"Desværre er du korrekt, søster. Resten af landet deler ikke sydens handel. Og enlige mig vil næppe kunne overtale resten af landet." Om så Jontar var fyrste eller ej, ville dette ikke kunne ske. Meget fint, for han gik heller ikke efter sin faders position. Heldigt, han ikke var den ældste. Det var ikke moderens forbandelse, der gjorde udslaget. Det at være fyrste havde aldrig tiltalt Jontar sjovt nok. Hvilken Kazimi ønskede ikke den største magt, de kunne få? Jontar åbenbart.
Jontar kunne ikke andet end at fnyse over sin søsters ord sammen med en nikken. Selvfølgelig skulle døtrene giftes væk hurtigst muligt. Det var dem, der bedst kunne give Kazimi-børn. Prinsen vidste, at det var faderens tanke. "Du kan altid være på faders gode side, hvis du allerede har en anstændig og ikke mindst adelig mand i sigte. Har du det, kære Meena?" Hvis ikke der var lige så meget afstand mellem dem, ville Jontar have puffet til sin lillesøsters arm.
Lydløst kom slaven med en bakke med to glas og et fad med diverse små lækkerier. Og lige så lydløst blev disse sat på bordet mellem søskendeparret. En bukken senere og slaven var væk igen. Godt opdraget slave, tænkte Jontar. Ikke en af hans køb. Slaven var for gammel og for længe under disse tage til at kunne være købt af ham.
"Søster dog! Jeg har ikke engang en kvinde i tankerne og du prøver allerede at gøre mig utro," smågrinede Jontar. Selvfølgelig kendte prinsen til sin faders mere udforskende natur med det modsatte køn. Jontar ville da lyve, hvis ikke han også havde udforsket allerede. Det var sundt og godt at udforske. Om han ville udforske efter at have en kone, kunne tiden bedst vise. "Hvem ved? Måske jeg bliver gift med dén kvinde, der kan fastholde mig til hendes seng."
~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~