ikke om der ville komme flere overraskelser. 

"Jeg ved hvorfor De er vred på disse mennesker. Mænd som dem er ikke anderledes end der hvor jeg kommer fra."
Hun blev stående og betragtede ham.
"Men netop De burde derfor vide, at alle liv er værd at leve - også selv om man ikke kan opføre sig anstændigt! Jeg forstår Deres vrede og jeg forstår Deres had mod dem, men det retfærdiggøre ikke Deres handling."
Det var tydeligt at høre på hende, at hendes hals snørrede sig sammen, at hendes krop bare ventende på at tårende skulle falde.
Hun kendte ikke Jack, men holdte allerede utrolig meget af ham, som en god ven hun ikke ville miste. Og det var netop den handling hun snakkede om - at han sprang ud i farlige situationer, uden tanken om at tingende kunne gå galt, selv om at man føler sig sikker på sejer.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 10.07.2021 10:44
jack kikket lidt op mod Satira han rejste sig stille op og gik hen og lage armen om kring hinden i et kram han lage sin pelset pande mod hendes og så hende ind i øjne blidt mens han trøstede hende lidt. jack var ikke god til at vise føler på den måde ikke efter han hadet været udsat for så meget. og han ville ikke ødelægge noget som helst han stod der lidt med henden og mærket varmen komme op i ham men en god varme han lukket blidt øjne  og strøg hende over kinden blidt  og gav den kinden et stille kys mens han tog hånden ned mod hendes og klimte den blidt i hans med et stille og rolige smil sagde han " lad os gå tilbage og få spist noget og sovet " svaret han blidt men holdet stadige fadt i hendes hånd 
jack tænke lidt over hvordan han ville på virke fremtiden han var i gang med at danne bånd med sin datter og det var han taknemlige for men han ville også danne bånd med den anden datter han hadet men det hadet ikke været muliget dog hadet han holdt lidt øje med hende fra side lingen af og passet på hende vis der nu skete et eller andet 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 11.07.2021 12:49
Satira lukkede øjnene, da Jack lagde hans pande mod hendes. Det var en mærkelig fonæmmelde. Som når hun havde krammet en hund, men alligevel føltes det anderledes.
Satira kunne mærke, at hun havde brug for et kram! Da hun vågnede med hukommelsestab, havde hun troet at Cassa stadig ventede på hende, men han var rejst for mange år siden.
En tåre faldt på hendes kind. Hun savnede sin bedste ven! Hun savnede én ven og håbede på at Jack ville være hendes. 
Hun følte sig godt tilpas i hans selskab, også selv om han havde et stort temperament, og manglede tillid til mennesker.

Hun lagde ikke noget i det, da Jack kyssede hendes kind eller holdte hendes hånd. Det havde hun været vandt til med Cassa, at man kunne kysse på hinanden (ikke munden) og holde i hånden.

Tanken om mad gjorde noget godt, 
"Jeg ér sulten"
Smågrinte hun og fulgte med ham tilbage til kroen, hånd i hånd. For faktisk vidste hun slet ikke hvor de var, hun havde fundet ham på instinkt. Hun kunne lige så godt være endt i vandet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.07.2021 16:42
jack kikket lidt mod henden det gjorder ham glad for at hun ikke afviste hans kindkys han lod sin pote bare holde og tænke lidt over tinge. jack var godt nok en ulv han var jo heller ikke hel tam og det kunne også mærkes. jack lage hovde ind til Satira blidt mens halden stille  lage sig om livet på hende mere for at sige at han var der for hende inden på kroen kunne man høre galde folk og  musikke  det lod til folk hadet glemt slås Kampen jack gik stille hen til kro fatter og så lidt unskylnde på ham  men kro fatter så ikke helt så Glad ud men smilte så og lage en hånd på hans skulder " jeg forstå dig godt jack det ikke altid nemt " svaret an og vendte sig for at give de  dem det de hadet bestilt jacks hale var stadige om satira lidt han turde ikke give slip lige nu for han rystede stadige af vrede.

jack sukket lidt og tog deres mad og begyndte at spise oppe på boret han tænke lidt over tingen han ville tilbude satira i at komme med ham hjem vis hun ikke lige hadet nogle steder at gå til "nå hvad er dit navn Frøken " sagde han med et lidt undersøgne blik.jack selv kikket mod Satira og vidste ikke helt om han skulle stoppe hende han tænke det måske var bedst bare at tige stille med tinge 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 11.07.2021 20:53
Satira lod Jack hvile sig ind til sig, så han ligeledes kunne mærke, at hun var der for ham. De var måske anderledes og verdenen vil se skævt på deres venskab, men Satira kunne mærke dybt i sin sjæl, at hun og Jack nok skulle blivr node venner.

Selv om hun var en anelse nervøs for, om der ventede dem ballade på kroen fuldte hun med tilbage. Hun lagde hurtigt mærke til, at han heller ikke fandt sig helt tryk ved situationen, hans vrede var tydelig at mærke, og høre. Derfor lod hun ham holde sig så tæt som han havde brug for, så han vidste, at hans nye veninde ville stå ved hans side uanset hvad der ville ske.

Maden kom på bordet, og selv og Satira var sulten, syntes hun ikke det duftede særlig indbydende. Hun så på hvordan Jack tog den ene bid efter den anden. Hun så tilbage på maden foran sig og spiste forsigtigt. Hun blev noget forbavset - for maden som lugtede så dårligt, smagte ikke af noget. 

Hun så ind i kro værtens undersøgende øjne og smilte venligt, som hun netop skulle til at svare på hans spørgsmål.
"Mit navn er S..."
Inden hun nåede at sige mere, holdte hun en hånd op for munden, men nåede ikke vende sig, inden hun kastede en blanding af mad og blod op, udover disken.
Folk i baggrunden gik i panik, da de ikke kendte til Satiras situation, og derfor troede at hun var blevet forgiftet. Men vampyre spiser ikke almindelig mad, faktisk bliver de rigtig dårlige af det, da deres kroppe afviser det.
"U.. Undskyld!"
Stammede hun, mens hun flov og grædende fik viklet sig fri fra Jack og løb ud af kroen. 

Nu var det hendes tur, til at ønske sig væk i mørket, og hun prøvede så inderligt, men hendes evne ville ikke virke.
Hun nåede ikke langt ud fra kroen, inden hun kastede op igen. I hendes panik, havde hun ikke set, at hun var stoppet foran en gruppe mænd, hvor hun havde gjort sig bekendtskab med enkelte af dem tidligere. Hun var selvfølgelig stoppet lige foran en af mændende, havde bøjet sig over hans fødder og kastet op.
"Hvad satan!"
Råbte manden og skuppede Satira, så hun faldt bagover og slog hovedet mod jorden.
"Det er hende kællingen med ulven!"
Hvæsende en af mændende, som tidligere havde været på kroen.
Manden med våde sko bøjede sig over Satira og spyttede hende i ansigtet.
"Pft... Kvinder som dig er nogle forræderisk kællinger, som bør få samme behandling, som hvert et halvdyr.
På trods af at manden lige havde spyttet hende hende i ansigtet, begyndthan at famle med sine bukser - man kunne vel lige så godt udnytte situationen med en bevistløs "adelig" kvinde.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.07.2021 21:10
jack gik næsten i panik da hun hostede både blod og sådan noget op. han hadet helt glemt at vampyr ikke   spiser mennske mad. han kikket rundt og kastede nogle krystalder ud " her unskyld mange gange " svaret jack og spænde hen over grasset han fik øje på nogle par mænd nogle fra før hadet de ikke foget nok. jack stoppet op og kikket ned mod  manden rød øjne kom fra jack da han så hvad han var ved at gøre han tog sin  kniv og kastede den efter den ene mads ærme så han ville sidde fast i det nærmeste træ den ramte skam også jack skyndte sig op for at Samle satira op men  to af de ander slog ham om kuld og slog ham helt ud jack lå bevidstløs me mænden grinte det hadet lykket dem at få fadt i halvdyret og de satte sig   jack op af træt og Bankede ham. jack kunne  godt mærke slagne  og han begyndte også at bløde fra munden " Satira " visket jack bevist løs mens han faldt ned af træet 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 11.07.2021 21:36
Som manden ville kravle over hende, slog hun øjnene op i et hurtigt ryk. Manden stivnede i skræk, men nåede ikke at reagere yderligere, inden han blev ramt af en skyggekugle i brystet, som sendte ind i den nærmeste mur. Kraften var så enorm muren revnede bag manden - med rent held overlevede han.

En sort røgsky slugte hendes liggende krop. Med det samme dukkede skyen op igen, men nu stod hun op. Med et hurtigt ryk på hovedet så hun på manden der havde genkendt hende.
"Dine ord fornærmede min veninde!"
Manden prøvede at løbe, men hun dukkede op helt tæt på ham. Hun lagde hovedet på skrå og sukkede.
"Hvorfor prøver de altid at løbe?"
Hun blinkede og med et gik der ild i mandens tøj. Han kastede sig til jorden og rullede rundt, men ilden ville ikke slukke. Først da manden lå ubevægelig på jorden, gik ilden ud.

Hun vendte sig mod næste offer, men de var alle stukket af mens hun havde værer optaget af at se ilden slikke sig om manden.

Langsomt gik hun mod Jack, som lå bevistløs. Hun bukkede sig over ham og studerende ham.
"Hvis du er klog, så holder du dig væk fra hende"
Hun vendte sig atter for at gå.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.07.2021 21:46
Jack vånget med et set da han mærkede Satian han kikket såret mod henden og holdte sig på brystede lidt. " jeg efter lade igen... selv ... ikke ... vis .. demon " hostede han lidt og gik hen mod hende han tog  men sagde så  højt " SAtira ! STOP " han kikket  lidt og så ned på hendes poiten han ville ikke tvinge hende men denne side af satira måtte forstå at han var der for dem bække to vis det enlige skulle være det " tror du ikke jeg kender til smerte tror du ikke jeg kender til ondskab.....se bare på mig satira jeg er op vosket i det vilde " jack gik hen og lage armen stille om kring hende i et kram han holdte hende bare selv om han hadet svært ved at stå op rejst han ville ikke bare lade satira gå 

jack var stædige han prøvet også at komme i gemmen til dæmone lidt han var ikke bange for noget. han lod sin hode vile mod hendes skulder lidt så hun kunne mærke hun var der for hende jack vidste ellers ikke hvad han skulle gøre 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 15.07.2021 19:02
I begyndelsen ignorerede hun ham, men som han holdte om hende, reagerede hun ved at rykke ham rundt, så han lå på ryggen!

"Du har vist da ikke lært at passe på dig selv i det vilde!
Hun lænede sig ned over ham og afslørede det mændende havde frygtet. Hende øjne var ikke længere gule, men røde! Oven i det, var selve øjnene ikke hvide, men sorte.
"For det første er jeg ikke Satira! For det andet, er jeg fuldstændig ligeglad med din livs historie og hvem du er, ulvedreng! Hvad Satira ser i dig begriber jeg ikke! Men det ligner hende, at tage en herreløs hvalp til sig!"

Hun virkede pludselig svimmel, lukkede øjnene og tog sig til hovedet. Satira havde fornægtet behovet for blod så længe, at hendes krop var tappet for ordenlig energi.
"Hvad har du gjort ved os, dit tåbelige pigebarn?!"
Hun halv snublede, som hun vendte sig, for at forlade Jack.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.07.2021 19:20
DU  skal ikke snakke Snakke om jeg ikke kan passe på mig selv i det vilde jeg har været tærntet mere ind ud har ! ” svaret halt vredt han begyndte at blive varm igen men han kunne ikke gøre noget lige nu  han  stille men da hun faldt sammen gik jack stille og  rolige  hen til hende han puste stille og rolige ud mens han lage en hånd på hendes skuler og hjalp hende  han ville prøve at overbevise hende at han ikke ville hende noget ondt men stadige være hendes ven jack sagde dog ikke noget han sukket lidt igen ” din krop er svag den har brug for blod... jeg har noget dyre kød som kan hjælpe lidt på det ”  svaret han og bukket sig ned han  vidste ikke hvorfor han bliv ved med at hjælpe for så at blive såret jack lukket stille øjne. Hun var mere så bar nu ind før mest fordi hun ikke kendte til det med at være varmpyr jack fumlet stille og rolige ned i sin taske og fandt det mørger rå kød og og lage det for and hende ” vi må finde ud af om vi kan få noget blod et eller andet sted ” svaret han blidt  han ville hjælpe så godt han kunne men det skulle ikke være for meget selv om hun måske lige nu var kold hjerte  ” du har dyre indstinkt lige som jeg har så vi ikke så forskælige ” svaret han med et varmt smil igen dog

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 18.07.2021 16:08
Hun fnøs af ham, hvad han havde trænet til, ville ikke gøre nogen forskel. Hans rase ville ikke kunne hamle sig med hendes. Hun var stærkere end både vampyre og dæmoner, fordi hun var en blanding. Men hun unlod at svare ham.
Tilgengæld skældte hun ham ud, da hun tilbød hende dyreblod. Hun skubbede hans hånd af sig og snurrede rundt mod ham, hvor endes øjne ramte hans. 
"Jeg gentager ellers aldrig mig selv, men det lader til at være nødvendigt! Hvad Satira ser i dig begriber jeg ikke, men jeg må find ud af hvad jeg stiller op med dig senere"

Hun greb fat i ham, og sammen forsvandt de i en røgsky.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10