"Åååh jeg ved næsten ikke.. Jeg mener, du er bare en kamp-trænet væbner af lyset der kaster med drager og kan se om folk har onde intentioner, men hvis vi virkelig ligger hovederne i blød, kan vi sikkert finde på et eller andet" sukkede hun sarkastisk, inden hun løftede et øjenbryn og smilede skævt op til ham. Rofus kunne SÅ meget, men det synes altid den sidste der så det, var ham selv.
"Og jeg er din uundværlige moralske opbakning" sluttede hun med et wink. De viste begge hun kunne mere end det, men hendes evner var næppe noget de kunne reklamere bredt med. Hun sukkede en smule mere oprigtigt "Eller også kan vi sige jeg er healer? Det burde også kunne skaffe os noget rabat!" foreslog hun så mere seriøst.
Et bredt, fjoget grin bredte sig over Sofies læber "Ellers må vi finde en prins. Så meget som du har været på palads området, så MÅ du da kende et par stykker?!" foreslog hun drillende. Det var nok mere sandsynligt for dem at komme med en karavane, men tanken om ikke at skulle rejse den lange vej var tiltalende nok for Sofie at underholde idéen om prinse-prisen.