Solstråletanker uden afstand!

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.03.2021 21:09
Tårer eller ej, Daphnie ville det her lige nu.
Om hun fortrød det bagefter, var ikke til at sige... men lige nu, ville det næsten være ondt af ham at bakke ud, ville det ikke?

Da hun begyndte at arbejde på hans bukser, rakte han en hånd ned for at hjælpe til.
Snøftet blev ignoreret, for det var ikke mere end hendes tårer allerede var i forvejen.
Og denne gang, var Zane ikke skyld i det.

Nej, det var noget andet.

Håbede han.

Som bukserne faldt, lod han atter hænderne vandre - lette, men samtidig faste berøringer. Ganske seksuelle af karakter.
Han spurgte ikke længere om hun ville det. Om hun var sikker.
Det ville være spild af tid, og blot føje mere til hendes frustrationer.

Desuden fandt han hende ganske tiltrækkende... også selvom hun ikke lige nu havde den flade mave, som han som regel higede efter.
Der var mange andre ting ved hende, det kunne han da se (og mærke) lige så vel som andre mænd kunne!
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 31.03.2021 10:36
 De lyse, bløde hænder var hurtigt videre da bukserne var spændt op og skubbet ned. Som havde hun ikke tid til at vente. Tænk hvis Zane ombestemte sig. Daphnies sukkede tungt, ved hænderne mod hendes krop. Det var tydeligt at fornemme at hun ikke havde haft denne form for kontakt længe. Der skulle næsten intet til at få hende til at reagere, hele hendes krop var nærmest overfølsom. 

Daphnies hænder gled op af Zanes overkrop uden på trøjen, og op til skuldrene hvor hun forsøgte at få kappe, jakke eller hvad nu han havde over trøjen af. Imens flyttede læberne sig lidt vider fra halsen, og op langs hans kæbe i stedet, lettere fiskende efter at han ville vende hovedet lidt og lade deres læber mod hinanden. 
 Det var en lidt mystiske følelse Daphnie havde i kroppen. Blandet med den varme, summende fornemmelse der bredte sig i hendes krop ved Zanes nærvær var der også angsten og frygten for hvad han mon lige pludselig ville gøre ved hende. Hun prøvede at berolige sig selv ved at prøve at fortælle sig selv, at han ikke ville gøre noget ved hendes mave, når hun var gravid. At han ikke var så slemt et monster, han ville gøre et barn fortræd. Var det ikke også derfor han var dukket op hos hende? For at fortælle hende at hun havde ret? Daphnie havde allerede halvt glemt hvorfor han egentlig var der, men det var også lige meget. Det var hvad de havde gang i nu, der var det eneste vigtige.

Med den tanke, begyndte Daphnie lige så forsigtigt at trække dem over mod enkeltsengen der stod i det ene hjørne. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 15.04.2021 15:26
Hendes berøringer føltes godt, og selvom han til at starte med havde tænkt at dette var en umådeligt dårlig idé, så var det måske præcis hvad de begge to trængte allermest til.
Nok lige nu.

Zane sparkede roligt bukserne væk, og da hun begyndte at trække dem over imod sengen, gik han lidt ned i knæ, tog blidt om hende, og løftede hende op for så at bære hende over til sengen.
He lagde han hende og fulgte selv med.

Det lilla blik, som lige nu ikke havde det mindste glimt af sadistisk lyst, mødte hendes som han placerede sig mellem hendes ben.
En fast, men samtidig blid hånd gled langsomt op langs hendes ene ben, og skubbede i processen kjolens skørt længere og længere op.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 21.04.2021 13:30
 Usikkerheden og frygten for om Zane ville gøre hende ondt, forsvandt fra Daphnie det øjeblik mørkelveren greb fat om hende og løftede hende op. Daphnies ben viklede sig om Zan så godt de kunne, og begge arme lagde sig om hans hals, så hænderne kunne vikle sig ind i hans hår. 
 Et tilpas suk forlod hendes buttede læber da Zane lagde hende ned i sengen og selv kravlede ind over. De grønne øjne blinkede sig op og mødte Zanes lilla. Trods lysten havde sat sit greb i blikket, kunne man stadig nemt ane det sørgmodige glimt der nærmest have sat sig fast i det ellers normalt livlige og glade blik. 

Daphnie slog blikket ned med et lille suk, som Zanes hånd gled op af hendes lår. Læberne skilte sig let fra hinanden som blikket fulgte hånden mens den trak hendes kjole op. En del af hende havde lyst til at bede ham trykke hårdere, men hun kunne ikke få sig til det.
 Da kjolen nåede op til hendes liv og det ikke rigtig var til at skubbe den længere op, løftede Daphnies overkroppen så hun kom op at sidde lidt, og hun derfor kunne trække kjolen over hovedet. Det var i en lidt tøvende bevægelse, mest på grund af arene Zane havde lavet på hende sidst. Hun var dog alligevel så opsat på at mærke noget andet end alt det triste at hun ikke gav det meget overvejelsen, inden kjolen var helt af og hun smed den på gulvet. 

Hænderne lagde sig om Zanes nakke, og som hun lagde sig tilbage ned mod sengen, trak hun Zanes hoved med sig, så hun kunne presse deres læber sammen i et kys. Lige godt hvor dumt det her var, havde hun bare brug for at mærke noget andet. Mærke at hun levede. At nogen ville have hende.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.05.2021 21:50
Og nogen ville have hende. Om det var øjeblikkets svaghed eller hvad det var, så ville Zane hende lige nu.
Han havde dog aldrig nogensinde troet, at han of Daphnie ville ende med at dele seng på denne måde - og bestemt ikke at hun ville tage initiativet til det!

Men her var de.
Og det føltes godt.

Efter en tid med ømhed, blidere berøringer end man måske ville forvente af ham, samt mere end et enkelt par kys, var de færdige.
Med et suk, som ikke var negativt, lå Zane på ryggen ved siden af hende, og stirrede op i loftet.

Det her var bestemt ikke gået som han havde forventet.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 02.06.2021 20:59
 Det var længe siden Daphnie havde følt sig så fri for bekymringer og negative, triste tanker. Det eneste hun kunne tænke på var den nøgne krop over hende og de fantastiske føler der blev bragt frem i hendes egen krop. Hun havde virkelig ikke være klar over hvor meget hun egentlig havde længtes det.   

Lige så forsigtigt sneg flyttede Daphnie sig op, så hun lå med hovedet på Zanes bryst, og hendes fingre kunne tegne cirkler på det øverste af hans mave. Selvom det havde været fantastisk. Selvom det havde været lidt det Daphnie havde ville have, var det alligevel et lettere fraværende udtryk der hvilede på det ellers kønne ansigt.
 " Tak.. " mumlede hun stille mens blikket betragtede fingrenes cirkulerende bevægelser. Den anden hånd lå og nussede hendes egne, runde mave. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.06.2021 21:48
Lige nu var han færdig med at tænke over hvorfor det her var sket.
Det var sket, det havde været dejligt - og anderledes end han plejede - og det var... ikke en dårlig ting.
Som de lå der, følte han sig ret afslappet.

Og da hun lagde hovedet imod hans bryst og begyndte med de der små berøringer, smilede han let og lagde en hånd imod hendes skulder, blidt og lidt som et lille kram.
"Selv tak." sagde han roligt.

Han havde dog set det fjerne blik...
"Har du det bedre?" hørte han sig selv spørge.
Sadisten var pakket helt væk lige nu...!
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 03.06.2021 22:01
 Spørgsmålet kom bag på Daphnies, og for et millisekund stoppede hendes fingre de kærtegnende cirkler. Havde hun det bedre? Fingrene forsatte deres cirkler og hun sank kort mens hun bed sig lidt i underlæben. Sorgen og tristheden var der stadig. Hun følte sig stadig forladt og ligegyldig. Men lige nu, lige nu følte hun sig ikke lige så ensom. Daphnie trak lidt på skuldrene. 
 " Lidt..  " mumlede hun stille, og lod igen blikket følge fingrene.

En tanke slog Daphnie, og hun vendte hovedet lidt op, så hun kunne se mod Zane.
 " Du sagde du ville snakke? " spurgte hun, en smule nysgerrig på hvorfor han egentlig var kommet.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.06.2021 22:08
Zane var forundret over hvad der mon var sket. Hvorfor hun virkede så enormt ulykkelig, og hvorfor hun var her, alene mens hun var gravid.
Der var mørke i ham - ondskab og selvisk lyst til at tage hvad end han ville have... men på samme tid, var han ikke kun et monster.
Og tanken om Daphnie, forladt på denne måde, gjorde ham vred.

Da hun nævnte at han havde villet snakke, trak han lidt på smilebåndet.
Måske var nu ikke det bedste tidspunkt at fortælle hende om Ingrid, og alt det der var tordnet igennem ham den aften... det havde været noget værre roulade ballade!

"Pyt med det lige nu," sagde han,
"Jeg er mere interesseret i at finde ud af, hvad jeg kan gøre for at hjælpe dig."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 03.06.2021 22:17
 Daphnie lagde hovedet tilrette på Zanes brystkasse igen, da han sagde det var lige godt hvad han havde ville snakke om. Hun nikkede lidt, selvom hun hellere ville snakke om ham, end sig selv. Der var ikke noget godt ved hendes liv længere. Hun var ikke et godt menneske. Det havde hun ikke været længe. Hun sank en klump da han sagde han ville høre hvad han kunne gøre for at hjælpe hende. 

Stilheden lagde jeg lidt mellem dem, inden Daphnie i en pludselig, men ikke specielt hurtigt, bevægelse satte sig op, med benene ud over kanten af sengen. Tæppet dækkede hendes overkrop lidt, som hun fik fisket hendes underkjole op og trukket på.
 " Det kan du ikke.. " Der var noget mørkt over tonen. En tone der bestemt ikke passede til den normalt livsglade og ivrige pige. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.06.2021 22:22
Han kiggede lidt da hun pludselig satte sig op.
På kom underkjolen, og så hørte han mørket i hendes stemme.
Okay... den var helt gal.

"Daphnie." sagde han og satte sig op så de sad side om side.
"Jeg har ikke været god ved dig... men du har vist mig at jeg kan være bedre. På trods af mine... mørkere tendenser."

Han vendte blikket imod hende, og fortsatte:
"Hvis jeg bare forlod dig nu, ville jeg være bange for at du ville komme galt afsted. Men jeg er her nu, og uanset hvor surrealistisk det nu engang måtte synes, så vil jeg gerne hjælpe dig - du har også hjulpet mig."

Hvordan gjorde man sådan noget her...?
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 03.06.2021 22:30
 Med det samme Zane begyndte at snakke om at går fra hende, mærkede Daphnie en stor, tung knude bane sig frem i hendes bryst. En knude der fik hende til at kæmpe mod tårerne og hænderne til at gnide sig uroligt mod hinanden. 
 Blikket var blot låst fast mod hende hænder der blev ved med at gnide sig mod hinanden. Tænderne var bidt hårdt sammen, så man kunne se det spændte på i kæben, i et forsøg på at holde tårerne væk.
 " Det er min egen skyld.. Jeg har fortjent det. " hviskede hun stille. Selvfølgelig var det hendes skyld. Guderne havde ikke fundet sig i hendes måde at være på. Hendes måde at behandle Aksel på. Nu var de alle blevet taget væk fra hende. Det var hendes straf for at være en dårlig kæreste. En dårlig kone. Et dårligt menneske.

" Du må ikke gå..  " bønfaldt hun han så med en knækkende stemme. Hun var ikke klar til at være alene. Hun var ikke klar til at lade ensomheden sluge hende igen. Tårerne endte med lige så stille at løbe ned over hendes kinder, samtidig med det lysebrune, krøllede hår gled foran hendes ansigt. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.06.2021 22:38
Hendes første ord fik ham til at hæve det ene øjenbryn.
Hun havde fortjent det...?
Denne normalt livsglade pige, som klart var både sød og havde hjertet på rette sted?
Hun, som havde rakt ud med hjertet, og fået ham til at indse at han også kunne være god?

Da tårene begyndte at trille, flyttede Zane sig ned på gulvet, siddende på hug foran hende, så han kunne se hende i øjnene.
Han lagde en hånd på hendes ene knæ, og sagde så med bestemt stemme:

"Jeg går ikke nogen steder." 

Hendes ord nagede ham dog. Meget. Og uanset hvad...

"Hvad end du har gjort, eller hvad end du tror du har gjort, så fortjener du ikke at blive efterladt sådan her. Du er gravid, og du er et godt menneske. Kun krystere og absolutte afskum forlader en kvinde i denne position. Hvad end der er sket, så fortjener du ikke det her."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 03.06.2021 22:56
 Først da Zane sad nede på gulvet foran hende, flyttede Daphnie blikket fra hænderne og hen på mørkelveren. Hun snøftede og nikkede lidt da han sagde han ikke ville gå. Bare tanken om at skulle være alene, fik et lille hulk ud over det buttede læber. 
 Mens Zane snakkede holdt Daphnie blikket i de lilla øjne. Da hans lille tale var færdig slog hun dog blikket ned på hænderne igen. 
 "Det er mig der er afskummet..  " Hviskede hun stille og skamfuldt. Fingrene på den ene hånd drejede lidt rundt på vielsesringen fra Aksel. Hvis han nu skulle komme hjem igen. 
 " Ingen vidste noget..  " mumlede hun. Både Jaris og Aksel var forsvundet før hun selv vidste det. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.06.2021 23:00
Det gav ikke mening... virkelig.
Jo mere han betragtede hende, og jo mere hun bebrejdede sig selv, jo mere syntes han, at hele sagen lugtede.

Han kastede et blik på ringen, før han igen søgte hendes blik med sit eget.
Hvorfor ville nogen forlade en som hende?

"Daphnie... er du sikker på at det her er noget han har valgt?"
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 03.06.2021 23:13
 Daphnie sad og stirrede ind i Zanes blik, inden hun fnøs over hans ord, og hende blik blev hårdt. Hvad vidste han også om noget som helst? Hvordan kunne han sidde der og tale som om han vidste hvad det handlede om. 
 " At han har valgt noget af det? Valgt hvad? At jeg har lagt med hvem end der har tilbudt sig? At jeg elsker en anden? At jeg har løjet for ham, for at kunne være sammen med en anden? At jeg ikke ved hvem faderen er? " Det sidste blev sagt i en tone der dryppede af foragt og selvhad, og hele Daphnies ansigt havde trukket sig sammen i vrede og væmmelse over sig selv. Hvordan skulle hun ellers have det? Hvilken anden forklaring var på at, at alle der betød noget havde forladt hende?
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.06.2021 23:21
Okay... her kom så en hel masse information, som kunne forme sig til i hvert fald nogle brikker i puslespillet.
Så hun var altså ikke tro? Ikke godt... med mindre fyren var okay med det, hvilket det ikke lod til.
Hun elskede en anden? Værre... 

"Okay..." sagde han, og trak let på den ene skulder.
"Jeg ved ikke alting. Men jeg er her nu, ikke sandt?"
Han havde nok set hendes blik.

"Det lyder kompliceret - og jeg er ved Zaladin ikke garvet når det kommer til forhold. Det nærmeste jeg har været en forelskelse er... " han stoppede sig selv, og blinkede kort med øjnene.
"...hvis jeg var dig, ville jeg fortælle den jeg elsker, at jeg elsker ham. Og hvis ingen ville kendes ved mig? Deres tab. Virkelig."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 04.06.2021 12:18
 De grønne øjne blev slået ud til siden mens Daphnie lyttede. Frustreret over hele situationen - at hun havde bragt sig selv i den her situation; at selv med alle væk og en gravid mave kunne hun ikke holde fingrene fra andre; at hun sad her med hvem der nok egentlig havde været hendes største frygt og snakkede om det hele - blev tårerne tørret væk i en voldsom bevægelse. 

Skuldrene faldt lidt sammen ved de sidste ord Zane sagde og Daphnie fnøs. Hun sank en klump og trak lidt opgivende på skuldrene.
 " Og hvad hvis han stadig vil kendes ved en, men begge ved det aldrig rigtig ville kunne gå? Kunne lade sig gøre?  " mumlede hun sørgmodigt. Lige nu var det vel lige godt. Jaris var væk. Tankerne om at han var forsvundet fordi hun havde sagt hun elskede ham én gang for meget havde slået hende, men han havde lovet han ikke ville forlade hende. Han havde lovet at alt var okay, selvom de nok aldrig rigtig kunne være sammen.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.06.2021 19:19
De ting som gjorde situationen absurde, var blegnet lidt for ham efterhånden.
For ham havde deres første møde været ét ud af mange tilfælde, hvor han havde tilfredsstillet det sadistiske bæst som huserede inde i ham. Mere var det ikke... eller det var det jo blevet, efter hendes brev!

Uanset hvad, så var det nu ham, hendes tidligere største frygt, som sad og lyttede og talte med hende om dette meget personlige, ganske hjertevridende problem.

"Nu er jeg ikke nogen ekspert inden for kærlighed... første gang jeg havde hjertebanken på grund af en anden person, var for ganske nylig..." sagde han,
"Men hvis nu du lod være med at sige, at i begge to ved at det aldrig ville gå... og i stedet for tog hinanden i hånden, vendte verden og dens forbaskede normer ryggen, og satte afsted for at starte helt forfra... tror du så ikke det kunne gå?"
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 11.06.2021 08:56
 I stilhed lyttede Daphnie til Zanes ord, næsten mere opmærksom på det første han fortalte. Han stoppede og Daphnie fnøs. Det var jo lige godt hvad end de sagde, det handlede mere om praktikalitet end muligheder. Når Daphnie var gammel og grå ville Jaris stadig ligne sig selv. Og både hende og Jaris vidste at han ikke ville kunne holde fingrene for sig selv. Et eller andet sted var Daphnie okay med det, men når hun vidste han gjorde det, så gjorde det ondt. 
 " Det ville ikke gøre en forskel.. " mumlede hun lidt, stadig med blikket ud mod siden. 

Blikket flyttede sig ned på hænderne i hendes skød, hvor hun pillede lidt ved hendes underkjole. Hun overvejede hvad hun skulle sige. Hvor meget hun skulle sige
 " Ville du kunne se os to sammen, som par? Altså.. En mørkelver og et menneske? Hvor mange år er du ældre end mig? 100? 200? 1000? " Daphnie løftede blikket for at mødes Zanes. Det var ikke fordi hun nok nogensinde ville se Zane på den måde, men princippet var vel det samme? 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7